Warsztat.GD

Programowanie => Silniki => Ogre3D => Wątek zaczęty przez: bonifacy w Luty 16, 2012, 12:13:46

Tytuł: Renderowanie modeli zawsze na wierzchu
Wiadomość wysłana przez: bonifacy w Luty 16, 2012, 12:13:46
Witam
Ostatnio mam taki problem ze stworzeniem gizma w edytorze. W zasadzie juz dziala ale nie moge sobie poradzic z dwoma rzeczami.

1. Chcialbym aby strzalki nie byly przyslaniane przez inne modele. Probowalem uzyc funkcji  Entity::setRenderQueueGroup(Ogre::RENDER_QUEUE_MAX) ale nie pomoglo.

2. Drugim problemem jest wielkosc strzaleczek. Jak zrobic zeby byly one zawsze takiego samego rozmiaru niezaleznie od odleglosci od kamery?

Aha, strzalki z ktorych sklada sie gizmo to zwykle meshe.
Tytuł: Odp: Renderowanie modeli zawsze na wierzchu
Wiadomość wysłana przez: Interceptor w Luty 16, 2012, 13:16:34
Cytat: bonifacy
1. Chcialbym aby strzalki nie byly przyslaniane przez inne modele. Probowalem uzyc funkcji  Entity::setRenderQueueGroup(Ogre::RENDER_QUEUE_MAX) ale nie pomoglo.

Wyczysc bufor glebokosci przed rysowaniem strzalek

Cytat: bonifacy
2. Drugim problemem jest wielkosc strzaleczek. Jak zrobic zeby byly one zawsze takiego samego rozmiaru niezaleznie od odleglosci od kamery?

Skaluj strzalki wzgledem odleglosci od "oka" kamery.