Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Fire_Power

Strony: [1] 2
1
Oferuję / Odp: Story Writer, Scenarzysta
« dnia: Luty 21, 2013, 17:07:58 »
Cytuj
Postanowiłem pobawić się w
tworzenie gier/filmów
animowanych

2
Oferuję / Odp: Story Writer, Scenarzysta
« dnia: Luty 21, 2013, 15:11:42 »
Wczoraj szukałeś profesjonalnego zespołu do tworzenia filmu anonimowego, mówiłeś, że nie potrafisz robić modeli 3D, będziesz tylko amatorem-scenarzystą. Potem powiedziałeś, że potrafisz robić grafike 3D. Teraz gdy twój stary temat jest w PoL mówisz, że robisz również gry. Więc co ty wkońcu robisz? Jesteś maszyną która uczy się wszystkiego w 1h?

3
Poszukuję / Odp: Poszukiwany grafik do gry WWW
« dnia: Luty 21, 2013, 14:45:41 »
Co do wynagrodzenia to nie
ukrywam, że najlepiej by było,
aby praca miała charakter
hobbystyczny i mogłaby być
ciekawym wpisem do CV :)
Trochę mało jak na wynagrodzenie

4
Programowanie grafiki / Odp: SFML Instalacja
« dnia: Luty 21, 2013, 14:11:17 »
Miałem złą ścieżkę do include

5
Programowanie grafiki / Odp: SFML Instalacja
« dnia: Luty 21, 2013, 13:51:17 »
Dobra można lock uporałem się z tym

6
Programowanie grafiki / Odp: SFML Instalacja
« dnia: Luty 21, 2013, 12:37:25 »
Wygląda na to, że albo coś zje..., albo mam pecha i na SFML nie pojadę, podczas komplikacji wywala mi 50 errorów każdy w różnych include od SFML.

7
Programowanie grafiki / Odp: SFML Instalacja
« dnia: Luty 21, 2013, 11:11:45 »
Jakie biblioteki wskazać linkerowi?

8
Programowanie grafiki / SFML Instalacja
« dnia: Luty 21, 2013, 09:46:18 »
Witam, wziąłem w swoje ręce SFML do C++, aż doszedłem do strony download (postęp :D) i nwm jaki pakiet pobrać czy wystarczy mi
[quoteS]FML development files
(headers / libraries / external
libraries)[/quote]
O link który mam pobrać nie martwcie się, wiem co pobrać. Druga sprawa to okrutna instalacja, gdy pobrałem ostatnio SFML i wziąłem się za instalacje (korzystam z codeblocks) zakończyło się wszystko wielką kichą, po prostu nwm czemu, ale się nie zainstalowała. Jeżeli ktoś ma link do sprawdzonego tutoriala odnośnie instalacji na Codeblock to bd wdzięczny

9
Design / Odp: Fabuła
« dnia: Luty 20, 2013, 19:38:19 »
Czemu? :D ma być zabawnie

10
Design / Odp: Fabuła
« dnia: Luty 20, 2013, 18:43:54 »
++n++ chyba najlepszy

11
Design / Odp: Fabuła
« dnia: Luty 20, 2013, 18:17:17 »
:o serio? Czy mnie trollujesz?

Cytuj
Jakoś mało trollowania w tym
trollowaniu... Może (tylko czysta
sugestia, w wymyślaniu fabuły nie
jestem żadnym specem) niech to
będzie coś w rodzaju trollowania
trolla. Zrób tak, aby gracz
pogubił się i nie wiedział, czy to
on trolluje, czy może jest
trollowany.
Może coś w rodzaju: "zostaniesz
królem trollowania jak strollujesz
dotychczasowego mistrza". Gracz
wykonując kolejne questy, nie
będzie sobie zdawał sprawy, że
cała historia została ukartowana
przez "trolla nad trollami", który
naśmiewa się z tego co gracz
wyczynia; a cała gra to jeden
wielki troll i do niczego nie
prowadzi.
(chyba pobiłem rekord w
używaniu słowa troll :D)
Dzięki, muszę tylko zadbać o to, żebym sam się nie pogubił :d

Cytuj
Zrób że gra się nazywa
trollface.exe a tak naprawdę to
będzie notepad. Strollujesz ludzi
bardziej niż jakimiś fabułami.
Hehe, dwa pliki jeden to gra, a drugi to notatnik :D

Macie ciekawe pomysły, jak ktoś ma jakieś jeszcze to zapraszam do dalszej dyskusji

12
Design / Fabuła
« dnia: Luty 20, 2013, 14:10:24 »
Witam, witam, może ktoś się zorientował o moim nowym i pierwszym projekcie. Planuje zrobić grę (żadna nowość pewnie :D) z znanym i kochanym memem internetowym w roli głównej, "Trollface", gier tego typu na internecie pare jest, ale w wszystkich brakuje (moim zdaniem) długiej zabawy. Wybrałem już środowisko, pomysły na lvl'e mam, ale nie wiem jak zacząć fabułę. Co mam na myśli? Gry tego typu zaczynają się od wyboru poziomu, bez fabuły. Ja postanowiłem temu zaradzić i jakoś rozpocząć serie wyzwań od Trollface. Mam pare pomysłów, ale nie wiem który jest najlepszym wyjściem.

