Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - twórca

Strony: [1]
1
Projekty zaawansowane / Odp: [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION
« dnia: Październik 26, 2017, 17:49:40 »
Projekt jest cały czas kontynuowany, i na ten moment wydaję się już w miarę grywalny, dlatego jeżeli ktoś ma trochę czasu i mógłby pograć i cos napisać, byłbym wdzięczny ;)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ONETEAMSTUDIO.MLM_BETA

2
Projekty zaawansowane / Odp: [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION
« dnia: Marzec 02, 2017, 09:53:24 »
Dzięki za opinie dotyczące gry :D

Nie wiedziałem że poziom dyskusji na tym forum stoi na aż tak wysokim poziomie xD :D

Te opinie odnośnie unity widać że są pisane przez osoby które nie mają za bardzo pojęcia o tym co piszą więc polecam się wczytać do czego zostało stworzone unity i np: różnice między UE3 a Unity bo są dość znaczące.
Jedną z głównych jest to np: że unity zostało tak stworzone aby napędzało mniejsze i większe produkcje podczas gdy np: taki UE3 to kombajn którego wykorzystanie przy mniejszych produkcjach mija się z celem(podałbym inne przykłady bo pewnie jest ich więcej ale teraz tylko ten mi przychodzi do głowy). 

Chodzi mi o to, że ta gra nie wykorzystuje nic wizualnie z tego Unity, na zwykłych komponentach ImageView/ListView itp dałoby radę zbudować to samo bez większego nakładu pracy (a pewni i z mniejszym), a byłoby lżejsze i mniej bateriożerne dla użytkownika.

Pewnie że można! Może nawet i prościej :D Równie dobrze można taką grę stworzyć w Multimedia fusion czy Game Makerze , Android studio czy frameworku do javy,c#,czy c++ i naprawdę uważasz że gra wtedy będzie lepsza ? Technologię wybiera sobie ktoś kto piszę taki projekt aby jak najbardziej ułatwiała pracę. Moim zdaniem do tego typu projektu Unity i C# nadają się świetnie, wiele ułatwiają, aczkolwiek zakładam ze stworzenie czegos takiego w Javie i w jakims frameworku byłoby podobnie czasochłonne w zależności od umiejętności. Jak ktoś jest obeznany w klikach(MMF,GameMaker itp) też zrobi taki projekt. Tak samo jak do stworzenia platformówki mozna użyc Unity a można zrobić to prościej w Klikach i wtedy też bedziesz krytykował że ktoś użył Unity? W głównej mierze liczy się efekt finalny a nie jakie technologie zostały użyte to tak jakbyś do muzyka powiedział ale po co ty z Cubase korzystałeś przy tej produkcji przecież Fruity Loops jest tańsze i pewnie szybciej by udało Ci się w nim dokończyć projekt xD :D  Czyli ocenianie piosenki przez DAW jaki został użyty do jej produkcji :D  Widzisz bezsens swojej wypowiedzi dotyczącej Unity?

Coście się tak tego Unity przyczepili. Wystarczy przejrzeć wpisy Twórcy ( całe jedenaście, panowie da radę to w 5 minut ogarnąć ) żeby się dowiedzieć że jest to młody raczkujący dev który sam tutaj pytał o Unity bo chciał tworzyć gry na Androida. Tutaj wykorzystanie innej technologi może nie wchodzić w grę z bardzo prostej przyczyny - braku wiedzy i umiejętności. A nawet gdyby założyć że Twórca zna Jave, ale nie zna Unity i chciał się na czymś tego silnika nauczyć.   

Warto też spojrzeć na daty wpisów kiedy były pisane. Taki mały nieznaczny szczegół. Fakt Javy nie umiem za bardzo i nie zamierzam się jej uczyć raczej, nigdy mi jakoś specjalnie nie podchodziła. Dużo lepiej korzysta mi się z C#, C++ czy PHP i na ten moment wystarczają mi te technologie do stworzenia dosłownie wszystkiego czy to hobbistycznie czy w pracy więc nie widzę jakby sensu po co miałbym się uczyć Javy.

Ciekawie się rozwinęła dyskusja ;) Jak dla mnie troszkę mało konstruktywna bo taką samą grę mógłbym stworzyć w klikach czy w Android Studio, pewnie,  ale czy gra byłaby wtedy lepsza i zrobiłoby to różnicę? Tak samo w przypadku 90% projektów opublikowanych na google play można by napisać do twórcy a czemu tu użyłeś klików jak mogłeś to zrobić lepiej w Unity ? Albo czemu tą grafikę zrobiłeś w Gimpie jak mogłeś wykorzystać Photoshop XD :D Żeby dyskusja miała sens warto podawać jakieś argumenty przy swoich wpisach, typu: w jakieś technologii można to łatwiej wykonać bo: . Przy waszych wpisach takich argumentów zabrakło niestety, bo i ciężko znaleźć jakieś , gdzie głównym czynnkiem determinującym wybór środowiska jest jego znajomość. Wiadomo że jak ktoś dużo pracuje w Unity to wybierze tą technologie. Wiadomo że jak ktoś długo pracuję przy Javie to nie wybierze Unity bo musiałby korzystać z C#. Wiadomo że jak ktoś skończył kilka projektów w Game Maker a nie zna innych środowisk to najłatwiej prostą produkcję stworzy w Game Makerze. Inną rożnicą może być że dana technologia nie pozwala stworzyć tego co się chce albo inne  środowisko daje lepsze efekty, wtedy warto się przerzucić.
Chętnie będę kontynuował dyskusję i posłucham różnych argumentów bo moze jednak nie mam racji.

