Warsztat.GD

Społeczność => Projekty zaawansowane => Wątek zaczęty przez: lgromanowski w Marzec 06, 2012, 08:22:57

Tytuł: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 06, 2012, 08:22:57
    The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.18.0! Release packages for Ubuntu are now available via our Launchpad PPA (https://launchpad.net/~openmw/+archive/openmw). Release packages for other platforms are available on our Download page (https://code.google.com/p/openmw/downloads/list). This version introduces a myriad of new features, including Level-Up, Key re-binding, Spell buying, eating ingredients, using Keys to open things, and much more. Read on for the full changelog.

        WeirdSexy stars again, in our 0.18.0 release video:
        http://www.youtube.com/watch?v=LdEThh8efGs (http://www.youtube.com/watch?v=LdEThh8efGs)

        Known Issues:
                Changelog:
       
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Marzec 06, 2012, 12:05:04
Wygląda nieźle, szkoda, że porzuciliście D na rzecz C++, ładnie byście D wypromowali gdyby się udało :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Marzec 06, 2012, 15:48:02
^that^

Sugeruję, byście skrobnęli mały post-mortem Waszych 'konotacji' z D - czyli co konkretnie skłoniło Was do przepisania iluś tam wielu linijek kodu na starszy język. :) Takie arty są cenne.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: vashpan w Marzec 06, 2012, 16:18:25
Mysle ze zgadne: brak porzadnych narzedzi deweloperskich...

Niestety, mimo iz D jest najlepszym jezykiem natywnym pochodnym C/C++ obecnie, to przez brak narzedzi ( i jakiegos "killer frameworka"lub "duzego" uzytkownika ) jeszcze dlugo bedzie w niszy.

Dwa jezyki: Ruby - popularnosc wzrosla z powodu fajnego frameworka, Objective-C, ten niegdys bardzo niszowy jezyk uzywany w sumie tylko do pisania natywnych aplikacji pod OSX, teraz dzieki iOS jest nieprawdopodobnie wysoko w rankingach TIOBE i przegonil wlasnie PHP...

Kto ma chec stworzyc porzadne IDE dla D ? ;] ( serio mowie - nie raz myslalem zeby stworzyc proste, ale konkretne i uzywalne IDE... prosty debugger+podpowiadanie skladni ( w przypadku D to cale lata swietlne prostsze niz w C++   )+edytor i obsluga projektow ) Jest mnostwo rozbebranych projektow, a zaden nie doprowadzony do stabilnego i uzywalnego stanu...
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Marzec 06, 2012, 16:27:40
@up proponuję nie tyle "stworzyć" tylko "dokończyć" :). Chociaż w sumie nie jestem pewien... Jak dobre IDE, to na Eclipsie (Visual Studio ostatnio jak sprawdzałem to niestety swoich źródeł w formie biblioteki nie udostępnił, więc... :)), całe UI do IDE jest zatem gotowe z marszu. Parser w Javie już ktoś napisał. Even better...

Descent był na Eclipsie i był dość dziką próbą, przez "wizjonerów" którzy wpadli na to, by skopiować połowę JDT i podpiąć parser :). JDT jest dość dziwny, bo kompiluje "w locie", a nie na zyczenie, jak robimy przy C/C++, więc IDE wyszło z tego dość dziwne. Na jego bazie ktoś zaczął DDT (drzewiej Mrmhhmhm) i leży teraz rozgrzebane w wersji 0.5.0 na gicie Google Code, ostatnia zmiana z lutego, poprzednie ze stycznia. Nie wiem, co o tym myśleć.

Heej, a ja tu właśnie tematu na magisterkę szukam... Nie, nie, must resist the temptation! :D

(btw "całe lata świetlne prostsze", n1 :))
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 06, 2012, 20:15:59
Wygląda nieźle, szkoda, że porzuciliście D na rzecz C++, ładnie byście D wypromowali gdyby się udało :)
^that^

Sugeruję, byście skrobnęli mały post-mortem Waszych 'konotacji' z D - czyli co konkretnie skłoniło Was do przepisania iluś tam wielu linijek kodu na starszy język. :) Takie arty są cenne.
Na starej stronie (na SourceForge) oryginalny maintainer projektu, Nicolay Korslund, umieścił krótką notkę z powodami zmiany:

Cytuj
We're switching to C++
It's now official: OpenMW is changing development language from D to C++. The reasons for this are threefold:

    Very few people know D, lots of people know C++
    Nobody has a D compiler, and setting one up is difficult on most platforms except for 32 bit Linux
    Maintaining a mixed D/C++ code base is too much work, mostly because the compiler and tools don't work well together in this scenario (especially on Windows.)

