Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - blue

Strony: [1]
1
Design / Odp: SUD raz jeszcze ale na poważnie
« dnia: Październik 12, 2006, 15:43:57 »
zgadzam się, zresztą to samo powiada Wiki. Wyjaśnij mi tylko co Ty masz na myśli mówiąc skrypty C? Mi chodzi o wewnętrzną logike, jak wolisz diagram klas, i tego chce się od kogoś dowiedzieć  ;)

2
Design / Odp: SUD raz jeszcze ale na poważnie
« dnia: Październik 12, 2006, 15:01:13 »
Być może MUDy ale załóżmy że ja MUSZE napisać SUDa w oparciu o C lub Jave...napisać da się wszystko, potrzebny jest tylko pomysł z użyciem wzorców projektowych....i o namiastkę takiego pomysłu pytam/proszę :)

3
Narzędzia / Odp: Edytor SUD
« dnia: Październik 12, 2006, 14:49:03 »
Pisze SUD i trapi mnie problem rozwiązania logiki świata.Czy mogłbyś mi podpowiedzieć jakieś inteligentne rozwiązanie któe umożliwi warunkowe wyświetlanie opisów lub czynności (np. jeśli wzieliśmy przedmiot).Całośc świata gry chce zaczytywać z pliu xml.
Serdeczne dzieki za jakąś podpowiedź :)

4
Design / SUD raz jeszcze ale na poważnie
« dnia: Październik 12, 2006, 14:09:52 »
Skoro już temat zszedł na SUDy to ja także mam pytanie z natury tych bardziej abstrakcyjnych. Rownież pisze SUDa, prostego, w ramach poćwiczenia nauki języka...co prawda w Javie bo chyba troche prościej ale mniejsza teraz o technologie implementacji. Chodzi o to że nie bardzo wiem jak stworzyć inteligentny mechanizm (logike) tej gry. Mam pewien świat gry który posiada opsiy lokacji, warunkowe opisy lokacji, możliwość podnoszenia bądź też nie różnych przedmiotów i uzależnione od tego zdarzenia w różnych lokacjach. Chciałbym całość świata gry wczytywać z pliku xml (biblioteka XStream). czy ktoś z was umiałby mi podpowiedzieć jak zabrać się za tworzenie takiej logiki w sposób inteligentny i obiektowy (wzorce projektowe) , nie na zasadzie if...else.?  Jeśli coś jest niejasne, wytłumacze Smiley. Co do całej architektury gry, jest opracowana na wzrocu MVC.

5
Szkółka / SUD raz jeszcze ale na poważnie
« dnia: Październik 12, 2006, 14:06:40 »
Skoro już temat zszedł na SUDy to ja także mam pytanie z natury tych bardziej abstrakcyjnych. Rownież pisze SUDa, prostego, w ramach poćwiczenia nauki języka...co prawda w Javie bo chyba troche prościej ale mniejsza teraz o technologie implementacji. Chodzi o to że nie bardzo wiem jak stworzyć inteligentny mechanizm (logike) tej gry. Mam pewien świat gry który posiada opsiy lokacji, warunkowe opisy lokacji, możliwość podnoszenia bądź też nie różnych przedmiotów i uzależnione od tego zdarzenia w różnych lokacjach. Chciałbym całość świata gry wczytywać z pliku xml (biblioteka XStream). czy ktoś z was umiałby mi podpowiedzieć jak zabrać się za tworzenie takiej logiki w sposób inteligentny i obiektowy (wzorce projektowe) , nie na zasadzie if...else.?  Jeśli coś jest niejasne, wytłumacze :). Co do całej architektury gry, jest opracowana na wzrocu MVC.

Strony: [1]