Warsztat.GD

Społeczność => Compo i bitwy => Wątek zaczęty przez: Anonim w Czerwiec 18, 2011, 14:50:08

Tytuł: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 18, 2011, 14:50:08
Witajcie!
Chyba najwyższy czas ogłosić kolejną edycję tego warsztatowego konkursu :)
Proponuję rozpocząć ją tak jak rok temu - 30 czerwca, a zakończyć ponownie 30 września.
Zasady w tegorocznej odsłonie ponownie nie ulegną zmianie - pozostają takie same jak rok, dwa czy trzy lata temu.
Tutaj link do zeszłorocznego tematu o WSoC: aqui (http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=17654.0)
Zapraszam do dyskusji, planujcie również swój udział!
Pozdrawiam
-Anonim

Edit: Lista chętnych przygotowana przez Limala, która pokazuje ilość wstępnych chętnych do tej edycji:
Zadeklarowani:
Anonim
ANtY
bs.mechanik
dynax
Frondeus
kapec94
Karol
KoXXeR
Limal
MatiSSJ
okuligowski
ΨΧΞ
Rares
SeaMonster131
świrus

Zastanawiający się:
Adam27
DamorK
Lerhes
Paweł
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: bs.mechanik w Czerwiec 18, 2011, 18:27:40
A co tam. Wezme udzial :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Czerwiec 18, 2011, 18:47:33
Też bym się zapisał, z tym że trochę nie podoba mi się brak jakiegoś określonego, choćby najbardziej ogólnego tematu, jak również ta dowolność w używanych technologiach. No ale skoro takie są zasady, to trudno. Może przez ten czas wpadnie mi jakiś fajny pomysł, to postaram się wziąć udział.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: bs.mechanik w Czerwiec 18, 2011, 18:53:56
No wlasnie to jest w tym najlepsze. Tworzysz gre. Po prostu gre.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 18, 2011, 18:54:53
Zapisywać się nie trzeba :)
W tym konkursie chodzi o to, żeby napisać jak najbardziej grywalną, dopracowaną grę, prawie nieograniczoną technologicznie, czy tematycznie :)
Pzdr
-A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MatiSSJ w Czerwiec 18, 2011, 18:57:15
Tez chyba wezme udzial w tegorocznym WSoCu, moze jakis pomysl dobry do glowy mi wpadnie :p .
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Czerwiec 18, 2011, 19:09:35
Czyli można używać napisanego już kodu? I tak miałem pisać grę w wolnym czasie to może coś do 30 września powstanie, tym bardziej ze gui już mam.
erpega zrobie, a co ; )  Macie już jakieś pomysły na grę?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: bs.mechanik w Czerwiec 18, 2011, 19:12:26
Macie już jakieś pomysły na grę?
Ja ponga robie.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 18, 2011, 19:21:19
Macie już jakieś pomysły na grę?
Mi się też co nieco klaruje :] Może zrobię użytek z tego w końcu:

(http://screenup.pl/th/11-06/kmnkmydxnyjukiiq.png.jpg) (http://screenup.pl/?l=TLBAAQE)

I zrobię coś na wzór desktop dungeons... hmmm... to by był plan. Ale mam jeszcze parę innych pomysłów i muszę się zastanowić.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 18, 2011, 19:25:38
Paweł: Owszem, można.
Ja chyba dokończę mojego topdown shootera :)
pzdr
-a
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Frondeus w Czerwiec 18, 2011, 20:34:08
Czemu by nie :P
Btw co oznacza nieograniczony technologicznie :D? Musze sprawić aby gra się uruchomiła wszystkim?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: bs.mechanik w Czerwiec 18, 2011, 20:50:19
Btw co oznacza nieograniczony technologicznie :D? Musze sprawić aby gra się uruchomiła wszystkim?

