Warsztat.GD

Programowanie => Inne => Wątek zaczęty przez: Rezoner w Luty 07, 2006, 00:40:51

Tytuł: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 07, 2006, 00:40:51
Troche duzo tematow. Mniej i bardziej sensownych. Sorry, jak czyjes pominalem i sorry, ze nie przeprowadzilem sensownej segregacji. No to orientacyjnie glosujmy :) Sonda wazna przez 3 dni, czyli mniej wiecej do piatku. Jezeli ktos nie zna tytulow :

Phobia ( faktycznie idzie sie wyzyc )
                   http://homepages.paradise.net.nz/kkowski/phobia.html
Burn Time ( naprawde warto zobaczyc pierwozor fallouta )
                   http://www.abandonia.com/games/450/download/Burntime.htm
                   http://www.mobygames.com/game/amiga/burntime
Robinson's Requem ( nie wyobrazam sobie ze mozna nie znac tej gry, no ale :P )
                   http://www.ppa.pl/artykuly/artykul.php?idd=7&ids=13&id=260
Tyrian ( watpie czy jeszcze powstanie kiedys lepszy shooter tego typu )
                    http://www.abandonia.com/games/296/Tyrian2000.htm
                    http://www.world-tree.150m.com/Tyrian/games_tyrian.htm
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Reg w Luty 07, 2006, 13:53:49
Dodam od siebie, że temat w rodzaju "Strzelanka od góry typu Tyrian" już raz był (co w niczym nie przeszkadza) i fachowo powinien się chyba nazywać "gra typu Raptor" - chodzi o to że w widoku od góry leci się statkiem kosmicznym i strzela do wrogich statków.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 07, 2006, 14:07:38
A czemu gra akurat typu Raptor, a nie gra typu Tyrian, River Ride, Xenon ? ^^
btw. Fachowo to sie nazywa Top-Down Shooter
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 08, 2006, 19:10:38
A kiedy by się compo miało zacząć ?
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 08, 2006, 23:21:59
W piątek
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Reg w Luty 09, 2006, 18:36:31
Jutro o 20:00 start. News zapowiadający jest tutaj: http://www.regedit.risp.pl/compo/
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: really w Luty 09, 2006, 18:45:24
Świetny termin, akurat ferie mi się jutro zaczynają, więc chyba będę mógł coś skodzić.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: goboss w Luty 09, 2006, 21:28:37
kurcze a mi sie akurat ferie kończą  :P
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 10, 2006, 00:39:37
a jaka to byla opcja ?  :-X  :'(

EDIT by spax: WISI MI TO (c) shyha (http://spax.kewlnet.int.pl/spi/graph/emoticon/oomonkey.gif)
EDIT by rezoner : aha ^^
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 12, 2006, 14:21:36
A jak teraz jest z tym głosowaniem przez 'publiczność' ?
Kiedyś była dyskusja na ten temat, ale w sumie nie wiem jak sie to wszystko skończyło ?
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Luty 12, 2006, 17:45:44
Cytuj
A jak teraz jest z tym głosowaniem przez 'publiczność' ?
Kiedyś była dyskusja na ten temat, ale w sumie nie wiem jak sie to wszystko skończyło ?
Była chyba sonda na warsztacie, z której wynikło, że zostajemy przy starych metodach. :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 12, 2006, 18:09:18
A co ze stroną compo ? jest jakaś nowa czy serwer sie zwalił ?
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: matyssek w Luty 12, 2006, 19:24:24
Regedit teraz pracuje nad nową wersją strony domowej (a co za tym idzie również compo), która będzie na innym serwerze.

