Warsztat.GD

Produkcja gier => Grafika 2D => Wątek zaczęty przez: thesaint5 w Marzec 21, 2012, 23:19:11

Tytuł: Płynny chód człowieka-druciaka w 2d
Wiadomość wysłana przez: thesaint5 w Marzec 21, 2012, 23:19:11
Wydaje mi sie ze nawet jesli zaanimowac
postac jako człowieka-druciaka z ok 10
grubych kresek (po dwie kreski na kazda
konczyne itp) to jesli tylko plynnie okreslic
ruch tych kresek daloby sie osiagnac wzglednie
mily dla oka efekt - pytanie tylko jak np
zaanimowac te kreski by osiagnac  plynny
chód

tutaj jest kawalek tego co zrobilem (same nogi)
ale nie jest to do konca dobry efekt ->

http://dl.dropbox.com/u/42887985/app.zip

(tutaj jest - faza 1 - kolano do przodu, faza 2
biodro i stopa do przodu, faza 3 dostawienie
nogi )

jak to poprawic?



Tytuł: Odp: Płynny chód człowieka-druciaka w 2d
Wiadomość wysłana przez: Esidar w Marzec 21, 2012, 23:44:50
Zwykła interpolacja między punktami (końcówki kresek) wystarczy http://www.youtube.com/watch?v=8qHhUkVt4Og .

Jeżeli nie chcesz tego animować ręcznie, to do 2D łatwo zaprząc rotoskopię (ang. rotoscope).
Tytuł: Odp: Płynny chód człowieka-druciaka w 2d
Wiadomość wysłana przez: thesaint5 w Marzec 22, 2012, 07:04:57
Zwykła interpolacja między punktami (końcówki kresek) wystarczy http://www.youtube.com/watch?v=8qHhUkVt4Og .

Jeżeli nie chcesz tego animować ręcznie, to do 2D łatwo zaprząc rotoskopię (ang. rotoscope).

chodzi mi o sam 'wzór' na te końcówki (kolana stopy
i biodro) przy bieganiu - ((ogolnie to chce zrobic jakos
wygladajacy 'szkielet' dla wojownika karate (ew pozniej
moznaby narysowac na tym animacje))) - jest to niestety
troche problematyczne