Warsztat.GD

Społeczność => Projekty zaawansowane => Wątek zaczęty przez: Cekol w Kwiecień 03, 2014, 10:10:34

Tytuł: Basher Engine v0.9 Podejście drugie!
Wiadomość wysłana przez: Cekol w Kwiecień 03, 2014, 10:10:34
Witam. Daję wam do testów moją grę na razie bez nazwy.
Silnik jest na wykończeniu, zastanawiam się tylko czy dodać coś do obsługi pakietów. (Multiplayer coop etc.)
Po odpaleniu, ukaże wam się "Menu" z opcjami ustawień detalu graficznych. Polecam oczywiście ustawić max detale, dla najlepszych doznań, ale wiadomo że z wydajnością może być ciężko. Na najniższych detalach, będą występować artefakty, (Ponieważ nie czyszczę sceny co klatkę) a wszystko to dla wydajności ;p
Sterowanie: WSAD, LPM - wiadomo / X - tworzymy "Wroga" / C - Testujemy particle. F4 - Tryb pełnoekranowy.
DOWNLOAD:http://www.speedyshare.com/PyNqv/Release.rar (http://www.speedyshare.com/PyNqv/Release.rar)
Polecam do testów zrobić sobie "klimatyczne warunki", ponieważ gra ma być w stylu Dooma 3. No i ogólnie skupiłem się na udźwiękowieniu :)
Testować i komentować!
[Edit]
Screeny:
http://postimg.org/image/n38rvoa69/ (http://postimg.org/image/n38rvoa69/)
http://postimg.org/image/vfy453z09/ (http://postimg.org/image/vfy453z09/)
Tytuł: Odp: Basher Engine v0.9 Podejście drugie!
Wiadomość wysłana przez: flexi w Kwiecień 03, 2014, 13:08:49
Moze jakies screeny? :-)
Tytuł: Odp: Basher Engine v0.9 Podejście drugie!
Wiadomość wysłana przez: polkom21 w Kwiecień 03, 2014, 15:57:13
No fajnie fajnie. Nie podoba mi się animacja postaci, której prawie nie ma / jest nierealistyczna. Przydali by się jacyś przeciwnicy do pokonania bo tak trochę nudno latać po mapie i strzelać do niczego bez żadnego celu.