pozdrawiam, matyssek

// EDIT: zły cytat kliknąłem :P
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 12, 2006, 19:36:54
Thx za odp.
PS. Pisze ktoś coś na te compo ?
Bo ja sie przemogłem, i właśnie jestem w trakcie tworzenia mojego Galaxiana (w GDI :P)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Luty 12, 2006, 19:46:33
Miałem zamiar, ale chyba nic nie napiszę (ew. coś z grafiką w stylu Warning Forever, jak będę miał chwilę). Jak dla mnie temat jest zbyt ograniczający i jak bym nie kombinował, tak to, co wymyślę, jest podobne do Tyriana. :P
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 12, 2006, 20:10:30
A ja se skrobne. Miałem zamiar nie brać udziału, ale mój wcześniejszy projekt zaczął sie sypać, i postawnowiłem w piątek że chyba coś skodze :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 12, 2006, 20:14:16
Ja pisze i to jutro albo pojutrze kończe i wysyłam bo niestety mam troszkę mało czasu, ale piszę, teraz pracuję nad przeciwnikami ;)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Hadrian W. w Luty 12, 2006, 20:33:00
Ja pisze ale idzie z zmiennym szczesciem. A inni pewnie sie boja deklarowac ;)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 12, 2006, 21:11:39
Ostrzegam że jak ktoś się łasi na ostatnie miejsce to ja je już zająłem ;p

A ci co robią to jak mają i są łaskawi to niech sypną screenami ;)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: really w Luty 12, 2006, 22:05:35
Cytuj
Ostrzegam że jak ktoś się łasi na ostatnie miejsce to ja je już zająłem ;p
Chyba nie znasz jescze moich możliwości :D

Moja gra to na razie ładne okienko pod OpenGL i jakiś samolocik narysowany w Paincie :D
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 12, 2006, 22:31:20
(http://img355.imageshack.us/img355/8342/beztytuu3ga.th.jpg) (http://img355.imageshack.us/my.php?image=beztytuu3ga.jpg)
Oto moje 'cudo' :P Czeka jeszcze na jakąś lepszą grafike i troche kodu.
Zapodajcie też wasze screeny, jeśli to nie tajemnica :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 13, 2006, 12:26:35
Antrykot - ktoś ci robi grafe czy sam sobie robisz ?

Ja niestety nie mam za bardzo czym się chwalić ale się nie wstydzę - http://free.of.pl/l/lor/compo22006.html , niech się wstydzi ten co patrzy ;p heheh
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 13, 2006, 13:45:39
Tzn grafika jest z googla, po moim małym tuningu (tzn dorobienia wątpliwej jakości animacji :) )
Ale jeszcze dorobie grafe, jak skończe kod :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: really w Luty 13, 2006, 16:38:29
Ja mam taką propozycję, żeby w przyszłych compotach można było używać tylko grafiki, muzyki itp. stworzonej przez siebie. Ja wiem, że raczej mało kto ma tutaj wystarczające umiejętności w robieniu grafiki, ale nie o to chyba chodzi w tych konkursach. IMO chodzi o dobry pomysł i dobry kod, reszta to tylko dodatek.

PS. Nie mam nic do tych, którzy "pożyczają" coś do swojej gry, bo sam to chyba zrobię w obecnym compo :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 13, 2006, 16:53:21
Ale kiedyś chyba Regedit powiedział, że nie jest to konkurs dla Grafików tylko dla koderów.
Pozatym czasem może być za mało czasu na włąsną grafike (jakieś krótsze compo).
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 13, 2006, 19:33:35
To jest konkurs twórców gier komputerowych. Compo sprawdza nie tylko umiejętności kodzenia ( zresztą i tak zwykle wygrywają najbardziej grywalne gierki ), ale także umiejętność doboru grafiki i muzyki, aby zbudować odpowiedni klimat. Mało kto z nas potrafi rysować grafikę i pisać muzykę, a ładna grafika zwiększa poziom compo :) Gry z compo oceniają koderzy, co nieznaczy, że przypadkowych zainteresowanych mamy katować swoimi pseudo dziełami.  ;D
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 13, 2006, 21:04:27
Mam pewne pytanie - nie mogę wysłać 2 prac, to jasne, ale czy mogę wysłać jako jedną pracę gierkę w wersji na słabe kompy i w wersji na dobre kompy ?  :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 13, 2006, 22:01:22
Jeżeli to nadal ta sama gra to nie widzę przeszkód dlaczego miałbyś niemóc wysłać 2 wersji
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Reg w Luty 14, 2006, 16:55:18
LOR: Jasne, że możesz, o ile to będzie jako jedna praca - w jednym archiwum itd. Po prostu dasz dwa różne EXE-ki czy inne zasoby.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 17, 2006, 16:19:38
Regedit, podał byś jakiś namiar, bo jak nie ma stronki twojej to cholera wie gdzie wysyłać prace i do kiedy..
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: prophet w Luty 17, 2006, 16:22:18
http://regedit.i365.pl/warsztat/compo/
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 17, 2006, 16:26:47
o ;] senk ju ;)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: bojkar w Luty 17, 2006, 18:16:12
mam pytanie nie da rady przesunac termin compo o 24h? Niektorym ferie sie skonczyly w poniedzialek, maja mature, musza robic za kodera, grafika 3d i 2d. Mysle ze kazdemu sie przyda te 24h
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Reg w Luty 17, 2006, 18:19:22
Prace wysyłać należy na ten sam adres co zawsze, czyli regedit@risp.pl. Nowa strona Compo to http://regedit.i365.pl/warsztat/compo/ . Przesunięcia terminu nie będzie, pisałem już o tym nie raz że tak być nie może. Na prace czekam do 20:00.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 17, 2006, 19:14:52
Też mam mature, ferie mi się skończyły 3 tygodnie temu, a w dodatku 3 dni mnie nie było praktycznie w tym tygodniu... oddaje to co mam ;) Jak by regedit przesunął termin to było by nieuczciwe wobec reszty która tak sobie cyrklowała aby dziś na 19:59 się wyrobić.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: spax w Luty 17, 2006, 21:21:37
Dałeś ciała st3tc (http://spax.kewlnet.int.pl/spi/graph/emoticon/rotfl.gif) może innym razem ci się uda. (http://spax.kewlnet.int.pl/spi/graph/emoticon/roll.gif)

Pogralem w te 3 prace. I jedyna godna uwagi to praca Zipera, reszta choć wydawała się fajna to za szybko chodziła(brak deltatime panowie (http://spax.kewlnet.int.pl/spi/graph/emoticon/noob.gif))

pozdro
spax.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 17, 2006, 21:37:32
Może głupie pytanie, ale można już gdzieś pobrać prace ?
Bo tak lookam po stronie compo i nie widze.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Reg w Luty 17, 2006, 22:11:32
Sory za tak duże opóźnienie ale oprócz Compo w tym samym czasie ważyły się (że tak powiem) losy Warsztatu :) Prace już są na stronie konkursu.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: artpoz w Luty 17, 2006, 22:12:53
Może głupie pytanie, ale można już gdzieś pobrać prace ?
Można.
http://regedit.i365.pl/warsztat/compo/edycje.php?x=view&id=73

Osobiście najbardziej podobała mi się praca zipera choć niestety mało grywalna ale dziwięki, muza i efekty rox :)

Pozdrawiam
artpoz
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 17, 2006, 22:16:00
To tak:
ziper:
ta pracka mi sie nie odpala, po prostu reset kompa bez jakichkolwiek errorów (win XP)
antrykot:
mi sie podoba, chodzi faktycznie dość szybko ale fajne, takie milusie dla oka jak... (wole nie kończyć)
bardzo fajne pociski i tak dalej, mi do tego (jak widać) jeszcze sporo brakuje ;)
dwa razy wyskoczył debuger visuala i gierka się wyłączyła
no i chyba troszkę przesadziłeś z przezroczystością
lor:
heheh no cóż tu powiedzieć, uczę się dopiero, a co ;p

