Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Anraz

Strony: [1]
1
Poszukuję / Programista grafiki
« dnia: Styczeń 19, 2011, 23:44:47 »




Wastelands Interactive poszukuje do zdalnej współpracy programistów C++, najlepiej znających OGRE i /lub CEGUI, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie pracując w zespole kończącym pracę nad grą strategiczną Bitter Glory. Szukamy osób, które chciałyby rozwinąć swoje  umiejętności tworząc wizualną stronę gry, która wyewoluowała od czysto amatorskiego warsztatowego projektu 2D do pełnej strategii 3D odwołującej się do klasyki gatunku.

Bitter Glory jest grą która istnieje w świadomości wielu graczy, tytuł ten zaistniał w mediach, a wśród fanów gier Grand Strategy jest oczekiwanie na wydanie tej gry. Wydanie gry nastąpi, bo jesteśmy konsekwentni i skuteczni. Potwierdzeniem naszej skuteczności jest stała współpraca z kilkoma zachodnimi partnerami oraz fakt że do tej pory wydaliśmy cztery mniejsze gry. Warto też wspomnieć, że piąty tytuł Time of Fury, który został ogłoszony kilka dni temu*, będzie wydany w kwietniu. W sumie całość stanowi solidną podstawę do ciekawej kooperacji dającej satysfakcję i wymierne efekty. 

Specyfika naszej działalności opiera się na zasadzie działania w spółdzielni czyli finansowanie jest ze wspólnie skończonych gier. Z drugiej strony osoby, które się bardzo angażują w projekty szybko uzyskują dodatkowe wsparcie finansowe jako zadatek na poczet  przyszłych zysków. Specyfika ta  oraz doświadczenie pokazuje, że idealnymi osobami do tej bardzo wciągającej współpracy są studenci. Oczywiście jesteśmy otwarci na inne osoby.

Bitter Glory to globalny, rozgrywający się w czasie rzeczywistym i w trójwymiarowym środowisku, symulator II wojny światowej. To innowacyjna gra, która pokazuje najokrutniejszy i najbardziej fascynujący konflikt w historii ludzkości. W Bitter Glory gracz z boskiej perspektywy kieruje wybranym państwem. Gra jest przeznaczona dla ludzi, którzy lubią historię i dla tych, którzy cenią sobie swobodę działania.

Główne cechy Bitter Glory:
- przełomowy model wojny
- najlepsza mapa świata w historii gier**
- swoboda w projektowaniu własnych broni
- kompleksowe tło historyczne
- elastyczny model gospodarki
- produkcja i rozbudowany wyścig technologiczny
- ogromny zestaw wspaniałych drugowojennych modeli***

_________
* w Google można wyszukać sporo miejsc gdzie było ogłoszenie, w tym w rodzimych, np:  http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8973675,Nowa_polska_strategia__Time_of_Fury.html

** screen z edytora mapy, która jest gotowa w prawie 90% http://screen.bitterglory.com/in/10-08/bdjkghqam.png

*** na przykład




2
Poszukuję / Bitter Glory - programista
« dnia: Kwiecień 18, 2010, 00:14:53 »


Zapytaliśmy programistów tworzących Bitter Glory o to, co ich motywuje do pracy.

Wszyscy odpowiedzieli, że programują, bo to lubią ;)

Prócz powyższego najczęściej pojawiały się takie przyczyny:

- zdobycie doświadczenia
- rozwijanie umiejętności
- wpis do CV
- mierzenie się z ambitnym wyzwaniem
- realizacja marzeń
- dobra zabawa
- dobra organizacja projektu
- dobra atmosfera/współpraca w zespole
- rozpoznawalność projektu
- obecność "Bitter Glory" w mediach
- udział w już wydanych/ na ukończeniu pobocznych projektach (Time of Wrath, Storm over the Pacific) 
- programiści zajmują się tylko programowaniem


Jeżeli dobrze byś się czuł robiąc grę z ludźmi o takiej motywacji (część z nich jest znana na Warsztacie) i jeśli posiadasz kilka z poniższych cech:

- zafascynowanie programowaniem
- trochę wolnego czasu
- konsekwencja w działaniu
- komunikatywność
- cierpliwość i wytrwałość


i jesteś świadomy, że kasa z tego projektu będzie dopiero po wydaniu gry, a do tego dobrze znasz C++ to zapraszam do grupy osób trzymających... "Bitter Glory" :)

3
Projekty rozpoczęte / Storm over the Pacific
« dnia: Listopad 09, 2009, 15:08:11 »



czyli kolejna  gra (w produkcji)





