Warsztat.GD

Ogłoszenia => Poszukuję => Wątek zaczęty przez: gelo w Maj 01, 2013, 22:27:34

Tytuł: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 01, 2013, 22:27:34
Nad projektem nowego Postal-a 2 pracuje spora liczba doświadczonych osób. Cały projekt tworzony jest pod skrzydłami trzech różnych studio, w tym niezależnych developerów spod PSI. I Ty możesz zostać jednym z nich. Przyjemna atmosfera, wysokie doświadczenie i wzajemna pomoc to rzeczy jakich doświadczysz przy pracy nad projektem. Z dniem dzisiejszym otwieram publiczny nabór do pracy nad projektem. Każda para rąk się przyda. Chętnie widziana wszelka pomoc. Oto kilka propozycji waszej pomocy:

Programowanie
Wymagania:

    *Znajomość środowiska programistycznego
    *Znajomość obsługi i rozwijania projektu przy silniku Unreal Engine
    *Znajomość języka UnrealScript LUB inteligentne układanie algorytmów działania



Artysta 3D
Wymagania:

    *Znajomość obsługi programów graficznych 3D
    *Możliwość pracy przy modelach low-poly
    *Umiejętność modelowania 3D; eksport do .FBX lub .ASE



Projektant poziomów
Wymagania:

    *Umiejętność obsługi Unreal Engine III od strony projektowania poziomów



I wiele innych...
Chętnie widziani także: Promotorzy projektu, reklama projektu, wsparcie medialne i prawne, dotacje, Graficy 2D, concept artists, dźwiękowcy, dubbing, kompozytorzy i wiele innych. :) Zapraszam serdecznie do odpowiedzi na forum, poprzez prywatną wiadomość lub na adres e-mail:rigstudio@rigstudio.ugu.pl
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Joker w Maj 01, 2013, 22:53:10
Cytuj
Cały projekt tworzony jest pod skrzydłami trzech różnych studio
Czemu tak mało ?

Pytanie zasadnicze: Running with scissors wie coś o tym ?

Cytuj
Chętnie widziani także: Promotorzy projektu, reklama projektu, wsparcie medialne i prawne, dotacje
He he he, żadne z 3 różnych studiów robiących tą grę nie ma pieniędzy ?
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: txt w Maj 01, 2013, 23:47:52
Tak swoją drogą, to mogliście zrobic lepsze logo, niż zmieszac logo UDK z czcionką z Postala.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Raptor w Maj 01, 2013, 23:52:35
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
[Żeby nie było - czepiam się tylko i wyłącznie strony, a nie grupy czy projektu bo o nich nic nie wiem]
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: krecik88 w Maj 02, 2013, 00:45:01
 *Znajomość środowiska programistycznego
znam devcpp, moze byc?
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: cybek w Maj 02, 2013, 00:48:47
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
Bo to będzie przekierowanie na stronę każdego z trzech studiów pracujących nad tą grą :D
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 02, 2013, 09:15:39
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
Tam mam tylko email a strona dędze gdzieś indziej .
W tej chwili wybieramy naj ciekawszy projekt i dopiero ją odpalimy.

A na razie coś więcej jest tu https://www.facebook.com/Postal2UDK

Pytanie zasadnicze: Running with scissors wie coś o tym ?
Wie i pomaga
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: txt w Maj 02, 2013, 10:04:21
Patrząc na screeny na fb, to klimat niezbyt odpowiada postalowi, a raczej Dead Island.
Wiem, że się czepiam, ale po waszym opisie spodziewałem się rewolucji. :P
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 02, 2013, 10:41:24
Zdjęcia były już dawno robione i zrobione dla testów światła a dodane  by było widać że nikt się nie opiernicza tylko faktycznie ktoś coś robi.
Jest wiele projektów o których się mówi i na tym się kończy ich żywot a nasz ciągle się rozwija.

Jeśli grałeś w Postal-a to poznasz to miejsce :)
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: JasonVoorhees w Maj 02, 2013, 12:00:34
Naprawdę dziwne... Postal 3 już dawno wydany, a Wy się wzorujecie na Postal 2...

