Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pablop

Strony: [1]
1
Narzędzia / moduł c++ do edytora timelinefx
« dnia: Luty 13, 2017, 16:31:35 »
Moduł c++ do efektów tworzonych w TimelineFX:

https://github.com/ppiecuch/timelinefxcplusplus

Przykladowa aplikacja pracuje bezposrednio z bibliotekami eff, umozliwia przegladanie efektow na roznych tłach, zmianę blendingu itp. Dodatkow generuje automatycznie atlas tekstur (mini-przegadarka w aplikacji). UI i rysowanie korzysta z Qt i nie wymaga zadnych dodatkowych bibliotek.

Pawel

2
Tak - szukam implementacji ktora byla dostepna tutaj: http://zeroplusequals.net/downloads/Gen4.zip

Pawel

3
Matematyka i fizyka / A method for moving trees realistically in wind.
« dnia: Listopad 09, 2016, 23:05:56 »
Czesc
Dawn temu na forum ogre pojawilo sie ciekawe implementacja animacji drzew:

http://www.ogre3d.org/forums/viewtopic.php?f=8&t=52339&p=354896#p354896

Niestety wszystkie linki sa martwe - moze przypadkowo ktos ma te kody i moze je udostepnic?

Pozdr
Pawel


4
Szkółka / Odp: Tekstura jak śnieżący ekran
« dnia: Lipiec 16, 2016, 16:58:23 »
https://drive.google.com/file/d/0B07ZgqyC3tHGbjVMY2djSDVPYkE/view

: gif jak sniezacy ekran - moze sie do czegos przyda.

Pozdr

5
Projekty zaawansowane / Odp: Neur[o]cube
« dnia: Lipiec 20, 2015, 13:16:47 »
Najtansza wyspe znalazlem za 1,5mln EUR - poniewaz z AppWorld-a poszly ok. 3 sztuki (fakt - moglo pojsc wiecej - troche zaniedbalem temat), to by znaczylo ze musi sie sprzedac jeszcze jakies 2.142.854 kopii + piwo. Spoko - da sie.

6
Projekty zaawansowane / Odp: Neur[o]cube
« dnia: Lipiec 19, 2015, 17:50:39 »
Moj port BB korzystal z Marmalade i SDL-a na Marmalade (z wiekszych rzeczy dodalem tam Scoreloopa). W sumie Marmalade to wiecej problemow niz zalet, Scoreloop jest martwy, wiec przerzucilem sie na Qt - mam prawie kompletny port. Moze jesli Lukasz udostepni  kiedys swoje poprawki, to zmerguje to w calosc i bedzie mozna pograc na wszystkich platformach ;)

7
Programowanie grafiki / Odp: Bump mappy z zwykłej tekstury?
« dnia: Grudzień 11, 2014, 14:26:55 »
Elo - na stronie apka wyglada bardzo fajanie ale na moim OSX-ie jeszcze nie pokazuje sie poprawnie. Zrobilem malego request-pull-a, ktory pozwala chociaz wystartowac. Sprobuje pozniej przyjrzec sie reszcie.

Pozdr
Pawel

8
Silniki / Odp: Marmalade SDK 6.3
« dnia: Czerwiec 29, 2013, 13:35:02 »
Jedna z wiekszych balaczek M. jest brak mozliwosci debugowania on-device - toolchain o ktorym byla mowa nie tworzy natywnych (w sensie OS-a) plikow exe, tylko obj. ktore sa potem dynamicznie ladowane i linkowane - w efekcie "crash-logi" wygladaja zazwyczaj tak:

Thread 3 Crashed:
0   s3eFacebook                0x000ca738 0x1000 + 825144
1   ???                              0x005d3158 0 + 6107480

Zerowa mozliwosc zresolvowania tego. Niektore rzeczy w M. sa dosyc unikalne: mozna np. skompilowac sobie aplikacje ios po windowsem korzystajac z kompilatorow RVCT (bezkonkurencyjne jesli chodzi o jakosc kodu arm) - to potrafi tylko M. Multi-platformowosc tez jest na troche inny poziomie niz w jakiejkolwiek innej bibliotece: na moim macu moge zrobic:


s3deploy ... --deploy=bb10
s3deploy ... --deploy=iphone
s3deploy ... --deploy=playbook
s3deploy ... --deploy=android

i w efekcie dostaje ipa, apk, bar-a na BB10 i playbooka a w kodzie (~8000 linii) sa tylko 3 #ify per-device (zwiazane z skalowaniem elementow ekranu).

