Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TcD

Strony: [1]
1
Bardzo podoba mi się wygląd gry. Menu też jest ładne i przejrzyste. Sam opis gry również jest zachęcający (chociaż "proceduralnie generowana rogrywka", to raczej lekka przesada, kiedy mówi się o spadających klockach, raz po prawej, raz po lewej stronie...).

Moim zdaniem jest jedna rzecz do poprawy, która raczej odstraszy każdego wydawcę. Mianowicie po jakichś 20 sekundach gry może wystąpić taka sytuacja, że mam kilka klocków zebranych i jestem na skraju ekranu. Kolejny klocek spada na drugim skraju ekranu. I nie ma fizycznej możliwości, przynajmniej na moim telefonie, żeby zdążyć zebrać ten klocek, bo moja "kupka" jest za wysoka. Dla tych którzy nie grali: w tej grze można być tylko na trzech miejscach, po prawej, po lewej i na środku. Czyli łatwo sobie wyobrazić, że sytuacja przeze mnie opisana występuje dosyć często. Nie wiem jak innym, ale mi jest smutno, kiedy mogę grać tylko 20-30 sekund, a później przegrywam nie ze swojej winy.

Sprawdzałem na wielu urządzeniach - tych z wyższej półki jak i budżetowcach - nigdzie nie pojawił się ten problem.

2
Dystrybucja i promocja / Odp: [Mobile] Blacksmith Forge - szukamy wydawcy
« dnia: Styczeń 27, 2016, 22:10:40 »
Samo wydanie to gry to nie wszystko. Dotarcie do odpowiedniej grupy graczy, promocja, marketing etc. to trochę jakby nie nasza bajka :)

3
Dystrybucja i promocja / [Mobile] Blacksmith Forge - szukamy wydawcy
« dnia: Styczeń 27, 2016, 19:36:37 »
Cześć!
Wraz ze znajomym grafikiem, od tak rzuciliśmy hasłem "zróbmy grę mobilną". Przechodząc od słów do czynów, po 2 miesiącach prac (wiadomo, po godzinach) skończyliśmy swój pierwszy projekt.

To gra, wyróżniająca się oryginalną, niebanalną stylistyką, utrzymaną w średniowiecznym klimacie.
Również gameplay jest całkiem ciekawy i wbrew pozorom, wcale nie jest łatwo. Poziom trudności rosnący z czasem i proceduralnie generowana rozgrywka dają dużo świetnej zabawy.

W grze przybieramy postać skromnego kowala, jednak to jego rola jest najważniejsza. Nasze królestwo zostało zaatakowane, król prowadzący dotychczas pokojową politykę nie był na to przygotowany. Jedyną szansą na oparcie sił wroga jest jak najszybsze wykucie broni dla całej armii. Aby to uczynić, musimy zbierać miedź, żelazo, złoto i kilka innych metali szlachetnych, po to by następnie przekazać je dalej.
To dzięki nam istnieje szansa na ocalenie królestwa.

Naszym docelowym wyzwaniem jest rozpowszechnienie gry głównie na platformie iOS ale również Android, oraz ewentualnie Windows Phone.
Nie chcielibyśmy, żeby naszą grę pochłonęła ciemna otchłań internetu, więc szukamy wydawcy, któremu projekt się spodoba i chciałby zająć się dystrybucją. Oczywiście na konkretnych warunkach.



Załączamy pozostałe materiały promocyjne i wersję na urządzenia z systemem Android:
Grafiki: http://imgur.com/a/tG0w0
APK: http://tinyurl.com/blacksmithforgedownload

Można też zalajkować fanpejdż jak komuś przypadło to do gustu i chciałby wiedzieć co dalej:
https://www.facebook.com/Dotrun-Games-546914858734065/
;)

Jeżeli jesteś wydawcą, podoba Ci się nasz gra i chciałbyś ją wydać, napisz na adres:
#########
ewentualnie
PW, tu, na Warsztacie.

Pozdrawiam,
Przemek

4
Hm, w zasadzie nie. Ustaliliśmy, że może to być nawet grafika, niekoniecznie gra bądź aplikacja. All clear :)

5
Witajcie,
Jako największe polskie wsparcie dla silnika Unity - Uni3D.pl - Unity Polska zorganizowaliśmy świąteczny konkurs.
Do zgarnięcia jest kilka najfajniejszych paczek z AssetStore. Jako że odziwo odzew jest mały (może przez wszelkie pogańskie tradycje związane z dzisiejszym dniem - wigilia etc.) to napomnę o tym również tu, być może ktoś się zainteresuje.

