Warsztat.GD

Programowanie => Inne => Wątek zaczęty przez: slowbro w Lipiec 23, 2016, 12:29:19

Tytuł: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: slowbro w Lipiec 23, 2016, 12:29:19
Cześć

Microsoft Visual C++ oferuje możliwość debugowania. Czy poza standardowymi wbudowanymi w środowisko programistyczne możliwościami debugowania aplikacji napisanych w OpenGL stosujecie inne rozwiązania np. zapisywania do logu (pliku tekstowego) informacji z działania aplikacji czy też wyświetlanie wartości zmiennych z wykorzystaniem MessageBox?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Raptor w Lipiec 23, 2016, 16:48:22
Logi dla mnie są przydatne w każdej aplikacji, a jeśli chodzi o debugowanie OpenGLa to konieczny jest gDEBugger: http://www.gremedy.com/
Tytuł: Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Lipiec 23, 2016, 23:14:57
https://github.com/baldurk/renderdoc
Tytuł: Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: .c41x w Lipiec 24, 2016, 12:13:40
Jeśli nie chcesz osobnego programu do debugowania to podstawą jest to rozszerzenie (jest w core 4.0): https://www.opengl.org/registry/specs/ARB/debug_output.txt
Tytuł: Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Interceptor w Lipiec 27, 2016, 00:18:53
Dla OpenGL 3.3(w nowszych nie testowałem) polecam jeszcze świetny profiler i debuger -GLIntercept: https://github.com/dtrebilco/glintercept