Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beermaster

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12
1
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 11:51:44 »
Kurcze taki prosty błąd ... teraz działa. No przynajmniej na kompie na którym piszę. Później sprawdzę jak teraz na innych kompie zadziała.

DZIĘKI :) za pomoc

2
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 11:29:28 »
W załączniku zapisany plik.

DependencyWalker na początku też daje błąd i coś takiego pisze:

Error: At least one required implicit or forwarded dependency was not found.
Error: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in an implicitly dependent module.
Error: Modules with different CPU types were found.
Warning: At least one delay-load dependency module was not found.
Warning: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in a delay-load dependent module.

3
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 20, 2017, 00:21:55 »
Kompiluję na Release , Ale jak uruchamiam to się wysypuje z błędem.

 Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)
 Skompilowane na Debug działa dobrze.

4
Szkółka / SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 19, 2017, 23:06:27 »
Witam. Program  (w SDL2) uruchamia się na komputerze na którym został napisany , ale na innym woła o pliki dll vcruntime140d.dll, msvcp140d.dll i kilka innych. Czy te pliki trzeba "ręcznie" dodawać do programu , czy coś w ustawieniach projektu trzeba ustawić ?

5
Szkółka / Cocos2d problem
« dnia: Luty 10, 2017, 12:13:04 »
modku usuń mnie.


6
Szkółka / Odp: c++ Struct , zapis i odczyt z pliku
« dnia: Styczeń 28, 2017, 16:50:29 »
A gdyby nie było stringa a tylko dane typu int czy powiedzmy double , to można w ten sposób zapisywać i odczytywać ?

7
Szkółka / c++ Struct , zapis i odczyt z pliku
« dnia: Styczeń 28, 2017, 15:13:29 »
Witam, czytam tutoriale itp. ale nie działa mi to.
Chciałem zapisać struct do pliku a poźniej odczytać ale nie wiem co robię źle.
Przy zapisie , plik jest tworzony. Ale po odczytaniu nie mam tych danych co zapisałem.

Struct:
struct st_profil
{
std::string nazwa[5];
int ilosc;
};

st_profil PROFIL;

Zapis:
        std::fstream plik;
        plik.open("./SAVE/PROFIL.dat", std::ios::out | std::ios::binary);
        plik.write((char*)&PROFIL, sizeof(st_profil));
plik.close();


Odczyt:
        std::fstream plik;
plik.open("./SAVE/PROFIL.dat", std::ios::in | std::ios::binary);
        plik.read((char*)&PROFIL, sizeof(st_profil));
plik.close();

8
Szkółka / SDL2 , zainstalowanie SDL_mixer
« dnia: Styczeń 08, 2017, 13:44:50 »
Witam. Chciałem dodać udźwiękowienie do mojej gry pisanej w SDL2. Chcę użyć SDL_mixer ale nie nie wiem co zrobić z pobranymi plikami.

https://www.libsdl.org/projects/SDL_mixer/

 Czytam tutoriale i dokumentację ale ciągle nie kapuje o co chodzi. Ktoś mi może to łopatologicznie wyjaśnić jak mogę normalnie zacząć korzystać z SDL_mixer ?

9
a ja bym zrobił tak że przyjazna jednostka nie blokuje przejścia a jeżeli docelowe pole jest już zajęte to znajduje najbliższe wolne :P

Ale czy w tedy nie będą jednostki zbyt mocno "tańcować" ?

10
Kiedyś sobie nad czymś takim myślałem , nic nie napisałem , ale ..... ja bym to zrobił tak że jak jednostka chce wjechać na zajęte pole, to czeka aż się to pole zwolni , a jeśli czekanie trwa za długo , to obliczam nową ścieżkę gdzie zajęte pole to przeszkoda stała.

11
Inne ogłoszenia / Odp: Przychodzi nerd na siłownię
« dnia: Październik 24, 2016, 18:48:05 »
2. Siłownia to nie zabawa i nie możecie proponować opcji o "rywalizacji". Za#bać się jest bardzo łatwo i to dosłownie. Tak samo jak uszkodzić stawy czy kręgosłup.

W takim razie trzeba by natychmiast zakazać wszelkich zawodów sportowych.

Nerdów nie pytaj o takie sprawy , bo to jakby dyskutować o kolorach z daltonistą .... potem wychodzą takie rzeczy jak w cytacie.

12
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Październik 05, 2016, 11:32:26 »
A ja zapomniałem że już czas :( ... czy ktoś może cofnąć czas ? Ma ktoś Tardisa ?

13
Obroża elektryczna i/lub kolega ćwiczący sztuki walki. Obroże włączasz codziennie wieczorem jeśli nie było postępów w ciągu dnia , a kumpel raz w tygodniu spuszcza Ci łomot za brak postępów

14
Oferuję / Odp: Sprzedam grę wykonaną w 100% (Unity)
« dnia: Wrzesień 24, 2016, 22:05:54 »
[rip]

Natomiast my nie dość że musimy wypromować tą grę to jeszcze ją od was kupić, więc nam się to opłaca jeszcze mniej niż autorom.

Nie koniecznie ... jeśli znacie sie na tym jak dobrze sprzedać , a oni tylko na tym jak zrobić grę .... dobrze sprzedać to trudniejsze zadanie niż zrobić samą grę.

15
Projekty rozpoczęte / Odp: Gothic: Askara
« dnia: Sierpień 07, 2016, 15:53:18 »
Mi się pomysł podoba ... liczę na wytrwałość w tworzeniu.

PS. Przeczytałem początek tytułowego posta ... i już wiedziałem że będzie gówno-burza. Dajcie se siana ludzie.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12