Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 81
1
Poszukuję / Odp: [Poszukuję] Game Designer
« dnia: Czerwiec 01, 2020, 18:11:55 »
nie istnieje coś takiego jak "przyjemna atmosfera" przy projektach za darmo, jesteś pewien że nie zapomniałeś paru punktów w tej liście?

2
Design / Odp: Tworzę gre
« dnia: Czerwiec 01, 2020, 18:08:27 »
Witam mam pytanie co Ty wnosisz do projektu gry sci-fi niby mala gra ale potrzebujesz dużo ludzi itp nikt sie nie zglosi nie wiedzac co potrafisz co bedziesz robil poza szeroko pojetym byciem szefem co dasz ludziom w zamian za udzial itp tym bardziej nie opisales nic na temat gry o czym jest jakie sa cele tego projektu itp

3
Poszukuję / Odp: Poszukuję do 3D gry zręcznościowej
« dnia: Wrzesień 18, 2019, 15:22:57 »
Nie zrozumiałeś pytania - czy jesteś w stanie zapłacić 6k netto miesięcznie (brutto wychodzi dużo więcej) osobno dla programisty i grafika/animatora? Z muzykiem będzie nieco inaczej, bo ten będzie freelancerem, który będzie kosztował Cię jakoś $100 za minutę.
Bo jeśli nie, to znaczy że cały ten wątek nie ma żadnego sensu istnienia.

Jakby to powiedzieć - ten temat to obvious trolling, nie bez powodu nikt nie odpowiada na poważnie.

4
Poszukuję / Odp: Poszukuję do 3D gry zręcznościowej
« dnia: Wrzesień 18, 2019, 14:31:43 »
jaki budzet masz na te 6 miesiecy? ;>

5
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 13, 2019, 04:41:20 »
nie bylbym soba, jesli zamiast silnika zrobilbym gre xD ale pokaze Wam jutro (dzis) co sie udalo zrobic, poza kompotem :D

6
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 06, 2019, 13:24:04 »
wrocilem z majowki, a tu kompot! :O a chetnie zrobie cos w pare dni, akurat przetestuje Rusta w gamedevie :3

7
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« dnia: Marzec 12, 2019, 16:18:31 »
Ja tu widze dużo wymagań, ale żadnego opisu skilla i pracy, którą wniesie OP. Do czego w takim razie takim poszukiwanym ludkom OP będzie potrzebny, skoro mogą zrobić projekt sami, dodatkowo mogą na tym zarobić?

8
Poszukuję / Odp: Poszukuję: grafika 2D do gry mobilnej (~PixelArt~)
« dnia: Sierpień 14, 2016, 22:44:10 »
Standarfowo: pokaz, co masz

9
Design / Odp: [Dyskusja] Aliens vs. Marines
« dnia: Sierpień 13, 2016, 19:27:02 »
hmm, rozumiem. a jeśłi miast brania pod uwagę punktacji graczy tylko wygranej drużyny, brać pod uwagę każdą, zaś za zwycięstwo ostatniej zagranej drużyny dodawać dodatkowe punkty, to grając nieczysto spadli by w rankingu - ergo: więcej traciliby na trollowaniu, niż zyskiwali.

czy taka zmiana wydaje Ci się wystarczająco zadowalająca? :)

10
Design / [Dyskusja] Aliens vs. Marines
« dnia: Sierpień 13, 2016, 16:58:13 »
Ohayo!
W ramach testu platformy Intuicio (którą robię do mojej konsoli growej na Rpi3 i inme platformy: desktop (win, linux (distra debianowe), Mac os X, Android i iOS oraz Web na WebGL), chcę stworzyć grę multiplayer o walce marines vs. kosmici, w której główną cechą mechaniki ma być czasowa zmiana drużyny przez wszystkich graczy, tj. co minutę-dwie każdy gracz zamienia się miejscami z innym graczem z drużyny przeciwnej, aby wypełniać cele aktualnej drużyny, w której się znajdzie, za co dostaje punkty i wygrywa ten gracz, którego aktualna drużyna zabije wszystkich z przeciwnej, zdobywając najwiecej punktów celów.

Co sądzicie o takim multiplayerze?

Gamedesigner ze mnie marny, a więc będę Was często pytał o aspekty mechaniki ;3

11
Webowe / Odp: HTML5, canvas, jak do tego podejść?
« dnia: Sierpień 02, 2016, 23:39:43 »
z phaserem jest o tyle fajnie, że możesz zassać źródłą i zbudować bibliotekę z tylko tymi ficzurami, których potrzebujesz, porzucając to, czego nei chcesz - ak z 1mb schodzi się do bardzo małej wielkości :)

12
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Lipiec 15, 2016, 01:04:12 »
czy trzeba się zgłaszać czy można po prostu robić i oddać pracę, bez obaw że nie zostanie uznana, bo nie było się na liście? :)

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Multicolor - silnik 2d, opensource
« dnia: Lipiec 15, 2016, 01:00:53 »
Avaj:

Wyobraź sobie, że pozwalasz na uruchamianie kodu 3rd party w swoim sofcie poprzez zewnętrzne, niezależne od Ciebie środowisko uruchomieniowe.

Teraz wyobraź sobie, że pojawia się luka w tym środowisku i ktoś wykorzystuje go do tego, by zyskać dostęp do Twojego komputera i/lub danych (wirusy, exploity, cokolwiek, co wykorzysta tę lukę do złych celów).

Dzięki temu, że użytkownicy to mało obeznane z tą tematyką istoty, Twój program zyskuje złą sławę (tzw. "zły PijaR"), a że nie możesz nijak tego naprawić, bo to nie jest problem Twojego softu, a binarki której używasz, to jedyne co Ci pozostaje to dręczyć i męczyć autorów o naprawienie.

Powiedz mi, czy rozumiesz już dlaczego Chrome (oraz zaraz inne przeglądarki) odchodzi od tego i wręcz narzuca wykorzystywanie VMki JSa (nad którą mają pełną kontrolę i mogą naprawić lukę niemal niezwłocznie od chwili wykrycia)?

To jest bardzo dobra decyzja biznesowa i cieszę się, że nie ustępują w tej kwestii niczyjej opinii.

14
Projekty rozpoczęte / Odp: Multicolor - silnik 2d, opensource
« dnia: Lipiec 14, 2016, 23:53:28 »
nope. Chrome oficjalnie odszedł od pluginów (dlatego też Unity rozwija WebGL, porzucając swój webplayer). Kwestią czasu jest, kiedy Firefox od nich odejdzie.
Dołączasz właśnie do listy oczekujących na WASM (WebAssembly) :)

15
to albo zrobiłeś grę HTML5 w JavaScriptcie, albo zrobiłeś grę desktopową/mobilną w Javie - zdecyduj się.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 81