Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - leśny997

Strony: [1]
1
Witam. Tak jak w temacie tworzę grę, survivalową. Na razie posiadam Unity 5 jako silnik graficzny (całkiem nieźle go ogarniam), oraz Blender do tworzenia modeli (na razie ogarniam podstawy). I teraz mam do was  kilka pytań.
1. Czy zna ktoś może zawansowane poradniki dotyczące tworzenia człowieka, zwierząt, mutantów, itp. Wraz z tworzeniem dla nich ubrań, włosów, sierści itd. ( po polsku lub angielsku, ale bardziej wolałbym ten pierwszy ;) ) oraz tworzenia tekstur HD do moich modeli ?
2. W jakim programie (najlepiej darmowym) można stworzyć muzykę ?
3.  Animację lepiej  w Unity, czy w Blenderze (poruszania się, strzelania, bicia, itp)
4. Gdzie znajdę poradniki które uczą podstawowego jak i zawansowanego tworzenia skryptów w C# ?

Akcja gry będzie się dziać kilka lat po wojnie atomowej. Niedobitki ludzi z Warszawy i okolic zmierzają ku Kampinosowi i jego bliskich miejscowości gdyż promieniowanie tam jest wyjątkowo niskie. nie wyklucza to jednak zagrożeń. W lesie żyje oprócz zwykłych zwierząt, wiele mutantów, a sami ocaleni są wrogo nastawieni do siebie.

Gra byłaby zbliżona do H1Z1 oraz do the foresta. Gracz zaczynałby z okolic Łomianek, Sochaczewa, Czosnowa , jak i z okolic Prószkowa. Gracz od samego początku musiałby szukać przedmiotów do przetrwania: Patyków, jedzenia i z pozoru śmieci które mógłby później wykorzystać w craftingu. Później musiałby zbudować  bazę na swoje przedmioty. Gracze mogliby łączyć się w grupki (klany) do 10 osób. Oprócz lasu będą tu i ówdzie porozrzucane głębokie bunkry z ciężkimi przeciwnikami, ale trud gracza wynagradzałby OP sprzęt jaki się znajdzie.

To chyba tyle ważniejszych informacji o grze. Jak coś pominąłem to dopisze do głównego opisu oraz czekam na waszą pomoc :)

Strony: [1]