Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mattrick

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30
1
Po temacie chyba nikt nie wie o co chodzi, więc może przykładowy kod, który chyba najlepiej pokaże o co mi chodzi:
template <class T>
class IBase
{
virtual T Get();
virtual void Process(T);
}


// A

struct AHelper
{
int A;
}

class A : public IBase<AHelper>
{
// w override'owanych funkcjach używam AHelper.A
}


// B

struct BHelper
{
int B;
}

class B : public IBase<BHelper>
{
// tu używam BHelper.B
}
Jednak to rozwiązanie jest złe - jak wiadomo, nie będę w stanie używać IBase* bez znajomości jaką klasę przypisuję.

Ma ktoś pomysł jak coś takiego rozwiązać? W funkcjach IBase używać struktury, po której dziedziczą Helpery i dynamic_castować na odpowiedni typ? Czy jest jakieś "ładniejsze" rozwiązanie?

2
Witam! Potrzebuję jakiejś biblioteki, która automagicznie wyśle wypełniony formularz, potem pobierze mi stronę www, a najlepiej dołączony parser ją jakoś ładnie posieka, żebym mógł wydłubać z HTML-a to, czego mi potrzeba. Zainteresowałem się libcurlem, ale trochę to zbyt "niskopoziomowe". Jakby nie było innej opcji oczywiście, to jej użyję, ale chyba musi być jakiś bardziej cywilizowany projekt. :P

3
Design / Odp: System Ekwipunku w MMORPG - wasze zdanie
« dnia: Marzec 20, 2010, 17:52:19 »
Mi się bardzo to podoba w Tibii, że mogę sobię załadować 8 plecaków potków do worka, który spakuję razem z łopatą, liną i nożykiem do innego plecaka.
Dokładnie, mi właśnie tego brakuje w innych MMO. Nieograniczona ilość itemów + system udźwigu to b. fajna rzecz. A realistyczne to przecież i tak nie ma być, więc plecaka w plecaku nie ma się co czepiać.
[/quote]
Zwróć uwagę, że w takim np. World of Warcraft ten system by się nie sprawdził. Dlaczego? Ponieważ tutaj główny drop to przedmioty, nie złoto, więc udźwig w wysokości 10 przedmiotów uniemożliwiłby zarobek przy zabijaniu potworów.

4
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 30, 2010, 12:35:06 »
Hmm, żeby pograć w starcrafta trzeba było zainstalować DirectX
Diablo II miało tryby DirectDraw i Direct3D, więc OpenGL tutaj też odpada. :P

5
Ok, jeśli tak rzeczywiście jest, dziękuję za sprostowanie. Ale w UDP nie trzeba nawiązywać połączenia, co jest spoko.
Kwestia nawiązania połączenia to 4 linijki. Synchronizacja/porzadkowanie danych UDP to kilkadziesiąt.

6
To raczej nie jest 2 tekstury, normalmapy w 1998 roku? Toż to przecież w tym roku dopiero powstawało.

7
Projekty zaawansowane / Odp: Untitled, odsłona siódma (0.6.4)
« dnia: Listopad 28, 2009, 14:42:40 »
Narób 100 potworów i zrób spis, co z nich pada i gdzie są. :D

8
Branża / Odp: "celujemy w 90+"
« dnia: Listopad 27, 2009, 17:26:14 »
Trzeba znaleźć kompromis, a jak dla mnie są dwie drogi:
1) dobry quest główny
2) kilkanaście mini-questów głównych (seria TES) i jeden główny

Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy. W drugim podejściu gracz ma duża swobodę, w Morrowindzie mogłem zacząć quest główny, pochodzić po miastach, porobić questy dla gildii wojowników i wrócić do głównej linii, ale gra się trochę nudziła - czasem brakowało tego popchnięcia akcji. W przypadku pierwszego rozwiązania, można wprowadzić dokładnie taką fabułę, jak wymyślił projektant (ze zwrotami akcji, dynamiką, napięciem) ale cierpi na tym wolność gracza. Teraz tylko liczmy na to, że panowie od Wiedźmaka znajdą kompromis. ;)

9
Szkółka / Odp: Dane w pilku main.cpp oraz x.cpp
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 15:14:29 »
x.cpp
extern int a;
int b = a;
main.cpp
int a = 100;

lub po prostu zaincludować do main.cpp (int a = 100) plik x.cpp (int b = a).

