Warsztat.GD

Społeczność => Compo i bitwy => Wątek zaczęty przez: Tarains w Kwiecień 02, 2007, 20:34:31

Tytuł: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 02, 2007, 20:34:31
Aby nie zostawić wszystkiego na ostatnią chwilę (tak jak poprzednio) zakładam ten wątek. Kto zamierza wziąć udział? Jaki proponujecie temat (coś związanego z wiosną / Wielkanocą)? Reg, masz czas, żeby zorganizować?

I jaki dokładnie termin? Proponuję już PO Świętach (wcześniej prawdopodobnie nie będę miał kompa :-\), ale jeśli chcecie wcześniej, to nie mam nic do gadania. :P Czas trwania? Tu znów rzucę propozycję - tydzień.

Zapraszam do dyskusji! :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: st3tc w Kwiecień 02, 2007, 20:38:52
Ja oczywiście wezmę udział (jak zwykle zresztą). Może tym razem zdążę oddać ;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 02, 2007, 21:06:22
Nareszcie jakies oficjalne Compo :)

Moje propozycje tematow:

Co do terminu, to tez jestem raczej za opcja po swietach.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Kurak w Kwiecień 02, 2007, 21:07:26
Platformówka z bajkowo-wielkanocnym klimatem ;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 02, 2007, 21:09:54
Ja oczywiście wezmę udział (jak zwykle zresztą). Może tym razem zdążę oddać ;)

I na IGK też byłeś, co? ;)

Moje propozycje tematow:
  • jajko z innej strony
  • krolik

Jajko z każdej strony wygląda tak samo. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: nameczanin w Kwiecień 02, 2007, 21:11:26
Nie, jezeli to jest pisanka!
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Kwiecień 02, 2007, 21:15:55
To i ja popieram i udział deklaruje :) I tez optuje na po świętach.

Jajko z każdej strony wygląda tak samo. :)

Nieprawda, lecące w twoją stronę wygląda gorzej niż na talerzu :P Może jakieś balistyczne podejście do tego symbolu?

Liosan
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Baron dy fri w Kwiecień 02, 2007, 21:59:55
Co do terminu to proponuję w święta. Ja osobiście mam wtedy dużo czasu. :)
Jeśli chodzi o temat to nie wiem. Zaproponujcie coś dobrego.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Shelim w Kwiecień 02, 2007, 22:09:15
Koniecznie w święta (jedyny czas w którym można odpocząć od szkoły i wziąć się za porządne programowanie ;) ). Byłoby to moje pierwsze Compo, ale i tak nie zaszkodzi rzucić pomysłem na temat:

Jajko i koszyk (tytuł na wzór Kajko i Kokosz :D )

Czas: 1 tydzień
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Kurak w Kwiecień 02, 2007, 22:10:42
A ja proponuję 10-dniowe compo :) W poprzednim roku było długie i bardzo fajne gry wyszły, w które czasem dalej sobie pogrywam :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Kwiecień 02, 2007, 22:15:21
Co do terminu to proponuję w święta. Ja osobiście mam wtedy dużo czasu. :)
Jak dla mnie to compo w Święta jest takim sobie pomysłem. W Święta się siedzi z rodzina, a nie koduje. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 02, 2007, 22:28:12
Tak jest :) W koncu rodzina mnie zobaczy od gwiazdki ;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: BoBo w Kwiecień 02, 2007, 22:59:34
Co do terminu to proponuję w święta. Ja osobiście mam wtedy dużo czasu. :)
Jak dla mnie to compo w Święta jest takim sobie pomysłem. W Święta się siedzi z rodzina, a nie koduje. :)
Właśnie, trzeba kiedyś odpocząć :)
Tak na serio to mam do tego compo jakiegoś pecha - albo akurat wyjeżdżam, albo jestem potwornie zajęty. Tym razem to pierwsze :-\ Z drugiej strony po świętach bardzo chętnie wziąłbym udział.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: HellCat w Kwiecień 03, 2007, 00:24:15
10 dniowe Compo to by było to.

