Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - edi96

Strony: [1] 2
1
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: The Construgert
« dnia: Sierpień 05, 2014, 15:56:28 »
Twoja gra ma większe wymagania systemowe niż Windows 95. Niedługo dojedziesz do ME, tak trzymaj!

2
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Wake up Twice
« dnia: Lipiec 15, 2014, 18:36:28 »
Przy portowaniu na Androida trzeba wziąć poprawkę, nawet kilka obiektów String może znacznie zwolnić grę ;)

3
Ekwipunek możesz zrobić w postaci tablicy obiektów klasy item od której by się dziedziczylo.

4
OpenGL / Odp: glClear i olbrzymi memory leak
« dnia: Lipiec 04, 2014, 18:45:49 »
Naprawione, błąd nie występuje na stabilnej wersji sterowników 14.4, w przeciwieństwie do 14.6, pod Ubuntu

5
OpenGL / glClear i olbrzymi memory leak
« dnia: Lipiec 04, 2014, 14:09:25 »
Witam!
Po podpięciu pod okno SDL2 OpenGL zauważyłem, że skompilowana aplikacja zżera ok. 20MB/s RAM. Valgrind nie wskazał źródła problemu zasypując mnie błędami sterownika fglrx(to chyba normalne). Kolejno usuwając wywołania funkcji doszedłem, że glClear jest winowajcą, bez względu na argumenty.
Kod: http://pastebin.com/ZAmrNuK5



Dodam, że moje GPU, a w zasadzie APU, to AMD A8 5500. Liczę na pomoc w załataniu wycieku ;)

6
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 03, 2014, 13:46:55 »
Również się zgłaszam ;)

7
Projekty rozpoczęte / Odp: Polish Skijump 2D
« dnia: Luty 22, 2014, 12:41:28 »
Naprawione ;p

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Polish Skijump 2D
« dnia: Luty 20, 2014, 23:05:59 »
Po prawej stronie skoczka jest zielony kwadrat i strzałka. One muszą byc w jednej linii. Zmienie to :P
Naprawilem bugi z nadswietlna predkoscią skoczka, zresetowalem tabele wynikow.

9
Projekty rozpoczęte / Odp: Polish Skijump 2D
« dnia: Luty 20, 2014, 22:20:58 »
Luuuz jutro sie naprawi :]

10
Projekty rozpoczęte / Polish Skijump 2D
« dnia: Luty 20, 2014, 21:40:28 »
W związku z bardzo dobrymi skokami naszych reprezentantów postanowiłem stworzyc skoki :)   Skijump jest to jedna z niewielu polskich tego typu, która działa w przeglądarce. Gra powstaje od 3 dni, od wtorku. Działają rankingi graczy. Puki co jest 1 plansza, postaram się dodać ich więcej.

 Nie wymaga flashu, nie ma dzwięków bo nie znalazlem dość dobrych w goglach.

LINK: http://baginski.mateusz.2lo.pl/POLISH_SKIJUMP/
zrzut: http://ifotos.pl/zobacz/zrzutekra_ehwaxee.png/

11
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 15, 2013, 21:57:28 »
rect adventures odznaczyles shadery? na intel gma 945/x3100 jak sie odznaczy to nie crashuje.

12
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 08, 2013, 17:51:55 »
@up Liby(na linux):
SDLmain
sfml-audio
SDL
glut
GLEW
GL


Flagi kompilacji na linux:
__GXX_EXPERIMENTAL_CXX0X__
GL_GLEXT_PROTOTYPES
GLEW_STATIC
FILESYSTEM_USAGE

i jak na windows to trza dodać:
OS_WINDOWS

Kompilacja z parametrem  -std=c++0x.
Link do builduna Linux 64 bit: https://github.com/Mati365/Rect-Adventures/tree/master/binaries/Ubuntu%2064bit (trzeba doinstalować liby gluta, sdl i sfml)

13
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 08, 2013, 11:53:10 »
Zapomniałem napisać, jeżeli w grze(Rect Adventures) nie ma dźwięku to trza uruchomić w trybie zgodności z Windows XP.

14
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 03, 2013, 22:07:15 »
Na bank nie chmodowales binarki

15
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 03, 2013, 21:40:56 »
frondeus w przygodach prostokata sprobuj odznaczyc shadery jak uruchamiasz w wine

Strony: [1] 2