Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TheWilfen

Strony: [1]
1
Irrlicht / Odp: Irrlicht błąd
« dnia: Luty 11, 2012, 13:19:48 »
dodałem libirrlicht.a ale wyskakuje koleny błąd z linkowaniem
Compiler: MinGW GCC 4.6.2 32-bit
Building Makefile: "C:\Users\Sebastian\Desktop\Dev-Cpp\Makefile.win"
Executing  make...
mingw32-make.exe -f "C:\Users\Sebastian\Desktop\Dev-Cpp\Makefile.win" all
g++.exe main.o  -o "Project1.exe" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Dev-Cpp/MinGW32/lib" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta/include" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta/lib/Win32-gcc" -static-libstdc++ -static-libgcc -mwindows 

main.o:main.cpp:(.text+0x7b): undefined reference to `_imp___ZN3irr12createDeviceENS_5video13E_DRIVER_TYPEERKNS_4core11dimension2dIiEEjbbbPNS_14IEventReceiverEPKc'
collect2: ld returned 1 exit status

mingw32-make.exe: *** [Project1.exe] Error 1

Execution terminated
THX że pomagasz bo kiedyś byłem na forum i nikt nie chciał mi pomóc bo byli tylko clickerzy

2
Irrlicht / Odp: Irrlicht błąd
« dnia: Luty 11, 2012, 12:58:50 »
poprawiłem to co mówiłeś i nadal wyskakuje takie coś:
Compiler: MinGW GCC 4.6.2 32-bit
Building Makefile: "C:\Users\Sebastian\Desktop\Dev-Cpp\Makefile.win"
Executing  make...
mingw32-make.exe -f "C:\Users\Sebastian\Desktop\Dev-Cpp\Makefile.win" all
g++.exe -c main.cpp -o main.o -I"C:/Users/Sebastian/Desktop/Dev-Cpp/MinGW32/include"  -I"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta/include"  -I"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta"   

g++.exe main.o  -o "Project1.exe" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Dev-Cpp/MinGW32/lib" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta/include" -L"C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta" -static-libstdc++ -static-libgcc -mwindows 

main.o:main.cpp:(.text+0x7b): undefined reference to `_imp___ZN3irr12createDeviceENS_5video13E_DRIVER_TYPEERKNS_4core11dimension2dIiEEjbbbPNS_14IEventReceiverEPKc'
collect2: ld returned 1 exit status

mingw32-make.exe: *** [Project1.exe] Error 1

Execution terminated

3
Irrlicht / Irrlicht błąd
« dnia: Luty 11, 2012, 12:29:10 »
Zaczynam zabawe z irrlicht na podstawie tego tutoriała:
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-Irrlicht-C++/Pierwsze-okno-3D/79

I kiedy chce zrobić puste okna wychodzi taki błąd:

C:/Users/Sebastian/Desktop/Moja Gra/NoteStar 3d/silnik/irrlicht-1.4beta/include/irrlicht.h:277:43: error: in passing argument 2 of 'irr::IrrlichtDevice* irr::createDevice(irr::video::E_DRIVER_TYPE, const irr::core::dimension2d<int>&, irr::u32, bool, bool, bool, irr::IEventReceiver*, const c8*)'

mingw32-make.exe: *** [main.o] Error 1

Execution terminated

Macie kod jakby co
#include <irrlicht.h>

using namespace irr;
using namespace core;
using namespace scene;
using namespace video;

int main()

{
    IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < u32 >( 800, 600 ),
    32, true, false, true, 0 );
   
    video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver();
    scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager();
    menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) );
   
    while( device->run() )
   
    {
        video->beginScene( true, true, video::SColor( 255, 0, 10, 200 ) );
        menage->drawAll();
        video->endScene();
    }
    device->drop();
    return 0;
}

Strony: [1]