W 3 nie grałem, ale w dwójce z dodatkiem Apocalypse Weekend bardzo podobała mi się maczeta i kosa, nie schrzańcie tego ;)

No i miło by było gdybyście ten remake zrobili w technologiach wspierających Linuksa. Bo remake tylko po to, żeby na Windowsie ładniej wyglądało moim zdaniem nie ma zbytnio sensu.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: koirat w Maj 02, 2013, 12:21:59
Szkoda ze nie wzorujecie sie na postalu 1, przeciez część 2 (w trzecią nie grałem) to była tragedia. Po za kilkoma smiesznymi sytuacjami ta gra nie miała nic do zaoferowania.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 02, 2013, 12:40:30
Nasza wersja ma od razu mieć 7dni więc można będzie w poniedziałek się maczetą pobawić.
W 3 część i ja nie grałem ale z tego co czytałem i słyszałem od ludzi którzy mieli trochę własnego wkładu, to wyszła lipa , ale może dlatego że to nie RWS ją robił do końca.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: jjoker8 w Maj 02, 2013, 15:59:03
polski dubbing to było 50% tej gry, więc niezależnie od tego jak wypasioną grafikę zrobicie bez tego samego lektora będą narzekania że to już nie to :).
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: txt w Maj 02, 2013, 16:10:44
@up Też tak myślę.
To po prostu odgrzewany kotlet.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 02, 2013, 17:45:43
Zawsze można coś nad dźwiękiem popracować czy po montować z oryginału dy był ten sam lektor .
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: JasonVoorhees w Maj 02, 2013, 18:10:18
W grze inFAMOUS i inFAMOUS 2 też był ten lektor ;) Ale trzeba by się dogadać z Sucker Punch Productions :D
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: jjoker8 w Maj 02, 2013, 18:25:36
no zawsze mozna się dogadać z lektorem, wynajęcie studia nagraniowego to 50 zł/h, nie wiem ile bierze lektor, ale jesli nie jest to jakaś gwiazda to chyba w rozsądnej kwocie można się zmieścić.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: JasonVoorhees w Maj 02, 2013, 18:42:08
To jest jakaś gwiazda...

http://www.filmweb.pl/person/Krzysztof+Banaszyk-86302
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Kos w Maj 02, 2013, 18:56:48
"Poszukujemy"... Kto poszukuje? Przedstawcie się :)
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 03, 2013, 12:16:54
Wszyscy są ty https://www.facebook.com/Postal2UDK i na http://forum.postalsite.info/

To jest jakaś gwiazda...

http://www.filmweb.pl/person/Krzysztof+Banaszyk-86302
To na pewno on dawał lektorem?
Jeśli tak to trzeba by z nim pogadać (coś się wymyśli).
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Kos w Maj 03, 2013, 14:29:23
Wszyscy są ty https://www.facebook.com/Postal2UDK i na http://forum.postalsite.info/

Nie, przedstawianie się to nie jest link do facebooka, tylko coś na kształt "cześć, jestem Maciek". Nie można pisać ogłoszenia i się nie przedstawić, to bez sensu :(
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: jjoker8 w Maj 03, 2013, 15:30:04
w gruncie rzeczy to nie ma w tym linku kto pracuje nad projektem, w informacjach są tylko nazwy studiów, które google słabo zna. Jeśli piszecie że to poważny projekt w którym bierze udział "duża liczba doświadczonych osób" to chyba rzeczywiście wypadałoby się przedstawić. Tym bardziej że:
1. RigStudio.pl - "Na tej stronie znajdziesz tapety, gry, programy, edytory, multimedia i śmieszne filmiki, wszystko legalnie i za free! Zapraszam także na czat i forum."
2. Broken Cat Studio - "BrokenCat Studio jest oficjalnym tworcom Postal 2: UDK". Ciężko znaleźć projekty zrealizowane przez to studio (przynajmniej mi się nie udało)
3. P666-Corp - tu poza logiem nic nie znalazłem
Bardzo lubię Postala i kibicuję, ale na waszym miejscu nie ogłaszałbym się hucznie z wielkim projektem i 3 niezależnymi studiami (btw. po co 3), bo po krótkim researchu wychodzi że to 'widły z igły' czy jakoś tak :P
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: moonshield w Maj 03, 2013, 16:45:21
Tak swoja drogą - jaka jest średnia wieku u was? ;)
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: gelo w Maj 05, 2013, 21:20:56
Tak swoja drogą - jaka jest średnia wieku u was? ;)
Średnio 22 lata
RiGStudio-Grzegorz
BrokenCat Studio-Marcin
P666-Corp-Prawdziwy666 i tyle musi wam wystarczyć
Więcej takich info to na PW
Bo nie może chcieć ktoś trochę prywatności.

Nie będę się wypowiadał za innych bo mogą sobie tego nie życzyć.

O chęci pomocy co do skryptów to kontaktujcie się do makipl@hotmail.com on się tym zajmuje i powie czego nam brakuje w tym kierunku.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: MaKiPL w Maj 06, 2013, 00:09:39
Whoah, powoli.
Zacznijmy od początku. Mam na imię Marcin i jestem jednym z głównych developerow projektu Postal 2: UDK .