Malowanie pisanek ? :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Reg w Kwiecień 03, 2007, 11:26:21
Poprawka - w święta się siedzi z rodziną w domu, przy kompie i koduje :)

10 dni hmm... może być, chociaż jak pokazało poprzednie Compo w 2h też da się napisać grę.

Co do tematów - kombinujecie :) Jeśli już nie macie nic przeciwko klasycznemu jak na tą porę roku tematowi, to może niech będzie po prostu "Święta Wielkanocne" i cokolwiek z tym związane. Gdyby tematem były króliczki, to nie mielibyśmy szans z Koshmaarem ;)

Co do terminu - kiedy konkretnie proponujecie? Skoro nie w czasie świąt, to kiedy start? 13 kwietnia?

Organizacji oczywiście się podejmę.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: steffan w Kwiecień 03, 2007, 17:05:56
Nie króliczki, tylko zajączki ;p
po świętach może być, każdy będzie wypoczęty i nic, tylko kodzić :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Koshmaar w Kwiecień 03, 2007, 18:41:00
Niestety-stety nie będę brał udziału w kompo Wielkanocnym, dlatego możecie spokojnie wybrać na temat króliczki-zajączki :-)

Proponowany temat: "Wielkanoc, króliczki, najbardziej zwariowana gra"

Jeśli  temat będzie taki jak podałem (dwa ostatnie człony są esencją tego co ostatnio piszę), to mogę nawet zasponsorować nagrodę którą wręczę zwycięzcy na IGK 2008 (lub wcześniej jeśli mieszka w Krk): piwo... lub jeśli jest abstynentem, batonika :-)


Btw, jak dla mnie Wielkanoc to świetna okazja aby poprzebywać z rodziną w domu (studiuję poza rodzinnym miastem), pograć na gitarze, porysować i odpocząć od kompa :-)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Elminster w Kwiecień 03, 2007, 19:24:12
A może taki temat: "Najbardziej krwawa wielkanoc w twoim życiu." albo coś związane z śmingusem? Ale również jestem za opcją po świętach.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: agent_J w Kwiecień 03, 2007, 19:31:08
Króliki/zające mają tyle do Wielkiejnocy co program w C++ :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Kwiecień 03, 2007, 19:37:24
Wszyscy tylko swieta-swieta... wiecej nie wymyślicie :] Wezmy cos z innej beczki... moze np. temat "kartofel" ? :P

Liosan
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 03, 2007, 20:25:36
7 głosów za opcją po Świętach i 2 przeciw.
Proponuję termin 14 kwietnia (sobota) <---> 22 kwietnia (niedziela). 9 dni.

Regedit ma chyba rację, ogólny temat "Święta Wielkanocne" będzie sprawował się najlepiej... Tyle, że bez głosowania na IRCu nie ma żadnej pewności, że nikt nie zaczął przed czasem... :-\ Jakieś uwagi, propozycje, bluzgi? :P
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Solgar w Kwiecień 03, 2007, 21:54:03
Trzy glosy przeciw.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Kwiecień 03, 2007, 22:29:52
moze wypada jeszcze wziac pod uwage potyczki algorytmiczne, odbywajace sie 10-17 kwietnia. Nie wiem jak wy, ale ja startuje :)
Z drugiej strony, osoby ktore beda jeszcze cos pisac w okolicy 17 kwietnia i tak (a) sa na tyle genialne, ze stworza gre na compo 10-dniowe w 5 dni albo (b) malo ich compo obchodzi :D
Czyli jesli chodzi o termin, to popieram Tarains.

Liosan
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Asmodeusz w Kwiecień 03, 2007, 22:47:27
Czemu chcecie zaczynać Compo po świętach? Proponuję od 5 do 15 kwietnia - czwartek do czwartku. I temat najbardziej mokrych (niekoniecznie od wody ;) ) świąt byłby całkiem niezły.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Maskl w Kwiecień 03, 2007, 22:52:15
Nie można by na termin wybrać np. 7-15 kwietnia? Ci którzy maja więcej czasu w święta (lub po prostu nie mają czasu w normalnym tygodniu)  napiszą coś w te 3 dni świąteczne i np. dokończą w weekend (14-15.04), a ci którzy nie chcą pisać w święta i tak będą mieli 7 dni :)

Jeżeli termin wybieramy po Wielkanocy to świąteczne tematy jakoś tak średnio pasują  :-\

moze np. temat "kartofel" ? :P
Jak już to pyra :D Ale temat dobry.