Nie jestes ograniczony do assemblera i 13h, bo tak mowi regulamin compo, tylko mozesz pisac w C++/Paszczaku czy innym UDK
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 18, 2011, 21:25:14
Hmm ładnie się trafiło akurat też miałem zajawkę na taki kox. Ja myślę nad shooterem ala last stand i inny ale to tajemnica :P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 19, 2011, 11:18:52
Biorę udział w tym roku!
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Frondeus w Czerwiec 19, 2011, 12:27:49
Też biore!
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: kapec94 w Czerwiec 19, 2011, 21:14:15
A wezmę, co mi tam.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MatiSSJ w Czerwiec 21, 2011, 17:46:56
Ha, mam pomysl i juz go realizuje :) . W ramach WSoCa stworze bijatyke 2D nazwana StickAdventure, tak, zeby sobie pocwiczyc pare efektow, dobra organizacje kodu i stworzyc fajna giere. Jednak nie bedzie taka fajna bez odpowiedniej grafiki, jesli ktos byl by chetny pisac PW albo GG - 663591.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Czerwiec 22, 2011, 10:09:08
Jest jakoś sprecyzowana wielkość teamu który tworzy grę na WSoC?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 22, 2011, 17:25:04
Nie, nie ma ograniczeń.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Czerwiec 23, 2011, 00:21:07
Koniec praktyk jest? Jest!
stypendium jest? Jest!
Koncert jest? Jest!
Pogo jest? Jest!
Ego jest? Jest!

Wchodzę!
Jak nie oddam gry to stawiam piwo każdemu kto zawita do mojego miasta (tylko nie róbcie mi tu IGK)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: DamorK w Czerwiec 23, 2011, 01:13:54
Hmm. Na projekt na uczelnię robiłem właśnie drużynowego shootera 2d (tryb capture the flag przez sieć). Gdybym tak miał trochę czasu i go rozwinął... Z każdym rokiem będzie pewnie coraz trudniej o czas na WSoC więc pomyślę :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ΨΧΞ w Czerwiec 23, 2011, 01:17:57
nie ma także limitu na ilość oddanych gier? :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Lerhes w Czerwiec 23, 2011, 01:41:07
Cytuj
Wchodzę!
Jak nie oddam gry to stawiam piwo
Ja wchodzę w ten układ. Tylko jeszcze powiedz co to za miasto, żebym wiedział gdzie bilet kupić ^^

Powodzenia dla każdego uczestnika! Oby wam kawy nie zabrakło. Hmm, może sam też coś napiszę, wieczorami mam zdecydowanie za dużo luzu.
Lerhes
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Czerwiec 23, 2011, 08:09:48
Ja wchodzę w ten układ. Tylko jeszcze powiedz co to za miasto, żebym wiedział gdzie bilet kupić ^^
Żeby bilet nie był droższy od piwa :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: SeaMonster131 w Czerwiec 23, 2011, 11:02:36
A ja w sumie też spróbuje, a co :D
Grafika musi być własna czy może być z neta itd itd?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Frondeus w Czerwiec 23, 2011, 11:07:55
Mnie bardziej interesuje kwestia muzyki :P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 23, 2011, 11:32:23
Tutaj może być z dowolnego źródła, aczkolwiek przez 3 miesiące chyba uda się Wam stworzyć własną (grafikę)? :)
pzdr
-a
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: SeaMonster131 w Czerwiec 23, 2011, 17:29:20
nie chodzi o to czy się uda tylko czy ktoś ma talent czy nie hehe :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 23, 2011, 18:04:34
heh ja mam luz z muzyką. Gitarka jest, grac się umie to zawsze coś z dziewczyna na dwie coś się wymyśli. :P a grafika hmm ja się postaram o coś konsolowego :P A co do tego piwa to napisz skąd jesteś.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: okuligowski w Czerwiec 26, 2011, 11:14:35
Ja wystartuję z Czerwonym kapturkiem (link (http://czerwonykapturek.wordpress.com)). W sam raz bo do końca wakacji studenckich zamierzamy ukończyć gierkę :) Chyba nie łamiemy żadnego z punktów regulaminu nie?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Czerwiec 26, 2011, 13:06:40
A jak gra jest komercyjna (w sensie, że będę ją sprzedawał np. na steam, czy czymś podobnym) to mogę wziąć udział?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: cybek w Czerwiec 26, 2011, 13:57:41
A jak gra jest komercyjna (w sensie, że będę ją sprzedawał np. na steam, czy czymś podobnym) to mogę wziąć udział?
Tylko że będziesz musiał ją udostępnić, chyba że planujesz udostępnić demo gry, to raczej nie powinno być problemu.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Czerwiec 26, 2011, 16:27:34
Ok, to też wezmę udział.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Rares w Czerwiec 26, 2011, 21:57:50
Ja też wezmę udział. Ostatnio strasznie się opierniczałem. Zgadnijcie, przez jaki czas nie odpaliłem IDE.

8 miesięcy, ja już prawie nie pamiętam jak się programuje.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 26, 2011, 22:23:04
Ja też wezmę udział. Ostatnio strasznie się opierniczałem. Zgadnijcie, przez jaki czas nie odpaliłem IDE.

8 miesięcy, ja już prawie nie pamiętam jak się programuje.
Tego się nie zapomina :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 26, 2011, 23:12:55
Oj da rade zapomnieć. Ja po 4 mam 2 dni na ponowne przypomnienie sobie wszystkiego.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Czerwiec 26, 2011, 23:19:00
nie pamietam żebym w ciągu ostatnich 9 lat miał takie 3 tygodnie żebym nie programował czegoś.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 27, 2011, 01:02:43
Oj da rade zapomnieć.
Owszem, ale tylko jeżeli przed przerwą kodziło się bardzo krótko i/lub w ogóle zaczynało naukę programowania.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Czerwiec 27, 2011, 01:23:54
Oj da rade zapomnieć.
Owszem, ale tylko jeżeli przed przerwą kodziło się bardzo krótko i/lub w ogóle zaczynało naukę programowania.
No nie do końca, jak po 3 latach wróciłem na chwilę do paszczaka to miałem nie male problemy (ale z drobnostkami). Ale chyba mogę się usprawiedliwić bo poznałem z 7 nowych jezykow ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Rares w Czerwiec 27, 2011, 09:05:36
No, widzicie. A ja się opierniczałem. Robiłem wszystko, tylko nie to. Może trochę C++ miałem na lekcjach IT w szkole (druga klasa i ostatnia z IT w tej szkole, dla klas, które mają ją rozszerzoną, dziwne to trochę). Teraz 3 klasa i matury, miałem się uczyć matmy i fizyki, ale myślę, że znajdę czas na WSoC. Będę kończył Bad World.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 27, 2011, 11:43:57
Nie macie się czego obawiać, ja po 10 latach wróciłem do kodowania i jakoś idzie ;).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: dynax w Czerwiec 27, 2011, 13:57:45
O, prawie bym zapomniał o WSOC w tym roku :) Deklaruję swój udział.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 27, 2011, 15:05:49
Zrobił nam się potężny skład na tegoroczny WSoC 2011! Super!

Anonim, jakbyś znalazł czas, dodaj do pierwszego posta listę zadeklarowanych uczestników:

Zadeklarowani:

Zastanawiający się:
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 27, 2011, 15:21:30
No to będzie później w co grać :p Fajnie fajnie. Mój pierwszy WSoC.

PS. Rares będziesz kończył tę grę ala GTA? Czekałem i czekam na nią. Nom i bloga też czytałem ale widzę, żę albo padł albo adres inny.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 27, 2011, 15:46:04
W sumie to ja też deklaruję udział. W okresie wakacyjnym powinno się udać bez problemu.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Czerwiec 27, 2011, 15:54:43
Myślę, że ja wraz z moim skromnym teamem też spróbujemy coś skrobnąć, zobaczymy co nam z tego wyjdzie. ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MrKaktus w Czerwiec 27, 2011, 15:54:56
Co roku zabieram się do tego WSOC jak pies do jeża i zawsze na przeszkodzie stają jakieś wzniosłe wyzwania :P. Tym razem mam pomysl jak zrobić prostą i grywalną gre i połączyć to z tymi "wzniosłymi" eksperymentami więc też się zapisuje ( najwyżej znów nic nie podeśle :D ).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Armageddon w Czerwiec 27, 2011, 16:03:35
A co mi tam szkodzi spróbować ;)

Zapisuję się :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: LukiPRO w Czerwiec 27, 2011, 16:07:26
W sumie wakacje.
Dołączam się.
Już mam projekcik rozpoczęty (menu i poruszanie ludkiem haha) ale co tam.
Spróbować można.

