Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - misztal

Strony: [1] 2
1
Mam doświadczenie w Unity, Blender, World Machine.
Szuka zespołu lub pojedynczego twórcy grafik 3D gry mobilne.
Najbardziej mnie interesuje gatunek RTS lub Racing.
Więcej przez email @
          piotr.zapala3 wp.pl

2
Odnośnie gry fajna, miałem ochotę zagrać ale nie rozumiem jak się w to gra.

3
Unity C# ThirdPersonControlle by opsive Dodanie umiejętności. Szukam kogoś kto już zna asset ale nie jest to konieczne. Nieduże zlecenie.
http://www.opsive.com/assets/ThirdPersonController/videos.php?id=7

4
Szukam animacji do gry podobnej do gta. Głownie wyrzucanie kierowcy z samochodu i motocykla. Pozostałe mam po jednej ale interesuje mnie również większa ilość. Czy można gdzieś takie kupić? Natrafił ktoś na takie?
 Najlepiej bvh.

5
Poszukuję / Cross-promotion marketing współpraca.
« dnia: Luty 07, 2018, 23:10:48 »


Cross-promotion marketing współpraca.

Jeśli ktoś ma dostęp do graczy, chce otrzymać pomoc w podniesieni aplikacji w rankingach przez instalacje jestem chętny na współprace. Proste warunki: instalacja za instalacje google play.

6
Poszukuję / Odp: Grafik 3d, dźwiękowiec
« dnia: Styczeń 28, 2018, 14:57:32 »
Żeby zrobić dobre auta trzeba mieć duże umiejętności modelowania takich obiektów i dużo czasu. Szybciej rozłożysz sobie sam te uv mapy na nowo w tych autach lub spróbuj dać jako naklejki zarysowania. Jest to bardziej realny finał twoich zmagań od tego że ktoś wyśle ci to za free bo masz super tajne pomysły.

7
Grafika 3D / Odp: model składający się z jednej siątki lub kilku?
« dnia: Październik 18, 2017, 11:46:49 »
Dla gry warto również nie tylko dbać o małą ilość obiektów ale też o łączenie materiałów i ich tektur w mniejszą ilość. Jest to właściwie konieczne dla gry mobilnej.

8
Grafika 3D / Odp: Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 21, 2017, 22:19:01 »
Tutaj też zależy co chcesz uzyskać. Jeśli masz zamiar wykonać pod nowe PC to wykonaj jak pisze Mergul. Ogólnie poszukaj sobie w google i też pod tagami "modular buildings 3d".
Jeśli chcesz budynki pod mobilne to ja bym umieścił fasady na atlasie textur i powielał kwadraty w zależności od danego rozmiaru budynku.

9
Grafika 3D / Odp: Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 21, 2017, 17:06:55 »
Zależy jakie duże elementy masz na myśli. Dla terenów używa się powielania z bliska i blenduje się z color map dla większych odległości które widać mniej wyraźnie.

10
Jeśli użytkownik akceptuje podczas rejestracji to że jego dane są zebrane ale nikomu nie udostępnione to nie może ich udostępniać. Poczytaj politykę prywatności tej strony lub gry.

11
Oferty pracy / Odp: Unity photon networking programista. Umowa zlecenie.
« dnia: Sierpień 15, 2017, 22:43:58 »
Też wysłałem ale nie pokazuje się w wiadomościach tylko na email przyszło. Podeślij w PW adres email i napisze jak nie doszła moja wiadomość. Nie mam w wysłanych.

12
Oferty pracy / Unity photon networking programista. Umowa zlecenie.
« dnia: Sierpień 08, 2017, 00:56:48 »
Unity photon networking programista. Zaawansowany, rozszerzenie kilku funkcjonalności.

13

Interesuje mnie głownie gra 3D multiplayer lub wyścigi. Zależy mi na wykonaniu gry multiplayer walka czołgami lub robotami android.

14
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 13:54:23 »
Doom jeden i dwa nie mieści się w moich standardach graficznych. Optymalizacja renderowania to najtrudniejszy proces czy wykonujesz grę mobilną czy fotorealistyczną wizualizacje i chciałem to podkreślić. Nie ma uniwersalnego urządzenia do testów.
Wydaje mi się że nadużywasz władzy i mogłeś dokładniej napisać czego nie rozumiesz. Mimo wszystko nie obawiam się, nie mam nic do stracenia a Twoja władza dla mnie nie ma znaczenia. Zrezygnuje z forum jak dostane bana i tyle. Nie ma tu jakiś oszałamiających informacji a udzielam się od niedawna i dlatego jedynie bo chce więcej osób które realnie myślą o przyszłości w gamedevie.
Staram się czytać, mimo wszystko od czasów szkolnych duże zrobiłem postępy w ortografii. Jak widać nie tylko z tym mam problem :)

15
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 11:13:09 »
Mam, jednak zamiast nauki wolałem rozmowy z kolegami :D
Wyjaśniam:
Jeśli chcesz wykonać trójwymiarową grę która odpali na procku 800 lub 600, ma kilka map, ciekawie wygląda i chcesz zmieścić wszystko w pliku mniej niż 20 mega to jest przy tym gimnastyki. Ale mowa o grafice co co do kodowania nie bardzo się zagłębiam.
Przepraszam za nieporozumienia.

Strony: [1] 2