Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Szajni

Strony: [1] 2 3
1
Hejka!

Szukam programisty C# do małego projektu, który chciałbym zrealizować po godzinach-godzinach. Programistyczny opiniodawca stwierdził, że szkielet projektu jest całkiem prosty do zrealizowania. We wsparciu jest grafik 3D i designero-wszystkorobiącyczłowiek z komercyjnym (niemałym) zapleczem. :)

Psychologiczny dramat / bardzo nietypowy survival (nie żadne majnkrafty czy theforesty) rozgrywający się na niezwykle małej przestrzeni. Silny core loop. Komercyjności nie przewiduję, jeśli efekt nam się spodoba to możliwości dalsze są.

ZNALEZIONE/NIEAKTUALNE.




2
Poszukuję / Poszukiwany horror-programista C# / Unity. /// Nieaktualne.
« dnia: Czerwiec 05, 2016, 22:07:55 »
Nieaktualne.

3
Oferty pracy / PROGRAMISTA C# - Polyslash Sp. z o.o.
« dnia: Kwiecień 16, 2016, 15:54:52 »
Polyslash Sp. z o.o. poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko Programisty do stałej współpracy na terenie Krakowa, przy nowym, niezapowiedzianym jeszcze projekcie na PC i konsole nowej generacji.

Od kandydata oczekujemy:
- znajomości silnika Unity 5.x,
- znajomość języka C#,
- znajomość zagadnień OOP,
- przynajmniej rok doświadczenia w programowaniu w środowisku silnika Unity,
- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem do kontroli wersji,
- umiejętność szybkiego prototypowania mechanik,
- świadomości wagi pracy zespołowej,
- szerokiego horyzontu wyobraźni,
- umiejętność dotrzymywania deadline’ów,
- doświadczenia przy produkcji gier.

Mile widzane:

- świadomości wagi opowiadania historii w sztukach wizualnych,
- zainteresowanie zagadnieniem Virtual Reality (ze wskazaniem na Oculusa),
- umiejętność pisania shaderów.

Oferujemy:

- pracę w małym, zgranym zespole, w nowoczesnym biurze na terenie Krakowa,
- ciekawe projekty, na których wygląd będziesz miał znaczący wpływ,
- dostęp do nowych technologii oraz sprzętu.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz portfolio na adres contact@polyslash.com (z tytułem: Programista, Imie Nazwisko ) oraz zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).

4
Oferty pracy / GAME DESIGNER - Polyslash Sp. z o.o.
« dnia: Kwiecień 16, 2016, 15:47:37 »
Polyslash Sp. z o.o. poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko Game Designera do stałej współpracy na terenie Krakowa, przy nowym, niezapowiedzianym jeszcze projekcie na PC i konsole nowej generacji.

Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku,
- dobrego zrozumienia zagadnień związanych z game designem,
- umiejętności tworzenia czytelnej i przejrzystej dokumentacji,
- świadomości wagi pracy zespołowej,
- szerokiego horyzontu wyobraźni,
- umiejętności dotrzymywania deadline’ów,
- dobrego zorganizowania pracy.

Mile widziana:
- świadomość wagi opowiadania historii w sztukach wizualnych,
- umiejętność skryptowania,
- dobra znajomość silnika Unity 5.x,
- doświadczenie z projektowaniem poziomów (zarówno gameplay, jak i meshowanie)

Oferujemy:
- pracę w małym, zgranym zespole,
- ciekawe projekty, na których wygląd będziesz miał znaczący wpływ,
- dostęp do nowych technologii,
- możliwość realizacji własnych projektów.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz portfolio na adres contact@polyslash.com (z tytułem: Rekrutacja Designer, Imie Nazwisko) oraz zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).

5
Inne ogłoszenia / Polyslash Sp. z o.o. szuka Zespołów
« dnia: Marzec 15, 2016, 15:51:05 »
Polyslash Sp. z o.o. szuka zespołów oraz twórców gier wideo, potrzebujących wsparcia finansowego dla swojej produkcji. Chętnie zainwestujemy w ciekawy i nietuzinkowy projekt z intrygującym pomysłem na gameplay.