Kuleje niestety obsluga watkow (wciaz jest beta) - loader nie jest thread-safe - generuje to sporo problemow.
Oczywiscie jesli jestes np. ElectronicsArts masz pewnie dostep do calych kodow loadera - wiec mozliwosci debugowania sa na zupelnie innym poziomie wtedy. :)


Pozdrawiam

9
Językoznawstwo / Odp: Objective-C & cocoa
« dnia: Czerwiec 02, 2012, 22:43:56 »
W takim razie polecam to:

http://helion.pl/ksiazki/programowanie-aplikacji-na-iphone-4-poznaj-platforme-ios-sdk3-od-podstaw-david-mark-jack-nutting-jeff-lamarche,praip4.htm

Na poczatek i troche pózniej jak znalazl - jest wprowadzenie do Obj-C, Cocoa Touch i wielu innych elementów iOS-a.

Pozdrawiam

10
Językoznawstwo / Odp: Objective-C & cocoa
« dnia: Czerwiec 02, 2012, 21:16:23 »
Obj-C to rozszerzenie C o elementy obiektowości a Cocoa to nazwa frameworka implementującego UI w systemie OSX - raczej jedno i drugie wymaga troche czasu na nauke.
 
Popularnosc iOS-a sprawila ze pojawiy sie polskie tlumaczenia dobrych ksiazek o Obj-C:

http://helion.pl/ksiazki/objective-c-podstawy-christopher-fairbairn-collin-ruffenach-johannes-fahrenkrug,objecp.htm
http://helion.pl/ksiazki/objective-c-vademecum-profesjonalisty-wydanie-iii-stephen-g-kochan,objcp3.htm

Przyklady od Appla - bezcenne (wystarczy wpisac Cocoa w wyszukiwarce na stronie):

https://developer.apple.com/library/mac/navigation/index.html#topic=Sample+Code&section=Resource+Types

a do tego dokumentacja dostepna w XCodzie, ktora jest ksiazkowej jakosci.

Pozdrawiam
Pawel


11
Platformy / Odp: Playstation SDK do sciągnięcia openbeta-public-free.
« dnia: Kwiecień 26, 2012, 16:17:59 »
Przyklady rzeczywiscie robią wrażenie:

http://gamefromscratch.com/post/2012/04/22/A-look-around-PlayStation-Suite-tools-and-SDK.aspx

Urzadzenia pod PSS SDK musza byc certyfikowane przez Sony (z Wikipedii)

Cytuj
In addition, Sony is starting a new program known as PlayStation Certified to assure that the Android device is able to run the content smoothly. Currently the only devices to be certified are the Sony Ericsson Xperia Play[1][2] smartphone and the Sony Tablets.[3] The PlayStation Vita will also have access to the PlayStation Suite. In a November 2011 update, the previously released Sony Ericsson Xperia Arc, and Sony Ericsson Xperia acro became PlayStation Certified. The Sony Xperia S and Xperia ION are also PlayStation Certified.[4]

Pozdrawiam

12
Inne / Odp: Source DOOM3?
« dnia: Kwiecień 16, 2012, 00:56:35 »
To nie jest kod gry ale enginu - oprocz kontentu brakuje calosci skyptow (do map, monsters, broni)

Z drugiej strony analiza i modyfikacje sa jak nabardziej mozliwe:

http://www.decarpentier.nl/armed-mine


A tutaj ciekawa analiza poprzedniej generacji enginu id:
http://fabiensanglard.net/quake2/index.php  (Quake 2 Source Code Review)

Pozdrawiam
Pawel

13
Grafika 2D / Odp: GUI i rysowanie obrazków spoza atlasu
« dnia: Marzec 22, 2012, 13:38:57 »
Jeśli nie zmiana tekstury, to ew. zmiana jednostki teksturowania: do pierwszej jednostki bindujesz atlas, a druga wykorzystujesz do inny tekstur. Musisz wtedy wlączyć drugą jednostke i wylaczyc pierwsza na początku rysowania (ew. ustawic dla drugiej jednostki glTexEnvi (GL_TEXTURE_ENV, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_REPLACE) i mozna rysowac obiema).  Taki pomysl na gorąco :)

Pozdrawiam

14
Platformy mobilne / Odp: [BlackBerry] PlayBook Tablet
« dnia: Marzec 11, 2012, 21:20:48 »
Portowalem na niego niedawno moja aplikacje: http://itunes.apple.com/us/app/falling-sand-game/id454676357?mt=8

Srodowisko oceniam bardzo wysoko: dziala sprawnie i szybko a emulator na bazie VMware-a jest bardzo pomocny. Przeniesienie aplikacji trwalo jakies 4 dni. Na github-ie jest sporo kodu przeportowanego na tablet (cocos2dx, GamePlay, SDL) przez RIM, wiec jest gdzie szukac pomocy.

Pozdrawiam

Strony: [1]