Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Iwan91

Strony: [1] 2 3
1
Matematyka i fizyka / Odp: Kompresja i optymalizacja mapy
« dnia: Wrzesień 03, 2017, 00:03:19 »
Wydaje mi się, że w tym przypadku można zastosować run length encoding. Powinno to zredukować dość znacznie rozmiar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Run-length_encoding

Znalazłem jeszcze coś takiego jak Position Aware RunLength:
https://twistedpairdevelopment.wordpress.com/2011/06/10/run-length-encoding-with-positioning-information-in-python/

edit1: Kiedyś się bawiłem kompresją danych dla gry ala minecraft i napisałem bibliotekę w javie do tego
https://github.com/Iwan91/PositionAwareRunLengthEncoding-java

2
Dyskusje / Ankieta social media
« dnia: Sierpień 25, 2014, 23:34:33 »
Otóż kolega musi przeprowadzić badania do pracy dyplomowej. Myślę, że ankieta dotyczy też branży komputerowej, więc prosiłbym o wypełnienie jej:

http://www.ebadania.pl/4aa276e13a6f7290

Z góry dziękuję.

3
Produkcja / Odp: indiegogo.com i crowfunding
« dnia: Sierpień 15, 2013, 20:46:49 »
To ja mam jeszcze jedno pytanie.
Opłaca się dawać jako perki wysyłkę przedmiotów? (zwłaszcza za granice?)
Jak to zrobić aby nie okazało się że trzeba do tego dorzucić jeszcze własne pieniądze zamiast mieć pieniądze z tego na rozwój gry?

Jakieś dobre porady jak stworzyć listę perków aby wspierających projekt był jak najwięcej?

4
Produkcja / Odp: indiegogo.com i crowfunding
« dnia: Sierpień 13, 2013, 20:56:44 »
Przepraszam, że odgrzewam starego kotleta :p, ale chyba nie ma sensu zakładać nowego wątku i tworzyć bałagan na forum.

Otóż mam pytanko czy aby wystartować z crowfundingiem muszę mieć założoną firmę?(działalność gospodarczą?)
Czy można jako osoba prywatna otrzymać pieniądze?

Bo jeśli perki uznamy za sprzedanie czegoś i to w dużej ilości to na mój rozum podpada to już pod działalność gospodarczą.

Więc jak to jest z tym?

5
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Ship Defense
« dnia: Lipiec 11, 2013, 23:27:27 »
Co do wirtualizacji procesora to chybiony pomysł ponieważ libgdx nie chce się dogadać z x86 :/

6
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Lipiec 11, 2013, 02:15:18 »
Dobra to ja też zgłoszę:
Ship Defense
link: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=27616.msg317300#msg317300

7
Warsztat Summer of Code 2013 / Ship Defense
« dnia: Lipiec 11, 2013, 02:13:44 »
No trochę wstępu o grze:

Gra jest pisana w javie na bibliotece libgdx. Tworzę ją na razie sam. Planowana wersja PC.
Możliwe że w przyszłości i na Androida ale na razie nie mam na czym przetestować :p, a emulator Androida na PC strasznie zamula.

Mechanika gry:
-Odwrócony Tower Defense. Mamy statek który musi przebyć dane poziomy gry. (statek jest reprezentowany przez kostkę)
-Na mapie znajdują się różne typy wieżyczek(reprezentowane przez kostki), która każda z nich może mieć 2 ulepszenia.(na niższej kostce stawiamy trochę mniejsza kostkę)
-Statek pomiędzy misjami możemy ulepszać/modyfikować za zdobyte zasoby.

Statystki statku:
-prędkość poruszania się
-pancerz <-- gdy zejdzie do 0 przegrywamy
-osłona<-- pochłania większość ataków gdy aktywna

Nagroda po wykonaniu misji:
Po wykonaniu misji dostaje się pewne kasę za którą można kupić nowe moduły do statku oraz nowe lepsze statki.

Zamiast kostek(prostek grafiki) można by zastosować jakieś fajne modele (ale niestety z grafiki 3D jestem noga :p).

Więc jeśli jest jakiś grafik 2D/3D chętny do współpracy to pisać na emaila: kamil3453@yahoo.com

Tutaj można ściągnąć wersje już grywalną:
http://www.mediafire.com/download/mbfj4uaufjsbyzy/ShipDefenseRelease1.ZIP
Dostępna 1 mapa. Można włożyć do statku ulepszenia.
Tła i obrazki na razie są wzięte z neta i są to place holdery.

Niestety ale przydałaby się pomoc przy balansowaniu statystyk statków, modułów,wieżyczek wroga oraz map.
Możecie łatwo zmienić statystyki grzebiąc w plikach json w data.
W wersji finalnej folder Data wyląduje w pliku jar.

8
Design / Odp: ShipDefense pomysł na grę
« dnia: Lipiec 03, 2013, 20:04:07 »
Grałem kiedyś w Anomaly: Warzone Earth. Tylko że tam było że masz konwój do bronienia i masz dowódce.

A u mnie jest trochę inna koncepcja bo leci się 1 statkiem i jego trzeba przeprowadzić.

9
Design / ShipDefense pomysł na grę
« dnia: Lipiec 03, 2013, 17:17:16 »
Otóż ostatnio naszła mnie chęć na zrobienie odwrotnego Tower Defense.