#Szukamy zgranych zespołów:
- z własnym projektem na różnym etapie rozwoju,
- bez własnego projektu, które chciałyby podjąć się wykonania zleconej produkcji.

#Otrzymasz:
- inwestycję środków w Twój projekt,
- wsparcie merytoryczne (design i produkcja),
- wydanie gry na różnych platformach.

#Projekty, które nas interesują:
- mają wyróżniające je na rynku elementy,
- skupiają się wokół ciekawego pomysłu i/lub mechaniki,
- są realne do skończenia.

Podsumowując: góra złotych monet dla tych, którzy zachwycą nas unikalnością swojej koncepcji - sfinansujemy ją, pomożemy w produkcji, wydamy!

Zainteresowanych prosimy o kontakt poprzez adres e-mail: Contact@Polyslash.com

6
Oferty pracy / [POLYSLASH] Game / Level Designer - Kraków
« dnia: Luty 10, 2016, 17:08:47 »
Polyslash poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko Game / Level Designera do stałej współpracy na terenie Krakowa.

Od kandydata oczekujemy:
- doskonałej znajomości silnika Unity 5.x,
- bardzo szybkiego przyswajania wiedzy z dokumentacji (toole projektu),
- doświadczenia z projektowaniem poziomów (zarówno gameplay, jak i meshowanie),
- dobrego zrozumienia zagadnień związanych z game designem,
- świadomości wagi pracy zespołowej,
- szerokiego horyzontu wyobraźni,
- umiejętności dotrzymywania deadline’ów,
- dobrego zorganizowania pracy.

Mile widziana:
- świadomość wagi opowiadania historii w sztukach wizualnych,
- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem do kontroli wersji,
- umiejętność skryptowania.

Oferujemy:
- pracę w małym, zgranym zespole,
- ciekawe projekty o różnej wielkości (PC/konsole/mobile), na których wygląd będziesz miał znaczący wpływ,
- dostęp do nowych technologii.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz portfolio na adres contact@polyslash.com (z tytułem: Rekrutacja Designer, Imie / Nazwisko ) oraz zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).

7
Oferty pracy / Programista Unity C# dla Polyslash (KRAKÓW)
« dnia: Listopad 18, 2015, 10:40:09 »
Polyslash poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko Programisty Unity (C#) do stałej współpracy na terenie Krakowa.

Jesteśmy młodym, bardzo dynamicznie rozwijającym się zespołem, którego celem jest tworzenie gier skierowanych do dorosłego odbiorcy, z dużym naciskiem na horrory.

Od kandydata oczekujemy:
  • znajomości silnika Unity 5.x,
  • znajomość języka C#,
  • znajomość zagadnień OOP,
  • przynajmniej rok doświadczenia w programowaniu w środowisku silnika Unity,
  • doświadczenie w pracy z oprogramowaniem do kontroli wersji,
  • umiejętność szybkiego prototypowania mechanik,
  • świadomości wagi pracy zespołowej,
  • szerokiego horyzontu wyobraźni,
  • umiejętność dotrzymywania deadline’ów, doświadczenia przy produkcji gier.

Mile widzane:
  • świadomości wagi opowiadania historii w sztukach wizualnych,
  • zainteresowanie zagadnieniem Virtual Reality (ze wskazaniem na Oculusa),
  • umiejętność pisania shaderów.

Oferujemy:
  • pracę w małym, zgranym zespole, w nowoczesnym biurze na terenie Krakowa,
  • ciekawe projekty, na których wygląd będziesz miał znaczący wpływ,
  • dostęp do nowych technologii oraz sprzętu.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz portfolio na adres contact@polyslash.com (z tytułem: Rekrutacja Programista Unity, Imie / Nazwisko ) oraz zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).

