Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mitrundas

Strony: [1] 2
1
Inne ogłoszenia / Odp: Wydawco! Poszukujesz gry?
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 21:20:44 »
Poprawiłem kolegę postem powyżej, warto zerkać na górę. A i w pierwszym poście Oyvind poprosił o brak dyskusji na ten temat - to ogłoszenie bezpośrednio dla wydawców, nie dla innych użytkowników.

2
Inne ogłoszenia / Odp: Wydawco! Poszukujesz gry?
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 20:40:27 »
Pierwsze i możliwe że jedyne założenia są takie: Przede wszystkim Windows potem Mac/Linux, a następnie Android, iPhone. Pozostałe platformy, jeżeli jakieś będą dobre dla produkcji, jako ostatnie.

@EDIT
Post zedytowany, z uwzględnieniem docelowych platform

3
Poszukuję / Odp: Szukam ludzi do nowego "studia" gier
« dnia: Czerwiec 01, 2013, 23:35:47 »
Lepiej rzeczywiście nie psuć sobie opinio w innych forumowiczów ani stwarzać wrogów, lepiej zamknąć temat.

4
Poszukuję / Odp: Szukam ludzi do nowego "studia" gier
« dnia: Czerwiec 01, 2013, 00:50:30 »
Zmieniasz zupełnie ideę. Taki frajer klikacz zazwyczaj skopie produkcję a nie wyniesie ją na szczyt. Na większości klikaczy nie można zarabiać a i to nie sprawie tak dużej frajdy. Tylko porównaj sobie tę przedstawioną "popularność" w realiach dzisiejszego game devu.

5
Poszukuję / Odp: Szukam ludzi do nowego "studia" gier
« dnia: Maj 31, 2013, 23:40:40 »
Może wrzuć swój pierwszy '"projekt"' z klika, porównamy z tym netro...
Ładnie to tak wrzucać czyjeś rzeczy żeby się ponabijać?

A czy ładnie jest stosować krytykę (nie użyję słowa konstruktywna, bo zbyt wielu ludzi kocha tak się tłumaczyć)? Osobiście się przekonałem że kopanie po dupie jest lepszą nauką niż napisanie "może być, popraw".

Wcześniej padło na mnie kilka "hejtów" - prostując - bardzo wielu zaczynało od klikaczy i Ci którzy przy nich skończyli to gówno mają nie gry. Jeżeli jednak pozostali przy klikaczach modyfikując ich kod czy pisząc własne lub choćby własne dodatki to szczerze im gratuluję, że mają pasję i mózg żeby coś zrobić.

Do kolegów powyżej: dobra gra w "klikaczu"? Taka, która różni się od setek innych w tym samym programie.

6
Poszukuję / Odp: Szukam ludzi do nowego "studia" gier
« dnia: Maj 31, 2013, 01:13:35 »
Skoro temat się rozkręcił powoli:

Szukasz ludzi, którzy odwaliliby za ciebie całą robotę, porzuć takie idee i skup się na nauce od podstaw na silniku czy czym tam jeszcze chcesz. Po drugie - ogarnij lekko ortografię, bo źle się czyta. Po trzecie, ciężko jest nie pamiętać czy pisało się coś w 'klikaczu' czy w od podstaw w IDE, więc taką wymówką się już nie pogrążaj. A po czwarte - jak chcesz coś w tej branży osiągnąć to "nie próbuj" nie robić gier w klikaczach a ich po prostu tam nie rób. Każda minuta spędzona nad nauką czegoś tam - czy to grafika, programowanie czy cokolwiek innego może być lepsza niż godziny nad głupim edytorkiem map i dialogów.

Tak więc proszę nie dziękuj za "hejt" a po prostu rób co należy robić.

7
Poszukuję / Odp: Poszukiwany - story writer
« dnia: Kwiecień 07, 2013, 01:41:59 »
Jak wygląda zapotrzebowanie na story writerów w tejże chwili? :)  Nadal ktoś się nada?

8
Witam!

Jako że postanowiłem pogrzebać w UDK3 mam pytanie dot. licencji i wykorzystywania gier opartych o ten silnik. Konkretnie: nie chcę na opak zrozumieć pojęć licencji zamkniętego oprogramowania, jakim jest UDK, więc mam pytanie, czy Epic Games, pozwala na komercyjne projekty? Czy jak kiedyś ktoś stworzy grę na UDK to bez wykupienia licencji może zarabiać na niej, np.: oddając tylko część zysku developerom silnika?

Z Góry Dziękuję za odpowiedź.

9
Sieć i multiplayer / Odp: Szukam zespołu - webmastering - php
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 21:52:53 »
Jakiego doświadczenia wymagasz od przyszłych współpracowników?

PHP w stopniu zaawansowanym, średnim ? MySQL, JavaScript, AJAX ?

10
Projekty rozpoczęte / Odp: Enidust
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 16:49:38 »
Zadać pytanie można również:

W czym Salem będzie lepsze od Enidust ? Poczekamy zobaczymy co z tego wyjdzie - jak najbardziej kibicuję Wam i mam nadzieję że gra nie będzie przypominać ostatnich Koreańskich "hitów".

11
C++ / Odp: Brak biblioteki iostream
« dnia: Maj 31, 2012, 15:42:03 »
Taki głupi błąd a tyle sknocił - nie ma to jak kochane uroki programowania :)

Przepraszam za głupi błąd i Dzięki za pomoc.

12
C++ / Brak biblioteki iostream
« dnia: Maj 31, 2012, 15:27:45 »
Witam!

Spotkałem się z bardzo dziwnym problemem - otóż robiłem program z wykorzystaniem biblioteki iostream.h (po długim czasie gdy się jej nie tykałem) i podczas pisania programu MSVC podkreślił mi

#include <iostream.h>

Poprawiłem, napisałem program ale okazuje się że nie widzi mi owej biblioteki, mimo że wcześniej ją widział. Spróbowałem na Dev-cpp - to samo.

Nie wiem jak iostream mógł zniknąć z mojego PC bez dotykania go.

Macie jakieś domysły, sugestie co się zdarzyło ?

13
DirectX / Odp: DX3D SDK Instalacja
« dnia: Maj 09, 2012, 18:05:38 »
Dzięki.

14
DirectX / DX3D SDK Instalacja
« dnia: Maj 09, 2012, 17:47:25 »
Wiem że to głupi problem ale cóż, nowym jest :)

Mam drobne pytanie: DirectX3D SDK instaluje się w folderu osobnym i ustawia ścieżki by poprawnie działał w MSVC 2010 (chyba tak) czy powinno po zainstalowaniu domyślnym działać poprawnie ?

15
Rzecz jasna że trzeba znać OGL albo DX. :)

Strony: [1] 2