Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Antychrust

Strony: [1]
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 16:13:48 »
Są wdzięczniejsze tematy na platformówkę, serio ;)

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 15:43:18 »
Czyli jestes taki nikt, co nic nie umie. Ale chcialbys troszku poobrazac Polakow ktorzy mieli wiare w siebie, odwage i checi by wyjechac za granice. Moze zrob gre o sobie jak siedzisz przed tv, doisz piwo i planujesz jak wyciagnac nedzny zasilek od panstwa, a w rzadkich chwilach trzezwosci szukasz frajerow zeby Ci zrobili gre... dopoki Ci jeszcze internetu nie odcieli.

Nie zapędzałbym się z tą wielką odwagą i poświęceniem emigrantów, ale reszta się zgadza.
I nie chodzi o to, że pomysł jest kontrowersyjny, ale zwyczajnie brak mu jaj. Picie i zbieranie truskawek - najbardziej oklepane klisze związane z emigracją. Nawet jeśli chciałbyś, żeby gra uderzała w Polaków na Wyspach, to można było to zrobić lepiej.

3
Projekty rozpoczęte / Odp: Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 11:56:04 »
Lepiej nie.

4
Dyskusje / Odp: Zapomniane przez game dev
« dnia: Maj 13, 2015, 20:38:25 »
No rzeczywiście, nie ma gier na Śląsku. Właściwie to Wielkopolski też nie ma. Ogólnie twórcy gier pomijają olbrzymią część Polski

Ponoć zawężenie perspektywy gry do tak bardzo lokalnej znacznie obniża jej potencjał marketingowy - tak przynajmniej słyszałem od wielu ludzi z tzw. branży po tym, jak powiedziałem im, że wraz z zespołem pracujemy nad projektem skupiającym się wyłącznie na jednym z polskich miast :P

5
Audio / Odp: Moja muzyka
« dnia: Sierpień 19, 2014, 14:21:02 »
Po całkowitym wyciszeniu struny burdonowej cały utwór brzmi strasznie sucho (oprócz liry są tam praktycznie same perkusjonalia), ale po przyciszeniu jej o połowę kawałek rzeczywiście wydaje się mniej męczący dla ucha. Dzięki :)

6
Audio / Odp: Moja muzyka
« dnia: Sierpień 18, 2014, 00:06:08 »
Moszna :) o, takie cóś:
http://www.bestservice.de/en/era_medieval_legends.html

Oprócz świetnej liry korbowej znajdują się tam bardzo dobrze zrobione dudy średniowieczne, lutnia i masa innych fajnych rzeczy.

7
Audio / Moja muzyka
« dnia: Sierpień 17, 2014, 22:26:39 »
Jakiś czas temu stworzyłem w FL parę kawałków z myślą o grze, nad którą pracuję w charakterze scenarzysty. Prawdopodobnie nie zostaną one wykorzystane, gdyż po drodze zmieniła się nieco koncepcja muzyki w tejże grze (chcemy nagrać ją przy użyciu "żywych" instrumentów:)).

Oto jeden z nich:
https://soundcloud.com/wezowy/theme2

Ot, wesoła melodyjka grana na lirze korbowej, do umiejscowienia w karczmie bądź na jarmarku. Dobrze znosi zapętlenie.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i słowa konstruktywnej krytyki:)

8
Audio / Odp: Wypociny deshana
« dnia: Lipiec 16, 2014, 13:29:13 »
Jeśli chcesz robić ambient, mam dla ciebie zadanie domowe:
1. Posłuchaj (w całości, bez przeskakiwania:P) albumów dwóch artystów:
-Briana Eno (ambient): http://www.youtube.com/watch?v=5KGMo9yOaSU
-Lustmorda (dark ambient): http://lustmord.bandcamp.com/album/carbon-core

2. Przypomnij sobie z zamierzchłych czasów szkolnych podstawowe założenia, jakimi kierowali się malarze impresjonistyczni i pokombinuj, jak je przełożyć na muzykę.

3. Poszukaj jakichś fajnych wtyczek do FL i działaj.

Poza tym:
Czas tworzenia: 30 min
OK, dzięki, słabe akordy to w tym przypadku wina lenistwa: nie chciało mi się podłączyć keyborda ;)
No błagam... jeśli to prawda, to przynajmniej się do tego nie przyznawaj. Wrzucanie do oceny czegoś, co się skleciło naprędce bez jakiejkolwiek refleksji własnej, to ordynarne zawracanie innym dupy...


PS. Te pauzy bolą. Bardzo.

edit:
A, plus dla ciebie za to, że określiłeś mniej więcej, w jakiej sytuacji/lokacji widziałbyś ten podkład.

9
Audio / Odp: Muzyczka za free
« dnia: Lipiec 15, 2014, 11:51:23 »
Umieściłbyś to w swojej grze? Serio?

Ja myślę, że kompozytorów muzyki do gier powinna obowiązywać swego rodzaju przysięga Hipokratesa: "przede wszystkim nie wk***wiać".

10
Audio / Odp: Muzyczka za free
« dnia: Lipiec 14, 2014, 23:21:31 »
Ucz się, ucz.
Nie mnie oceniać wartość tego kawałka jako utworu muzycznego, ale do gry nie nadaje się on ni cholery. Chyba, że chcesz przyprawić graczy o ból zębów.

11
Design / Odp: Ciekawe materiały
« dnia: Lipiec 13, 2014, 14:56:27 »
Podepnę się pod topic:
Zapoznałem się z polecaną tu w jakimś temacie "The Art of Computer Game Design" Chrisa Crawforda, ale z trudem zdzierżyłem hektolitry mętnego, pseudofilozoficznego bullshitu, który autor z lubością produkował na każdej stronie swojej publikacji.

Czy moglibyście polecić (ale tak z ręką na sercu:)) jakieś inne książki dotyczące game designu?
Z góry dzięki.

12
Platformy mobilne / Odp: Promocja Gry
« dnia: Lipiec 01, 2014, 16:06:50 »
No witam,

Dobra promocja gry/aplikacji jest kwestią kluczową, jeśli chcemy zarobić dzięki niej pieniądze. Nawet najgenialniejsza i najbardziej przełomowa gra nie przyniesie nam zysku, jeśli potencjalni odbiorcy nie będą świadomi jej istnienia. Na szczęście mamy obecnie swobodny dostęp do narzędzi pozwalających nam dotrzeć z naszą grą do olbrzymiej rzeszy odbiorców (np. użytkowników portali społecznościowych). Przy promowaniu własnej gry zawsze warto sięgnąć do doświadczeń innych. Wielkie firmy przez lata opracowywały, analizowały i poprawiały strategie promocji swoich produktów, tworząc przy tym pewne dobre praktyki, z których powinniśmy jak najczęściej korzystać. Rzecz jasna, ta wiedza nie jest ogólnodostępna; wręcz przeciwnie: zazwyczaj tego rodzaju strategie stanowią tajemnicę firmową (w końcu to głównie od promocji produktu zależy wysokość dochodu firmy).
Z tego, co udało mi się dowiedzieć, nawet najbardziej rozbudowane strategie  marketingowe największych firm tworzących gry sprowadzają się do dwóch punktów, będących w zasadzie przepisem na sukces w branży: 1. Nigdy nie ujawniaj wszystkiego, co wiesz.

Pozdrawiam.

13
Gry / Odp: Na fali pytań "jaka to gra" zgłaszam własną kandydatkę.
« dnia: Sierpień 19, 2013, 23:38:30 »
Threat

Strony: [1]