10
Compo i bitwy / Odp: Projekt w 3 miesiące
« dnia: Maj 22, 2009, 10:39:07 »
Z powodów nieprzewidzianych komplikacji (problem z komputerem) jestem do tyłu tydzień. Jednakże udało mi się osiągnąć: miękkie cienie, podstawowe figury, zalążki SAT, wczytywanie mapki z pliku. Planów póki co nie mam – chcę dojść do ładu z komputerem.

11
Inne / Odp: [Directx9] Biblioteki pomocnicze.
« dnia: Maj 13, 2009, 21:09:36 »
Prawdopodobnie ci chodzi o framework, czyli Direct3D/OpenGL 'opakowany' w bardziej przystępne klasy/funkcje, lub też silnik.

12
Compo i bitwy / Odp: Projekt w 3 miesiące - dyskusja
« dnia: Maj 11, 2009, 22:40:51 »
Vipa - celem jest stworzenie PROFESJONALNEJ, lub imitującej taką, gry. Skoro masz np 10 map do zrobienia, to nie wyobrażam sobie klepania tego w notatniku (no i edytor jednak być powinien). Co do DD - rzeczywiście jest to chwila. Poza tym niektórzy (tak jak np. ja) muszą rozplanować całą architekturę silnika/frameworka/whatever na czym będą pisać grę - nie uśmiecha mi się przepisywanie kodu w połowie prac, bo projekt zawinił i nie pozwala na dodanie funkcjonalności. A to trochę czasu zajmuje. Co do napisania funkcji rysujących - zależy kto co ma na myśli. Dla jednego to może być sztywne przeklejenie tutoriala, dla innego obudowanie w ładne, funkcjonalne klasy. Dolicz do tego, że u części osób jest to pierwsza poważniejsza produkcja. ;)

13
Compo i bitwy / Odp: Projekt w 3 miesiące
« dnia: Maj 11, 2009, 21:20:07 »
Jako że dyskusja jest zamknięta, muszę napisać tutaj. Proponuję ustalić jeden dzień, w którym składamy raporty. Osobiście jestem za piątkiem - w piątek 1 maja zaczęliśmy i w piątek 31 lipca kończymy. Da nam to 13 raportów.

14
Niby działa, ale wywala error, po kliknięciu wywala okienko ze szczegółami:
Java Plug-in 1.6.0_13
Using JRE version 1.6.0_13 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\Users\Kacu
----------------------------------------------------
c:   clear console window
f:   finalize objects on finalization queue
g:   garbage collect
h:   display this help message
l:   dump classloader list
m:   print memory usage
o:   trigger logging
q:   hide console
r:   reload policy configuration
s:   dump system and deployment properties
t:   dump thread list
v:   dump thread stack
x:   clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
----------------------------------------------------


java.lang.ClassFormatError: Incompatible magic value 169877514 in class file PierwszyAplet
at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Applet2ClassLoader.findClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadCode(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Plugin2Manager.createApplet(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Plugin2Manager$AppletExecutionRunnable.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Exception: java.lang.ClassFormatError: Incompatible magic value 169877514 in class file PierwszyAplet

Google Chrome 2.0.177.1

15
Sieć i multiplayer / Odp: multiplayer-z czego korzystac?
« dnia: Maj 09, 2009, 22:52:19 »
Nie ma czegoś takiego jak wyszukiwanie serwerów. Z reguły taka opcja działa na zasadzie wysyłania zapytania do jednego głównego serwera. On przesyła ci z kolei listę serwerów. Przy tworzeniu nowego serwera dodawany jest on do listy na głównym, ot cała filozofia.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30