Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kicha93

Strony: [1]
1
C# / Odp: W czym pisać grę w większości 2D.
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 19:47:48 »
Dziękuję za wszelkie doradztwo, pomoc itp:)
Wybrałem Unity, czas przetestować coś nowego :)

2
C# / Odp: W czym pisać grę w większości 2D.
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 12:03:44 »
True true jeszcze raz true.
A mógłbyś pokazać pm/tutaj screena swojej gry 2D na unity?
Sprawa powoli wydaje się być przesądzona :)

3
C# / Odp: W czym pisać grę w większości 2D.
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 11:08:31 »
Właśnie dlatego tu piszę :) Nie jestem za bardzo do niego przekonany i szukam alternatywy.
A macie jakąś opinię o sharpDX?

4
C# / W czym pisać grę w większości 2D.
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 00:25:45 »
Witam, mam dziwny problem, szukam najbardziej odpowiedniego zestawu narzędzi/silnika jak zwał tak zwał pod grę która będzie tylko w rzucie izometrycznym, ale postać sama w sobie ma być modelem który może się obracać w poziomie.
Zrezygnowałem ze sprite'ów i XNA z powodu braku elastyczności postaci a dwa że XNA nie jest już rozwijane.

Interesuje mnie tylko C#, gra ma być multiplayerem. Grafika wysokiej jakości nie jest ważna. Do kontaktu klient-serwer postanowiłem użyć Lidgren.

Nie chce marnować potencjału 3D i budować gry na silniku w pełni pod 3d dla gry gdzie tego nie będzie praktycznie. I tu pewnie dotykam sedna sprawy. Szukam czegoś gdzie moglbym używać wgrywanych modeli 3d pod 2d jakby.

Pomóżcie mi, doradźcie w czym mógłbym ją napisać.
Dziękuję za wszelką pomoc!

Strony: [1]