Szkoda że tak mało osób startowało

<edit>
dla antrykota:
"An unhandled win32 exception occurred in GDI.exe [1888]."
Unhandled exception at 0x00404c23 in GDI.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x043f23f0.
nie wiem czy to wina mojego soft'u czy twojej gierki.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: BoBo w Luty 17, 2006, 22:18:00
Cytuj
ważyły się (że tak powiem) losy Warsztatu
no, no, brzmi to nieciekawie... Czy można prosić o więcej szczegółów?
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: spax w Luty 17, 2006, 22:26:44
Cytuj
ważyły się (że tak powiem) losy Warsztatu
no, no, brzmi to nieciekawie... Czy można prosić o więcej szczegółów?
Chodziło o kanał ale już wszystko jest ok (http://spax.kewlnet.int.pl/spi/graph/emoticon/smile.gif)

pozdro
spax.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: bojkar w Luty 17, 2006, 22:29:34
Ziper roxuje. Jakby termin byl dluzszy z 24h napewnoe byloby wiecej prac.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 17, 2006, 22:30:25
ok, więc tak
Pracka zipera mi sie nie odpala, z błędem że nie ma rozszeżenia  BufferObject. Tzn dam continue,i słychać przez chwile muzyke, a potem crash :/

Pracka Lora : Podoba mi sie, tylko tło mogło by być na całą wysokość ekranu, i więcej przeciwników.

Pracka Michrza : Taki asteroid tylko z fabuła ;] Da sie szpilnąć, tylko większa różnorodność trójkątów-mutantów by sie przydała.

A co do mojich wypocin :  szybkości działania. Chodzi raczej tak samo jak u mnie (windowsowy timer), ew wolniej. Zwolnić zawsze można, ale przy testowaniu prędkość wydawała mi sie odpowiednia. A przezroczystość można wyłączyć (backspace).

No troche mało gierek, ale chyba compo nie wypadło najgorzej :)
Ja w każdym razie jestem zadowolony.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 17, 2006, 23:01:57
Dobra to ja teraz mam pytanko (off topic zdeczka):
dlaczego moja gierka działa tak diabelnie wolno na słabszych kompach ? Przeca to jest pare latających prostokątów i trójkątów, nic nadzwyczajnego nie robi.

Może macie jakieś linki do artów o wydajności i takich bajerach w grach ?

<edit>
dopiero teraz zagrałem w gierke michrza
niby taka prosta ale.. podoba mi się :D dawno w coś z takim "HC vectorowym" klimatem nie grałem ;D
problem jest tylko taki, że te "mutanty" lecą pod takim kątem że z działka na wierzchołku trójkata zenona nie da się ich czasami ubić
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Ziper w Luty 18, 2006, 02:06:06
Dzieki za mile komentarze dotyczace mojej gierki.
Niestety nie zdazylem dopracowac wszystkiego tak zeby dzialalo bez zarzutow(braklo paru godzin)
Szkoda tez ze tak malo osob startowalo, spodziewalem sie przynajmniej 6, w tym wielkiego st3tc  ;)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Luty 18, 2006, 03:27:29
Antrykot:
+ ogólnie proste, ale fajne :)
+ boss jest fajnym dodatkiem
- nie znalazłem sklepu
- trochę brakuje dźwięku
- flara eksplozji ma ostre krawędzie
- zmiana rozdzielczości nie zmienia trybu graficznego (po prostu zmienia rozmiar okna
- wśród wspieranych rozdzielczości nie ma mojej (1280x1024)
- problem z menu (wciśnięcia Alt powoduje utratę kontroli nad statkiem)
- około 60k punktów się wywaliło

LOR:
+ fajnie wygląda i da się trochę pograć
+ ciekawe formaty plików
- duże problemy z szybkością działania wersja fast działa strasznie szybko, wersja slow działa ekspresowo (pomiędzy startem gry a rozbiciem się o coś mija ułamek sekundy), po włączeniu VSync (zwykle zablokowane w ustawieniach karty) wersja slow działa bardzo szybko, a wersja fast działa wolno (chociaż może tak powinno być) - następnym razem koniecznie używaj jakichś timerów niezależnych od FPS
- problemy z przezroczystością statków
- bug w zarządzaniu pociskami (jak znika jakiś statek, znika jego pocisk, jak jakiś statek się pojawia, pojawia się także jeden z wcześniej wystrzelonych pocisków)
- brak autofire
- tajemnicza kreska na końcu mapy
- także brak sklepu

