Warsztat.GD

Produkcja gier => Grafika 2D => Wątek zaczęty przez: kozuya w Luty 09, 2013, 19:04:39

Tytuł: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: kozuya w Luty 09, 2013, 19:04:39
Witam potrzebuje zrobić piłeczkę w 2d(widok z góry) i animację jak się obraca. Zrobiłem koło wypełniłem kolorem niebieskim i dodałem cień. Efekt wyszedł jak dla mnie dobry. Tylko jak dodać animację ze ona się obraca jak powinny wyglądać kolejne klatki ? może ktoś ma jakiś prosty przykład ?
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: Estivo w Luty 09, 2013, 20:12:41
po prostu ją obracaj? serio to i tak nie będzie widać czy się obraca z racji jednolitego koloru.
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Luty 09, 2013, 20:35:23
wyrenderuj w jakimś Blenderze albo czymś podobnym zestaw klatek dla kulki toczącej się do przodu, a potem te grafiki obracaj w stronę ruchu kulki
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: kozuya w Luty 09, 2013, 21:09:42
eh chyba będę musiał darować sobie sobie to bo blendera wgl nie znam i nie mogę się w nim połapać ;/
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: Frondeus w Luty 09, 2013, 21:18:36
Może dodaj jakieś nierówności, kolory czy coś aby widać było że kulka się obraca?
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: jorul w Luty 09, 2013, 21:57:04
Też całkiem niedawno czegoś takiego potrzebowałem i ostatecznie poradziłem sobie jakoś w Illustratorze. Ale wcześniej na Googlach znalazłem taką kulkę:
http://www.emunix.emich.edu/~evett/GameProgramming/BookCode/chapter11.new/multithread/sphere.bmp
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: ropusz w Luty 10, 2013, 01:49:06
a może dodać zwykłego naise i je przesuwać w zależności ile chcesz klatek na animacje?
Tytuł: Odp: Tworzenie Kulki + animacja po klatkowa
Wiadomość wysłana przez: Estivo w Luty 10, 2013, 13:23:19
Według mnie to zwykły PoL.