Warsztat.GD

Programowanie => Językoznawstwo => Wątek zaczęty przez: derdiusz w Listopad 27, 2007, 18:59:23

Tytuł: GLScene, freeForm, meshObjects i materiały..
Wiadomość wysłana przez: derdiusz w Listopad 27, 2007, 18:59:23
DO MODERATORA: proszę o przeniesienie wątku do działu o programowaniu grafiki - przypadkiem post zamieściłem w tym dziale...

Witam wszystkich : )

Tworzę sobie obiekt 3d, który następnie importuję do obiektu TGLFreeForm poprzez metodę LoadFromFile... Próbuję zmienić teksturę pod-obiektu mojego modelu poprzez odwołanie się do "TGLFreeForm(obiekt).MeshObjects[n] ale nie bardzo wiem jak tego dokonać. Udało mi się dokopać do informacji, że dany MeshObject posiada FaceGroups, dla której to można przypisać MaterialName (np. MeshObjects[0].FaceGroups[0].MaterialName := 'materialZBiblioteki') ale ten sposób też nie działa : (

Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki : )