Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Oti

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 121
1
Ważne są dwie rzeczy-aby wierzchołków było jak najmniej(karta ma mniej liczenia) i aby draw calli było jak najmniej(żeby rzadziej 'przeszkadzać' karcie graficznej przez przesyłanie do niej danych z zasobów procesora). Z tych powodów wydaje mi się, że najlepsze jest renderowanie indeksowanych trójkątów-wierzchołków masz minimium, bo dokładnie tyle ile potrzeba, żaden nie musi być zduplikowany.

Triangle strip ma tę wadę, że część wierzchołków jest duplikowanych i dodatkowo masz masę draw calli(chyba, że jakoś sprytnie posortujesz wierzchołki, żeby zachować ciągłość, ale nie przychodzi mi do głowy dobry pomysł na to, ale to i tak nie rozwiązuje problemu duplikacji wierzchołków).

2
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej i okolic?
« dnia: Sierpień 21, 2015, 03:46:43 »
zamykanie tematu, żeby ktoś musiał go sobie drugi raz utworzyć, bo moderator nie umie zachować porządku na forum
dziwność
Jak masz śmieci, które są brudne i śmierdzą, to mówisz im, żeby się okiełznały i przestały być śmieciami, czy wyrzucasz je do kosza?

Tamten wątek był właśnie takim nic nie znaczącym śmieciem. Ten jest lepszy. Czyli zadanie moderatora ukończone pomyślnie, no nie?
prawidłowość

3
Gry / Odp: White Red Drift
« dnia: Sierpień 15, 2015, 21:27:46 »
@koirat
+1

A czasem nawet i to wifi jest mizerne i przy prędkości 50kbps może po prostu zabraknąć czasu by to pobrać.

4
Gry / Odp: White Red Drift
« dnia: Sierpień 15, 2015, 02:37:38 »
W takiej gierce to akurat lepiej by było, gdyby oświetlenie nie istniało. Niech tekstury będą po prostu odpowiednio pocieniowane, to praktycznie zerowym kosztem zyskasz i na rozmiarze i na wydajności-pójdzie(i zmieści się :P) na większej liczbie telefonów.

@edit
Już chciałem pobrać, ale odstraszyło mnie to(informacja o uprawnieniach aplikacji):
Cytuj
-Zdjęcia, multimedia i pliki
Używa co najmniej jednego z tych rodzajów danych: pliki na urządzeniu (zdjęcia, filmy i pliki audio), pamięć zewnętrzna urządzenia
-Informacje o połączeniu Wi‑Fi
Pozwala aplikacji na dostęp do informacji o połączeniach Wi-Fi – np. na sprawdzenie, czy Wi-Fi jest włączone, oraz odczytanie nazw połączonych urządzeń Wi-Fi
-Identyfikator urządzenia i informacje o połączeniach
Pozwala aplikacji na odczytanie numeru telefonu i identyfikatora urządzenia, sprawdzenie, czy połączenie jest aktywne, oraz poznanie numeru, z którym jest nawiązane połączenie
Po co gmerasz w wifi i połączeniach?

5
Tak moge, ale nie chce isc tak na latwizne, chcialbym zeby wypisywalo losowo, moglby ktos z tym pomoc ?
Co to za zadanie? Jak założeniem jest to, by różnica między sąsiednimi elementami była większa od 1, to faktycznie najpierw bym wypisał nieparzyste, potem parzyste. Jak dodatkowo chcesz losowo, to te dwa podzbiory możesz jeszcze N razy sobie pozamieniać parami.

