Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oyvind

Strony: [1] 2 3 4 5
1
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: The Construgert
« dnia: Sierpień 14, 2014, 00:11:43 »
ja pierd#lę. Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.

Jesteś młodym i ambitnym programistą, naprawdę. Możesz się sporo nauczyć i pewnie w niedalekiej przyszłości rozpoczniesz pracę w wymarzonej branży. Jednak ta droga wymaga nabycia rozumienia pewnych mechanik i działania skryptów (a nie kopiuj-wklej. Spróbuj czytać kod, analizować go i próbować przepisać dostosowany do potrzeb Twojej aplikacji) oraz POKORY. Czasami o wiele lepiej jest samemu, prywatnie w zaciszu pisać aplikację, testować ją i dopracować do perfekcji, a nie publikować wszystko, co tylko uda Ci się złożyć ze znalezionych skryptów. Ja rozumiem - pierwsze gry, pierwsze "Hello word", pierwsze kawałki kodu powodują ekscytację, ale za parę lat możesz żałować Twoich wcześniejszych "dokonań" w Internecie, czego Ci nie życzę, a Internet nie zapomina. Uwierz mi, bo znam ten temat - ja jednak miałem takie szczęście, że nie posiadałem dostępu do sieci podczas swojej początkowej przygody z game-devem.

Tak więc - powodzenia przy projekcie :)

2
Poszukuję / Odp: Poszukiwany scenarzysta
« dnia: Lipiec 23, 2014, 22:44:15 »
Wiemy, strona nie jest najlepsza, ale nie jest również aktualna, obecnie pracujemy nad nowym projektem. Właśnie dzisiaj dostanę listę poprawek do nowego wyglądu (tak między nami, to nie jest jeszcze oficjalne, a teksty są placeholderem: http://oyvind.eu/new/ ). Współpracowaliśmy np. razem z GreyDash nad stroną http://darkwaters.ie/ - oni zaprojektowali, my tchnęliśmy w to życie :)

Ale obecnie skupiamy się jednak na produkcji gry, wykonywanie zleceń musi poczekać.

3
Poszukuję / Poszukiwany scenarzysta
« dnia: Lipiec 23, 2014, 14:50:08 »
Witajcie!
Poszukujemy kogoś na stanowisko Lead Storywritera. Mamy już koncept fabularny, listę możliwych działań oraz koncept-arty. Potrzebujemy osoby, która kierując swoim zespołem stworzyłaby ciekawy i w miarę spójny scenariusz gry.

Tworzymy dość otwartą grę o stylistyce psychodelicznego thrillera z elementami sci-fi. Mogą również pojawić się wątki świadomego snu i teorii spiskowych. Jeśli uważasz, że czujesz się pewnie w takim gatunku - skontaktuj się. Porozmawiamy o projekcie, wynagrodzeniu, itp.

Kontakt:
mail@oyvind.eu
lub PW.

Pozdrawiamy, Øyvind Development Group

4
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 11, 2014, 00:35:13 »
dajcie w tegorocznej edycji możliwość wysyłania nie gier, ale silników graficznych - wtedy do konkursu dołączy pięć razy więcej ludzi! Bo przecież każdy programista musi mieć za sobą 3 autorskie silniki!

5
No nie, ja osobiście nie mam nic do gamemakerów. Zaskoczyło mnie jednak, że Wy, użytkownicy warsztatu, nie zmieszaliście go za to z błotem. Czyżby świat stawałby się coraz lepszy?

6
Czy ktoś właściwie sprawdził co to Construct 2? Ja sprawdziłem i chętnie się podzielę z informacją, że to game-maker. To powinno dać niektórym osobom do myślenia.

7
Poszukuję / Odp: Poszukiwani programiści!
« dnia: Czerwiec 28, 2014, 15:00:58 »
Rekrutacja zakończona - dziękujemy wszystkim zainteresowanym.

8
Poszukuję / Odp: Poszukiwani programiści!
« dnia: Czerwiec 25, 2014, 00:09:49 »
// cytowane posty wydzielone do http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29001.0 -Xirdus

Wstyd, panowie gamedevowcy, że w dzisiejszych czasach uważacie, iż "przenośność" równa się możliwości uruchomienia na trzech ledwie rodzajach systemów operacyjnych
Platformy mobilne... Ma to wzięcie, ale nie zapominaj o grupach docelowych.
Nie robimy gry na platformę mobilną. Przynajmniej nie teraz. Nie zapominaj, że to ogłoszenie.

9
Unity 3D / Odp: Przenośność C#
« dnia: Czerwiec 24, 2014, 22:04:56 »
Gry Unity można rozbudowywać o biblioteki .dll dla systemu Windows, a działają one również na Linuksie i Macu. Myślę więc, że to właściwość silnika, nie języka, w którym piszemy.

Wątpię aby używali w niej js.
Zdziwiłbyś się :)

10
Poszukuję / Odp: Poszukiwani programiści!
« dnia: Czerwiec 24, 2014, 19:47:28 »
Zaktualizowałem post. Zapomniałem o C#, choć korzysta z niego zagraniczna część zespołu.

