Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - .:NOXY:.

Strony: [1] 2
1
Crossplatformowa strategia turowa w pixelarcie https://github.com/inFullMobile/pixfight

Akutalnie wspierane platformy:

[PC][iOS][Android][Linux][macOS][Web]

Mozna w zakładce release sciagnac wszystkie buildy oprócz iOSa (bo niestety trzeba sobie samemu zbudowac) albo zagrac w prototyp HTML5 tutaj: http://noxytrux.github.io/

Wszystkie komentarze mile widziane :)

Kolejne etapy zakladaja drobne poprawki, dodanie undo ruchu i multiplayer

2
Produkcja / Pisanie softu na PS4 / XBox One
« dnia: Wrzesień 23, 2015, 13:00:34 »
Cześć,

Zastanawiam sie nad developerka na XBox One , PS4 ale z tego co pamiętam jak było kiedyś trzeba było spełniać jakieś chore warunki typu

Specjalne konsole developerskie, licencje, płatne SDK Jak to jest teraz?

Co tak naprawdę trzeba i ile trzeba wyłożyć żeby coś na PS4/One napisać?

Z góry dzięki za pomoc.

3
Produkcja / Odliczanie sprzętu
« dnia: Wrzesień 11, 2015, 10:52:16 »
Cześć

Mam pytanie prowadzę własna działalność mój kod przeważający PKD to 62.01 ale mam również 58.21 (Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych) Kupiłem konsole i TV mogę je odliczyć czy będzie jakiś kwas?


4
Konferencje / Swift Crunch Krakow 15-16Listopada
« dnia: Listopad 03, 2014, 11:39:27 »
Jak w temacie, wybiera się ktoś? Będę ja i trochę ekipy z firmy w której pracuje.

MOAR INFO http://www.swiftcrunch.com

I żeby nie było ze się w Swift nie da robić gier etc to tu macie napisane tech demo: https://github.com/noxytrux/Arpeggios :D

5
Projekty zaawansowane / Saga Tanks Open Alpha
« dnia: Listopad 24, 2013, 10:19:07 »
Yo Nerdy

Myślę, że nadszedł czas, aby ogłosic zamkniętą alphe, gra jest już na tyle stabilna i dojrzała, że potrzebuje Waszego wsparcia.
Jeżeli posiadasz iPhona, iPada albo iPoda Touch i chciałbyś potestować grę, podrzuć maila i UDID (albo mail do TestFlight)
Fajnie, jeżeli ktoś szepnie dobre słówko innym, bo gra na pewno będzie potrzebować rozgłosu Może ktoś zechce o niej napisać na jakimś blogu etc. ?

O samej grze:

Single i Multiplayer gore sadomaso fajting.
-Single z botami do 16 graczy
-Multiplayer do 4 graczy + 4boty
-Leaderboards.
-20 Achievementow.
-Tryb Easy i Hard.
-2 Tryby kamery.
-Destrukcja obiektow.

Obsługiwane urządzenia:

iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5 , iPhone 5S, iPhone 5C, iPad 2, iPad Mini, iPad Mini Retina, iPad 3, iPad 4, iPad Air.

System: iOS 6.1 i 7.0

Na pewno pojawi się jakaś mała ankietka dla chętnych testerów. Oczywiście godnie na klatę przyjmę każdą krytykę i sugestię.

Gra jest tworem luźnej wpółpracy grupy osób, całkowicie po godzinach.

Andrzej Łukasik - grafika 3D, 2D, Koncepty, Level design
Kamil Nowakowski - pomysłodawca, kod bazowy gry, gameplay, AI, optymalizacje shaderow
Marcin Pędzimąż - Port iOS, programowanie grafiki, logiki , AI, FX'ow, shaderki itd.
Przemysław Sikorski - Muzyka.

FAQ:

Q: Czy będzie port na Androida?
A: Will see, trwają prace nad odpaleniem kodu na czeskiej pralce.

Q: Czy gra będzie darmowa?
A: Prawdopodobnie tak.

KNOW BUGS:

-Menu i niektóre elementy interfejsu wciąż wyglądają jak pies pomielony razem z budą

Video
Strona Projektu na Warsztacie
IPA 0.6.1
APK 0.2 (Testowy Build!)

6
Sprzedam / Asus Nexus 7 Quad Core 16GB GB Wersja
« dnia: Czerwiec 11, 2013, 20:28:59 »
Siema,

Jako że wygrałem Nexusa 7, a specialnym fanem tych zabawek nie jestem, więc czeka go u mnie śmierć w szafce.

Cena: 780zl

Foty: http://cl.ly/39030b313S0r

Fabrycznie nowy, jeszcze w folii.

Ładowarka GB!!! (jest kabel USB wiec mozna ta deske podpiąć bezpośrednio do komputera / innej ladowarki USB)

I tyle, jak ktoś chętny to na PW zapraszam.

7
Jak w tytule brat ma troche karabinkow i chetnie by je spieniezyl.

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1930061 Niebawem pojawi sie jeszcze link do USP.

8
Narzędzia / LLVM 4.0 Stack Aligment
« dnia: Sierpień 28, 2012, 10:20:28 »
Czesc nie wiedzialem gdzie wrzucic post, wiec daje go tutaj.

Oto moj problem mam stara biblioteke OpenCV i chce ja skompilowac pod iOS przestawiam sie na LLVM GCC 4.2 i kompiluje bezproblemowo, ale w Release applikacja killuje sie z EXC_ARM_DA_ALIGN. Wiec proboje skompilowac liba (dosc stary opencv versja 2.3 w nowym zmienili api) z stack aligment, gcc wspiera -mstackrealign i tu pojawia sie problem bo LLVM nie :) czy ktos moze zna jakis cflag do LLVM kotry by pozwolil alignowac stack ?