Mamy dla Was licencje na aż 9 paczek z Unity AssetStore,  mianowicie:

Low Poly Strategy Prototyper i Game Template od beffio:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/22817
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/13438

DarkPatcher x2 od Witcode Programming:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/19457

Energy Bar Toolkit oraz Mad Compile Time Optimizer od Mad Pixel Machine:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/7515
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/34012

PixelArt 3D od TheWulo:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/51242

Line Renderer Pro x2 od The Knights of Unity:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/45806


Zasady konkursu są proste. Wystarczy w przeznaczonym do tego poście [na grupie FB - info niżej] zaprezentować swoje najciekawsze prace. Nie muszą to być wcale te najbardziej rozbudowane, największe projekty a te robiące najlepsze wrażenie. Może to być cokolwiek, co uważacie że warto pokazać - grafika, aplikacja bądź gra.

Nasze jury wybierze kilku zwycięzców, konkurs trwa do końca grudnia (31.12.2015r.) a wyniki zostaną ogłoszone do tygodnia po upłynięciu terminu.

Cała heca rozgrywa się na naszej Facebookowej grupie, do której notabene warto dołączyć, bo skupia specjalistów w tejże dziedzinie:
https://facebook.com/groups/659259470756074

Fanpejdż:  https://facebook.com/Uni3Dpl/
Strona: http://uni3d.pl

6
Dystrybucja i promocja / Zrobiłem grę... I co dalej?
« dnia: Październik 02, 2015, 22:23:51 »
Cześć!
Zrobiłem grę. I co dalej?
To nieduża, oryginalna, logiczno-zręcznościowa produkcja 2D na platformy mobilne. Do tego z całkiem ładną i niebanalną oprawą graficzną.

Tak teraz - co z tym fantem zrobić? Szukać wydawcy? Jak tak to jakiego? Jak do niego zagadać? A może robić to na własną rękę? Jeśli tak, to jak?

Nigdy wcześniej nie robiłem nic na własną rękę, naszło mnie na projekt po godzinach no i jest, tylko nie wiem co dalej :D
Nie ukrywam, że chciałbym coś z tego wyciągnąć, nawet nie przez sam zysk, a dla własnej satysfakcji, takiego personalnego sukcesu :P.

7
Unity 3D / Odp: [Unity]Nakładanie się na siebie tekstur transparent.
« dnia: Marzec 29, 2015, 20:32:33 »
Dzięki za chęci, ale nie o to chodzi. Te cienie to są tekstury i w zasadzie to że mają służyć za cienie niewiele wnosi do tematu. Chodzi o to, że jeśli jedna najeżdża na drugą (każda ma rozmiar 1x1), to się tak jakby scalają i powstają takie brzydkie, ciemniejsze miejsca. Tak jak to zawsze jest w teksturach transparent. Szukam shadera albo opcji, która pozwoliłaby na wyważenie tego nacisku tekstur tak, żeby to tak nie wyglądało.

8
Unity 3D / [Unity]Nakładanie się na siebie tekstur transparent.
« dnia: Marzec 28, 2015, 19:25:06 »
Czołem!
W zasadzie nie jest to pytanie ani o grafikę 2D, ani o design i chyba najbardziej pasuje do tego działu, jakbym się mylił to proszę o przeniesienie. // przeniosłem do działu Unity -Xirdus

Mam problem z nakładaniem się na siebie cieni, które są teksturami transparent (z kanałem alpha)


Chodzi mi o to, że cienie o których wspomniałem nakładają się na siebie, a chciałbym żeby tak nie było. Istnieje może odpowiedni shader, albo inne rozwiązanie? Wszystko w oparciu o Unity.

9
Inne ogłoszenia / Darmowe serwery od UniCloud
« dnia: Luty 07, 2015, 16:05:38 »
Jeśli ktoś jest zainteresowany darmowym serwerem PaaS + Iaas (+ bonus - koszulka za odpowiednią ilość punktów) to zapraszam (reflink oczywiście :D): http://unicloud.pl/s11529

Sprawa jest prosta, wystarczy wykonać kilka questów za które otrzymujemy punkty. Dotyczą one programowania i zarządzania serwerem. Zebrane punkty wymieniamy na wybraną nagrodę, nic trudnego.

Akcja jest pod patronatem AntyWeb i trwa do 16 lutego, więc warto się śpieszyć.