Pomysł I
Gra zaczyna się od tego jak główny bohater przeglądając google trafia na stronę z której niespodziewanie pobiera na komputer wirusa zwanego "Trollface" aby ratować komputer wykonuje mase wyzwań od mema i oczywiście na końcu go pokonuje (Co za czyn :-) )

Pomysł II
Gdy główny bohater jest z swoją dziewczyną w parku niespodziewanie Trollface przybiega i ją porywa, a my w pościg za nim idziemy na ratunek.

Które wyjście bardziej "trollujące"?

13
OpenGL / Odp: Żadna funkcja "gl" nie działa
« dnia: Luty 20, 2013, 11:39:19 »
Thanks, działa

14
OpenGL / Żadna funkcja "gl" nie działa
« dnia: Luty 20, 2013, 11:20:21 »
Od pewnego czasu walczę z problemem korzystania SDL oraz gl, wczytuje wszystko, ale żadna fukncja z "gl"  nie działa mam np
#include <SDL/SDL.h>
#include <SDL/SDL_opengl.h>
#include <iostream>
#include "Renderer.h"

void Renderer::LoadTexture(const std::string & filename) {
  std::cout << "£adowanie obrazka z pliku " + filename + "\n";

  // za³aduj z pliku
  SDL_Surface* surface = SDL_LoadBMP(filename.c_str());
  if (!surface) {
    std::cerr << "£adowanie pliku " + filename + " FAILED: " + SDL_GetError() + "\n";
    exit(1);
  }

  // sprawdŸ wymiary - czy s¹ potêg¹ 2
  const int width = surface->w;
  const int height = surface->h;
  if (((width & (width - 1)) != 0) || ((height & (height - 1)) != 0)) {
    std::cerr << "Obrazek " + filename + " ma nieprawid³owe wymiary (powinny byæ potêg¹ 2): " << width << "x"
        << height << "\n";
    exit(1);
  }

  GLenum format;
  switch (surface->format->BytesPerPixel) {
  case 3:
    format = GL_BGR;
    break;
  case 4:
    format = GL_BGRA;
    break;
  default:
    std::cerr << "Nieznany format pliku " + filename + "\n";
    exit(1);
  }

  glGenTextures(1, &m_texture);
  glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, m_texture);
  glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR);
  glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_LINEAR);
  glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_CLAMP_TO_EDGE);
  glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_CLAMP_TO_EDGE);

  glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, surface->format->BytesPerPixel, width, height, 0, format, GL_UNSIGNED_BYTE,
      surface->pixels);
  if (surface) {
    SDL_FreeSurface(surface);
  }

}


void Renderer::DrawSprite(double tex_x, double tex_y, double tex_w, double tex_h, double pos_x, double pos_y,
    double width, double height, size_t level) {
  const double texture_w = 256.0;
  const double texture_h = 128.0;

  const double left = tex_x / texture_w;
  const double right = left + tex_w / texture_w;
  const double bottom = tex_y / texture_h;
  const double top = bottom - tex_h / texture_h;
  /*
   * Obrazek ³adowany jest do góry nogami, wiêc punkt (0,0) jest w lewym górnym rogu.
   * St¹d wynika, ¿e w powy¿szym wzorze top jest poni¿ej bottom
   */

  glPushMatrix();
  {
    glTranslatef(0, 0, -static_cast<double>(level));
    glBegin(GL_QUADS);
    {
      glColor3f(1, 1, 1);
      glTexCoord2f(right, top);     glVertex2f(pos_x+width, pos_y+height);
      glTexCoord2f(left, top);      glVertex2f(pos_x,       pos_y+height);
      glTexCoord2f(left, bottom);   glVertex2f(pos_x,       pos_y);
      glTexCoord2f(right, bottom);  glVertex2f(pos_x+width, pos_y);
    }
    glEnd();
  }
  glPopMatrix();
}

I w rezultacie dostaje...

undefined reference to 'glGenTextures@8'

I tak do każdej funkcji...

15
Programowanie grafiki / Odp: SLD czy SFML?
« dnia: Luty 19, 2013, 17:05:05 »
Heh, mój błąd w nazwie. Dzięki jeszcze poczekam na innych i się zobaczy

Strony: [1] 2