1
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Na tym etapie, jak się zastanawiasz, to polecał bym napisać jakiś mały projekt w konsoli, który wiesz, że ogarniesz. Do Twojej wymarzonej gry jeszcze daleka droga i jeżeli będziesz się na niej uczył, to raczej jej nie skończysz.
Także generalnie polecam: napisać coś w 99% polegającego na tym, co już znasz (by to ugruntować), a potem wziąć się za pisanie jakichś prostych wprawek w DirectX (o złożoności pong/tetris). :)
Żeby osiągnąć poziom "dobrze" w C++ trzeba nie się uczyć, tylko właśnie w nim pisać.
cpSpaceStep(space, timeStep);
Chodzi Ci o to: http://ogldev.atspace.co.uk/www/tutorial33/tutorial33.html ?:D
Chce móc wyświetlać jak najwięcej powtarzających się obiektów.
Wcześniej nie wiedziałem że istnieje możliwość przeskakiwania po buforze per instancja.
Wyczytałem że za pomocą glDrawArraysInstanced można wyświetlić nawet 4 mln. obiektów.
To w zasadzie rozwiązywało by mój problem, tylko teraz muszę wymyślić jak to ubrać w obiektowy kod.
tak by łatwo było z całego tego dobrodziejstwa korzystać.
int w, h;
int miplevel = 0;
glGetTexLevelParameteriv(GL_TEXTURE_2D, miplevel, GL_TEXTURE_WIDTH, &w);
glGetTexLevelParameteriv(GL_TEXTURE_2D, miplevel, GL_TEXTURE_HEIGHT, &h);
weapon paramter1 paramter2 parametr3 parametrN
class MyPlayer
{
public:
MyPlayer() {
t = ResourceManager::Instance()->GetResource<Texture>("myplayer.png"); /* jesli jest juz wczytane to zwroci wskaznik, a jak nie jest wczytane to wczyta i zwroci wskaznik */
}
private:
Texture* t;
};
SDL GUI
C++ SDL GUI
c++ vector
lub
c++ vector tips
lub
c++ cos_zwiazanego_z_cpp_tutaj