Osobiście wolałbym jakiś temat ograniczający nas ;) np. 2 kolory, gra akcji z FPS'em nieprzekraczającym 1 klatki na sekundę... 

Edit:
Jak już napisałem z tą pyrą to może temat w stylu: Poznań vs. Warszawa, Kraków vs. Warszawa czy jak kto chce ;) Śmieszne mogłyby być gierki :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Sebastian w Kwiecień 04, 2007, 11:57:08
W związku z tym, że w końcu mam zamiar spróbować swoich sił w compie, pozwolę sobie się wypowiedzieć. :)

Może gra, w której wszystko podlega zmianom, z każdym uruchomieniem. Oczywiście mam na myśli losowanie się wszystkich możliwych atrybutów, od koloru swetra postaci, po layout planszy. Sposób rozgrywki może być sprowadzony to minimum, dzięki czemu można się skupić na 'zmienności' gry. Nie jest to może tak odkrywcze jak ograniczanie gry akcji do 1 FPS, ale taki temat da duże pole do popisu, właśnie, od strony programistycznej, bo małym nakładem kodu można stworzyć coś zadziwiająco wciągającego. ;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: k_b w Kwiecień 04, 2007, 14:27:57
Jakoś spróbuję się załapać na Compo. W przerwie świątecznej (4.04 - 10.04) nie mam dostępu do netu (nie no, w niedzielę godzinkę jeszcze mogę mieć), tak więc jak najlepszy (dla mnie) byłby termin 7.04 - 15.04.

Temat? Może trochę niestandardowy (w końcu ileż można o jajkach :) ) - np. śmigus dyngus, albo przygotowania świąteczne (trochę dziwny pomysł, symulator przygotowywania się do święt) lub - jak już po świętach - sprzątanie po Wielkanocy ;).
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Reg w Kwiecień 04, 2007, 16:47:38
Co do pomysłów: "ziemniak" to trochę zbyt niepoprawne politycznie ;) Natomiast "Śmigus Dyngus" albo "gra w której są tylko 2 kolory" bardzo mi się podoba. Skoro jest aż tyle pomysłow, to chyba jednak zrobimy głosowanie.

Większym problemem jest termin. Proponuję żeby konkurs trwał weekend i tydzień (w sumie 10 dni). Zaczniemy 6 albo 13 kwietnia - jak wolicie?
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Elminster w Kwiecień 04, 2007, 16:58:50
Ja wole od 13 kwietnia i jak już wcześniej mówiłem Śmingus będzie dobry.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 04, 2007, 17:31:09
13 Kwietnia
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Pro Deo et Patria w Kwiecień 04, 2007, 17:31:56
Elminster: Śmigus. ;)

Dla mnie termin nie ma żadnego znaczenia, może być 13.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: sobol w Kwiecień 04, 2007, 21:20:51
Ehh a ja nie wystartuję, natomiast mam pomysł na temat (powód mojego niestartowania ;p) - gra 'o matematyce' ^^ mało to świąteczne ale cóż ;p krwiożercze całki atakują argh !
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Baron dy fri w Kwiecień 04, 2007, 21:20:51
Jestem za tym żeby compo zaczęło się jak najszybciej!Choćby jutro we czwartek.
Tak dawno nie było compo, a wy jescze oddalacie jego termin.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 04, 2007, 21:24:38
Jestem za 13.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: BoBo w Kwiecień 04, 2007, 21:26:35
Jestem za tym żeby compo zaczęło się jak najszybciej!Choćby jutro we czwartek.
Tak dawno nie było compo, a wy jescze oddalacie jego termin.
Nie tak znowu dawno, nawet miesiąc nie minął...