Zamiast kostek(prostek grafiki) można by zastosować jakieś fajne modele (ale niestety z grafiki 3D jestem noga :p)

Mechanika gry:
-Odwrócony Tower Defense. Mamy statek który musi przebyć dane poziomy gry. (statek jest reprezentowany przez kostkę)
-Typy misji:
*dojdź z punktu A do punktu B (misja przemknij przez obronę wroga)
*dojdź z punktu A do punktu B i z B do A. (misja ratunkowa)
*broń swojego statku bo jest w naprawie (wtedy budujemy wieżyczki) <-- ten tryb to    opcjonalnie
-Na mapie znajdują się różne typy wieżyczek(reprezentowane przez kostki), która każda z nich może mieć 2 ulepszenia.(na niższej kostce stawiamy trochę mniejsza kostkę)
-Statek pomiędzy misjami możemy ulepszać/modyfikować za zdobyte zasoby.

Opis statku:
Statek składa się z sześcianu co za tym idzie mamy 6 stron kostki:
-na tylnej ścianie znajduje się miejsce na silnik/i
-na dolnej ścianie znajduje się hangar w którym możemy ulepszać przynęty które wysyłamy podczas misji. Wtedy wieżyczki atakują przynęty zamiast statku
-na górnej ścianie znajdują się miejsca dla wieżyczek obronnych, ponieważ można niszczyć wrogie wieżyczki.
-prawa, lewa i przednia  ściana można tam wkładać generatory energii, osłony, pancerz statku, akumulator energii, nanoboty które naprawiają statek.

Statystki statku:
-prędkość poruszania się
-pancerz <-- gdy zejdzie do 0 przegrywamy
-osłona<-- pochłania większość ataków gdy aktywna
-zasilanie <-- gdy mamy nadwyżkę zasilania kumuluje się ona w akumulatorach. Każde urządzenie na statku wymaga jakiejś energii.
-akumulator<-- może szybko doładować osłony
-ilość przynęt i typów
-ilość wieżyczek i typów (obrażenia)

Nagroda po wykonaniu misji:
Po wykonaniu misji dostaje się pewne części które można wrzucić do slotów. Dostaje się też kasę za którą można ulepszyć już istniejące części bądź dokupić do statku ulepszenia np. dodatkowy slot.

Link do wersji poglądowej z kostkami:
http://www.mediafire.com/download/frrsatz3waeszi9/ShipDefense.ZIP
Na razie wieżyczki nie strzelają i statek porusza się od punktu A do punktu B

Co myślicie o koncepcji która przedstawiłem?
Zagralibyście w taką grę?
Znaleźliby się chętni do napisania takiej gry oraz stworzenia grafiki?

10
Design / Odp: Co was interesuje w grach 2D multiplayer?
« dnia: Czerwiec 08, 2013, 23:39:38 »
Wydaje mi się, że więcej jest roboty z takimi pre-renderowanymi spritami niż pixel arty.

Akurat cała praca nie pójdzie na marne, ponieważ wykorzystamy zebraną wiedzę i napisane biblioteki do zrobienia innej gry.

11
Design / Odp: Co was interesuje w grach 2D multiplayer?
« dnia: Czerwiec 08, 2013, 20:33:15 »
A nie myślisz, że to dlatego, że były bugi, które zabierały przyjemność z rozgrywki? Pisałem Ci o strzelaniu, które, szczerze mówiąc, to chyba w 5 minut pisałeś.
Obrażasz mnie mówiąc że pisałem to w 5 minut.
Gra nie przez bugi padła tylko przez to, że nikt nawet za kasę nie chciał zrobić pixel artów postaci.

12
Design / Odp: Co was interesuje w grach 2D multiplayer?
« dnia: Czerwiec 08, 2013, 16:13:17 »
No to trzaskajcie grywalne prototypy z minimalną grafiką (prostokąty, cokolwiek) i eksperymentujcie, co jest fajne, a co nie. Nie da się tak, że zrobisz ankietę i masz przepis na dobrą grę.

Wiesz eksperymentować to możemy do woli tylko to co nam się podoba, niekoniecznie musi się podobać innym ludziom. Największym problemem przy Ninja Tower było brak graczy i brak feedbacka. Nikt nie chciał powiedzieć co można by dołożyć by się fajnie grało. Nastawiamy się teraz na grafikę typu stick figures, ponieważ łatwiej ją wykonać i można więcej animacji oraz postaci zrobić.

13
Design / Co was interesuje w grach 2D multiplayer?
« dnia: Czerwiec 07, 2013, 01:17:32 »
Tak jak wyżej w temacie co was interesuje w grach 2D multiplayer?, ponieważ chcielibyśmy stworzyć nową grę z gatunku MOBA z lżejsza graficznie oprawą niż Ninja Tower. (niestety ale chyba zawód pixel artystów jest na wymarciu :/) Mamy kilka ciekawych pomysłów ale chciałbym najpierw usłyszeć co by Was kręciło w takiej grze, żeby nie była tylko na jeden raz a potem odstawiona na półkę.

14
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra Ninja Tower
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 17:53:25 »
Na jaką stick figures? No bo nam się skończyły pomysły.
Z tego co patrzyliśmy to bardzo trudno o pixel artyste, :/ chyba ten zawód jest na wymarciu.

15
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra Ninja Tower
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 15:05:36 »
Mieliśmy jakaś ofertę, ale tak jak szybko się pojawiła tak szybko znikła w eterze :p

Strony: [1] 2 3