Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - WiecznyWędrowiec

Strony: [1]
1
Ogre3D / Odp: Problem z nowym światem
« dnia: Lipiec 02, 2014, 16:07:51 »
Nie jest, pozmieniałem oświetlenie i byłoby go widać nade mną. Natomiast tamto ognisko wisi nad ziemią, w miejscu punktu startowego starego świata. Jedynie ten świat z tutoriala działa poprawnie. Niby mógłbym go importować do 3ds maxa lub blendera, ale oba programy nie mają takowych importerów o ile wiem.

2
Ogre3D / Problem z nowym światem
« dnia: Lipiec 02, 2014, 14:30:41 »
Witam.
W końcu po wielu żmudnych godzinach pracy i bawienia się eksporterami do plików .mesh udało mi się stworzyć mój własny świat do gry. Miałem zamiar podmienić go za ten z tutoriala (http://informatyka.wroc.pl/node/742). Niestety, po podmianie plików world.mesh, world.scene i world.material, gdy odpalę grę widzę przez chwile ognisko, które było na mapie z tamtego tutorialu, a moja postać spada w dół w otchłań.

3
DirectX / Odp: Ogre - brak tekstur
« dnia: Grudzień 02, 2013, 21:30:59 »
Wstyd się przyznać, ale ta dokumentacja jest dla mnie nieco zbyt skomplikowana, nie potrafię znaleźć wszystkich opcji. Czy mógłbyś, proszę, wyjaśnić mi dokładnie w jaki sposób wyeksportować plik .mesh do Blendera i go edytować? Import jest o wiele łatwiejszy i raczej nie będę z nim miał problemów.

4
DirectX / Odp: Ogre - brak tekstur
« dnia: Grudzień 02, 2013, 19:28:57 »
Dzięki wielkie za pomoc, wystarczyło uruchomić grę w trybie OpenGL zamiast DirectX.
Zwracam się do Was, drodzy forumowicze, z kolejną prośbą.
Jestem dopiero początkującym użytkownikiem Blendera i nie wiem jak importować i eksportować pliki .mesh (chce edytować świat gry z tutoriala wg. własnego uznania). Czy moglibyście mnie dokładnie poinstruować?
Z góry dziękuje.

5
DirectX / Odp: Ogre - brak tekstur
« dnia: Listopad 02, 2013, 22:17:56 »
Przepraszam bardzo za double posta, ale znalazłem coś, co może być ważne w kontekście pomocy mojej osobie;

6
DirectX / Odp: Ogre - brak tekstur
« dnia: Listopad 02, 2013, 19:30:13 »
1. Ogre to nie tylko directx
2. Odpowiedz na pytanie: "Shadery nie działają, (mi też)"
Jak więc temu zaradzić?

7
DirectX / Ogre - brak tekstur
« dnia: Listopad 02, 2013, 19:03:17 »
Witam,
podczas tworzenia swojej gry zaskoczył mnie pewien błąd. Po wielu godzinach stwierdziłem, że zaraz na początku zrobiłem coś źle, nie chciałem się jednak wracać do tamtego miejsca i postanowiłem pobrać całość aplikacji i zasobów z podanej strony (na samym dole znajduje się link do pobrania) http://www.informatyka.wroc.pl/node/1267?page=0,3
Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że tekstury nie chcą się wczytać.
Screen z gry:

W czym jest błąd i jak mu zaradzić? Zwracam się do Was, forumowicze, z ogromną prośbą o pomoc.
WiecznyWędrowiec

Strony: [1]