8
Oferty pracy / 3D Enviro Artist [KRAKÓW]
« dnia: Październik 15, 2015, 00:25:00 »
Polyslash poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko 3D Enviro Artist do stałej współpracy na terenie Krakowa.

Jesteśmy młodym, bardzo dynamicznie rozwijającym się zespołem, którego celem jest tworzenie gier skierowanych do dorosłego odbiorcy, z dużym naciskiem na horrory.

Od kandydata oczekujemy:
  • doskonałej znajomości jednego z programów do grafiki 3D (preferowany 3Ds Max)
  • znajomości programu Photoshop,
  • radzenia sobie z tworzeniem obiektów w PBR,
  • zdolności plastycznych, przestrzennych i innowacyjnego podejścia,
  • zrozumienia idei pracy zespołowej
  • szerokiego horyzontu wyobraźni,
  • doświadczenia przy produkcji gier.

Mile widzane:
  • znajomości narzędzi Unity 5,
  • umiejętności związanych z grafiką 2D,
  • znajomości programu Zbrush i Quixel Suite,
  • zrozumienie wagi opowiadania historii w sztukach wizualnych,

Oferujemy:
  • pracę w małym, zgranym zespole w nowoczesnym biurze na terenie Krakowa,
  • ciekawe projekty, na których wygląd będziesz miał znaczący wpływ,
  • dostęp do nowych technologii oraz sprzętu.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz portfolio na adres Contact@polyslash.com (z tytułem: Rekrutacja 3D Artist, Imie / Nazwisko ) oraz zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).

9
Nieaktualne.

10
Projekty zaawansowane / BOX the revenge (dla dwóch graczy, PC)
« dnia: Kwiecień 30, 2015, 11:33:21 »
W ostatni weekend na gamejam #MultijamUltra2015, który zakładał stworzenie gry multi w dowolnym typie, zrobiliśmy BOX the revenge. W skrócie jest to szybka, prosta napierdzielanka dla dwóch osób przy jednym kompie w przyjemnej, nieskomplikowanej szacie graficznej opierającej się o Cuby z Unity. :)

Gierka powstała tak naprawdę w jeden dzień, ok 14h z przerwami. Nie daliśmy rady zaimplementować wszystkiego (np. customizację bohaterów, więcej graczy, bonusowe bronie) ale i tak był/jest fun.

Gierkę można pobrać/ocenić tutaj: http://gamejolt.com/games/arcade/box-the-revenge/62895/ (Windows/Linux)

Poniżej wrzucam gameplay i kilka screenów. Dajcie znać co sądzicie, może jakieś ciekawe pomysły wyjdą. :)

https://www.youtube.com/watch?v=l5fj1RkDU0A






11
Projekty zaawansowane / [STEAM] Phantaruk
« dnia: Kwiecień 04, 2015, 23:57:48 »
Hej!
Chciałbym podzielić się z Wami informacjami o grze, którą mam przyjemność tworzyć.



Akcja gry toczy się w dalekiej przyszłości. Ludzkość skutecznie wprowadza zdobycze idei transhumanizmu, myśli dążącej do stworzenia post-człowieka, istoty pozbawionej naszych biologicznych słabości. Technologia i homo sapiens stają się terminami współistniejącymi w jednym organizmie. Gracz trafia na pokład statku kosmicznego Purity-02, który jest kolebką badań prowadzonych w tej dziedzinie przez H+ Corporation.

Sielanka kończy się, gdy zdajemy sobie sprawę, że Purity-02 jest niemal całkowicie opustoszałą, śmiertelną pułapką. Korytarz statku przemierza mityczna bestia o tajemniczej nazwie Phantaruk. Potwór ma tylko jeden cel – zabić wszystko w zasięgu wzroku. Każdy źle postawiony krok może zakończyć się naszą śmiercią i nigdy nie wiemy, czy akurat za rogiem nie czai się mityczne zło. Sytuacji nie ułatwia fakt, że nasz bohater jest zarażony pasożytem, który z każdą minutą czyni coraz większe spustoszenie w naszym organizmie. Poznanie tajemnic Purity-02 umożliwi graczowi realizację jego dwóch podstawowych zadań – przeżyć i uciec ze statku.