Michrz:
+ co to wogóle jest? ciekawy pomysł :)
- brak sklepu po raz kolejny
- problem z rozdzielczością (gra zajmuje pewien obszar w rogu ekranu myśląc, że jest fullscreen)

Ziper:
+ graficznie bomba :)
- szkoda, że niedokończone, bo zapowiada się nieźle


Podsumowując, szkoda, że nie wystartowałem, bo jak zwykle, niż to, co się zrobiło ważniejsze jest to, że się coś wogóle zrobiło (zwłaszcza, że głównym powodem mojej rezygnacji była konieczność zrobienia sklepu a'la Tyrian i nie byłem pewien, czy mi by się to zmieściło w 4k exe). :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 18, 2006, 11:02:04
Jeśli chodzi o ten sklep, to w Tyriana nie grałem, a wątek sklepu pojawił sie chyba tylko w jednym poście przy wyborze tematu, i jakoś mi umknął :)


Cytuj
odsumowując, szkoda, że nie wystartowałem, bo jak zwykle, niż to, co się zrobiło ważniejsze jest to, że się coś wogóle zrobiło (zwłaszcza, że głównym powodem mojej rezygnacji była konieczność zrobienia sklepu a'la Tyrian i nie byłem pewien, czy mi by się to zmieściło w 4k exe).
A dlaczego chciałeś 4K ?  Na compo chyba nie ma oraniczeń ;)

Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Luty 18, 2006, 11:06:39
Cytuj
A dlaczego chciałeś 4K ?  Na compo chyba nie ma oraniczeń ;)
Tak by było bardziej 1337. Poza tym, miałbym dobrą wymówkę na to, dlaczego gra nie jest bardziej dopracowana. W 4k można naprawdę sporo zmieścić. :)


EDIT: Wczoraj sobie przypomniałem, w jaki sposób "sklep" był zrealizowany w amigowej strzelance Apidya - takie coś by było do zrobienia. :) Może kiedyś w wolnej chwili się skuszę i jednak coś zrobię poza compo w tym stylu. :)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 18, 2006, 11:13:05
Nie było koniecznośc robienia sklepu a'la Tyrian. Jakbyś czytał wątek z compo to pisałem tam, że jest to tylko moja sugestia. Anyway, lubie sie wylamywac z tlumu i robic sobie wrogow, wiec napisze szczera prawde. Poziom compo jest tak naprawde zalosny. Moze zmienilbym zdanie gdyby gra Zipera mi odpalila. Wiem sam nie wzialem udzialu wiec teoretycznie nie mam prawa narzekac, ale ludzie - wy uczycie sie kodzic, macie ogromne mozliwosci, a w byle jakim clicku to jest 2 dni roboty, zeby was pobic. Moim zdaniem brakuje wam wyczucia klimatu. Jak jest temat gra typu tyrian, to sciagac Tyriana, Raptora, Xenona and all da Top Down ShooterZ i chlonac ten swiat.

Wszyscy narzekaja, ze trudno o grafikę. GÓWNO PRAWDA. Szukać nie umiecie. Tereny można wziąść z chipsetów RPGM ( http://charas-project.net/resources.php?wa=0&lang=en&area=Chipsets&howmany=10&fsearch= )
Sprity, z gierek SNES'owych. Emulator sciagnac i ripowac, to jest 10 minut roboty na 10 statkow.

Ze juz nie powiem ze nikt nie wpadl na pomysl, zeby wziasc grafike od tworcow Tyriana :
http://lostgarden.com/2005/10/programmer-design-sinistar-graphics.html
( Sinistar GFX & RTS GFX - w jednytm statki w drugim tereny )
a to mockup zrobiony na podstawie tych tilesow : http://kewlnet.int.pl/~rezoner/mockup2.png

Muzyka, dżizus mać :
wystarczy wyciac cos z strzelanki : http://www.mirsoft.info/gamemods.php
albo poszukac autorskich modow : http://www.modarchive.com/

Dźwięk : bierzecie Modplug tracker, Fruity Loops, albo jakikolwiek program do tworzenia muzyki, lub obrobki dzwiekow. Sciagacie SAMPLE, szukacie tam bebenka, wkladacie go do programu, gracie go na wysokiej nucie i juz jest oldschoolowy odglos strzalu.