Z przyjemnością informuję forumowiczów, że Wastelands Interactive kończy prace nad kolejną grą strategiczną osadzoną w realiach drugiej  wojny światowej. Tym razem, jak wskazuje tytuł gry, skupiamy się na Azji i Pacyfiku, czyli zmaganiach Aliantów z Japonią. Nowa gra, „Storm over the Pacific”, to nowe wyzwania i doświadczenia oraz przyjemność z kierowania  jedną z ówczesnych potęg.  Do dyspozycji gracza przygotowujemy kilkanaście scenariuszy o różnym rozmachu, tak by każdy gracz mógł dobrać je do własnych upodobań.  Każdy scenariusz to szczegółowa mapa terenu,  dokładnie odtworzona struktura jednostek oraz liczne eventy w sumie dająca graczowi poczucie jakby dowodził wojskami „tam i wtedy”. 




W „Storm over the Pacific” przyjemność i satysfakcję z dowodzenia będzie można czerpać  grając w scenariusze:

Australia
Borneo
China (x3)
Guadalcanal (x3)
Iwo Jima
New Georgia
New Guinea
Okinawa
Pacific
Philippines (x3)


W pracach nad „Storm over the Pacific” uczestniczy kilku programistów z warsztatu: Kurak, Bleck, Maskl, krajek, Gamer.cpp, Vashpan oraz Hextor.


Do „Storm over the Pacific” zostanie dołączany rozbudowany edytor mapy oraz odrębny edytor eventów. Oba edytory pozwalają łatwo modować grę, dodawać własne treści do istniejących scenariuszy, a także tworzyć własne nowe scenariusze.




„Storm over the Pacific” zostanie wydana na początku przyszłego roku w wersji angielskiej, a  po przetłumaczeniu też w wersji polskiej.


Więcej informacji i screenów będzie można znaleźć na naszym firmowym Facebooku lub Twitterze.


4
Projekty rozpoczęte / Time of Wrath
« dnia: Maj 20, 2009, 11:50:40 »

„Time of Wrath” to najnowsze dziecko Wastelands Interactive. Gra strategiczna z syndromem "jeszcze jedna tura" rozgrywająca się podczas II wojny światowej.

W sumie trudno jednoznacznie powiedzieć  czy to już produkt komercyjny (cały czas byliśmy w ścisłym kontakcie z wydawcami) czy jeszcze amatorski (w sumie zrobiony po godzinach i bez finansowania) . Kilka screenów z gry można obejrzeć tutaj: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=853 . Za kod gry odpowiedzialny jest Kurak, kroku  dotrzymuje mu Bleck, a jeszcze dosłownie swoje dwa grosze dorzucił Hextor.

Premiera gry odbędzie się w przeciągu miesiąca :)

Podstawowe cechy gry:

*Mapa obejmująca swym zasięgiem Europę i Płn Afrykę.

*Lata rozgrywki to 1939-1948.

*Ponad 20000 heksów lądowych.

*Ponad trzydzieści państw.

*Tury obejmujące tydzień czasu.

*Przejrzysty system zarządzania gospodarką, pozwalający skupić się na działaniach militarnych.

*Walka lądowa i powietrzna z wykorzystaniem oblężeń, przechwytywania, bombardowań strategicznych, zwiadu lotniczego, nalotów na flotę, bombardowań i wiele innych.

*System walki morskiej umożliwiający budowę grup lotniskowcowych, bojowych, patrolowych oraz podwodnych. Zarządzanie flotą, konwojami i statkami rajderskimi w Strefach Morskich.

*Możliwość kontroli dowolnego państwa lub państw przez gracza.

*System dyplomatyczny opierający się na trzech głównych sojuszach: Osi, Aliantach i Komiternie. Akcje dyplomatyczne umożliwiają podejmowanie takich akcji jak przyśpieszenie lub spowolnienie przystąpienia do wojny, przeprowadzanie wyborów, zamachy stanu.

*System pogodowy symulujące poszczególne pory roku.

*System logistyczny stale kontrolujący poziom zaopatrzenia bezpośrednio wpływającego na możliwości bojowe jednostek.

*Dostosowanie zasięgu Mgły Wojny, z możliwością jej odsłaniania za pomocą zwiadu lotniczego.

*Tryb Hot-seat oraz PBEM.

*Główna kampania rozgrywająca się w latach 1939 - 1948 oraz inne pozwalające zacząć rozgrywkę w różnych momentach wojny.

