Warsztat.GD

Programowanie => Silniki => Wątek zaczęty przez: borys94 w Grudzień 02, 2007, 23:25:47

Tytuł: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: borys94 w Grudzień 02, 2007, 23:25:47
Witam!
Poszukuję darmowego silnika 2D do gier ukazujących świat z perspektywy izometrycznej jak np. Fallout. Czy takie w ogóle istnieją, czy będzie konieczne napisanie własnego? Bardzo proszę o pomoc.

PS. Piszę w C++.
Tytuł: Odp: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: toxic w Grudzień 03, 2007, 00:02:56
a sprawdz to:
http://www.fifengine.de/
Tytuł: Odp: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: nadro w Grudzień 03, 2007, 00:34:34
Irrlicht ma podobno całkiem niezłe wsparcie dla gier 2D:) Niko pisze na blogu, że kiedyś chciał napisać na nim własną grę 2D lecz zabrakło mu na to wolnego czasu.
Tytuł: Odp: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: borys94 w Grudzień 03, 2007, 21:25:43
Dziękuję za odpowiedzi. Ten FIFE to całkiem ciekawy silnik. Nie jestem jednak pewien co do jednej rzeczy. FIFE działa na OpenGL?
Tytuł: Odp: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: Moriturius w Grudzień 03, 2007, 21:35:24
Tak, napisali to na wiki:
http://wiki.fifengine.de/index.php?title=Engine_features#Renderer
Tytuł: Odp: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: Netrick w Grudzień 03, 2007, 21:36:00
borys94:
Ja to znalazłem na tej stronie w 12 sekund, 350ms i 24 nanosekundy.
Tytuł: Odp: Jaki silnik izometryczny?
Wiadomość wysłana przez: borys94 w Grudzień 03, 2007, 22:00:55
Dziękuję, chciałem sie tylko upewnić.