Zapisuje się.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ΨΧΞ w Czerwiec 27, 2011, 16:13:48
http://dl.dropbox.com/u/9759049/SchroomsBeta.zip
:D
to kto ze mną konkuruje?
:D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 27, 2011, 16:21:42
Wow, bardzo się cieszę, że tyle osób chce wziąć udział w tegorocznej edycji! :)
Mogę dodać listę chętnych do posta, ale powtarzam - deklaracja nie jest potrzebna.
Pzdr
-A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Czerwiec 27, 2011, 16:29:57
No to i ja się decyduję, ale mam pytanie, czy ewentualnie mogę wysłać grę, którą tworzę już od ~pół roku? Mam takową w zanadrzu i jest duża szansa, że niedługo ukończę wersję grywalną, więc fajnie by było, gdyby mogła wziąć udział w konkursie. Ale jeśli nie, to postaram się zakodzić inny projekt, na który mam już wstępny pomysł.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MatiSSJ w Czerwiec 27, 2011, 16:31:31
Jak tak dalej pojdzie, to samo sciaganie wszystkich gier zajmie caly dzien ;D .
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 27, 2011, 16:36:54
Adam: Owszem, możesz, ważne, żeby wysłać fajną, dopracowaną i grywalną grę!
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Czerwiec 27, 2011, 16:44:01
To świetnie, teraz z jeszcze większą motywacją zabieram się do kodzenia :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 27, 2011, 17:47:57
Anonim, lista jest potrzebna tylko po to, aby zobaczyć jak dużo nas się zebrało w tym roku. Mnie na przykład motywuje do pracy publiczne zadeklarowanie zgłoszenia gry na WSoC.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 27, 2011, 18:47:18
I ja się piszę :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Czerwiec 27, 2011, 19:36:30
Ef, ciężko jest z pomysłem.
Narazie mam dwa ale albo wyjdzie że góra urodzi mysz albo czasu braknie :(
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 27, 2011, 21:05:54
Świrus: Ja wziąłem z półki starą gazetę z grami i losowo wybrałem trzy gry, której elementy będę włączał do mojej gry.
No i padłem gdy wylosowałem gry:
- Alone in the Dark
- Beyond Castle Wolfenstein 3D
- Indiana Jones IV Arcade

Nie wiem czy śmiać się czy płakać (piszę - płacząc ze śmiechu) ale sposób mogę polecić. Tylko jak to połączyć :).

Jak chcesz to zapodaj 3 liczby od 5 do 52 to ci dam tytuły :).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 27, 2011, 21:16:25
Vipa to może i ja się dołączę do losowania. hmm 11,13,8. A no i fajny blog :P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 27, 2011, 21:26:57
Hmm kłopotliwe, od 11 zaczynały mi się strony KGB w SS. Ale:
8 - Jonny Quest
11 (najbliższy opis to strona 10) - Alien Breed 2
13 (to samo co wyżej, najbliższy w druga stronę to 19) - Beverly Hillbillies

(gazeta wylosowana to Secret Service #15 7-8/94)
Nie pytaj, sam się męczę na planem mojej.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Rares w Czerwiec 27, 2011, 21:32:00
No to będzie później w co grać :p Fajnie fajnie. Mój pierwszy WSoC.

PS. Rares będziesz kończył tę grę ala GTA? Czekałem i czekam na nią. Nom i bloga też czytałem ale widzę, żę albo padł albo adres inny.

