Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bladus

Strony: [1] 2 3
1
DirectX / Odp: ray tracing sprzętowy
« dnia: Grudzień 08, 2006, 00:07:50 »
Bo afaik ultradzwieki zachowuja sie jak fala, mimo wyzszej czestotliwosci.

słucham ?? jaka fala ?? 100 kHz ma kąt promieniowania 1-2 stopnie to właściwie jest stożek jak światło, interferencja, dyfrakcja tak samo działa. Długość fali 100kHz sygnału to 3,4mm to bardzo mało, większośc przedmitów i struktur ta fala nie omija (np dla obiektu  o wymiarze dajmy na to 4 na 4 cm taka fala to nie fala, bo długość fali jest << od wymiaru obiektu więc gdzie tu faza ??) to takie sprostowanie.

ale dzieki wielkie za zainteresowanie :) już szukam tychże metod.

pozdrawiam

2
DirectX / Odp: ray tracing sprzętowy
« dnia: Grudzień 07, 2006, 09:54:01 »
mOOse hehe a Ty co :P

foton czym jest wiadomo :) jego opis można zrobić wektotem 3D np (wsparcie sprzętowe), jeśli jakieś światlo pada na texture i ją oświetla, zmienia jej barwę w jakis sposób kontrolowany ( i ja kontroluje to świato) to moge to wykorzystać do przetwarzania ultradźwiekow. Stąd taki temat... i właśnie szukam jak sie to "coś " nazywa

pozdrawiam

3
DirectX / Odp: ray tracing sprzętowy
« dnia: Grudzień 06, 2006, 23:52:21 »
nio szukam, ale mi chodzi o opis vectorowy fotonów (dokładnie o to ) i jaka technika takie coś umożliwia bo jest jakas na pewno :)

4
DirectX / ray tracing sprzętowy
« dnia: Grudzień 06, 2006, 23:38:24 »
witam mam takie pytanie może ktoś będzie wiedział

potrzebuje informacji na temat ray tracingu lub innej techniki do wyznaczania oswietlenia która jest zwiazana z natura swiatla, czyli np interencja, dyfrakcja, odbicia itp. Najpiej gdyby można było tworzyc np vector fotonu :P ale sobie wymyśliłem ale nie wiem czego szukac w sumie. Nie potrzebuje tego do super efektów świetlnych tylko do przetwarzania ultradźwięków, ich charakter jest identyczny jak światła... dlatego taki temat

dzieki wielkie za każdą pomoc i info :)

5
.NET i XNA / Odp: XNA - drawText
« dnia: Grudzień 01, 2006, 23:32:04 »
a można wykorzystać plik WMF, lub EMF ?? tzn jakąś grafike wektorową ??

6
.NET i XNA / XNA - drawText
« dnia: Grudzień 01, 2006, 22:40:07 »
z tego co widze to nie ma możliwości rysowania textu w XNA, tzn w postaci np DrawText(x,y,text) albo coś w tym stylu. Ktos cos wie na ten temat ??
zrobilem tylko prosty kod ktory zamienia stringa na tablice char i pobiera kolejno (zaleznie od znaku char) fragmenty bitmapy która ma wymiar 16 na 16 i ułożenie znaków identyczne jak w standardzie ANSI...

dziala bardzo szybko, ale... moze ktos cos zna lepszego ??

pozdrawiam

7
Programowanie grafiki / Odp: szybkie pobieranie fragmentu bitmapy
« dnia: Listopad 23, 2006, 22:46:54 »
1) C# nie ma wskazników chyba ze unsafe (co odpada w projekcie)
2) to jest cholernie wolne operowanie na pojedynczych pixelach

czyli w czystym C# nie da tego zrobic szybko, tylko takie cos zrobiłem, ale i tak wolne

        public static Bitmap CopyBitmap(Bitmap source, Rectangle part)
        {
            Bitmap bmp = new Bitmap(part.Width, part.Height);
            Graphics g = Graphics.FromImage(bmp);
            g.DrawImage(source, 0, 0, part, GraphicsUnit.Pixel);
            g.Dispose();
            return bmp;
        }

i clone uzywam tylko w inicjacji, poniewaz ta bitmapa jest i tak static :)

