Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wizzardius

Strony: [1]
1
Silniki / Odp: SIlniki UDk i CRyEngine
« dnia: Luty 21, 2012, 10:19:12 »
Tworzenie leveli na poziomie gier AAA to nie są żarty to kawał roboty. Z programowaniem daj sobie spokój po tym wpisie już widzę że nic z tego nie będzie. Ile masz lat jeśli wolno spytać ?
Na poziomie AAA?
Lat 17.
Mając na myśli remake gry, myslałem o np zmienieniu modelu postaci, broni (bo to były dość charakterystyczne elementy w tej grze) + któryś poziom ;)
Rzecz biorąc, ze mna zawsze było tak, że ja robiłem np layout strony, a kuzyn to wszystko kodował, bo ja sie w tym po prostu gubiłem i mnie to nudziło.

A czy według was np modelowanie drzew do sceny w SpeedTree Modelerze, jest pójściem na łatwizne ?

2
Silniki / SIlniki UDk i CRyEngine
« dnia: Luty 21, 2012, 01:02:49 »
Pytanie No. 1!
Warto w ogóle zaczynac zabawe z silnikami typu UDK czy CryEngine?
Może mi sie to kiedykolwiek przydać w przyszłości? Czy jest to zwykła zabawa w robienie mapek?
Czy musze sie uczyć programowania by coś konkretne w tym zdziałac? Bo jakoś pisanie kodu mnie nie jara...
Kurcze bo generalnie ja tak naprawde sam nie wiem czego chce...
Napewno chciałym zrobić jakąś fajną animacje*. Mam pare koncepcji w głowie. Oczywiście mógłbym bezposrednio scene w maxie np robić, ale to by była taka KUPA roboty, że głowa mała...
A w gry PC gram od małego i w sumie też fajnie by było coś w tym kierunku sie przyszkolić.
Np chciałbym zrobić we własnym zakresie remake jakiejś starszej gry :P
3D Maxa troche ogarniam. Duużo przy nim siedziałem i zamierzam wrócić.
Jakie macie zdanie na ten temat? Pomoże mi to w przyszłości, przy szukaniu pracy w tym kierunku? Czyli np gameart?

*Do animacji lepszy byłby UDK czy CryEngine ?:P

Strony: [1]