Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - paqao

Strony: [1] 2 3
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: This ain't strange?
« dnia: Lipiec 20, 2018, 10:13:09 »
Cześć :)

nic tak nie motywuje do regularnej pracy jak chęć prowadzenia mini-dzienniczka z postępów prac nad gierką (oraz projektem). Zdjęć i zrzutów nie będzie (na razie) :) Kwestia 2 tygodni około :)

Changelog:
1) Przygotowany mam szkielet aplikacji - wszystko wydaje się działać - input, grafika. W szkielecie mam już kilka scen, które się zmieniają, jako abstrakt :)
2) Zacząłem pracę nad pierwszą sceną - zarządzania gildią (organizacją). To będzie pierwszy ekran jaki się z Wami podzielę.

Co do projektu:
  • Gra będzie turowa (dla ułatwienia pracy)
  • Będziemy przywódcą organizacji, która próbuje wytłumaczyć pojawiające się anomalie
  • Ważnym aspektem gry będą badania. Będziemy mieli 5 różnych typów badań (astronomia, biologia, mistyka, historia, materia).
  • Gildia będzie mogła się rozwijać (poprzez budynki, badania oraz pracowników). Budynki będzie można rozwijać w stylu gry 7 Cudów świata. Przykładowo gracz zbuduje budynek biblioteka. Będzie mógł ją rozbudować do szkoły lub archiwum po obniżonym koszcie. Jeżeli gracz spełni warunki to nic nie będzie stało mu na przeszkodzie od razu wybudować archiwum (ale po wyższym koszcie przy krótszym czasie budowy).

2
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 12, 2018, 16:42:06 »
Osoba: paqao
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: This ain't strange?
Link na forum: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31406.0.html

Pisana w wolnym czasie gra. Rodzaj "eksperymentu". Jesteśmy ostatnim przedstawicielem upadającej organizacji walczącej z anomaliami. Naszym zadaniem będzie odkrycie przyczyn niebezpiecznych anomalii oraz zaprowadzenie pokoju na przyszłość.

[EDIT] Nie mogę dalej koontynuować pracy nad projektem. Rozłazi mi się magisterka, a ma wyższy priorytet. Skończę w połowie września a wtedy będzie za późno na WSoC.

3
Warsztat Summer of Code 2018 / This ain't strange?
« dnia: Lipiec 12, 2018, 16:41:23 »
This ain't strange?

Projekt realizowany na WSoC 2018.
Na razie bez konkretnych planów co do gatunku czy też fabuły.
Na początku realizowany pobieżnie Najpierw muszę skończyć magisterkę ;) Aktualnie będzie bez postępów :) :) Najpierw logika, później grafika.
Technologia 2D (MonoGame), grafiki własne.

Zarys ogólny:
Żyjemy w fantastycznym świecie (ludzie, elfy, krasnoludy, orki) w którym wszystko było normalne.
Nagle zaczęły się pojawiać różne stworki "nie z tej ziemi" oraz anomalnie.
Nasz bohater jest ostatnim przedstawicielem grupy Strażników, która dbała o bezpieczeństwo krainy.
Celem jest odkrycie czemu anomalie zaczęły się pojawiać, odrodzenie się organizacji oraz zbadanie czemu praktycznie zniknęła z świata.
Na świecie planuję dodać wiele frakcji (co najmniej 4) które nie zawsze mają zbieżne interesy.

[STUDIA] Niestety muszę zrezygnować z udziału w WSoC :( Więcej pracy i skończę dopiero w połowie września ;(

4
Warsztat Summer of Code 2013 / Squad
« dnia: Sierpień 11, 2013, 13:20:09 »
Na wstępie chciałbym, żeby Liosan potraktował to jako moją chęć uczestnictwa w Compocie:)

Przechodząc do gry

Co to jest Squad?
Jest to gra osadzona w fantastycznym świecie zamieszkanym przez różne (czasem dziwne) istoty. Nasz bohater jest przywódcą drużyny - tak nazywano najbliższych towarzyszy wodza. Obejmiemy zatem władzę nad grupą ludzi prowadząc ich do walki - główny cel gry jeszcze jest nieznany.

Eksploracja świata
Eksploracja świata będzie się odbywać w znanym stylu "kafelkowym". Większość przygód rozpoczniemy od naszej osady, którą będziemy rozwijać (tawerna, zbrojmistrz itd) - tam będziemy zdobywać uzbrojenie. Wokół osady będą rozciągać się ziemie o zróżnicowanym krajobrazie (choć zaczniemy w śnieżnych rejonach). Poza innymi osadami (punkty handlu i zdobywania "questów") pojawią się też lochy, jaskinie, lasy - miejsca które każdorazowo będą generowane wraz z rozwojem głównego bohatera będą się one stawać coraz trudniejsze.

Walka
walki będą toczone w systemie "turowym" gdzie każdy z bohaterów będzie miał swój czas na wykonanie ruchu. W jednej walce będzie mogło brać udział do 16 postaci po osiem na stronę. Na obrażenia będzie miało wpływ wiele czynników - pogoda, pora roku czy dnia.

