Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - moonshield

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Oferty pracy / Programista systemów wbudowanych, Zielona Góra
« dnia: Październik 12, 2018, 11:55:18 »
Heavy Kinematic Machines szuka programisty systemów wbudowanych. Oferujemy siłownię przy każdym biurku, świetną atmosferę i pączki!

Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość C/C++,
  • znajomość narzędzi programistycznych w środowisku Linux,
  • doświadczenie w pracy z mikrokontrolerami ARM,
  • znajomość systemu kontroli wersji GIT,
  • doświadczenie w realizacji oprogramowania dla systemów czasu rzeczywistego.
Praca w centrum Zielonej Góry.
Współpraca na zasadzie B2B, widełki: 7000 PLN - 7500 PLN na fakturze netto.

CV prosimy wysyłać na jobs@heavykinematic.com

2
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 02, 2018, 12:34:57 »
Ja się zgłaszam :)
Repo założę i dam linka.
Warsztat swego czasu silnikami stał i może warto wrócić czasem do korzeni.
I wiadomo, że nikt tu silnika nie skończy w te 3 miesiące ;)

3
Macie jakieś finansowanie, inwestor etc? Sprzedajecie to już? Jak długo istniejecie i rozwijacie to?

4
Jestem pełen podziwu! Macie bardzo sensowny feedback co jest mega ważne i w dodatku pozytywny!

LOGICZNA * ELEMENTY HIDDEN OBJECT * LASERY :D

5
Skoro nie chcesz wchodzić w takie coś, to po prostu albo olej ogłoszenie albo napisz, że nie wchodzisz. Nie rozumiem po co przez tysiąc stron udowadniać gościowi, że się nie uda. No po polsku tak.

6
Ludzie, człowiek napisał, że szuka ludzi (Reeyu), a wy na niego kupę gówna wylewacie...

7
Programowanie grafiki / Odp: DebugDraw
« dnia: Grudzień 11, 2016, 22:09:40 »
Moim zdaniem nie ma większego sensu poddawanie tych debugowych informacji oświetleniu.

Właśnie o to chodzi, by nie były oświetlone.

Zobacz, jak to ma zrobione Unity...
Faktycznie, ciekawy featureset. Zainteresuje się tym z pewnością. Dzięki! :)

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Tanks [Gra IOS] UE4
« dnia: Grudzień 11, 2016, 01:08:13 »
Z drugiej strony Epic Citadel na UE3 dawał radę i wyglądał świetnie

9
Programowanie grafiki / Odp: DebugDraw
« dnia: Grudzień 10, 2016, 22:40:03 »
OpenGL, 3.3, forward lighting.

Tak, problem będzie z tym, że linie będą oświetlone lub namalowane w złej kolejności w stosunku do przezroczystych sprite'ów (podczas malowania przezroczystych obiektów wyłączam pisanie do z buffora).

msh :)

//edit:
dobra, faktycznie nie ma problemu (forum twym pluszowym misiem!), bo to osobny shader będzie ;)

10
Programowanie grafiki / DebugDraw
« dnia: Grudzień 10, 2016, 21:49:18 »
Hej.

Chciałbym do renderera podpiąć DebugDraw - malowanie punktów, lini czy innych czworokątów za pomocą oddzielnego, prostego shadera. Dodatkowo mam zaimplementowane oświetlenie oraz obsługę obiektów przezroczystych. Tutaj jednak jest problem - gdzie zawołać malowanie debugowe? Jeśli zrobię to przed namalowaniem sprite'ów z alfą (wyłączone pisanie do głębi), całość będzie poprawnie posortowana po Z, ale oświetlona. Z drugiej strony zaś namalowanie wszystkiego na końcu spowoduje, że nie będzie problemów z oświetleniem, ale sortowanie po Z może już nie działać.

Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?

msh :)

11
Wygląda to przekozacko!

Tak swoją drogą, mam kilka pytań ;)
Dlaczego własny silnik? Jak długo siedzicie nad grą? Jak mniej / więcej wyglądał rozkład czasu pracy silnik - gra?

12
Szkółka / Odp: Kolizje 3D na bounding spheres
« dnia: Listopad 30, 2016, 18:19:50 »
A będziesz to liczył na jakimś ARMie M0?

13
Design / Odp: Krysys twórczy
« dnia: Listopad 02, 2016, 17:13:14 »
Fajnie czasem znaleźć sobie inspiracje. Moją głównie jest to: https://www.youtube.com/watch?v=6U04mprotZU . W teorii nic oryginalnego - kolejna pixelowata platformówka, ale trochę hałasu narobiła.
Co ciekawe, to 5 lat pracy jednego gościa.
W pojedynkę faktycznie można zrobić coś fajnego od zera (przykład wyżej), fajnie jednak znać swoje słabe strony. Jeśli tworzyłbym grę, na pewno nie robiłbym do niej grafik (co nie zmienia faktu, że chciałbym mieć wpływ jak one wyglądają). Gameplay i mechaniki zostawiłbym też lepszym znawcom.
Dziś będąc dobrym koderem trudno być wystarczająco dobrym grafikiem, animatorem etc. Samo zakodowanie gry (biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że silnik jest nasz) wymaga odpowiednio dużego wachlarza umiejętności. 
Dodatkowo gdy już taka gra się pojawi, dochodzą jeszcze kwestie związane z marketingiem, promocją, community, wsparciem etc. Myślę, że zawsze dobrze mieć jakieś wsparcie. Wspólnik czy pracownik o innym skillsecie niż my sami jest bardzo ważny.

14
Szkółka / Odp: Procesory arm (stm32)
« dnia: Październik 26, 2016, 20:50:14 »
Polecam Coocox'a. Oparte na Eclipsie więc cudów nie ma, ale działa spoko. STM wydał też libke: STD Periph. Możesz w źródła zaglądnąć jak obłużyli IO etc, ale nie opłaca się w asmie grzebać.

15
Inne ogłoszenia / Odp: Przychodzi nerd na siłownię
« dnia: Październik 26, 2016, 16:02:25 »
Nikt nie wyklucza tu udziału trenera. Wręcz przeciwnie ;)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10