I feel that if the D compiler and tools had been more mature and user-friendly, the benefits of the D language would have made the other problems worth it. But a lot of people have asked for this conversion now, and most seem to be happy about the decision (and so am I), so I think it's the right choice.

While we're rewriting the engine anyway, we are taking the time to do a (much needed) redesign as well. There's already a mailing list discussion here.

This means it will take a little while to get back to where we are now. But worry not, once the design is done, much of the actual engine code will be copy/paste from the old engine. And a cleanly designed engine will be easier to debug and much faster to work on in the future!
Nicolay Korslund | 16 November 2009 | General

ale niestety poza tymi informacjami nic więcej na ten temat nie wiem.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Marzec 06, 2012, 20:25:55
Pamiętam jak znalazłem kiedyś ten projekt, była to wersja bodajże 0.6, ostatnia w D. Potem wyżej wspomniana notka na blogu, a później długo, długo nic - więc przestałem zaglądać.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Marzec 06, 2012, 21:23:53
Kos, jeśli chodzi o IDE, to ludzie twierdzą że VisualD i MonoD są bardzo dobre nawet z debuggerem. Ja ze względu na uprzedzenia ideologiczne ich nie testowałem :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 28, 2012, 23:02:07
Mały update :) Właśnie wyszła kolejna wersja 0.13 OpenMW, a w niej następujące zmiany:
- Została zaimplementowana mechanika okna, w którym są wyświetlane dialogi z NPCami
- Przerobiony został rendering nieba, dodane zostały efekty pogodowe
- Dodany został tryb "Wireframe" (polecenie twf w konsoli gry)
- Poprawka regresji z wer. 0.12 objawiającej nie działaniem efektów dźwiękowych
- Poprawka dźwięków 3D
- Dodano dźwięki pogodowe, drzwi, pojemników, podnoszonych przedmiotów i dziennika
- Różne usprawnienia, i czyszczenie kodu
- Poprawiono krasz podczas odwiedzania lokacji "Dren plantation"
- Usprawnienia launchera gry
- Dodano efekt fade to black dla cut-scenek
- Dodano backend ekwipunku postaci
- Poprawka z usunięciem dodawania znaku o kodzie ascii 16 podczas aktywacji konsoli gry na OSX
- Poprawiono źle ustawione bryły kolizji
- Poprawiono nieprawidłowe światła przy pochodniach
- Poprawiono problemy z wyświetlaniem przezroczystości

Filmik z ficzerami:

http://youtu.be/9gOqBU2oZnk

Zapraszam do testowania :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Marzec 28, 2012, 23:13:23
http://youtu.be/9gOqBU2oZnk
Bardzo rzadko widuję tej jakości video z projektów open-source - świetny montaż i narracja :-)

Liosan
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 28, 2012, 23:18:54
Bardzo rzadko widuję tej jakości video z projektów open-source - świetny montaż i narracja :-)

Liosan

Dzięki, przekażę autorowi filmiku :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Dab w Marzec 28, 2012, 23:58:07
Chyba o heightmapie zapomnieliście... :)

Co o projekcie sądzi Bethesda?
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 29, 2012, 00:02:47
Chyba o heightmapie zapomnieliście... :)

Nie, obsługa terenu będzie w 0.14, na razie jest w branchach terrain / terrain18 Yacobiego ( https://github.com/Yacoby/openmw ) i scrawla ( https://github.com/scrawl/openmw ).
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 29, 2012, 00:19:17
Co o projekcie sądzi Bethesda?

