Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 53
1
Gra jest naprawde fajna ale popełniasz straszny błąd w ostatniej misji niemal randomowo ustalasz kto jest terrorysta i nie wiadomo do kogo strzelac w efekcie jestem karany za kazdym razem bo pomimo prob wykrycia nie zauwazam na tyle roznic zeby sie upewnic. Gry na tak zwany kibel nie moga tak karac bo nikt w to nie zagra albo sie zirytuje w 3 misji i nie wroci do tego :)

2
Pixfight ukonczony! :)

https://github.com/inFullMobile/pixfight

Wersja 1.0 wspiera multiplayer i poprawia balans.

3
Kolejny udpate https://github.com/inFullMobile/pixfight/releases/tag/v0.4 naprawia parę błedów i dodaje undo w grze (mozna ostatnie 3 ruchy cofnąć) skonczenie tury kasuje undo.

Update takze w wersji HTML5 http://noxytrux.github.io/

4
Odnośnie gry fajna, miałem ochotę zagrać ale nie rozumiem jak się w to gra.

Na stronie głównej projektu w readme masz ładnie opisane (po angielsku) zasady gry.

Np panel budowy powinien się zamykać po kliknięciu poza oknem.

Ciekawa uwaga, postaram sie dodać w next release.

Miasta (?) w których można budować za mało różnią się od tych w których nie można.

Co masz na myśli ? Różnią się kolorem juz bardziej się ich nie da rozroznić :D szare - niczyje, kolorowe - twoje albo wroga

Zasięg ruchu jednostek nie jest zróżnicowany między poszczególnymi rodzajami, a przynajmniej nie zauważyłem.

Tak to racja balans to jeszcze nie moje priority :)

Jednostki "jadą" do celu po polach które są niedostępne przy klikaniu myszą.

Jaka wersja ? W HTML5 to jest taki bug spowodowany tym ze przegladarki nie wspieraja wielowatkowosci (a przynajmniej narazie) i musialem jakos objesc fakt ze kod musi sie wykonywac sekwencyjnie. No chyba ze to wersja desktopowa to chetnie przyjme video zeby zreprodukowac.

- Przydałoby sie jakoś onzaczyć pole nad którym znajduje się aktualnie myszka.

Will do :)

- Jak miasto w którym chcemy kupić jednostkę znajduje się tam gdzie pojawia się okienko menu to kupuje się automatycznie jednostka nad którą znajduje się myszka po wybraniu miasta.

Nice catch! :) naprawię w next release

- Zaznaczanie nie działa poprawnie, czasami trzeba kliknąć pod polem, czasami nad polem, a czasami gdzieś poza polem.

Tak zauwazylem ze na przegladarkach to strasznie dziwnie dziala z jakims oporem. Trzeba pamietac ze to jest kompilowane zew kompilatorem i on jeszcze nie jest w pełni ukonczony w sensie to smiga na glfw a oni maja swoj port w JS zeby to wogole odpalac dlatego podkreslam ze to jest build exprerymentalny bo nie wszystko tu dziala jak powinno niestety i sam nie do konca jestem w stanie na to cos poradzic

5
Co poradzę ze nawet na czeskie pralki mam support ¯\_(ツ)_/¯

6
Szkółka / Odp: Pozyskanie sąsiednich współrzędnych kafelek?
« dnia: Maj 06, 2018, 15:36:40 »
Chodzi ci chyba o cos takiego ?

using namespace std;

vector<pair<int, int>> getNeighbor(int px = 5, int py = 6) {

vector<pari<int, int>> neighbors;

int sx = min(max(px-1, 0), maxX);
int sy = min(max(py-1, 0), maxY);

for (int ax = sx; ax < sx + 3; ++ax) {
for (int ay = sy; ay < sy + 3; ++ay) {

neighbors.push_back(make_pari(ax, ay));
}}

return neighbors;
}

7
Crossplatformowa strategia turowa w pixelarcie https://github.com/inFullMobile/pixfight

Akutalnie wspierane platformy:

[PC][iOS][Android][Linux][macOS][Web]

Mozna w zakładce release sciagnac wszystkie buildy oprócz iOSa (bo niestety trzeba sobie samemu zbudowac) albo zagrac w prototyp HTML5 tutaj: http://noxytrux.github.io/

Wszystkie komentarze mile widziane :)

Kolejne etapy zakladaja drobne poprawki, dodanie undo ruchu i multiplayer

8
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Maj 06, 2018, 00:33:28 »
Do uzytku domowego wystarczy VM, mozna tez na macu. Ogolnie to jest tak ze jak juz chcesz na appstore to wlasnie te 99$ rocznie. Za free mozesz tylko zbudowac na swoj Telefon/iPada wiec nawet jak wyplujesz builda to nie mozesz go nikomu poslac do przetestowania. Tzn mozesz ale musisz zrobic build niepodpisany i w tedy on sobie sam podpisze i zainstaluje.

9
Projekty rozpoczęte / Odp: Tanks [Gra IOS] UE4
« dnia: Grudzień 07, 2016, 22:46:37 »
Nie ma się co zniechecac :) myśmy SagaTanksy robili w 4 osoby prawie rok po godzinach ale w koncu gre udalo sie zrobic byla wersja unity ale tez ssala z wydajnoscia wiec koniec koncow OpenGL + C++ master race rozwiazalo problem http://warsztat.gd/projects/SagaTanks/media

10
Jak na home made :) wypasione!

11
Produkcja / Odp: Czy można sprzedawać odpowiednik UIKita?
« dnia: Styczeń 12, 2016, 18:40:05 »
Zobacz sobie http://www.apportable.com/ oni robią dokładnie to co mówisz maja swoja implementacje UIKit dla Androida co pozwala na skompilowanie appki iOS do Androida kiedyś robiłem tego testy i nawet działało: http://warsztat.gd/video/1879/android_port_update A goście chcą za licencje PRO tego ich rozwiązania z 1K Euro ;)

12
Produkcja / Pisanie softu na PS4 / XBox One
« dnia: Wrzesień 23, 2015, 13:00:34 »
Cześć,

Zastanawiam sie nad developerka na XBox One , PS4 ale z tego co pamiętam jak było kiedyś trzeba było spełniać jakieś chore warunki typu

Specjalne konsole developerskie, licencje, płatne SDK Jak to jest teraz?

Co tak naprawdę trzeba i ile trzeba wyłożyć żeby coś na PS4/One napisać?

Z góry dzięki za pomoc.

13
Produkcja / Odp: Odliczanie sprzętu
« dnia: Wrzesień 23, 2015, 13:00:06 »
Dzięki wszystkim za info, będę odliczać :)

14
Narzędzia / Odp: Eskejpowanie cudzysłowi w argumentach polecenia
« dnia: Wrzesień 14, 2015, 15:31:50 »
A tak? curl -X POST -F "paramA=/"$A/"" -F "paramB=/"$B/"" URL

15
Produkcja / Odliczanie sprzętu
« dnia: Wrzesień 11, 2015, 10:52:16 »
Cześć

Mam pytanie prowadzę własna działalność mój kod przeważający PKD to 62.01 ale mam również 58.21 (Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych) Kupiłem konsole i TV mogę je odliczyć czy będzie jakiś kwas?


Strony: [1] 2 3 4 5 ... 53