Warsztat.GD

Programowanie => Matematyka i fizyka => Wątek zaczęty przez: Interceptor w Luty 05, 2012, 21:40:01

Tytuł: Physx i dynamiczny trigger
Wiadomość wysłana przez: Interceptor w Luty 05, 2012, 21:40:01
Witam.

Czy w Physx istnieje mozliwosc stworzenia ruchomego triggera. Od dluzszego czasu uzywalem statycznych triggerow i dzialaly bez problemowo, dzisiaj jednak spotkalem sie z problemem ktorego nie moge rozwiazac jesli nie bede mial ruchomego tiggera. Tworzac aktora, ustawiam mu dwie flagi NX_TRIGGER_ENABLE  oraz NX_BF_KINEMATIC. Zmiane polozenia ustawiam za pomoca metod  moveGlobalXXX, niestety nie powoduje to zadnego przemieszczania. Ciala bez flagi trigger poruszaja sie bez problemu.

Czy oprocz tych flag trzeba jeszcze cos ustawic ? A moze physx dziala wylacznie na statycznych triggerach ? W dokumentacji nic nie pisze na ten temat lub poprostu zle szukalem.
Tytuł: Odp: Physx i dynamiczny trigger
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Luty 05, 2012, 22:47:19
http://technology.blurst.com/unity-physics-trigger-collider-examples/ (http://technology.blurst.com/unity-physics-trigger-collider-examples/)
tl;dr but seems legit