Mi też najlepiej pasuje 13.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: dRaiser w Kwiecień 05, 2007, 12:46:19
Ja chciałbym startować, i to najchętniej 6 - bo potem może być problem - powrót do szkoły, mało czasu na kodzenie.
Temat - najchętniej ogólny "Święta Wielkanocne", można popuścić wodze fantazji. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Matt w Kwiecień 05, 2007, 14:53:13
eeee króliczek?? Ja myślałem że to zajączek wielkanocny a nie królik ^^
A tak na serio... Może zróbcie coś z lanym poniedziałkiem?? :P
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Baron dy fri w Kwiecień 05, 2007, 17:16:56
Zacznijcie compo now!
Temat:Wesołe zające zbirające wesołe pisanki :)
Zacznijmy głosowanie nad tematem.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Reg w Kwiecień 06, 2007, 14:54:17
Skoro większość chce zacząć 13 to zaczniemy 13.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Reg w Kwiecień 12, 2007, 19:05:50
Oficjalnie zapraszam jutro o 20:00 na IRC, na kanał #warsztat-compo w sieci PolNet na rozpoczęcie nowej edycji Compo celem głosowania nad tematem. Do napisania będzie gra. Czas trwania to 10 dni.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 21, 2007, 13:51:30
Uprzejmie proszę o DWA dni głosowania (do 24.), w poniedziałek mnie nie będzie.

A tak nawiasem mówiąc kto bierze udział i jak idą postępy? :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: krajew4 w Kwiecień 21, 2007, 18:01:42
Ja dzis swoja prace wyslalem ;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Reg w Kwiecień 23, 2007, 22:55:39
Przepraszam za spóźnienie i informuję, że można już pobrać prace nadesłane na tą edycję konkursu. Prac jest 8. Dostępne są tutaj: Compo_2007-04-23.rar (http://www.warsztat.gd/compo/pliki/Compo_2007-04-23.rar) (11.9 MB).

Teraz, jak zwykle, każdy uczestnik ma obowiązek zapoznać się z pracami oraz przysłać swój głos na mój e-mail najpóźniej do 22:00 jutro (24 kwietnia 2007). Głos powinien być w postaci:

   1. Praca na 3 punkty
   2. Praca na 2 punkty
   3. Praca na 1 punkt

http://www.warsztat.gd/compo/
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: dragomir w Kwiecień 24, 2007, 18:32:49
ja to mam chyba wielkiego pecha :(

ze wszystkich prac odpalily mi sie tylko 3 ;[[ (poza moja)

Baron305 - pokazuje sie maly bialy prostokat z czarna ramka i... nic, nic wiecej nie ma ;\
Charibo - "wystapil problem blahblah i aplikacja zostanie zamknieta" ;\\\
Karol32768 - intrukcja spod adresu blahbblah pamiec nie moze byc read ;\\
maskl - praca wymaga net frameworka, a ja go niestety nie posiadam i nie mam czasu na tyle zeby posiasc ;\\

no coz, naprawde mam wyjatkowego pecha... jezeli autorzy wiedza jak rozwiazac moje problemy to niech sie skontaktuja bo naprawde szkoda ze nie moge odpalic ich gier :(

btw. a jak innym dziala moja gra? :D
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Goliatus w Kwiecień 24, 2007, 18:38:31
Mnie też nie działa kilka prac, przeważnie brakuje dll-ek od fmoda, gluta albo dx.

dragomir: pierwsza klasa, chociaż zamiast patelni powinien być barsz biały albo żurek  ;D
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 24, 2007, 18:53:54
TUTAJ (http://fatalityengine.republika.pl/biblioteki.rar) sa biblioteki ktore moga komus brakowac, a TUTAJ (http://fatalityengine.republika.pl/Project.exe) exe windowed.