Naprawde nie chcial bym przechodzic przez cale setki plikow liba i poprawiac aligment... :)

9
Narzędzia / Barok Engine Tutorials
« dnia: Lipiec 04, 2012, 10:27:22 »
Niewdawno temu Saga udostepnil barok world editor (http://tnij.org/just4fun), teraz na fejsie pojawiaja sie info o tutorialach do enginu: http://pl.twitch.tv/barokengine kolejny planowany streaming dzis o 20:00

10
Silniki / Unreal Engine 4
« dnia: Maj 18, 2012, 16:04:56 »
No i zaczelo sie walka na teselacje i dmuchane krowy: http://www.wired.com/gamelife/2012/05/ff_unreal4/all/ Jak myslicie czego doczekamy sie w nowym UE4 ?

11
O co chodzi projekt kazdy zna, a kto nie zna to niech patrzy: http://warsztat.gd/projects/nadropship
poszukuje osoby ktora blendera 2.61 zna lepiej niz kolekcje swoich filmow w katalogu "empty" if you know what i mean ;)

Chce zrobic ester video / tech demo. Niestety wiem jak wlaczyc / wylaczyc blendera. A potrzebuje kogos kto potrafi np spinac humanoidalne modele z animacjami BVH badz samemu animowac i rigowac model. To nie jest oferta pracy raczej mozliwosc rozwoju / wpis w portfolio. Dlubanie w wolnej chwili, nic na sile.

Co jest: pelny renderer wypasiony w rozne bajery, ladowanie animacji itp fizyke oparta o bullet.
Czego brakuje: Modeli :)

Chetnych zapraszam na pw / mail.

12
Projekty rozpoczęte / NA:Dropship
« dnia: Marzec 02, 2012, 08:46:13 »
No nic otwieram watek do tematu naszego shooterka aby nie duskutowac w komentarzach.
Dla nie wtajemniczonych: http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2462

13
Sprzedam / Ram do Laptopa Sprzedam
« dnia: Styczeń 02, 2012, 20:54:42 »
SO-DIMM PC3-8500 DDR3 1066 Mhz Cas Latency 7  2x1GB

i Tyle wyjety z Mac Book 13" 7generacja. Kosci prawdopodobnie Samsungowskie dzialaja 100%
Cena do uzgodnienia, chce sie tego poprostu pozbyc bo po co ma lezec w szafie i gnic a komus pewnie sie przyda :)

14
Produkcja / PixelTSB AlphaTesty
« dnia: Grudzień 10, 2011, 12:59:20 »
Czesc,

Firma inFullMobile sp. z o. o. w ktorej pracuje organizuje zamkniete ALPHA testy gry w ktorej jestem lead developerem.
Paru z was pewnie kojarzy o czym mowa, Tak jest to Turowa Strategia w PixelArcie oparta na mapach Hexagonalnych.

Jako ze prace posuwaja sie bardzo szybko, chcialbym oglosic nabor na "Beta Testerow" do owej gry.
Ogloszenie nie jest platne :) i jedyna nagroda jest dobra zabawa, nieprzespane noce i oczywiscie odpowiedni wpis w Creditsach gry.

WYMAGANIA:

-iPhone min 3GS (armv7)
-Dyspozycyjnosc (w miare zdrowego rozsadku oczywiscie)
-Mozliwosc latwego kontaktu (najlepiej skype)

Zgloszenia oraz pytania prosze kierowac na adres: marcin.pedzimaz@infullmobile.com z w temacie: "PIXEL TBS ALPHA TESTY"

Odpowiem na kazdy email a z chetnymi przeprowadzimy juz wewnetrzne rozmowy.

Ponizej pare ScreenShotow z gry:

15
Platformy mobilne / [iOS] [iPhone4S] OpenglES2.0
« dnia: Listopad 18, 2011, 16:07:11 »
Pisze tego posta bo natknolem sie na bardzo ciekawy case z shaderami ktory moze wam spedzic sen z powiek otoz:

mamy taki prosty shader:

VERT:
attribute vec4 position;
attribute vec2 coord;

uniform mat4 mvp;

varying vec2 tcoord;
uniform lowp vec4 tpos;

void main()
{
    tcoord.st = coord.st;
    tcoord.s += tpos.x*tpos.z;
    tcoord.t += tpos.y*tpos.w;
   
gl_Position = mvp * position;
   
}


FRAG:


uniform lowp sampler2D tex;
varying lowp vec2 tcoord;
uniform lowp vec4 rcolor;

void main()
{
    lowp vec4 outColor = texture2D(tex,tcoord.st);
    gl_FragColor = (outColor * rcolor.a) * (rcolor * rcolor.a);
}


Kod nie jest jakos specialnie skomplikowany, shader jest po to zeby uzywac tilesow w atlasie itd

Powiedzmy ze podamy taki vektor= vec4(1,3,0.25,0.25);
I teraz pytanie:
1. Czy shader sie skompiluje?
2. Czy bedzie dzialac z takimi danymi?
Odpowiedz:

iPhone3GS = TAK, TAK
iPhone4 = TAK, TAK
iPhone4S = TAK, NIE

Piwo dla tego kto powie dlaczego i czemu tak sie dzieje :) i co trzeba poprawic.

P.S. Nie szukam rozwiazania,znam je podaje to jako przyklad aby oduczyc sie zlych nawykow bo iP4S jest bardzo restrykcyjny w tych sprawach a sam sie nadzialem i szukalem dziury w calym przez 3 dni :)

Strony: [1] 2