I jeszcze taka dygresja  : Zeby moc tworzyc dobre gry, trzeba zrozumiec mozliwosci zespolu. Kazdy z was powinien pobawic sie Pixelartem, 3D i tworzeniem muzyki, zeby pojac jak to wszystko dziala, gwarantuje, ze jak pobawicie sie dluzej tworzeniem muzyki wasze gry beda wyposazone w bardziej dopasowana nute. Nie dlatego ze bedzie w nich wasza muzyka, ale dlatego, ze nabiera sie swego rodzaju wyczucia.

END
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 18, 2006, 12:53:22
No może i racja, ale dlaczego nie wziołeś udziału ?
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 18, 2006, 13:02:44
Cytuj
wy uczycie sie kodzic, macie ogromne mozliwosci, a w byle jakim clicku to jest 2 dni roboty, zeby was pobic. Moim zdaniem brakuje wam wyczucia klimatu.

Tia, po pierwsze to w clicku można zrobić PROST¡ grę dużo łatwiej i dużo szybciej, ale to jest konkurs dla coderów nie dla klikaczy ;)
Po drugie to mi brakuje nie wyczucia klimatu, ale umiejętności i wiedzy i dobrze o tym wiem i nad tym pracuję, a także czasu - nad tym pracować nie mogę ;)
Co do muzy / grafiki - grałem na pianinie i na gitarce (dawno i nie prawda), nie dałem muzy bo "patrz wyżej", grafą też się bawiłem - robiłem w maxie i w photoshopie głównie, ale z powodów czasowych po prostu nie przykładałem do niej specjalnie uwagi (j.w. konkurs dla coderów, nie dla grafików).

Co do robienia sobie wrogów to raczej wątpie ;p ja tam czekam na krytyke / wskazówki ;)
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 18, 2006, 13:34:30
No może i racja, ale dlaczego nie wziołeś udziału ?


Bo miałem bardzo ograniczone zasoby czasowe i byłem pewien, że nie dam przez to rady zrobić czegoś co będzie miało szanse stawić czoła konkurencji.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 18, 2006, 14:06:03
Ale co tu stawiać czoła konkurencji ? Przeca chodzi o zabawe i to wsio.

Cytuj
§ 21

Nie ma żadnych nagród materialnych. Do wygrania jest radość, satysfakcja, uznanie... Zresztą mniej liczy się zajęte miejsce, a bardziej sam udział. Jak to ktoś kiedyś trafnie ujął, to ma być friendship, a nie war.
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 18, 2006, 15:12:01
Kazdy bierze udzial w compo z innego powodu. Ja dobrze sie bawie jak jestem w top 3 XD
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 18, 2006, 15:20:58
Jak by nie było to w tym compo, wszyscy byli w top 3 :P
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 18, 2006, 16:27:33
hehehhe nawet w top 1 ;p
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: niezidentyfikowany w Luty 18, 2006, 23:57:14
Ja zaliczam sie do grupy ludzisk którym gra Zipera nie działa ,a dokładnie wyskakuje komunikat "EXT:<swapInterval>not availbe,continue?" .
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Ziper w Luty 19, 2006, 04:23:24
Zrobilem wlasnie maly upgrade do mojej gierki. Teraz powinna bez problemu ruszyc na kazdym kompie.
Wystarczy podmienic oryginalny exec i to wszystko  :)

http://republika.pl/ziper/run.rar
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Antrykot w Luty 19, 2006, 11:08:46
@Ziper: Teraz dostałem bluscreena :/
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: sobol w Luty 19, 2006, 11:50:20
Ziper: tym razem włączyło się menu (postęp jest ;) ), i... i nic, jak nacisne dowolny przycisk to reset kompa ;/
Tytuł: Odp: COMPO - SONDA
Wiadomość wysłana przez: Rezoner w Luty 19, 2006, 13:16:23
A mi odpalilo bez problemow. Co tu gadac, nie zawiodlem sie na wujku ^^