Prosze o stestowanie jeszcze raz :)

EDIT: Dragomir - hmm, to dziwne... A jaki masz sprzet? Moze wylacze tez Aniso 16x FSAA i Multisampling :) (Sproboj jeszcze raz sciagnac tego exe, teraz juz poprawionego znowu)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: dragomir w Kwiecień 24, 2007, 19:00:21
coz, sorry Charibo ale nadal mi wyskakuje ten blad :(
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Maskl w Kwiecień 24, 2007, 19:52:27
Mi się wszystkie prace odpaliły (chociaż kilka dll'ek trzeba było ściągnąć :))
Moje opinie:
dragomir - IMHO najlepsza z gier na tym Compo - grywalna i ukończona
krajew4 - Dopracowana gierka, przyjemna grafika i muzyka, zabrakło tylko oryginalniejszego pomysłu ;)
Charibo - Jak na dwa dni uzyskałeś dobry wynik. Tylko kolizje działały jakoś dziwnie.
Tarains - Typowa platformówka, za którymi nie przepadam ;) Ważne, że działa ale jak dla mnie jest za trudna :P
k_b - Troszkę zbyt ograniczona jak na gry ekonomiczne (Chociaż może to i dobrze?), poza tym niekiedy przyciski coś nie chciały działać lub wręcz na odwrót :P
Karol32768 - Pojawiają się problemy ze spadaniem kurczaka (Niekiedy nie dawało się go zmusić by zszedł niżej ;)) poza tym przydała by się animacja kurczaka i stopniowe (a nie 'skokowe') przesuwanie po planszy :)
Baron305 -To samo jak u Dragomira (Białe tło i czarna ramka)

maskl - praca wymaga net frameworka, a ja go niestety nie posiadam i nie mam czasu na tyle zeby posiasc ;\\
Hmm tak jak już pisałem problemem jest na 95% VC++ EE i coś czuję, że albo znajdę przyczynę problemów z aplikacjami w nim pisanymi albo powrócę do Deva ;)
Komuś w ogóle udało się uruchomić moja grę? ;)


Gratuluję wszystkim uczestnikom działających prac :D
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Kwiecień 24, 2007, 20:09:38
Cytuj
Baron305 - pokazuje sie maly bialy prostokat z czarna ramka i... nic, nic wiecej nie ma ;\
To jest argument za tym, żeby używać tekstur o rozmiarach będących potęgami dwójki (kolega ma chyba GeForce 6 albo coś lepszego). Sama gra chodzi, tylko nie wyświetla się ekran tytułowy i fruwający smok. :)

Cytuj
Hmm tak jak już pisałem problemem jest na 95% VC++ EE
Zainstalowanie brakującego runtime'a do Visuala C++ 2005 powinno pomóc w przypadku zwykłego użytkownika (link poniżej). :)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en)


EDIT:
Swoją drogą, to niezły poziom prac na compo. Zwłaszcza cieszy mnie fakt, że coraz więcej prac jest 3D. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Wyszo w Kwiecień 24, 2007, 20:12:16
Hmm tak jak już pisałem problemem jest na 95% VC++ EE i coś czuję, że albo znajdę przyczynę problemów z aplikacjami w nim pisanymi albo powrócę do Deva ;)
Komuś w ogóle udało się uruchomić moja grę? ;)

No jasne, mi się na przykład udało - prawdę mówiąc Twoja praca najbardziej mną wstrząsnęła. Jak mogłeś tak brutalnie ją zakończyć? Ty wredny sadysto! (najpierw się przestraszyłem, a po przeczytaniu komentarza wybuchnąłem śmiechem :D).
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 24, 2007, 21:17:26
IMHO:

Baron305 (?) - Nie działa.
Charibo (Evil Eggs Attack!) - Po dołączeniu bibliotek działa (szkoda, że nie pomyślałeś o tym wcześniej). Nie lubię strzelanek - gra nie wydaje mi się interesująca (i odgłosy są irytujące).
Dragomir (eggthrower) - Dopracowana! Szkoda, że brak odgłosów.
k_b (eggseller) - Na początku gry przypadkowo nacisnąłem strzałkę w lewo i... wygrałem. Ogólnie gra jest niestety nudna. :/ Brakuje tej dynamiki, przynajmniej jakiegoś limitu czasu na podjęcie decyzji. Mimo wszystko uważam, że lepsze to niż nieudane 3D i głos oddam...
Karol32768 (Kurczaczek) - Mówiąc krótko gra mnie irytuje - kurczak nie wskakuje tam gdzie powinien, nie ma dynamiki, a po drugim uruchomieniu niektóre tekstury znikają i można latać w powietrzu.
krajew4 (?) - Pomysł banalny, po przeczytaniu ReadMe byłem sceptycznie nastawiony, ale gra jest bardzo dobra! Dobrze dobrana muzyka i grafika.
Maskl (Dragon Eggs) - Mam tylko część grafiki (tło i faceta bez twarzy z mieczem i jajkiem). Miła muzyka, ale sama gra niezbyt wciągająca...
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Maskl w Kwiecień 24, 2007, 21:22:43
Cytuj
Baron305 - pokazuje sie maly bialy prostokat z czarna ramka i... nic, nic wiecej nie ma ;\
To jest argument za tym, żeby używać tekstur o rozmiarach będących potęgami dwójki (kolega ma chyba GeForce 6 albo coś lepszego). Sama gra chodzi, tylko nie wyświetla się ekran tytułowy i fruwający smok. :)
Domyślam się, że chodzi jednak o moją grę (No chyba, że kolega Baron305 też ma grę o smokach ;))
Zmieniałem wielkości wszystkich tekstur, jednak zaponiałem tego zrobić z tymi które dodałem na końcu  :-\
Jezeli komuś zależy na obejrzeniu tej gry a miał problem z teksturami to może zassać grę z poprawionymi teksturami stąd (http://www.maskl.cba.pl/zip/dragoneggs.rar) (~3MB)

Cytuj
Hmm tak jak już pisałem problemem jest na 95% VC++ EE
Zainstalowanie brakującego runtime'a do Visuala C++ 2005 powinno pomóc w przypadku zwykłego użytkownika (link poniżej). :)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en)
Będę musiał to sprawdzić :)

No jasne, mi się na przykład udało - prawdę mówiąc Twoja praca najbardziej mną wstrząsnęła. Jak mogłeś tak brutalnie ją zakończyć? Ty wredny sadysto! (najpierw się przestraszyłem, a po przeczytaniu komentarza wybuchnąłem śmiechem :D).
Zrobiłem to głównie z tego powodu:
sama gra niezbyt wciągająca...
;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 24, 2007, 23:09:51
Cytuj
Cytuj
Hmm tak jak już pisałem problemem jest na 95% VC++ EE
Zainstalowanie brakującego runtime'a do Visuala C++ 2005 powinno pomóc w przypadku zwykłego użytkownika (link poniżej). :)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en)
Będę musiał to sprawdzić :)

Tysiąc razy było to powtarzane, ale...: Runtimy nie zawsze pomagają!. Wystarczy ręcznie dodawać odpowiednie DLLki VC i manifesty i użytkownik nic nie musi sam instalować (mamy to chyba w Wiki).

EDIT:

Są wyniki - gratulacje! :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Kwiecień 25, 2007, 02:35:08
Wystarczy ręcznie dodawać odpowiednie DLLki VC i manifesty i użytkownik nic nie musi sam instalować (mamy to chyba w Wiki).
Tylko problem w tym, że samowolnie nie możesz tych DLL'ek rozpowszechniać. Może nie jest to problemem w warsztatowych produkcjach, ale jak przyjdzie co do czego, to dobrze znać właściwy sposób. Zgodnie z tym, co twierdzi Microsoft, zainstalowanie vcredist_x86.exe (lub odpowiedniej wersji dla programów 64-bitowych) jest wystarczające do uruchomienia tych aplikacji jeżeli chodzi o podstawowe biblioteki. Oczywiście instalowane są w ten sposób tylko wersje release bibliotek, ale to nie powinno być problemem, zwłaszcza, że o ile dobrze pamiętam, w licencji VC++ jest wyraźny zakaz dystrybucji aplikacji skompilowanych w wersji debugowej. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: skowronkow w Kwiecień 25, 2007, 10:54:01
Charibo, toz to muza jest z Giany sister :D kurde, wlaczylem gre i az musialem posluchac hehe.. swoja droga wg mnie muzyka i ogolnie dzwieki w grach sa baaaardzo wazne;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 25, 2007, 22:03:19
Zgodnie z tym, co twierdzi Microsoft, zainstalowanie vcredist_x86.exe (lub odpowiedniej wersji dla programów 64-bitowych) jest wystarczające do uruchomienia tych aplikacji jeżeli chodzi o podstawowe biblioteki.