OpenMW ma stałe miejsce na forum Bethesdy, także z tego co się orientuję nie robią z tego problamu :) Poza tym nie dystrybuujemy kontentu z MW, gracz musi posiadać oryginalną grę żeby grać. Można oczywiście próbować odpalić jakieś mody total conversion z kontentem całkowicie stworzonym przez modderów.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Marzec 29, 2012, 17:52:11
+1 za jakością filmiku! Good job :-)

A mógłbym dowiedzieć się, czym nagrywaliście dźwięk (mic i karta)? Chciałem sobie jakoś w miarę tanio ustawić podstawowy setup do videotutoriali i nie chciałbym nagrywać webcamem. :D
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Marzec 29, 2012, 20:05:11
+1 za jakością filmiku! Good job :-)

A mógłbym dowiedzieć się, czym nagrywaliście dźwięk (mic i karta)? Chciałem sobie jakoś w miarę tanio ustawić podstawowy setup do videotutoriali i nie chciałbym nagrywać webcamem. :D
To były jakieś zwyczajny  mikrofon i zwykła karta dźwiękowa, ale mogę się podpytać o to dokładniej.

//Edit: Link do forum Bethesdy: OpenMw NewesterEST Thread (AGAIN) (#5) (http://forums.bethsoft.com/topic/1155085-openmw-newesterest-thread-again-5/) - jakby ktoś szukał :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Kwiecień 30, 2012, 21:20:52
Cześć,
po kilku tygodniowej przerwie pojawiła się kolejna wersja projektu OpenMW (http://openmw.org) - 0.14, a w niej następujące zmiany i poprawki:


Krótki filmik opisujący zmiany można obejrzeć pod adresem: http://youtu.be/wNjlgg8yRe4 (http://youtu.be/wNjlgg8yRe4)

Zapraszam do testowania :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Maj 01, 2012, 12:43:59
Widziałem filmik na warsztacie, wygląda nieźle ;-)

Parę pytań:
- to FOV nie jest jakieś dziwne?
- path gridy są liczone przez Was czy były wypalone w mapie?
- kiedy porządna fizyka? ;)

Liosan
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Maj 01, 2012, 14:20:30
Pobawiłem się trochę, wygląda to to fajnie, i nie tnie się nawet zbytnio na moim leciwym sprzęcie. Z tym, że jak zaczynam dialog, to mam kilkusekundowy zwis (tak do dziesięciu sekund), i po każdej opcji dialogowej również. A jak jest wybór co powiedzieć (czerwone napisy), to nie zawsze łapie kliknięcie. A, i nie ma polskich znaków.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Maj 03, 2012, 21:37:53
Widziałem filmik na warsztacie, wygląda nieźle ;-)

Parę pytań:
- to FOV nie jest jakieś dziwne?
- path gridy są liczone przez Was czy były wypalone w mapie?
- kiedy porządna fizyka? ;)

Liosan

Hmm, FOV faktycznie momentami wygląda odrobinę dziwnie na tym filmiku. Path gridy są w ESMach (rekordy PGRD i PGRC). Fizyka jest w trakcie, aktualnie walczy z nią Jhooks, w wersji 0.15 powinna już być :)

Pobawiłem się trochę, wygląda to to fajnie, i nie tnie się nawet zbytnio na moim leciwym sprzęcie. Z tym, że jak zaczynam dialog, to mam kilkusekundowy zwis (tak do dziesięciu sekund), i po każdej opcji dialogowej również. A jak jest wybór co powiedzieć (czerwone napisy), to nie zawsze łapie kliknięcie. A, i nie ma polskich znaków.

Dodaj do pliku "openmw.cfg" linijkę:
Cytuj
encoding=win1250
i nie ma bata pl-literki muszą działać :)

Ogólnie możesz do openmw.cfg wrzucić wszystkie opcje, które są wyświetlone w "openmw --help" będą one automatycznie wczytane i ustawione na wartości jakie w tym pliku umieścisz.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Maj 04, 2012, 07:54:11
Dodaj do pliku "openmw.cfg" linijkę:i nie ma bata pl-literki muszą działać :)

Y u no UTF-8? ლ(ಠ益ಠლ)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Maj 04, 2012, 08:04:21
Y u no UTF-8? ლ(ಠ益ಠლ)

Kodowanie pl-literek w Morrowindzie (wersji PL) jest zrobione w win1250, dlatego wymagany jest ten parametr. Wewnątrz OpenMW używany jest utf-8.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Maj 04, 2012, 15:29:33
Kodowanie pl-literek w Morrowindzie (wersji PL) jest zrobione w win1250

Y they no UTF-8? ლ(ಠ益ಠლ)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Maj 27, 2012, 09:03:35
The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.15.0! Release packages for Ubuntu
are now available via our Launchpad PPA (http://"https://launchpad.net/~openmw/+archive/openmw"). Release packages for other platforms are available on our
Download page (http://"http://code.google.com/p/openmw/downloads/list").This version includes a reimplementation of the physics and player movement system,
elevating the player from slug to hobbit status. Terrain collision and many newly-implemented GUI
elements are also featured in this release. Our very own WeirdSexy has made a release video (http://"http://www.youtube.com/watch?v=kkOCH6bWqeo")
for your viewing pleasure.

Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Lipiec 02, 2012, 19:06:24
The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.16.0! Release packages for Ubuntu are now available via our
Launchpad PPA (https://launchpad.net/~openmw/+archive/openmw). Release packages for other platforms are available on our Download page (http://code.google.com/p/openmw/downloads/list). This version includes the Spell Window,
Alchemy Window, and a myriad of fixes and improvements.

A release video by our very own WeirdSexy can be viewed here: http://youtu.be/ThfZrNVp5kQ

Please review the following:

Known Issues:

Changelog:
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kuba D. w Lipiec 02, 2012, 21:24:21
A ja jestem ciekaw po cholerę to robicie ? Nie, żebym hejtował na projekt bo trzeba przyznać, że całkiem całkiem Wam to wychodzi - pytam tak po prostu z ciekawości.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Lipiec 02, 2012, 21:35:17
A ja jestem ciekaw po cholerę to robicie ? Nie, żebym hejtował na projekt bo trzeba przyznać, że całkiem całkiem Wam to wychodzi - pytam tak po prostu z ciekawości.
a po co się robi takie projekty? pomijając, że łatwiej się robi klona niż projekt od zera (masz gotowy cały concept, nie ma lepszego design doca niż gotowa gra, content też już masz z głowy), to jak piszesz po swojemu, to masz dostęp do kodu źródłowego. Masz dostęp do kodu, możesz rozszerzać do woli, np. dodać multiplayer.
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Lipiec 02, 2012, 22:32:32
pomijając, że łatwiej się robi klona niż projekt od zera (masz gotowy cały concept, nie ma lepszego design doca niż gotowa gra, content też już masz z głowy)
To nie jest klon tylko reimplementacja silnika. Nie mają design doca tylko pliki z danymi z oryginalnego Morrowinda.

... programistyczno-nerdowata część mnie uważa, że to jest zarąbiste :D

Liosan
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Lipiec 02, 2012, 23:12:34
Super! Chciałbym zobaczyć checklistę, czego jeszcze nie ma i jest w planach :).
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Lipiec 02, 2012, 23:17:58
To nie jest klon tylko reimplementacja silnika. Nie mają design doca tylko pliki z danymi z oryginalnego Morrowinda.

... programistyczno-nerdowata część mnie uważa, że to jest zarąbiste :D

Liosan
tzn. o to mi chodzi, że design docem jest gotowa gra - wszystkie elementy świata, interfejsu, przedmioty, dialogi już jest gotowe i łatwo można podejrzeć "w grze".
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Lipiec 02, 2012, 23:18:30
Super! Chciałbym zobaczyć checklistę, czego jeszcze nie ma i jest w planach :).
Proszę bardzo: http://bugs.openmw.org/projects/openmw/roadmap i m. in. dział "Feature Requests and Suggestions" (http://openmw.org/forum/viewforum.php?f=3) na naszym forum :)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Lipiec 08, 2012, 13:17:29
Um... Nie zapytałem w sumie o najważniejsze:

Po co to robicie? :D

Rozumiem, że fajnie byłoby wydłużyć żywotność gry i zachęcić modderów. To jest bardzo sensowny argument. Ale zastanawialiście się, czy pisanie tego od zera na pewno wychodzi taniej niż kupienie kodu?
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: koirat w Lipiec 08, 2012, 14:00:04
Ogólnie to szacun dla ekipy OpenMW, ale też zawsze sobie tak myślę czyż nie lepiej poświęcić te wszystkie roboczogodziny na wykonanie całkowicie własnego projektu ?
Czy jest to kwestia braku kadr od mediów ?
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Marduk w Lipiec 08, 2012, 15:09:59
Może robią to po prostu for fun i dla exp'a?
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: MadBonsai w Lipiec 08, 2012, 16:29:11
Avaj podał już bardzo dobre uzasadnienie. Chłopaki piszą tylko własny kod pod gotowy design i content. IMHO to całkiem skuteczny na pierwsze otarcie się z RPG. Gdyby mieli robić wszystko swoje, potrzebowali 4-5 razy tyle ludzie różnych specjalizacji. Doświadczyliby dziesiątek re-designów. Bardzo dawno nie widziałem zespołu, który by to przetrwał. Nie grę wielkości Morrowinda ;)
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Sierpień 01, 2012, 07:06:45
+1 za jakością filmiku! Good job :-)