*Setki historycznych wydarzeń, takich jak pakt Ribbentrop - Mołotow, Dyktat Wiedeński, Lend-Lease, Operacja Peking i inne.

*Płynny zoom mapy.

*Wyścig technologiczny pozwalający rozwijać typy wojsk a także uzyskać kontrolę nad bombą atomową.

*W pełni historyczne, dokładne Order of Battle we wszystkich scenariuszach, wraz z historycznymi nazwami dla setek jednostek.

*Jednostki lądowe podzielone na dywizje i Korpusy, dzięki czemu możliwe jest zastosowanie wielu taktyk, od ludzkiej fali po wojnę manewrową.

*Możliwość tworzenia nowoczesnych oraz przestarzałych jednostek, w zależności od potrzeb.

*A.I. dostosowujące się do sytuacji taktycznej i strategicznej.

*Skróty klawiaturowe pozwalające na szybki dostęp do wybranych opcji.

*Sztuczne nabrzeża, ułatwiające dokonywanie inwazji.

*Spadochroniarze, pomagający w przejmowaniu kluczowych punktów strategicznych.

*Muzyka stworzona z myślą o przeniesieniu atmosfery tamtych czasów.

*Historyczni dowódcy poprawiający efektywność jednostek.

*Suez i Gibraltar jako ważne lokacje umożliwiające kontrolowanie Morza śródziemnego.

*Kustomizowana grafika dla poszczególnych państw.

*Edytor mapy oraz łatwy dostęp do plików pozwalają na dowolne modyfikowanie istniejących oraz tworzenie nowych scenariuszy.

5
Poszukuję / "Bitter Glory" szuka grafików
« dnia: Październik 03, 2008, 17:23:27 »




szuka osób chętnych do pomocy przy tworzeniu








gry "grand strategy" rozgrywająca się w realiach drugiej wojny światowej*.

 [ galeria screenów ]  [zapowiedź na Onecie  ] [ trailer ] **




Wastelands Interactive to prężna i zarazem nieformalna grupa kilkunastu osób*** hobbystycznie robiących gry strategiczne. Zajmujemy się tym od prawie dwóch lat, mamy dość stabilny skład i nawet „dorobiliśmy” się własnego serwera (dedykowanego). Jesteśmy rozrzuceni po całej Polsce, ale  spotykamy się co 2-3 miesiące, dzięki czemu gro z nas zna się osobiście.
Naszym odległym celem jest wypracowanie sobie własnego sposobu zarabiania na życie.


Szukamy osób do pomocy przy:


- modelach sprzętów wojskowych [przykład]
- schematach sprzętów [przykład]
- elementach GUI (panelach, oknach,  ikonach) [przykład ]
- materiałach  promocyjnych [przykład]


Jeżeli:


- twoim hobby jest druga wojna światowa lub po prostu rysowanie;
- chcesz mieć ciekawy wpis do cv lub wzbogacić portfolio;
- rozumiesz jaka jest różnica miedzy wspólnikiem a  pracownikiem, bo nie jesteśmy firmą,   ale jednocześnie nasza wcześniejsza gra "WW2:Road to Victory" ****


już jest w sprzedaży, a zyski z niej są dzielone pomiędzy osoby ją tworzące

oraz jesteś ciekawy jak wygląda projekt tego typu od środka, a może nawet masz ambicje kierować pracami działu graficznego, to napisz do mnie na adres: anraz@bitterglory.com lub na GG (5602).

W razie pytań zachęcam do dyskusji w naszym temacie na "Warsztacie" : link
(w tym temacie zgodnie z zasadami zamieszczania ogłoszeń postowanie jest zakazane).

__________________________________
* Najważniejsze cechy Bitter Glory:

    - czas gry: 1933-1950+
    - swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
    - heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje o gospodarce - łącznie około 210 tys. heksów!
    - skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
    - okręty od kutrów torpedowych do pancerników
    - przebudowywanie istniejących okrętów
    - możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
    - projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
    - zrównoważony system walki
    - rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
    - 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
    - uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
    - rozbudowane tło historyczne
    - “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
    - rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
    - sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
    - wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
    - sprawne AI
    - multiplayer
    - wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
-   możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego

** Trailer jest dołączony do bieżącego numer „CD Action” (na Cover DVD)

*** w tym  6 programistów (Kurak, Bleck, krajek, Maskl, gamer.cpp, Hextor), kilku grafików (Scytth, Dijo, Silent), historyk (Aux_Teergois), geograf (doktorek), muzyk (Mertruve), specjalista d/s OoB&ToE (Severian) oraz inne osoby posiadające doświadczenia związane z zagadnieniami sieciowymi, marketingiem, PR i prowadzeniem projektów

**** O grze można poczytać w recenzjach na Onecie i w ostatnim (październikowym) numerze „CD Action”

6
Projekty rozpoczęte / World War 2 - Road to Victory
« dnia: Lipiec 25, 2008, 00:08:27 »
Rzadko się zdarza, że amatorski projekt zostaje ukończony.
A jeszcze rzadziej taki projekt zmienia się w profesjonalnie wydaną grę.