Rozgrywkę urozmaicać będzie rozwiązywanie zagadek logicznych oraz dbanie o regularne dostarczanie do krwiobiegu antidotum, które opóźni rozwój wewnętrznego monstrum.



Projekt tworzony jest na silniku Unity 5.0. W tym momencie na Steam Greenlight trwa kampania, w której Phantaruk zbiera głosy, aby otrzymać możliwość dystrybucji poprzez tę platformę.

Link do projektu na Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=403584625
Link do strony gry (i downloadu dema): http://phantaruk.com   

##################################
Ogólnie rzecz biorąc grę tworzymy od dwóch lat, ale w obecnej formie od pół roku. Przez długi czas pracowaliśmy tylko we dwie osoby, teraz zespół rozrósł się do czterech i ciągle go powiększamy.

Początkowo tworzyliśmy Phantaruka w oparciu o UDK, które jednak na dłuższą metę było dla nas zbyt rozległym narzędziem. Wiem co mówię - pracowałem na nim zawodowo ponad dwa lata. :)
Zdecydowaliśmy się więc przenieść projekt na Unity, finalnie skończyliśmy na Unity 5.0

Jeśli chodzi o Greenlight to aktualnie mamy 53% do Top100. Niestety wyszło tak, że spaliliśmy marketingowo: pierwszym demo dla kilku wybranych youtuberów pluliśmy późno w nocy i zaliczyliśmy niezły bug-travel. Okazało się, że... gracz jest nieśmiertelny a potwór zawiesza się na każdej ścianie. Szybko naprawiliśmy ale co poszło w sieć... to, no, szykuje hejt. W dodatku jeden z youtuberów wrzucił link znajomym i zaliczyliśmy wyciek na ok. 100 pobrań zbugowanego dema.
Na szczęście okazało się, że na samym Steamie (bez rozgłaszania) udało nam się wyciągnąć 35-40% głosów. No i teraz to leci jak krew z nosa, nawet pomimo bardzo pozytywnego feedbacku ze strony graczy i dużej ilości publikacji w polskich mediach growych.

Ogólnie takie wszystkie wydarzenia i akcje będę opisywał w Postmortem jak już skończymy grę, ale gdyby ktoś miał jakieś pytania już teraz to chętnie odpowiem. :)



12
Poszukuję / Nieaktualne
« dnia: Luty 20, 2015, 19:10:00 »
Nieaktualne

13
Poszukuję / Programista do jamów i fajnych projektów
« dnia: Styczeń 28, 2015, 21:21:24 »
Hejka,

Wraz z drugą osobą (kompozytor/dźwiękowiec i 1/4 programisty) poszukujemy programisty z Krakowa, który chciałby z nami współdziałać przy fajnych projektach po godzinach, dążąc do tego, żeby w pewnym momencie to nie były tylko zajęcia dodatkowe. ;)

Klimat: wspólne jamy, nocki z gamedevem, pizza etc.

Aktualnie powoli kończymy grę Phantaruk (www.phantaruk.com) i jesteśmy też na etapie myślenia nad następnym projektem. Mamy własne spoko-lokum, gdzie jest cicho i można napierdzielać gry.

Ja zajmuję się ogarnianiem całości i wizji projektu, siedzę w assetach i designuję. Można zerknąć na moje portfolio tutaj -> www.patrykpolewiak.pl

Jeśli ktoś jest chętny to śmiało pisać na mail: Polewiak.Patryk@gmail.com albo trzaskać PW. Na wszelakie pytania odpowiem.


14

Hejka,

Po godzinach dłubię sobie projekt, przy którym głównie uczę się modelowania i ogólnie tworzenia enviro. Projekcik robiłem ze znajomym programistą, który jednak przeszedł do naszego większego dzieła (Phantaruk) i w związku z tym poszukuję osoby, która chciałaby rozwijać się jako programista i współpracować razem ze mną nad "The Darkest Sleep".