Zgodnie z tym, co twierdzi Microsoft, Windows jest niezwykle stabilnym systemem. :P

Tylko problem w tym, że samowolnie nie możesz tych DLL'ek rozpowszechniać. Może nie jest to problemem w warsztatowych produkcjach, ale jak przyjdzie co do czego, to dobrze znać właściwy sposób.

Nie wyobrażam sobie napisu "Pobierz vcredist_x86 ze strony microsoft.com jeśli chcesz uruchomić grę" na pudełku komercyjnego produktu. Tak więc nie ma żadnego legalnego sposobu na wydanie komercyjnej gry bez zmuszania użytkownika do ściągania packów Microsoftu? Smutne. (Przepraszam za offtop)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 25, 2007, 22:08:37
Cytuj
zgodnie z tym, co twierdzi Microsoft, Windows jest niezwykle stabilnym systemem.
I ma zupelna racje - XP jeszcze nigdy mi sie powaznie nie zawiesil[1], i nigdy nie dostalem bluescreena. Windows musi byc skonfigurowany porzadnie, a niektorzy linuksowcy mysla ze to tylko zainstalowac i smigac :)


[1] z innego powodu niz moje rozne zabawne programy
[2] no dobra, raz jak probowalem renderowac bez inicjalizacji DXa :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 25, 2007, 22:12:46
Cytuj
zgodnie z tym, co twierdzi Microsoft, Windows jest niezwykle stabilnym systemem.
I ma zupelna racje - XP jeszcze nigdy mi sie powaznie nie zawiesil[1], i nigdy nie dostalem bluescreena. Windows musi byc skonfigurowany porzadnie, a niektorzy linuksowcy mysla ze to tylko zainstalowac i smigac :)


[1] z innego powodu niz moje rozne zabawne programy
[2] no dobra, raz jak probowalem renderowac bez inicjalizacji DXa :)

Nie jestem linuksowcem. :P A jeśli chodzi o brak stabilności, to - ok, ja też nie pamiętam blue screena w XPku - ale stosunkowo często zdarza się, że aplikacja kompletnie zawiesza kompa, CtrlAltDel nie działa i trzeba zadziałać "twardym resetem". Znów offtop. :P
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 25, 2007, 22:17:25
(Odpowiem tu, zeby modom sie wygodniej wszystkie posty przenosilo :) )

Twoja aplikacja? Mi tez sie to czasem dzieje, przy debugowaniu w VC++ - jak odpalam aplikacje "stand-alone" to nic sie nie dzieje zlego.

Warto poswiecic chwile na przeskanowanie kompa Antivirem/Ad-Awarem/Antispywarem, zdefragmentowanie dysku, pobawic sie troche rejestrem...
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Kurak w Kwiecień 25, 2007, 22:19:07
Zgodnie z tym, co twierdzi Microsoft, Windows jest niezwykle stabilnym systemem. :P
Powtórzę Charibo: mają rację. Nie trzeba nawet nic konfigurować - od razu po zainstalowaniu jest wygodnym w użytkowaniu i stabilnym systemem. Ale to offtop :)

Cytuj
Nie wyobrażam sobie napisu "Pobierz vcredist_x86 ze strony microsoft.com jeśli chcesz uruchomić grę" na pudełku komercyjnego produktu. Tak więc nie ma żadnego legalnego sposobu na wydanie komercyjnej gry bez zmuszania użytkownika do ściągania packów Microsoftu? Smutne. (Przepraszam za offtop)
Może po prostu te redisty dołączyć do samej gry i instalować przy instalowaniu gry :) Podobnie przecież redisty danej wersji DirectX się instaluje.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 25, 2007, 22:22:16
Cytuj
Nie wyobrażam sobie napisu "Pobierz vcredist_x86 ze strony microsoft.com jeśli chcesz uruchomić grę" na pudełku komercyjnego produktu. Tak więc nie ma żadnego legalnego sposobu na wydanie komercyjnej gry bez zmuszania użytkownika do ściągania packów Microsoftu? Smutne. (Przepraszam za offtop)
Może po prostu te redisty dołączyć do samej gry i instalować przy instalowaniu gry :) Podobnie przecież redisty danej wersji DirectX się instaluje.