Z tym większa satysfakcją chce się podzielić miłą informacją, że  „World War 2 - Road to Victory”, czyli gra która powstała przy udziale osób z warsztatu (comrade, doomtradera, moim czy Kuraka) jest skończona i można już ją kupić.

Niezwykłe jest, że grupa nikomu nie znanych ludzi robi samodzielnie (można nawet powiedzieć, że "na kamieniu") grę, która potem jest jednocześnie sprzedawana przez dwie firmy, które dominują na światowym  rynku strategicznych gier komputerowych   :)

Tak właśnie realizują się marzenia :) 


Charakterystyczne cechy gry:

- klasyczna hexowa gra turowa: jedna tura - 2 tygodnie, 1 hex - 25 km
- jednostki: dywizje lub korpusy
- możliwość zagrania wszystkimi krajami zawartymi w scenariuszu
- prosty i intuicyjny interfejs, złożony i realistyczny gameplay
- mało mikromanagnamentu, aby skupić się na strategicznych decyzjach
- realistyczny model ekonomii, dyplomacji i walki
- system eventów dający grze dużą elastyczność ( eventy w plikach XML )
- łatwe modowanie (wszystkie parametry z gry znajdują się w plikach tekstowych)
- różne scenariusze o różnym zasięgu działań


Linki:


Strona gry
Matrix Games
Gamers Gate - sklep Paradoxu



7
Projekty rozpoczęte / World War2: Road to Victory (mini demo)
« dnia: Maj 28, 2008, 00:40:23 »
To małe demo jest tylko do sprawdzenia czy gra się uruchamia i działa stabilnie. Chcemy przetestować grę na jak największej ilości konfiguracji sprzętowych.

Proszę o następujące informacje:

1) Podanie konfiguracji sprzętowej (CPU, Karta grafiki i system operacyjny wystarczą)
2) Czy gra sie uruchamia? Tak/nie
3) Czy gra działa stabilnie (rozegrać kilka tur dowolnym państwem)? Tak/nie
4) Czy płynność renderowania i szybkość działania gry nie jest podejrzanie niska? Tak/nie


Z góry dziękuję za pomoc.

Link:   www.me262.home.pl/pub/WW2_Demo/WW2-Road_To_Victory_demo.rar



8
Poszukuję / PROGRAMISTA - Wastelands Interactive
« dnia: Październik 29, 2007, 02:30:38 »
Team "Wastelands Interactive" poszukuje

PROGRAMISTY

w celu wykonania edytora do gry strategicznej World War 2.

Gra jest obecnie na ukończeniu (implementacja w zasadzie zakończona, trwa faza testów wewnętrznych) a istniejący edytor jest niewystarczający i musi być napisany całkowicie od nowa. Technologia wykonania edytora - dowolna. Istotne jest by spełniał wymagania opisane w dokumencie technicznym. Grafika może być całkowicie symboliczna (nasz grafik zawsze jest w stanie ją zastąpić), edytor nie musi wykorzystywać directx czy opengl, ważne żeby działał poprawnie i funkcjonalnie.

Design doc dla edytora
 


Więcej informacji o grze:


Podręcznik użytkownika gry

Screenshoty:









Oferujemy uczestnictwo i nabycie doświadczenia w projekcie, który wchodzi w fazę komercyjną. Oczekujemy ludzi z zapałem do pracy ale i z konkretnymi umiejętnościami, wystarczającymi do zrealizowania zadania. Prosimy o dokładne zapoznanie się z dokumentem projektowym do edytora i ocenienie czy jest się zdolnym do wykonania zadania PRZED wysłaniem zgłoszenia, ponieważ sam wielki zapal nas nie zadowala, interesuje nas konkretny rezultat w postaci poprawnie działającego edytora, realizującego opisane funkcje.

Warunki współpracy - do uzgodnienia.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie PW.


Strony: [1]