Troszkę o mnie:
- kilka lat w branży,
- domyślnie level & gameplay designer,
- pracuję jako lead level designer,
- aspirujący level artist,

Troszkę o moich małych wymogach:
- znajomość lub chęć poznania środowiska Unity3D,
- chęć pracy przy grach komputerowych,
- dysponowanie przynajmniej kilkoma godzinami w tygodniu,

Jeśli więc ktoś chciałby poznać gamedev od środka, mogę chętnie pomóc i przy okazji czegoś nauczyć. ;)

Jeśli chodzi o progress, to mamy zrobiony kawałek pierwszego "koszmaru" (gra ma być domyślnie na nie podzielone, jak na mini-horrory) w tym generowanie labiryntu 3D i podstawy AI.

O projekcie:

# "The Darkest Sleep" jest eksperymentalnym projektem gry z gatunku Thriller Horror. Wcielasz się w zagubionego we własnych koszmarach Axela Kane'a, który próbuje uciec jak najdalej od Najciemniejszego Snu i plugastwa, które w nim się czai. Każda kolejna wersja gry domyślnie zawiera więcej elementów i mechanik.

#Eksperymentalny proces produkcji:

"The Darkest Sleep" tworzony jest po godzinach normalnej pracy w branży gier komputerowych, przez dwóch zawziętych pasjonatów. Żonglując bardzo ograniczonym czasem oraz środkami  zdecydowaliśmy się podjąć niecodzienne kroki przy produkcji tej gry. Zaczynamy z małym kawałkiem kodu i grafiki, udostępnionym dla wszystkich pasjonatów horroru. Mamy nadzieję wypuszczać kolejną wersję gry co jakiś czas z nowymi mechanizmami oraz elementami. Chcielibyśmy, aby sami gracze również brali udział w procesie tworzenia "The Darkest Sleep" i podrzucali nam własne pomysły. My mamy nakreślony kształt tego co chcemy osiągnąć, ale nie znamy wypełnienia - i w tym przypadku jest to celowe zagranie z naszej strony.

#Dalszy rozwój:

Gra będzie rozwijana z kolejnymi wersjami. Prócz tego, że wiemy jaką grę chcemy stworzyć (w skrócie Horror inspirowany Lovecraftem, gdzie sen miesza się z jawą) nie znamy jej konkretnej konstrukcji. Nasz plan zakłada, że przy każdej iteracji będziemy dodawać nowe elementy, które następnie będzie można sprawdzić pobierając nowszą wersję. Jeżeli się spodobają i będą działać płynnie w kontekście całej gry - zostaną i przejdą dalej. Każda iteracja zakłada również, że zostaną wyłonione w niej elementy gry, nad którymi będziemy pracować w kolejnym sprincie.
W związku z naszym plugawym, szatańskim i złym planem nie mamy pojęcia kiedy zakończymy ten szalony projekt.

Więcej informacji na: www.thedarkestsleep.com

Osoby zainteresowany gorąco zapraszam do kontaktu. Można napisać na mail: Polewiak.Patryk<małpa>gmail.com na Skype (Szajniowaty lub Polewiak Patryk) albo Facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001658680405

15
Poszukuję / Poszukuję programisty (C#/Unity) do Sci-Fi horroru
« dnia: Październik 05, 2014, 10:32:03 »
Hej ludziki.

Poszukuję programisty ze znajomością C#/Unity do współpracy partnerskiej, przy sci-fi horrorze "Phantaruk", inspirowanym grą System Shock 2 oraz prozą Lovecrafta.

Aktualnie (programistycznie) skończone jest ok. 50% założeń gry.

Więcej informacji można znaleźć na:
- phantaruk.com
- http://www.indiedb.com/games/phantaruk

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez mail: Polewiak.Patryk<małpa>gmail.com lub PM.

Strony: [1] 2 3