3
Projekty zaawansowane / [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION
« dnia: Luty 27, 2017, 19:12:40 »
MusicLabelManager PL EDITION

Gatunek: Symulator
Język:C# / UNITY

MusicLabelManager to świetna gra ekonomiczna, w której wcielamy się w rolę właściciela wydawnictwa muzycznego. Do naszych zadań należy miedzy innymi zatrudnianie artystów, realizatorów dźwięku oraz finalnie wydawanie płyt i sprzedaż. W miarę postępów w grze uzyskasz dostęp do lepszego sprzętu muzycznego oraz bardziej rozpoznawalnych artystów.
W grze został wiernie odwzorowany Polski rynek muzyczny, dzięki temu możemy podpisać kontrakt płytowy z np: Muńkiem Staszczykiem czy Ewą Farną.
Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o zostaniu szefem wielkiej wytwórni muzycznej ta gra jest dla Ciebie!

Zrzuty ekranu:
http://oneteamstudio.pl/MLM/

Download:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ONETEAMSTUDIO.MLM

Uwagi:
Napiszcie opinie i polubcie fanpage :)
https://www.facebook.com/Music-Label-Manager-408418966182997/?fref=ts

4
Projekty zaawansowane / [UNITY] Game Business Manager
« dnia: Styczeń 10, 2016, 16:44:41 »
Tytuł: Game Business Manager

Gatunek: Strategia ekonomiczna
Silnik: Unity


Opis:
GBM jest strategią ekonomiczną, w której przejmujemy kontrolę nad niewielką firmą tworzącą gry. Naszym celem jest przeobrażenie tej skromnej firmy w potężną korporację. Metodą realizacji tych ambicji jest projektowanie i produkcja gier. Podstawą rozwoju naszej firmy jest odkrywanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Dbamy też o zaspokajanie potrzeb personelu oraz ustawiczne podnoszenie jego kwalifikacji, aby rozwijający się zespół był w stanie pokonać rynkową konkurencję i przynieść firmie oczekiwane profity.

Zrzuty ekranu:
http://gamebusinessmanager.com/


Download:
https://www.dropbox.com/s/ekvzj2vg21x4dpd/GBM.rar?dl=0
Uwagi:
Projekt stworzony już jakiś czas temu , parę miesięcy przeleżał na dysku. Ogólnie jest na etapie, czy warto to rozbudowywać/dopracowywać, i co z tym dalej zrobić :D I tu są potrzebne opinie ;)

5
Projekty zaawansowane / [Android] House of Democracy
« dnia: Wrzesień 21, 2015, 14:51:37 »
HoD jest grą strategiczną w której staramy się wygrać z innymi graczami. Gra utrzymana jest w realiach politycznych. Zdobywamy karty które następnie umieszczamy w wybranych przez nas miejscach. Co kilka ruchów odbywają się wybory , wtedy następuje walka pomiędzy kandydatami. Gra luźno oparta na zasadach monopoly.
Gra umożliwia rozgrywkę największymi polskimi partiami politycznymi.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ONETEAMSTUDIO.HoD

lajknijcie fanpage:
https://www.facebook.com/oneteamstudio1

6
Dystrybucja i promocja / Polscy wydawcy gier
« dnia: Wrzesień 01, 2015, 15:56:16 »
Witam.
Zajmuję się tworzeniem gry i jestem praktycznie na końcu etapu produkcji.
Nie chcę się jednak zajmować dystrybucją i wydaniem gry.
Oczekiwałbym pomocy przy testach i publikacji gry na Steam , AppStore itd.
Czy są w Polsce firmy, które zajmują współpracą z niezależnymi twórcami?

7
Silniki / Odp: silniki dla androida
« dnia: Grudzień 12, 2012, 19:09:47 »
A jak to jest z unity ktoś mógłby dokładniej wyjaśnić :) ?

8
Silniki / Odp: silniki dla androida
« dnia: Grudzień 12, 2012, 18:29:10 »
No właśnie Android support is available to full UE3 source licensees trzeba mieć pełną licencję żeby na androida exportować tyle że nie wiem do końca :)

Na unity free nie ma exportu do androida trzeba mieć full wersję?

Są jakieś inne ciekawe darmowe silniki z exportem na androida?

9
Silniki / silniki dla androida
« dnia: Grudzień 12, 2012, 18:03:51 »
Jak wygląda sprawa z eksportem na androida w przypadku popularnych silników udk, unity, trzeba coś płacić czy jest darmowe? UDK eksporter jest płatny chyba...

10
Grafika 3D / Google SketchUp tekstura
« dnia: Lipiec 11, 2012, 20:16:49 »
Witam. takie pytanko bo nie mogę ogarnąć:

Mam w Google SketchUp obiekt oteksturowany i chcę go wrzucić do maxa więc exportuje do fbx albo obj, niestety przy eksporcie tworzy mi folder i tam wrzuca z 5 plików z każdą stroną np: budynku gdy potem w maxie próbuję zaimportować to wczytuję mi się to bez tekstur a gdy próbuje je nałożyć to źle to wychodzi bo po całości się to rozkłada. Reasumując: Jak wyeksportować do maxa z Google SketchUp obiekt z jedną teksturą np: w pliku tga a nie z 10. ?

Strony: [1]