Rozwój postaci
Standarowo postać będzie posiadać życie, energię - wykorzystywaną na dowolny atak, siłę, inteligencję. Wraz z każdym dokonanym czynem będzie wzrasta doświadczenie postaci. Po osiągnięciu pewnego poziomu punktów EXP postać zdobędzie level. Podstawowe współczynniki wzrosną ze wzglęgu na styl postaci - mag dostanie punkty inteligencji, wojak siłę. Dodatkowo otrzymamy punkt umiejętności który przeznaczymy na rozwój - może być to np. rozwinięcie poszczególnego skilla, dodanie nowej zdolności czy ulepszenie "grup zdolności" (wyższy poziom magii ognia). Każda z tych umiejętności podniesie podstawowe współczynniki i ukierunkuje przyrost przy levelu. Ostatnie 5 punktów może być cofnięte - jeżeli przykładowo mamy zdolności A,B,C,D,E i dodamy zdolność F to nawet po cofnięciu umiejętności F zdolność A będzie stale dodana do naszej postaci. System jest bezklasowy. Co kilkanaście levelów postać będzie mogła poznać nową "szkołę" umiejętności wraz z pierwszą zdolnością. Nauczenie nowej zdolności jest możliwe od nauczycieli i z ksiąg.

Dobór drużyny
W "wiosce" gracza będzie mogło przebywać więcej bohaterów. Gracz może dowolnie wymieniać bohaterów - poza "wodzem". W pierwszej fazie gry prawdopodobnie wszyscy towarzysze będą stylu wikingów. Później możę się coś zmieni;p

Inspiracje
Trzynasty wojownik
Mount & Blade
Heroes
Pokemon

Wiem,  że nie zrobię całego projektu - ale mam nadzieję ukończyć przynajmniej fragment projektu.

5
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Czerwiec 07, 2013, 22:51:02 »
Z tego co pamiętam to duet to już też team a takie się zdarzały. Zapewne Liosan zadecyduje podział na single i team gdy będzie kilka chętnych teamów.

a jak mam dziewczynę to startuje w singlach czy w zespole?

6
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 20:57:02 »
Nie głupio. W warsztatowych compotach organizator zazwyczaj jest uczestnikiem.

A Ty startujesz w tym roku? Bo kompot bez Ciebie to nie jest Kompot

7
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Maj 15, 2013, 16:07:58 »
np.: pracować. podróżować. pić ;]

8
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Maj 15, 2013, 12:48:22 »
Niestety w zeszłym roku nie ukończyłem projektu ale zastanawiam się nad udziałem w tym roku. W związku z tym mam pytanie czy będzie organizowany WSoC 2013?

9
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 30, 2012, 19:09:36 »
Estivo, to nie wiem co jest ... sam na czymś takim pracuje. A wszystko (?) co jest potrzebne do uruchomienia dodałem.

Swoje punkty daję:
3 znów dextero:) fajny tytuł z "fabułą" przyjemnie się gra. Jedyna produkcja do której nie mam zastrzeżeń. (do swojej mam mnóstwo)

2 Queader - dobre wykonanie. problemem jest to, że po przegranej grafika się trochę popsuła. Najpierw widziałem czarny ekran, później renifera. Chyba, że to jakiś fiuczer;p

1 Simplex - trudność wyważona. Czasem wykrywanie kolizji trochę szwankuje - pocisk przelatuje przez maja nie raniąc go ani nie znikając.

suma:
1. Dextero - 9pkt
2. Simplex - 6pkt
-. Queader
4. Paqao - 3pkt

Gratulacje dla wszystkich uczestników!

10
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 30, 2012, 11:30:38 »
@Estivo Unix??

11
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 29, 2012, 21:19:37 »
Prace:
Paqao - Last Christmas
Dextero - AMMS
Simplex - Save us Santa!
Queader - queader-compo


Każdy z uczestników musi wysłać recenzje gier innych twórców. Ponadto 3 produkcje otrzymują punkty odpowiednio 3,2,1. Na tą część kompotu czekam 24h. Później ogłaszam wyniki.

12
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 28, 2012, 20:34:47 »
jakby ktoś chciał to na kanale
irc://katowice.ircnet.pl
kanał: #warsztat-compo

będzie mnie można spotkać ( i mam nadzieję innych uczestników)

zaczynamy punkt o 20

Zaczynamy. Na prace wrzucone na jakiś hosting zewnętrzny czekam do 20.00 na mailu: pacco.inter@gmail.com.

wszystkim życzę powodzenie i wytrwałości

13
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 25, 2012, 21:05:02 »
PoD 28.12.2012 20:00 - 29.12.2012 20:00

14
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 24, 2012, 15:38:45 »
mamy listę tematów: tj. "-apokalipsa
-Majowie
-wyprzedaże (ogólne)
-Mikołaj
-Wigilia
-święta
-śnieg
-Nowy Rok
-Sylwester
-świąteczne tradycje filmowe - tj. Kevin i Szklana Pułapka"

musimy zrobić nawiązania do co najmniej 3 z tych przedmiotów. Mogą być luźne nawiązania.
Estivo, tak twój pomysł jest chyba najciekawszy:)

15
Compo i bitwy / Odp: Compo okołoświąteczne
« dnia: Grudzień 24, 2012, 12:29:23 »
Więc jak Panowie i Panie, zainteresowany ktoś spotkaniem w piątek o 20 na 24h na wyżej wymienionych zasadach?

Strony: [1] 2 3