Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Likassono

Strony: [1]
1
Tworzenie silników / Odp: Silnik symulatora ciężarówki - początki
« dnia: Kwiecień 28, 2014, 23:29:49 »
Sorki za offtop ale jeżeli to ma być symulator ciężarówki to MUSI MIEĆ DOBRĄ GRAFIKĘ!!! Nikt nie chce spędzać godzin jeżdżąc ciężarówką przy okropnej grafice...

2
Grafika 2D / Odp: Grafika Wektorowa - Tutorial
« dnia: Grudzień 07, 2013, 17:39:29 »
Mi filmiki bardzo się podobają, ale z chęcią zobaczył bym jakieś grafiki Top view :)

3
C# / Natychmiastowe zakańczanie wątku.
« dnia: Sierpień 22, 2012, 17:10:33 »
Cześć, przy okazji pisania gry Multiplayer natknąłem się na dosyć poważny błąd. Po kliknięciu "zamknij" aplikacja zamyka się, ale jeden wątek wciąż działa, wątek wygląda mniej więcej tak:

        while (!Game1.exit)
        {
            bytesRead = 0;

            try
            {
                bytesRead = networkStream.Read(message, 0, 4096);
            }
            catch
            {
                break;
            }
            if (bytesRead == 0)
                break;

            ASCIIEncoding encoder = new ASCIIEncoding();
            OnMessageRecieved.OnMessage(encoder.GetString(message, 0, bytesRead));
        }

        client.Close();

Wątek zatrzymuje się na networkStream.Read();
I teraz mam pytanie, czy da się zakończyć ten wątek, podczas działania tej funkcji? A może są jakieś inne rozwiązania tego problemu?

4
Sieć i multiplayer / Ilość odświeżeń graczy na sekundę
« dnia: Sierpień 22, 2012, 16:28:52 »
Cześć, tworzę sobię grę 2d multiplayer. Na serverze może się znajdować 10 graczy. I mam pytanie/problem. Zastanawiałem jakie dane musi wysyłać gracz na server i wyszło mi że:
- pozycja
- velocity
- rotacja
- hp

Z czego 3 pierwsze są odświeżane bardzo często, i pomyślałem że jeżeli chciałbym wszystko wysyłać na server co klatkę, to by obciążało neta. Kiedyś widziałem fajny artykuł o odświeżaniu stanu w grach Multi, ale gdzieś mi się zapodziało. Ale pytanie do was, czy to będzie pobierało dużo neta? Co ile klatek mam pobierać i wysyłać następny stan gry? Może są jakieś sprytne rozwiązania?

Strony: [1]