Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anraz

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 15
1
Poszukuję / Programista grafiki
« dnia: Styczeń 19, 2011, 23:44:47 »




Wastelands Interactive poszukuje do zdalnej współpracy programistów C++, najlepiej znających OGRE i /lub CEGUI, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie pracując w zespole kończącym pracę nad grą strategiczną Bitter Glory. Szukamy osób, które chciałyby rozwinąć swoje  umiejętności tworząc wizualną stronę gry, która wyewoluowała od czysto amatorskiego warsztatowego projektu 2D do pełnej strategii 3D odwołującej się do klasyki gatunku.

Bitter Glory jest grą która istnieje w świadomości wielu graczy, tytuł ten zaistniał w mediach, a wśród fanów gier Grand Strategy jest oczekiwanie na wydanie tej gry. Wydanie gry nastąpi, bo jesteśmy konsekwentni i skuteczni. Potwierdzeniem naszej skuteczności jest stała współpraca z kilkoma zachodnimi partnerami oraz fakt że do tej pory wydaliśmy cztery mniejsze gry. Warto też wspomnieć, że piąty tytuł Time of Fury, który został ogłoszony kilka dni temu*, będzie wydany w kwietniu. W sumie całość stanowi solidną podstawę do ciekawej kooperacji dającej satysfakcję i wymierne efekty. 

Specyfika naszej działalności opiera się na zasadzie działania w spółdzielni czyli finansowanie jest ze wspólnie skończonych gier. Z drugiej strony osoby, które się bardzo angażują w projekty szybko uzyskują dodatkowe wsparcie finansowe jako zadatek na poczet  przyszłych zysków. Specyfika ta  oraz doświadczenie pokazuje, że idealnymi osobami do tej bardzo wciągającej współpracy są studenci. Oczywiście jesteśmy otwarci na inne osoby.

Bitter Glory to globalny, rozgrywający się w czasie rzeczywistym i w trójwymiarowym środowisku, symulator II wojny światowej. To innowacyjna gra, która pokazuje najokrutniejszy i najbardziej fascynujący konflikt w historii ludzkości. W Bitter Glory gracz z boskiej perspektywy kieruje wybranym państwem. Gra jest przeznaczona dla ludzi, którzy lubią historię i dla tych, którzy cenią sobie swobodę działania.

Główne cechy Bitter Glory:
- przełomowy model wojny
- najlepsza mapa świata w historii gier**
- swoboda w projektowaniu własnych broni
- kompleksowe tło historyczne
- elastyczny model gospodarki
- produkcja i rozbudowany wyścig technologiczny
- ogromny zestaw wspaniałych drugowojennych modeli***

_________
* w Google można wyszukać sporo miejsc gdzie było ogłoszenie, w tym w rodzimych, np:  http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8973675,Nowa_polska_strategia__Time_of_Fury.html

** screen z edytora mapy, która jest gotowa w prawie 90% http://screen.bitterglory.com/in/10-08/bdjkghqam.png

*** na przykład




2
Cytuj
ludzie mają problem ze zrozumieniem

Czytałem kiedyś że 90 % ludzi nie rozumie wiadomości w telewizji ;)


Cytuj
A ja podziwiam człowieka, który mozolnie wprowadza te wszystkie dane do hexów

To są 3 osoby, choć jedna tylko opracowuje dane statystyczne.

Cytuj
A pozostając w temacie, to będzie to takie 3D jak w Civilization 5 ?

Na tyle na ile jest to możliwe w skromnym amatorskim projekcie. Zresztą 3D miło być w BG2, ale czas ucieka...

3
A my uparcie dążymy do celu, aż w końcu zaczęliśmy robić BG w 3D. Dlaczego? Warto o tym przeczytać na naszym forum: http://forum.wastelands-interactive.com/viewtopic.php?p=28181#28181

4
Projekty rozpoczęte / Odp: Storm over the Pacific
« dnia: Czerwiec 16, 2010, 01:34:09 »
Gra jest przeznaczona na bogatsze rynki ;) Jeżeli będzie polska wersja językowa to i cena będzie inna.

5
Projekty rozpoczęte / Odp: Storm over the Pacific
« dnia: Czerwiec 16, 2010, 00:32:00 »

I gra już jest w sklepach! Kolejna premiera na drodze do ukończenia Bitter Glory zaliczona ;)

6
Projekty rozpoczęte / Odp: Storm over the Pacific
« dnia: Czerwiec 10, 2010, 08:47:03 »
Jeżeli masz taką potrzebę to tak ;)

7
.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Storm over the Pacific
« dnia: Czerwiec 09, 2010, 23:57:03 »
A 15 czerwca premiera gry :)

9
Design / Odp: Własna gra
« dnia: Maj 01, 2010, 11:29:56 »
Albo słaby żart ;)

10
Projekty zaawansowane / Odp: World War II Heroes.
« dnia: Kwiecień 28, 2010, 13:30:09 »
Wbrew pozorom ma to sens. No ale o tym to już możemy pogadać na privie jak się lepiej poznamy ;)

11
Projekty zaawansowane / Odp: World War II Heroes.
« dnia: Kwiecień 28, 2010, 13:04:34 »
Trzeba się szanować.

12
Projekty zaawansowane / Odp: World War II Heroes.
« dnia: Kwiecień 28, 2010, 12:18:30 »
A w między czasie: http://www.gamersgate.com/DD-AAP/air-aces-pacific :) Można jednak gry robić do końca ;)

13
Design / Odp: Pomoc w pomyśle gry
« dnia: Kwiecień 27, 2010, 23:36:27 »
Żeby było można składać wnioski o dotacje unijne. Cel dowolny.

Ależ możesz tylko nie do EU ale do  aniołów biznesu i funduszy inwestycyjnych (seed/venture funds).

14
Poszukuję / Odp: Bitter Glory - programista
« dnia: Kwiecień 26, 2010, 15:41:03 »
Tak.

15
Poszukuję / Odp: Bitter Glory - programista
« dnia: Kwiecień 26, 2010, 11:59:41 »
Do tego co napisał Kurak dodałbym  jeszcze że ma tu znaczenie ogromna ilość danych - samych plutonów jest grubo ponad 1500, do tego kilka tysięcy polityków i jeszcze setki jednostek na mapie. Robienie tego na piechotę zwalnia pracę osób, które są specjalistami w dziedzinach humanistycznych.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 15