Będzie legalne?

Twoja aplikacja? Mi tez sie to czasem dzieje, przy debugowaniu w VC++ - jak odpalam aplikacje "stand-alone" to nic sie nie dzieje zlego.

Tak, chodzi mi o debugowanie - właśnie tu irytuje mnie niestabilność Windowsa (co z tego, że typowi użytkownicy Windowsa tego nie doświadczają, skoro programiści są dyskryminowani? ;)).

Edit: @down

Ok Charibo, zobaczę, dzięki ;)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 25, 2007, 22:24:02
To nie jest kwestia Windowsa - ale VC++.

Polecam, przy takiej zawieszce, nacisnac WINDOWS + L, i wybrac spowrotem swojego usera - mi sie sprawdza idealnie :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Kurak w Kwiecień 25, 2007, 22:25:05
Będzie legalne?
Skoro to jest potrzebne, to zapewne tak. Poza tym, wystarczy przeczytać licencję ;D Domyślam się, że można to dołączać podobnie, jak redisty DirectX

Może ktoś wydzieli te parę postów do wątku typu "redisty vc++ i stabilność Windows"? ;D
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Kwiecień 25, 2007, 22:26:45
Będzie legalne?
Jak sama nazwa wskazuje ("redist" == redistributable), o ile tylko spełnisz odpowiednie warunki dystrybucji. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Charibo w Kwiecień 25, 2007, 22:30:45
dzisiaj sobie nawet czytalem licencje VC++. W skrocie - mozna je rozprowadzac.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 25, 2007, 22:34:48
Będzie legalne?
Jak sama nazwa wskazuje ("redist" == redistributable), o ile tylko spełnisz odpowiednie warunki dystrybucji. :)

Cytuj
You may not
* disclose the results of any benchmark tests of the software to any third party without Microsoft’s prior written approval;
* work around any technical limitations in the software;
* reverse engineer, decompile or disassemble the software, except and only to the extent that applicable law expressly permits, despite this limitation;
* make more copies of the software than specified in this agreement or allowed by applicable law, despite this limitation;
* publish the software for others to copy;
* rent, lease or lend the software;
* transfer the software or this agreement to any third party; or
* use the software for commercial software hosting services.

Czyli jeśli sprzedaję swoją grę przez internet i dodam redista, to już jest nielegalnie?
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Kwiecień 26, 2007, 01:04:47
Czyli jeśli sprzedaję swoją grę przez internet i dodam redista, to już jest nielegalnie?
A co ma sprzedawanie gry przez internet do usług hostingowych? :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: nameczanin w Kwiecień 28, 2007, 11:29:08
Hostowanie pliku?
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Kwiecień 28, 2007, 18:25:11
Hostowanie pliku?
Tak, tylko że tutaj nie Ty hostujesz, a Ciebie hostują. :)
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Tarains w Kwiecień 28, 2007, 20:16:28
Hostowanie pliku?
Tak, tylko że tutaj nie Ty hostujesz, a Ciebie hostują. :)

Gdzie to jest napisane?
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: Kurak w Kwiecień 28, 2007, 20:34:17
Gdzie to jest napisane?
Na monitorze ;p Jak zamieszczasz gdzieś plik z grą w necie, to korzystasz z usługi hostingowej kogoś innego (właściciela serwera), natomiast sama gra niczego nie hostuje. No, chyba że gra to jednocześnie serwer do zastosowań komercyjnych.
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: krajew4 w Styczeń 29, 2013, 17:34:51
Póki jestem żywy nie tracę nadzieii :> - czy ma ktoś i mógłby zuploadować prace z tego compo? :<
Tytuł: Odp: Wielkanocne Compo 2007 :)
Wiadomość wysłana przez: asmen w Styczeń 29, 2013, 18:19:49
http://compoarchiwum.warsztat.gd/