Warsztat.GD

Programowanie => Silniki => Unreal Engine (UE3/UDK) => Wątek zaczęty przez: Trix w Marzec 10, 2019, 00:19:43

Tytuł: Wieloetapowe przetwarzanie materiału
Wiadomość wysłana przez: Trix w Marzec 10, 2019, 00:19:43
Hej,
kilka dni temu rozpocząłem zabawę z Unrealem.
Mam doświadczenie w OpenGL, więc podstawowe zagadnienia znam, które się pokrywają z tym silnikiem.
Aktualnie stworzyłem prostą formułę materiału terenu, w którym to mieszam ze sobą tekstury, tworzę proceduralne kałuże i chcę teraz zrobić mapowanie paralaksy.
Problem w tym, że żeby to zrobić muszę podzielić tą procedurę na dwa etapy, ponieważ potrzebuję obiektu tekstury (wszystkie sample na raz) mapy wysokości z już zaaplikowanymi nowymi wartościami (wysokość kałuż), aby zrobić przeszukiwanie nowej współrzędnej tekstury.
W skrócie chcę uzskax Texture 2D z material attributes.
W jaki sposób tworzy się takie obiekty tekstur w celu dalszego ich wykorzystania z nowymi współrzędnymi? Czy może inaczej to się robi?
Tytuł: Odp: Wieloetapowe przetwarzanie materiału
Wiadomość wysłana przez: laggyluk w Marzec 10, 2019, 10:11:21
https://www.google.com/search?q=ue4+dynamic+textures ;p
Tytuł: Odp: Wieloetapowe przetwarzanie materiału
Wiadomość wysłana przez: Szymon w Październik 31, 2019, 14:12:32
Są jakieś dobre kursy/tutoriale do tworzenia dynamicznych tekstur? Należę do osób, którym trzeba łopatologicznie tłumaczyć. d;