Warsztat.GD

Programowanie => Matematyka i fizyka => Wątek zaczęty przez: gadeawzuki w Styczeń 13, 2014, 22:42:44

Tytuł: Algorytm rozmieszczenia elementów na mapie izometrycznej
Wiadomość wysłana przez: gadeawzuki w Styczeń 13, 2014, 22:42:44
Cześć.

Proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedniego algorytmu dla mojego problemu. Mam mapę izometryczną osady, mapa ma 25x25 pól. Mapa na początku ma budynek główny na środku o rozmiarach 3x3, teraz muszę rozmieścić następujące elementy typu skały, konary drzewa (1x1, 1x2, 2x1, 2x2) w jakichś równomiernych proporcjach. Czy ktoś już spotkał się może z podobnym problemem, bądź jest gdzieś artykuł, może wątek na forum na ten temat? Dziękuję za wszystkie porady i opinię na temat mojego problemu.
Tytuł: Odp: Algorytm rozmieszczenia elementów na mapie izometrycznej
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Styczeń 14, 2014, 11:05:06
spróbuj wygooglować Poisson disc, myślę, że ma tu zastosowanie