Warsztat.GD

Produkcja gier => Grafika 2D => Wątek zaczęty przez: NEO_ w Marzec 24, 2016, 13:28:48

Tytuł: Efekty Cząsteczkowe
Wiadomość wysłana przez: NEO_ w Marzec 24, 2016, 13:28:48
Witam. Ma może ktoś sprawdzone rozwiązania dla różnych efektów w 2d?
Dokładnie chodzi mi o efekt, który nastąpi przy zderzeniu dwóch obiektów(Planet). W jaki sposób można najprościej zaprogramować efekt pryskającego ognia/pyłu/gruzu?
Tytuł: Odp: Efekty Cząsteczkowe
Wiadomość wysłana przez: Kyroaku w Marzec 24, 2016, 23:09:21
Pierwszy lepszy link
http://natureofcode.com/book/chapter-4-particle-systems/

Drugi lepszy link
http://buildnewgames.com/particle-systems/

trzeci lepszy link (to jest chyba tłumaczenie pierwszego xD)
https://pl.khanacademy.org/computing/computer-programming/programming-natural-simulations/programming-particle-systems/a/a-particle-system

Żadnego nie czytałem, tylko przeglądnąłem na szybko i wygląda sensownie.
Tytuł: Odp: Efekty Cząsteczkowe
Wiadomość wysłana przez: NEO_ w Marzec 25, 2016, 15:57:30
Tak :) Na początek przyda się do zrozumienia programowania cząstek. Dzięki :)