Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beermaster

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Inne / Odp: Tani dron z otwartą dokumentacją techniczną
« dnia: Luty 05, 2019, 11:43:07 »
"poroniony"...."nienawidzę" .... idź się przewietrzyć chłopie

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Kingdom
« dnia: Wrzesień 20, 2018, 09:29:40 »
Kingdom: Come Deliverance

3
Szkółka / Odp: SDL2 mysz poza ekranem
« dnia: Wrzesień 15, 2018, 23:27:07 »
Typ eventu ... o jesuuu ... ide sie napić .. dzięki .. o to chodziło

4
Szkółka / Odp: SDL2 mysz poza ekranem
« dnia: Wrzesień 15, 2018, 12:46:34 »
OK. umiem już zablokować mysz w oknie ale problem  w tym że kiedy mysz jest w lewym górnym rogu "e.key.keysym.sym" zwraca mi że nacisnąłem ESC ,a nacisniecie ESC mam ustawione na zamykanie okna. Mogę to wywalić a nie rozumiem czemu tak się dzieje.

5
Szkółka / Odp: SDL2 mysz poza ekranem
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 16:17:20 »
@Kyroaku dzięki ... działa

a nie, jednak nie działa.

Samo wychodzenie to nie problem. Tylko że aplikacja jest zamykana kiedy mysz zbliża sie do lewej krawędzi. Bez żadnego błędu.

6
Szkółka / SDL2 mysz poza ekranem
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 01:41:38 »
Witam. Pracuję na kilku monitorach. Projekt pisany w SDL2 uruchamiam na fullscreen. Ale tak jak w normalnie w windowsie w pracy na pulpicie, przy krawedzi można myszą wyjść na inny ekran. Czemu w trybie fullscreen mysz nie blokuje sie tylko na danym ekranie ? Dodatkowo, często takie "wyjście" powoduje zakończenie działania programu.

7
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 04, 2018, 09:41:33 »
Zgłaszam ...

Osoba: Beermaster
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: Isles: Restoration
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/Isles_Restoration

... gra na pewno nie będzie w pełni gotowa, ale chciałbym do października przedstawić już coś grywalnego.


8
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 02, 2018, 19:01:05 »
Eeee, a może 4 kategoria "Niedokończone coś co jeszcze nie wiadomo czym będzie ale coś tam działa" ? .... i nie doczytałem ... projekty rozpoczete wcześniej moga brac udział ?

Edit. Jak ma wyglądać zgłoszenie :) ?

9
Szkółka / SDL2 problem z SDL_RendererFlip
« dnia: Luty 12, 2018, 00:55:25 »
Można usunąć

10
Szkółka / Odp: [SDL2] SDL2_gfx instalacja
« dnia: Lipiec 15, 2017, 22:17:33 »
Windows 10, VS2015, mam SDLa zainstalowanego i piszę w nim programy które działają normalnie.

Taki błąd mi wyskakuje:
Hej, hej, hej sokoły
Omijajcie góry, lasy doły,
Dzwoń, dzwoń, dzwoń dzwoneczku,
Mój stepowy skowroneczku.

11
Szkółka / [SDL2] SDL2_gfx instalacja
« dnia: Lipiec 15, 2017, 00:23:21 »
Hej. Gdzie mam umieścić pobrane pliki (SDL2_gfx) aby poprawnie je skompilować ? Cały czas mi wywala błąd o brak SDL.h. A kiedy podlinkuję to wtedy cała masa innych błędów się pokazuje . Nie rozumiem instrukcji dotyczących instalacji. Może mi  ktoś wyjaśnić to łopatologicznie ?

12
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 11:51:44 »
Kurcze taki prosty błąd ... teraz działa. No przynajmniej na kompie na którym piszę. Później sprawdzę jak teraz na innych kompie zadziała.

DZIĘKI :) za pomoc

13
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 11:29:28 »
W załączniku zapisany plik.

DependencyWalker na początku też daje błąd i coś takiego pisze:

Error: At least one required implicit or forwarded dependency was not found.
Error: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in an implicitly dependent module.
Error: Modules with different CPU types were found.
Warning: At least one delay-load dependency module was not found.
Warning: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in a delay-load dependent module.

14
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 00:21:55 »
Kompiluję na Release , Ale jak uruchamiam to się wysypuje z błędem.

 Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)
 Skompilowane na Debug działa dobrze.

15
Szkółka / SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 19, 2017, 23:06:27 »
Witam. Program  (w SDL2) uruchamia się na komputerze na którym został napisany , ale na innym woła o pliki dll vcruntime140d.dll, msvcp140d.dll i kilka innych. Czy te pliki trzeba "ręcznie" dodawać do programu , czy coś w ustawieniach projektu trzeba ustawić ?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13