11
Poszukuję / Poszukiwani programiści!
« dnia: Czerwiec 24, 2014, 16:40:05 »
Witajcie!
Potrzebujemy programistów JS/C# silnika Unity3D.
Możemy zaoferować: elastyczny czas pracy w miłej atmosferze w międzynarodowym zespole, trochę niezbędnego doświadczenia oraz pieniądze po zakończeniu kampanii.
Poszukujemy zarówno zaawansowanych programistów, jak i tych uczących się - taki projekt może być niezłym startem w komercyjnym game-devie, a wpis w CV pewnie okaże się przydatny.

Kontakt:
mail@oyvind.eu lub prywatna wiadomość na tym forum

Pozdrawiamy, Øyvind Development Group

12
Poszukuję / Graficy 2D, 3D, animatorzy.
« dnia: Styczeń 14, 2014, 23:33:41 »
Jesteśmy zespołem kreatywnych ludzi, wspólnie tworzymy spektakularną produkcję gry. Wszystko jest doskonale zorganizowane, mamy wyspecjalizowanych grafików, ale jeszcze ich mało. Jeżeli interesujesz się i tworzysz grafikę 3D - zapraszamy do kontaktu. Oferujemy przyjemne warunki pracy i pieniądze po wykonaniu zadania.

Potrzebni nam są:
• graficy 3D (ogólnie)
• animatorzy (uwaga! obowiązkiem animatora nie byłoby nawet tworzenie animacji :) wystarczy, że umiałby podpiąć gotową animację mocap pod model)
• graficy statycznego otoczenia (np. sprzętu czy wyposażenia)
• graficy 2D (tekstury i interface)

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące projektu, ekipy lub chcesz dołączyć – śmiało, pisz!
Jeśli nawet nie jesteś grafikiem, a masz znajomego - poinformuj go o tej ofercie!
Kontakt: mail@oyvind.eu

13
Poszukuję / [Capaxis] - rekrutacja osób
« dnia: Październik 16, 2013, 20:07:41 »
Witajcie, użytkownicy.
Poszukujemy osób do oryginalnego projektu thrillera FPS.

Nie jest to komercyjna oferta pracy, ale gwarantujemy pieniądze po wydaniu gry lub wcześniej - po kampanii crowdfoundingowej.

Praca w takim projekcie może być niezłą promocją swojej osoby - zawsze warto mieć wpisany udział w produkcji gry w portfolio. Na pewno będzie niezłym sprawdzeniem swoich umiejętności.

Mamy sporo ambicji, ale nie rzucamy się z motyką na słońce - nasz projekt jest mały i porządnie przemyślany. Obecnie pracuje nad nim 9 osób. Możemy więc zapewnić pracę w przyjaznej atmosferze :)

Potrzebni nam są:
  • graficy postaci
  • animatorzy
  • graficy statycznego otoczenia (np. sprzętu czy wyposażenia)
  • graficy 2D do tworzenia tekstur, interface i conceptów
  • testerzy
  • lektorzy/dubbingowcy gotowi oddać swój głos :)


Jeśli macie jakieś pytania lub chcielibyście uzyskać więcej informacji o projekcie i zespole:
Kontakt:
Ogólnie/Lektorzy: mail@oyvind.eu
Graficy: baraniecki@oyvind.eu
Testerzy: normal@oyvind.eu

lub PW na tym forum

14
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Game about vehicles
« dnia: Sierpień 25, 2013, 23:35:12 »
Powiem szczerze i pewnie oberwie mi się jeszcze za to :) To jeden z najlepszych projektów tegorocznego WSoC. Właśnie pobieram i zapowiada się świetna zabawa :) Powodzenia!

PS. Literówka - powinno być Quick Save ;)

15
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Sierpień 04, 2013, 16:42:05 »
Przewinąłem trochę postów i postaram się trochę rozświetlić kwestie prawne:

sam pomysł jako pomysł nie jest chroniony prawnie - nie można przecież chronić czegoś, co istnieje tylko w kogoś umyśle. Natomiast JUŻ projekt pomysłu jest chroniony prawami autorskimi. Projektem może być prototyp gry, szkic tekstowy jak i rysunkowy, czy inne "dowody" stworzenia dzieła, bo w razie sprawy o duplikację produktu możesz przedstawić konkretne dane/pliki

W pracy wygląda to trochę inaczej: "pracodawca, którego pracownik stworzył utwór w wyniku wykonywania obowiązków ze stosunku pracy, nabywa z chwilą przyjęcia utworu autorskie prawa majątkowe".

Źródła i więcej informacji:
http://prawo-autorskie.wieszjak.pl/utwory-pracownicze/294153,Prawa-autorskie-do-pomyslu-czlonka-zarzadu-spolki.html
http://www.crowdsourcing.org.pl/moj-pomysl-jest-chroniony-i-nalezy-mi-sie-wynagrodzenie.html

Strony: [1] 2 3 4 5