A mógłbym dowiedzieć się, czym nagrywaliście dźwięk (mic i karta)? Chciałem sobie jakoś w miarę tanio ustawić podstawowy setup do videotutoriali i nie chciałbym nagrywać webcamem. :D

Sorry, że z takim opóźnieniem, ale zwyczajnie uciekło mi to z pamięci.

Cytat: WeirdSexy
I use a Shure SM57 microphone into a Lexicon audio interface through USB to my computer. I use Adobe Audition for my audio record/processed and Adobe Premiere for video editing. I use FRAPS for recording the raw video.

A microphone and audio interface like mine would run you a good bit of cash, but they are mostly unnecessary for this kind of recording. The main contributing factor to the "quality" (and really, that is quite flattering) of my voice overs is the processing I do in Audition.

The basic processing chain is: Noise Reduction (huge difference) > Equalizer (find what works for your voice, there are guides for this if you do some googling) > Compression (evens out loud and soft parts of speech. Once again, somewhat specific to your voice) > DeEsser (I have a problem with 's's, you might not) > Hard Limiter to -.1Db

Ok, so Audition and Premiere are pricy programs. I once dated an art student and got them for next to nothing. The level of video editing I do can easily be accomplished with cheaper or free alternatives, but I don't have a specific recommendation. For a free audio editor, again I don't have something specific I can recommend from experience. But, if you're on linux, you could check out LMMS, Ardour, or Audacity. Audacity runs on windows as well.

You could also just send an unprocessed recording to me and I'd be happy to process it. That would be a quick and painless job for me, I'm just not editing video for anyone. I suspect you're going to have a harder time finding a non-destructive audio editor to easily do the above processing than you are finding a video editor, so don't be afraid to take me up on that offer.

But anyway, if you have a decent USB mic in your possession, that will do just fine. Be sure to use a pop filter of some kind between your mouth and the microphone, eliminates and hisses, pops, and sounds of 'wind' from you blowing into the microphone. Stretching pantyhose over a wire laundry hanger works pretty well. If you can, record in a room that is as 'dead' as possible with no hard surfaces for sound to bounce off of. A carpeted room with lots of soft furniture and no exposed windows (glass is very reflective) is best. You can also surround yourself and the microphone with a heavy blanket.

Hope it helps!
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: Kos w Sierpień 01, 2012, 22:43:59
Woohoho, wielkie wielkie dzięki!
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Sierpień 27, 2012, 11:51:34
The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.17.0! Release packages for Ubuntu are now available via our Launchpad PPA (https://launchpad.net/~openmw/+archive/openmw). Release packages for other platforms are available on our Download page (http://code.google.com/p/openmw/downloads/list). This version introduces a new player control system, potion usage, a Main Menu, and a multitude of fixes and improvements.

Check out our release video (http://www.youtube.com/watch?v=uI0GP2p89rA).

Known Issues:

Changelog:

// EDIT: Poprawiony link do Launchpada
Tytuł: Odp: OpenMW - Opensource Elderscrolls III: Morrowind reimplementation
Wiadomość wysłana przez: lgromanowski w Październik 01, 2012, 06:37:52
    The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.18.0! Release packages for Ubuntu are now available via our Launchpad PPA (https://launchpad.net/~openmw/+archive/openmw). Release packages for other platforms are available on our Download page (https://code.google.com/p/openmw/downloads/list). This version introduces a myriad of new features, including Level-Up, Key re-binding, Spell buying, eating ingredients, using Keys to open things, and much more. Read on for the full changelog.

        WeirdSexy stars again, in our 0.18.0 release video:
        http://www.youtube.com/watch?v=LdEThh8efGs (http://www.youtube.com/watch?v=LdEThh8efGs)

        Known Issues:
                Changelog: