Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - misztal

Strony: [1] 2
1
Odnośnie gry fajna, miałem ochotę zagrać ale nie rozumiem jak się w to gra.

2
Unity C# ThirdPersonControlle by opsive Dodanie umiejętności. Szukam kogoś kto już zna asset ale nie jest to konieczne. Nieduże zlecenie.
http://www.opsive.com/assets/ThirdPersonController/videos.php?id=7

3
Szukam animacji do gry podobnej do gta. Głownie wyrzucanie kierowcy z samochodu i motocykla. Pozostałe mam po jednej ale interesuje mnie również większa ilość. Czy można gdzieś takie kupić? Natrafił ktoś na takie?
 Najlepiej bvh.

4
Poszukuję / Cross-promotion marketing współpraca.
« dnia: Luty 07, 2018, 23:10:48 »


Cross-promotion marketing współpraca.

Jeśli ktoś ma dostęp do graczy, chce otrzymać pomoc w podniesieni aplikacji w rankingach przez instalacje jestem chętny na współprace. Proste warunki: instalacja za instalacje google play.

5
Poszukuję / Odp: Grafik 3d, dźwiękowiec
« dnia: Styczeń 28, 2018, 14:57:32 »
Żeby zrobić dobre auta trzeba mieć duże umiejętności modelowania takich obiektów i dużo czasu. Szybciej rozłożysz sobie sam te uv mapy na nowo w tych autach lub spróbuj dać jako naklejki zarysowania. Jest to bardziej realny finał twoich zmagań od tego że ktoś wyśle ci to za free bo masz super tajne pomysły.

6
Grafika 3D / Odp: model składający się z jednej siątki lub kilku?
« dnia: Październik 18, 2017, 11:46:49 »
Dla gry warto również nie tylko dbać o małą ilość obiektów ale też o łączenie materiałów i ich tektur w mniejszą ilość. Jest to właściwie konieczne dla gry mobilnej.

7
Grafika 3D / Odp: Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 21, 2017, 22:19:01 »
Tutaj też zależy co chcesz uzyskać. Jeśli masz zamiar wykonać pod nowe PC to wykonaj jak pisze Mergul. Ogólnie poszukaj sobie w google i też pod tagami "modular buildings 3d".
Jeśli chcesz budynki pod mobilne to ja bym umieścił fasady na atlasie textur i powielał kwadraty w zależności od danego rozmiaru budynku.

8
Grafika 3D / Odp: Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 21, 2017, 17:06:55 »
Zależy jakie duże elementy masz na myśli. Dla terenów używa się powielania z bliska i blenduje się z color map dla większych odległości które widać mniej wyraźnie.

9
Jeśli użytkownik akceptuje podczas rejestracji to że jego dane są zebrane ale nikomu nie udostępnione to nie może ich udostępniać. Poczytaj politykę prywatności tej strony lub gry.

10
Oferty pracy / Odp: Unity photon networking programista. Umowa zlecenie.
« dnia: Sierpień 15, 2017, 22:43:58 »
Też wysłałem ale nie pokazuje się w wiadomościach tylko na email przyszło. Podeślij w PW adres email i napisze jak nie doszła moja wiadomość. Nie mam w wysłanych.

11
Oferty pracy / Unity photon networking programista. Umowa zlecenie.
« dnia: Sierpień 08, 2017, 00:56:48 »
Unity photon networking programista. Zaawansowany, rozszerzenie kilku funkcjonalności.

12

Interesuje mnie głownie gra 3D multiplayer lub wyścigi. Zależy mi na wykonaniu gry multiplayer walka czołgami lub robotami android.

13
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 13:54:23 »
Doom jeden i dwa nie mieści się w moich standardach graficznych. Optymalizacja renderowania to najtrudniejszy proces czy wykonujesz grę mobilną czy fotorealistyczną wizualizacje i chciałem to podkreślić. Nie ma uniwersalnego urządzenia do testów.
Wydaje mi się że nadużywasz władzy i mogłeś dokładniej napisać czego nie rozumiesz. Mimo wszystko nie obawiam się, nie mam nic do stracenia a Twoja władza dla mnie nie ma znaczenia. Zrezygnuje z forum jak dostane bana i tyle. Nie ma tu jakiś oszałamiających informacji a udzielam się od niedawna i dlatego jedynie bo chce więcej osób które realnie myślą o przyszłości w gamedevie.
Staram się czytać, mimo wszystko od czasów szkolnych duże zrobiłem postępy w ortografii. Jak widać nie tylko z tym mam problem :)

14
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 11:13:09 »
Mam, jednak zamiast nauki wolałem rozmowy z kolegami :D
Wyjaśniam:
Jeśli chcesz wykonać trójwymiarową grę która odpali na procku 800 lub 600, ma kilka map, ciekawie wygląda i chcesz zmieścić wszystko w pliku mniej niż 20 mega to jest przy tym gimnastyki. Ale mowa o grafice co co do kodowania nie bardzo się zagłębiam.
Przepraszam za nieporozumienia.

15
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 10:33:53 »
Takie rzeczy w przedszkolu Krzysiek uczą :P
Masz zdecydowane problemy z czytaniem ze zrozumieniem i to już drugi raz potwierdzasz. Albo ja mam problem z komunikacją z niektórymi jednostkami. Ale jeśli dla Ciebie wykonanie trójwymiarowej gry nie ma problemu na androida co ma super wydajność to powinieneś rozumieć. Pewnie wydajesz gry z grafiką jak na PC na telefonach.
Wklej tutaj jak skopiujesz jak masz problemy a nie spamuj bo nie wiem jak się to odnosi do tematu:
https://translate.google.pl/
https://www.youtube.com/watch?v=_kkEQXLuM_k

Strony: [1] 2