A teraz przytoczę kilka wcześniejszych odpowiedzi w temacie.
Mamy pisemną zgodę RunningWithScissors na projekt
Strona projektu nie jest, nie będzie ani nie była hostowana na serwerach darmowych takich jak Ugu.pl
Każdy z nas chce promowac swoje grupy i drużyny, a fakt, ze pracujemy niezależnie, bez wynagrodzenia jeszcze bardziej usprawiedliwia takie zamieszanie wokół tylu ugrupowań.
W skrócie ogólnym developerem jest P2UDKDev
Posiadamy wykupiony serwer ftp, wplacone fundusze na stronę www z domeną na .pl, ustabilizowane wsparcie ze strony RWS. W razie głębszych pytań prywatnie proszę o kontakt na moją skrzynkę Gmail: makipol@Gmail.com
Zapraszam na profil INDIEDB i stronę na FB.

Jedna osoba wspomniała o napisaniu więcej szczegółów odnośnie programisty:
Jest to język programowania UnrealScript
Jest on hybrydą C++ ; C ; C# i Javy . Każdy z umiejętnością jednego z wymienionych musi spędzić dosłownie kilka godzinek na rozeznaniu się w środowisku i poznania technik dziedziczenia i deklaracji klas. W każdej chwili jesteśmy gotowi pomagać w adaptacji chętnej osoby. Sam się tym zajmuję, ale w moim obowiązkiem są także dużo innych rzeczy przez co na programowanie nie poświęcam tak dużo czasu. Proszę o jakąkolwiek pomoc lub wsparcie. Dziękuję .
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: oyvind w Maj 11, 2013, 10:12:45
Nie jest źle - posiadacie zakupioną pe-elkę, a nadal mail trzymacie na ugu.pl. To niezbyt dobrze przemawia o Waszej profesjonalności i, szczerze mówiąc, robi Wam niezłą antyreklamę.

Skoro kupiłem sobie BMW, to chcę się nim pochwalić przed sąsiadem.
Skoro Wy kupiliście hosting i domenę, to zamiast się tym chwalić, odsyłacie do maila subdomeny rigstudio.ugu.pl
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Xion w Maj 11, 2013, 11:50:26
@up: Hosting + domena kosztuje grosze, więc porównywanie ich do BMW i chęci chwalenia się nim jest co najmniej nieadekwatne.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: oyvind w Maj 11, 2013, 13:00:34
Przecież to był jedynie przykład. Domeny kupuje się z kilku przyczyn:

- chęć ułatwienia ludziom życia poprzez skrócenie/uprostrzenie adresu
- tworzenie wizerunku w Internecie

Dlaczego więc nie korzystać z tego i nadal bawić się w darmowe subdomeny/hostingi z reklamami zabawek?
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: MaKiPL w Maj 14, 2013, 23:40:04
Panowanie. Już, spokojnie. Nie istnieje już nic związane z ugu.pl; Przepraszam za zwłokę, ale nasz webmaster ciężko pracował aby stworzyć oryginalną i własną stronę z dobrym CMS dla nas. Zapraszam serdecznie na adres:

http://www.psi-games.net

Wciąż jednak poszukujemy programisty od AI oraz grafika 3D. Dziękuję bardzo za uwagę.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: oyvind w Maj 18, 2013, 14:04:39
Screeny wyglądają dobrze, featuresy także brzmią naprawdę świetnie. Chętnie pograłbym w Waszego Postala :) Mam tylko prośbę: niech gra będzie odrobinę mniej psychodeliczna niż oryginał...
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Maj 18, 2013, 18:29:53
Bardzo jestem ciekaw jak to się rozwinie. O ile pamięcią sięgnę, to autor wcześniej zajmował się stronkami o grach indie i za dobrze mu z tym nie szło. Zobaczymy co i z tym będzie.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: Joker w Maj 18, 2013, 18:38:23
"Screeny wyglądają dobrze" ? Jak na mnie to screeny wyglądają gorzej niż sam postal 2
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: oyvind w Maj 19, 2013, 13:56:24
@Joker:
1. Screeny wyglądają dobrze jak na grę w stanie alpha
2. Każdy screen wygląda lepiej od screenów z Postala 2
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: watchinus w Maj 19, 2013, 14:12:04
@Joker:
1. Screeny wyglądają dobrze jak na grę w stanie alpha
2. Każdy screen wygląda lepiej od screenów z Postala 2
1. Bo to gotowy silnik i jedynie trzeba wypełnić contentem wszystko?
2. ..... No trudno aby Postal 2 wydany w 2003 wyglądałem lepiej od gry w 2013 na gotowym silniku.
Tytuł: Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
Wiadomość wysłana przez: oyvind w Maj 19, 2013, 21:08:34
2. Morrowind został wydany w 2002 roku, a wygląda o niebo lepiej od Postala 2 i nie istnieją w nim zbyt częste ładowania mapy.