Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - komires

Strony: [1]
1
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 06, 2013, 00:56:00 »
Obiecujemy poprawę stylu na mniej korporacyjny :-)

2
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 23:14:50 »
Słowa te są słuszne i sami widzimy coraz pilniejszą konieczność szczegółoweogo opisania wszystkich funkcjonalności silnika, tak aby łatwo można było wykorzystać wszystkie jego możliwości.
Pełniejsza dokumentacja użycia silnika z opisami umożliwiającymi rozszerzanie jego funkcjonalności była obiecana już w tej wersji, jednak z uwagi na ciągły rozwój api silnika oraz rozległość tej emisji została przesunięta w czasie do jednej z początkowych aktualizacji wersji 2.0.

3
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 22:33:50 »
Wyjaśniając, w przypadku pytań jak użyć silnika zawsze bardzo szczegółowo i dokładnie staramy się opisać dane zagadnienie łącznie z przykładami. Natomiast nie udzielamy wyczerpujących informacji jakie algorytmy stosujemy w silniku i jak wewnętrznie silnik jest zbudowany. Również obecnie nie udostepniamy kodów źródłowych. Być może brak udzielenia informacji o algorytmach silnika został uznany za 'odpychający' a szczegółowe wyjaśnienia różnych zagadnień za traktowanie użytkownika 'jak idiotę' w takim wypadku nastąpiło całkowite wzajemne niezrozumienie.

4
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 21:44:12 »
Poza tym styl komunikacji z Komiresem jest niestety odpychający - nie da się praktycznie porozmawiać o kwestiach technicznych bo jesteś traktowany jak idiota lub szpieg przemysłowy.

Prosiłbym o podanie konkretnej naszej wypowiedzi innaczej jest to zwykłe oczernianie.

Matali referencje do obiektów trzyma jako stringi co jest najgorszym z rozwiązń

W Matali Physics do obiektów można odwołać się albo poprzez nazwy (łańcuchy znakowe) albo porzez indeksy.

5
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 20:42:24 »
Matali Physics napisany jest w całości w kodzie zarządzanym (C#) i w związku z tym może zostać użyty na platformach dopuszczających wyłącznie kody zarządzane.

6
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 14:42:01 »
Proponuję pobrać, potestować i jeżeli spełnia oczekiwania używać.
Każda nawet krytyczna ocena jest dla nas cenna.

7
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 14:05:34 »
Jak rozumiem uwaga dotyczy niższej od Bulleta wydajności.
Wydajność Matali Physics wzrasta w czasie przy jednoczesnym zwiększaniu funkcjonalności i będzie dalej wzrastała. Poza tym Bullet przedstawiany jest jako rozwiązanie dla AAA tytułów w przeciwieństwie do Matali Physics.

8
Silniki / Odp: Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 13:50:45 »
Silnik jest ukierunkowany na dostarczenie kompletnego rozwiązania. Pokazującego integrację z zaawansowanym programem renderującym i innymi modułami koniecznymi do stworzenia gry komputerowej. Stanowi platformę którą można wykorzystać do zrobienia gry lub w przyszłości własnego silnika gier

9
Silniki / Komires udostępnia Matali Physics 2.0
« dnia: Luty 05, 2013, 13:41:40 »
W dniu wczorajszym, udostępniliśmy wersję 2.0 silnika fizyki Matali Physics, nad którym pracujemy od ponad 4 lat.

Każdy za darmo może pobrać wersję Matali Physics Basic i wykorzystać ją do tworzenia niekomercyjnych gier. Zapraszamy do zapoznania się z silnikiem i wyrażenia swoich uwag i opinii.

Więcej informacji dostępnych jest na www.mataliphysics.pl

Strony: [1]