Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matheavyk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Kingdom
« dnia: Wrzesień 18, 2018, 22:04:28 »
To może nie być najlepsza nazwa dla gry, bo jest taka indie gra Kingdom, która jest popularna i nie taka stara. Wystarczy wpisać w google "Kingdom the game".

2
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 24, 2018, 09:49:07 »
Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Gdyby ktoś początkujący natknął się na ten temat i to przeczytał - wiedzcie, że ta wypowiedź nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

3
Projekty rozpoczęte / Odp: Ferns Island
« dnia: Lipiec 24, 2018, 07:39:49 »
Piszesz, że niewiele zrobione, a potem pokazujesz takie klimatyczne lokacje!

Wydaje mi się, że trzeba popracować nad cieniem rzucanym przez pnie i kamienie, bo jakoś gorzej się zachowują niż te od roślinek, np. na pierwszym screenie pień po lewej "wisi w powietrzu".

4
Fajny artykuł, dzięki za podzielenie się. Btw. 11bit genialnie zmarketingował to całe This War of Mine, bo wszędzie ją wciskają jako przykład ;p.

Moja bardziej humanistyczna strona osobowości cieszy się z tego, że gry mają szansę stać się kolejnym medium. Póki co nie wchodzę w tę część gamedevu, ale może w przyszłości.

5
NOXY, ale właśnie o to chodzi, że oni mają wyglądać tak samo. To nie jest gra na tak zwany kibel, tylko gra-prowokacja. Jej zadanie to raczej tworzyć przestrzeń do rozmowy o problemie, niż dawać rozrywkę. Oczywiście na warsztacie taka dyskusja się nie wywiąże (i dobrze!), więc powinniśmy tylko ocenić wykonanie, ale jednak w kontekście, a nie jak każdą inną grę.

6
Dobre wykonanie. Przyjemne animacje poruszania się i wybuchów, a także odrzutu przy zabiciu uchodźcy. Normalnie powiedziałbym, że terrorysta powinien bardziej się różnić wyglądem od uchodźcy, ale wiem że specjalnie się nie różnią.

Jeśli mogę coś powiedzieć a propos tematu, który podejmuje gra, to uważam że sama gra nie pozostaje bezstronna. Zabijanie uchodźców powoduje pojawienie się jasnego komunikatu, że mam tego nie robić. I po chwili gry faktycznie miałem w głowie "nie wolno zabijać uchodźców". Nie zamierzam wypowiadać swojego zdania na ten temat; chciałem tylko powiedzieć, że gra nie jest bezstronna :P

7
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 12, 2018, 07:31:27 »
Jakkolwiek sam temat i wypowiedzi tutaj są bardzo interesujące, to chciałbym wyrazić opinię, że wybieranie silnika na podstawie systemu operacyjnego, na którym działa, wydaje się być szalenie dziwne. Załóżmy, że w silniku działającym na Windowsie daną czynność wykonasz w 1h, a na tym drugim w 100h. Naprawdę w takim wypadku uciążliwość włączania Windowsa ma jakieś znaczenie?

A akurat tak się składa, że znajdzie się mnóstwo rzeczy, które w Unity zrobisz o 99h szybciej niż w Godocie z uwagi na obecność Asset Store'a. Ale to zależy od gry, którą robisz i czy naprawdę chcesz zrobić jakąś konkretną grę, czy może na przykład hobbystycznie rozwinąć ogólną umiejętność tworzenia gier, działając w komfortowych dla siebie warunkach.

8
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Pixie Engine (Shelim)
« dnia: Lipiec 09, 2018, 21:20:57 »
Brzmi ciekawie!

Dobrze rozumiem, że 26 000 linii już jest napisanych?

9
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 02, 2018, 01:57:34 »
W tym roku raczej nie wezmę udziału tak czy siak, ale jako kibic też chyba będę wykluczony. Lubię podziwiać twórców silników, ale nie takich, którzy spieszą się, żeby go zrobić w 3 miesiące, lecz takich którzy rozwijają swoje silniki latami i wyciągają czasem po taniości niesamowite efekty. Nie ma mnie na slacku, więc nie znam sytuacji, ale jeśli jest co najmniej kilka osób, które tego chciały, to popieram, mimo osobistej niechęci :). Szkoda tylko osób, które czekały na WSoCa jako na dodatkową motywację do przyspieszenia prac nad zaczętymi grami. Chyba, że takich osób nie ma ;p

10
Poszukuję / Odp: Szukam osób do zespołu.
« dnia: Lipiec 02, 2018, 01:51:27 »
@maro, jest jeszcze coś co odróżnia takie oferty od prawdziwej pracy - nie ma wymagania 8h dziennie, więc jeśli się lubi robić gry hobbystycznie w zespole, to spoko. Chyba, że jest takie wymaganie, ale to już pytanie do ReenduX :)

11
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 26, 2018, 04:59:26 »
Podoba mi się sposób w jaki mutacje wynikają z fabuły!

Mam trochę wątpliwości co do wady kuriera. Nie będzie to przypadkiem po prostu wnerwiająca cecha a nie wada? Bo rozumiem, że jak wypadnie, to możemy za chwilę podnieść. Czyli po prostu trzeba będzie zebrać co jakiś czas przedmiot i wydaje mi się to denerwujące, a nie utrudniające rozgrywkę, ale może się mylę ;p

12
Dyskusje / Odp: DirectX 12 i raytracing
« dnia: Marzec 22, 2018, 05:31:29 »
Czyli Warsztatowi zapaleńcy zostali wyprzedzeni i ktoś inny zbierze chwałę za real-time raytracing :D

13
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] OpenOOTF: A Drakan Remake
« dnia: Marzec 17, 2018, 01:36:06 »
Wygląda całkiem nieźle. Moim zdaniem prezentuje się lepiej od oryginału (znam go tylko z youtube - nie grałem), a jednocześnie go przypomina. Widać, że lokacje z filmików są dobrze zrobione, nie ma uczucia pustki lub niedoróbki.

Nie wiem, czy dla Ciebie większą wartością jest dobra grafika czy wierność z oryginałem, ale mógłbyś mieć np. takiego smoka:
https://assetstore.unity.com/packages/3d/characters/creatures/unka-the-dragon-84283
Jest w tej paczce czerwony smok i dodatkowo dostajesz smoka-dziecko, więc mógłbyś dodać do fabuły historię z małym smokiem :). Jakieś złe smoki też sobie tam możesz stworzyć.

14
Grafika 3D / Odp: Blender jak uzyskac taki efekt?
« dnia: Styczeń 11, 2018, 09:55:30 »
Ewentualnie możesz poszukać "edge detection", "outline shader", ale raczej będą to tylko "obramówki" całego modelu, a nie czarne linie na każdym brzegu modelu.

15
Projekty zaawansowane / Odp: Trimwind
« dnia: Grudzień 31, 2017, 03:11:25 »
Ja bym filmik z gameplayu chętnie obejrzał zamiast grać. Jeśli zależy Ci na większej liczbie opinii osób podobnych do mnie, to fajnie gdybyś mógł wrzucić na stronie filmik oprócz screenów. A jak nie, to nie - to nie jest żaden hejt jakby co :P

Po samych screenach mogę powiedzieć, że gra wygląda porządnie, ale za mało efektownie.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12