6
Visual Studio / Odp: Sortowanie plików w okienku po wciśnięciu CTRL+TAB
« dnia: Sierpień 02, 2015, 01:09:27 »
Łoł, tak bardzo skrót. :D Przecież to już łatwiej jest to kliknąć. Aż przypomniało mi się AVR Studio, gdzie do skompilowania projektu jest skrót klawiszowy w stylu ctrl+alt+shift+F5. :)


7
Szkółka / Odp: jak zainteresować dziecko programowaniem?
« dnia: Lipiec 17, 2015, 18:00:54 »
Dla dziecka polecę małą, starą grę Colobot. W tej grze nasz bohater leci w kosmos razem z robotami które może prowadzić sam (taa... przewieź sobie samemu 100 kamieni jeden po drugim), albo zaprogramować przy pomocy bardzo uproszczonego języka C. Składnia jest naprawdę prosta, a sama gra została zaprojektowana właśnie dla młodych którzy chcą programować. Jedyne co to będziesz musiał się pobawić z trybem zgodności, bo na systemach 64bit są problemy.
+1. A jak faktycznie chodzi tylko i wyłącznie o programowanie, to ja polecam Ceebot-gra od tych samych autorów, osadzona w tych samych realiach, ale bez fabuły i bez możliwości ręcznego kontrolowania pojazdów. Skupiona tylko i wyłącznie na programowaniu robocików. Sam ją otrzymałem za dzieciaka i sprawiła mi masę frajdy, zanim jeszcze poznałem colobota.

8
Projektowanie kodu / Odp: komponenty
« dnia: Czerwiec 01, 2015, 19:18:09 »
Pisałem o tym o tu, może trochę rozszerzy horyzonty:
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29928.msg337826#msg337826

9
Szkółka / Odp: Fizyka jazdy samochodem
« dnia: Maj 16, 2015, 15:34:38 »
Jeżeli nie interesuje Cię dokładny opis symulacji fizycznej, możesz to sobie uprościć. Zakładając, że przy skręcaniu Twój wirtualny samochodzik obraca się wokół swojego środka ciężkości, współczynnik który Cię interesuje to moment bezwładności. Autobus jest dłuższy, ma większy moment bezwładności niż osobówka, dlatego trudniej jest go obrócić-skręca wolniej, zatacza inny łuk.

Jak potraktujesz swoje samochodziki jako prostopadłościany, wyliczysz dla nich momenty bezwładności i uwzględnisz je przy zmianie kąta, w którym skierowany jest samochodzik, to wydaje mi się, że powinno to wyglądać w miarę wiarygodnie.

Załącznik-czarne to nadwozie, czerwone to kółka, a zielone to zarys bryły zawierającej kółka(to dla niej liczysz moment bezwładności).

10
C++ / Odp: Wskaźniki i referencje
« dnia: Maj 13, 2015, 11:31:40 »
Więc dlaczego nie piszesz w assemblerze..?
Tak szczerze.. Widziałeś kiedyś kod assemblera? Nie disassembly jednej czy dwóch instrukcji, tylko pełen program. Patrząc na ogół programu, w kodzie assemblera widać wiele mniej.

11
C++ / Odp: Wskaźniki i referencje
« dnia: Maj 12, 2015, 19:24:17 »
@bies
Chodziło o to, ze kompilator referencję gdzieś tam pod spodem 'tłumaczy' na zwykły wskaźnik. Zastosowanie może być inne, ale kompilator to sprowadza do jednego.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: MVA - proste asteroidsy dla zabawy
« dnia: Maj 08, 2015, 18:01:20 »
Bardzo fajna gierka. :) Fajny oldskulowy relaksator. Jednak co jakiś czas jest dziwny bug-wystrzelony pocisk wybucha w miejscu, tak jakby wykrył niewidzialną asteroidę przed kadłubem. I pytanie-dorobiłeś jakiegoś aim-assist czy to ja mam czasem takie sokole oko że strzelam 360 noscope hs? :v

14
Znam tam jednego gościa. Może Ci się przyda do czegoś.

https://www.facebook.com/PejaSlumsAttack

15
Unity 3D / Odp: Errory w konsoli.
« dnia: Kwiecień 12, 2015, 16:18:32 »
"Null JobInfo in Steal!"
W zasadzie to ma sens. Skoro ktoś kradnie, to zapewne jest bezrobotny, stąd JobInfo==null. Wszystko w normie, poza tym, że Twój kod jest złodziejską szumowiną.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 121