Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - BadRay

Strony: [1]
1
Projektowanie kodu / Literatura dot. projektowania
« dnia: Czerwiec 02, 2011, 23:23:11 »
Witam!

Czy może ktoś polecić literaturę ENG/PL(bez różnicy) dotyczącą projektowania aplikacji i/lub gier? Posurfowałem trochę po sieci, jest tego sporo, ale chciałbym dostać coś co już ktoś przeczytał i sobie chwali, a nie marnować czas i pieniądze.

Interesują mnie opisy wzorców, oraz ich praktycznego zastosowania.

EDIT: poprawiłem temat

2
Sztuczna inteligencja / AI do samolotówki
« dnia: Maj 15, 2010, 18:39:28 »
Witam.

Jestem na etapie kończenia prototypu gry i dochodzi właśnie moment w którym powinienem implementować AI. Ciekawi mnie czy ktoś już kiedyś próbował pisać/pisał AI samolotu i znalazł materiały z którymi może się podzielić. Bardzo ciężko mi znaleźć coś konkretnego w sieci. Interesuje mnie strona czysto teoretyczna.

Zwykle znajduję wszystko poprzez wyszukiwarkę lecz tutaj ciężko mi coś znaleźć.

Pozdrawiam.

3
Projekty rozpoczęte / SimpleRpg
« dnia: Styczeń 25, 2007, 13:11:26 »
Witam,
to mój pierwszy post więc... Hello World!

Chciałbym przedstawić w tym temacie, mój skromny projekcik, mojej skromnej gry :). Może najpierw tak: Co mnie zainspirowało do zaczęcia owego projektu? Szczerze mówiąc gra, a właściwie trzy gry: Untitled Złośliwca, R.U.S.H Cream'a i Kaer Morhen Magnefikk'a. Grę tworzę ponieważ, chce się nauczyć podstaw tworzenia gier RPG (system logiki, Edytor Map, Questów itd.). Ponieważ nie porywam się z motyką na słońce i chce ukończyć projekt, gra będzie full w consoli. Następne wersje, kontynuacje będą kolejno w 2d i 3d, w ten sposób stopniowo będę zdobywał potrzebne mi doświadczenie do zrobienia mojej wymarzonej gry.

Teraz coś o grze:
-nazwa gry to SimpleRPG*
-w przeciwieństwie do gry Kaer Morhen, w SimpleRPG* można poruszać się po różnych lokacjach.
-będzie to gra RPG/RougeLike
-będzie można edytować mapy i questy dzięki edytorze gry
-gra pisana w C#, tak samo jak edytor
-gra będzie posiadać swoją fabułę "rozciągniętą" na trzy części (konsolową, 2d i w trzech wymiarach)
-gra też nie będzie długa, ani zaawansowana :P(nie zamierzam spędzać większości czasu przy tworzeniu projektu który ma posłużyć jako trening)
-team to na razie jedna osoba(na razie bo niedługo dołączy mój kolega tworzący fabułę :))
-jakieś pytania? Pytać na forum!

Pozdro,
BadRay


*Tytuł tymczasowy

/EDIT: Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi jak przygotować DesignDoc-a? Jakieś linki, sugestie? Z góry Dzięki

Strony: [1]