10
Dyskusje / Odp: Aplikacja charytatywna i Kickstarter
« dnia: Grudzień 17, 2014, 01:21:34 »
Myślę że sama zasada działania aplikacji  nie jest ważna. Rozmawiamy o projekcie mobilnej aplikacji charytatywnej, myślę że to wystarczająco wiele szczegółów. Mam obawy co do wszystkiego po trochu, od kpin po kradzież pomysłu.

Jeśli chodzi o "Life" to działa to na takiej zasadzie że przez to portal Indiegogo utworzył nową gałąź usług crowdfoudingowych - Indiegogo Life. Co samo w sobie nie rozejdzie się bez echa i będzie częścią samego Indiegogo, wiec z pewnością nie zostanie w sferze niszowych usług.

Community wokół aplikacji charytatywnej? Potrzebowałbym ogromnej ilości reklam, postów, artykułów na jej temat żeby ludzie się na zainteresowali jeszcze przed wydaniem.

11
Dyskusje / Odp: Aplikacja charytatywna i Kickstarter
« dnia: Grudzień 16, 2014, 11:34:39 »
Wspominałem że zastanawiam się nad próbą uruchomienia tego na skalę globalną, nie tylko w Polsce dlatego też pomyślałem o Kickstarterze. Nie jestem pewien czy takie organizacje jak Fundacja TVN chciałyby współpracować z osobami prywatnymi a do tego nie jestem przekonany co do takiej współpracy.

Chyba nie powinienem zdradzać szczegółów działania aplikacji ponieważ jest ona banalnie prosta. Ale w swej prostocie również wspaniała. Nie widziałem czegoś podobnego na urządzenia mobilne więc myślę że mogłoby odnieść sukces.

Czytałem dziś o podjęciu współpracy Indiegogo z Life - portalem crowdfoudingowym wspierającym jedynie projekty charytatywne. Co myślicie o zorganizowaniu kampanii na takim portalu? Nie szukam dużych pieniędzy, aczkolwiek nie na tyle małych że mógłbym je wydać z własnej kieszeni. Zdaję sobie sprawę z faktu, że promocja to połowa drogi do sukcesu, i właśnie na nią musze zebrać pieniądze. Oczywiście wiąże się to z wynajęciem człowieka od marketingu, opłacenia reklam itp. wiec sam nie dam rady pokryć tych wszystkich kosztów.

12
Dyskusje / Odp: Aplikacja charytatywna i Kickstarter
« dnia: Grudzień 15, 2014, 15:31:05 »
Produkt jest juz w zasadzie gotowy, ale potrzeba pieniędzy na jego promowanie i rozwijanie, bo to ludzie mają być jego motorem napędowym. Czy kampanie na polskich portalach crowdfoudingowych mają większą szansę powodzenia niż zagranicznych?

13
Dyskusje / Odp: Aplikacja charytatywna i Kickstarter
« dnia: Grudzień 14, 2014, 19:35:39 »
Tyle to wiem, ale dzięki za odpowiedź. Chodziło mi raczej o i formacje w jaki sposób taką akcję przeprowadzić. Jak promować swoją kampanię itp.

14
Dyskusje / Aplikacja charytatywna i Kickstarter
« dnia: Grudzień 14, 2014, 17:05:11 »
Czołem!
Jakiś czas temu wpadłem na świetny pomysł na aplikację charytatywną, ale żeby to wszystko zorganizować potrzeba funduszy. Na początku pomyślałem o portalu Wspieram.To, później zacząłem rozmyślać czemu nie zrobić tego na skalę globalną i tu pojawia się Kickstarter. Czy taka kampania crowdfoudingowa na Kickstarterze w wykonaniu zwykłego szarego polaka ma sens? Zdaję sobie sprawę z tego że potrzebowałbym promocji na szeroką skalę. Sam jestem po kilku kursach marketingu, ale myślę że to nie wystarczy, bo praktycznego doświadczenia nie mam wcale. Czego potrzebuję żeby z tym ruszyć? Co muszę wiedzieć? Do jakich ludzi z tym iść? Domyślam się że to nie jest łatwa sprawa, potrzeba czasu i wkładu pracy, ale myślę że warto.

Jeśli "dyskusje" to błędny dział to proszę o przeniesienie tematu w bardziej odpowiedni.

15
Oferuję / Odp: iOS Developer - 4fun
« dnia: Grudzień 25, 2013, 02:15:38 »
W temacie zabrakło mi informacji o formie kontaktu. Nie podałeś swojego maila, GG ani numeru żadnego innego komunikatora.

Strony: [1]