Warsztat.GD

Produkcja gier => Grafika 3D => Wątek zaczęty przez: anczart w Listopad 01, 2015, 13:38:09

Tytuł: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: anczart w Listopad 01, 2015, 13:38:09
Witam, wyeksportowałem mape z Minecrafta, kazda sciana modelu posiada niezliczoną liczbe kwadratów :/

Czy jest jakis sposób na zmniejszenie ich liczby ale zostawiajac przy tym kształt modelu? ( Ponizej zdjecie o co mi chodzi) pozdrwiam!
Tytuł: Odp: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: hashedone w Listopad 01, 2015, 14:55:21
Nie jest prościej wymodelować taki prostokąt od zera? Poza tym nie wierzę, że minecraft renderuje taką ilość wierzchołków na vexel.
Tytuł: Odp: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: anczart w Listopad 01, 2015, 15:09:57
Nie jest prościej wymodelować taki prostokąt od zera? Poza tym nie wierzę, że minecraft renderuje taką ilość wierzchołków na vexel.
to tylko przykład.. Jeden dom posiada 500 k trisow:) po eksporcie do blendera...
Tytuł: Odp: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: koirat w Listopad 01, 2015, 16:44:53
A próbowałeś modyfikator Decimate ?
Tytuł: Odp: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: Karol w Listopad 01, 2015, 17:20:27
Masz jakiś kiepski tool eksportujący mapy ;)
Tytuł: Odp: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: anczart w Listopad 02, 2015, 19:59:18
A próbowałeś modyfikator Decimate ?
Tak, nie zdaje to zbytnio pozytywnych relacji, odpuscilem sobie :)
Tytuł: Odp: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?
Wiadomość wysłana przez: koirat w Listopad 02, 2015, 20:48:12
Napewno próbowałeś Decimate->Planar ? Bo aż wierzyć mi się nie chce że to nie zadziałało.
Jeśli próbowałeś to zamieść tu ten model z łaski swojej aż sam muszę spróbować.