8
Audio / Odp: Dźwiękowcy, gdzie oni są?
« dnia: Listopad 23, 2006, 21:07:06 »
a ktoś szuka dźwiękowca ??

jestem absolwentem akustyki i zajmuje sie realizacja dźwieku, nagraniami, efektami, komponowaniem i syntezą. Oczywiście wszystko na platformie albo Delphi albo C. Czego chcieć więcej :)

9
Programowanie grafiki / Odp: Rodzaj grafiki w grze RPG
« dnia: Listopad 23, 2006, 18:23:01 »
oki dzieki za uwage ;)

design designem pytanie było o wygląd i klimat grafiki, ułożenie jest drurzędne w tym temacie, ale dzieki za spostrzeżenie i zapraszam do dalszej dyskusji....

może ktos chce jakis konkretny przyklad grafiki to postaram sie pokazac ??


pozdrawiam

10
Programowanie grafiki / Odp: szybkie pobieranie fragmentu bitmapy
« dnia: Listopad 23, 2006, 10:57:12 »
no tak oczywiscie, w DX czy innej bibliotece to jest szybciutko, dzieki ;) ale pytałem się o samego C# w tej wersji z tym frameworkiem

11
Programowanie grafiki / szybkie pobieranie fragmentu bitmapy
« dnia: Listopad 22, 2006, 20:00:26 »
witam
mam takie pytanie w związku z C#.
Mam plik z grafikami ikonek do gry o wymiarze powiedzmy 20 na 20 ikonek (kazda to 64 na 64 pixele). Pobieram z tego pliku powiedzmy ikonke miecza o polozeniu 2,6. Korzystam z funckji CLONE calej bitmapy ktora jest cholernie wolna... czy mozna jakos wyciągnąc z tego pliku pojedyncze ikonki szybsza metoda ?? VS 2005 .Net 2.0

w dziale języków programowania bardziej pasuje to pytanie ale tam jest malenko postów :P wiec wybaczcie

pozdrawiam

12
C# / szybkie CLONE w C#
« dnia: Listopad 22, 2006, 19:57:39 »
witam
mam takie pytanie w związku z C#.
Mam plik z grafikami ikonek do gry o wymiarze powiedzmy 20 na 20 ikonek (kazda to 64 na 64 pixele). Pobieram z tego pliku powiedzmy ikonke miecza o polozeniu 2,6. Korzystam z funckji CLONE calej bitmapy ktora jest cholernie wolna... czy mozna jakos wyciągnąc z tego pliku pojedyncze ikonki szybsza metoda ?? VS 2005 .Net 2.0

pozdrawiam

13
Programowanie grafiki / Odp: Rodzaj grafiki w grze RPG
« dnia: Listopad 22, 2006, 14:52:00 »
hmmm to nie moje rysunki, tylko jednego z naszych grafików :) i właśnie kupuje sobie tablet co przyśpieszy trochę pracę. Dalej prosze o komentarze :)

pozdrawiam

14
Poszukuję / Odp: Poszukiwany grafik do gry fabularno - strategicznej
« dnia: Listopad 22, 2006, 14:46:17 »
cos jeszcze takiego (tez jest w innym dziale ten sam screen)

15
Programowanie grafiki / Odp: Rodzaj grafiki w grze RPG
« dnia: Listopad 22, 2006, 14:32:41 »
no proszę dalsze komentarze :) mile widziane krytyczne co sie nie podoba w klimacie takim... taka będzie cała gra :) wszystko ręcznie, łącznie z ikonkami, kursorem, efektami graficznymi.... :)

pozdrawiam

Strony: [1] 2 3