Yhy, to ta gra. Blog padł, bo zmieniły się zasady hostingu i z dobrego zmienił się na kolejny, płatny hosting, którego nie kupię, bo cena jest za wysoka, a tak duża pojemność mi nie potrzebna. Ale domenę mam dalej (.tk).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Czerwiec 27, 2011, 21:37:53
@Vipa: 7, 31, 49
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 27, 2011, 21:46:08
7 - Zapowiedź The Elder Scrolls: Daggerfall
31 - Taekwondo Master (Mirage)
49 - Orion Conspiracy (Domark)
(SS #31 1/96)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Rares w Czerwiec 27, 2011, 22:33:22
@Vipa:

Jak możesz to sprawdź moje propozycje: 17, 35, 43.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 27, 2011, 22:45:08
Pojechałeś:
17 (reklama, najbliższa to 16) - Need For Speed Underground
35 - Etherlords II
43 (tipsy, najbliższa to 44) - Post Mortem

(Click! 10/2003)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Czerwiec 27, 2011, 22:51:09
Spróbowałem metodą Vipy, efekt:
Street Fighter, MicroMachines v4 i Kangurek Kao... ciemno to widzę :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Rares w Czerwiec 27, 2011, 23:06:51
Pojechałeś:
17 (reklama, najbliższa to 16) - Need For Speed Underground
35 - Etherlords II
43 (tipsy, najbliższa to 44) - Post Mortem

(Click! 10/2003)

Możesz napisać ścigałkę, w klimatach Ethelords II, w której fabuła będzie w dużej części wzorowana na PM :D.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Czerwiec 28, 2011, 09:19:31
To i ja poproszę jakieś tytuły (może w końcu coś stworzę)
7, 21, 42
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 28, 2011, 10:13:20
Adam7: Nie jestem w domu, po 18 dam ci jakieś.

Piszcie na priv jak coś, bo się temat rozrasta :).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 28, 2011, 12:05:59
Odświeżam stronę gier na Lemon Amiga (http://www.lemonamiga.com/games/) i na dole są trzy losowe komentarze do gier, jednak wypadają mi ciągle trudne do połączenia kombinacje. Chyba jednak zdam się na chwilę kreatywności w Świątyni Dumania.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 28, 2011, 13:47:44
Hmm kłopotliwe, od 11 zaczynały mi się strony KGB w SS. Ale:
8 - Jonny Quest
11 (najbliższy opis to strona 10) - Alien Breed 2
13 (to samo co wyżej, najbliższy w druga stronę to 19) - Beverly Hillbillies

(gazeta wylosowana to Secret Service #15 7-8/94)
Nie pytaj, sam się męczę na planem mojej.
hahahahaha! Wow nie no to zobaczymy co z tego wyjdzie. Raczej zrobię swój pomysł.

No to będzie później w co grać :p Fajnie fajnie. Mój pierwszy WSoC.

PS. Rares będziesz kończył tę grę ala GTA? Czekałem i czekam na nią. Nom i bloga też czytałem ale widzę, żę albo padł albo adres inny.

Yhy, to ta gra. Blog padł, bo zmieniły się zasady hostingu i z dobrego zmienił się na kolejny, płatny hosting, którego nie kupię, bo cena jest za wysoka, a tak duża pojemność mi nie potrzebna. Ale domenę mam dalej (.tk).

Yhym. No trudno się mówi. A co do blogów to Vipa bardzo ciekawy ma. (Pierwszy obserwujący jestem :P)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xevaquor w Czerwiec 28, 2011, 20:23:56
Niech się dzieje wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba…
Też się piszę.

@Rares
Nie będziesz miał nic przeciwko jeżeli również spróbuje napisać dwuwymiarowy klon GTA? ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Rares w Czerwiec 28, 2011, 22:58:17
@Rares
Nie będziesz miał nic przeciwko jeżeli również spróbuje napisać dwuwymiarowy klon GTA? ;)

Nie, skądże. Będę miał konkurencję.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: wasikuss w Czerwiec 29, 2011, 11:46:16
Zgłaszam się do WSoC ! :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: seifer w Czerwiec 29, 2011, 16:39:50
Czy platformą docelową Compo jest PC i nie ma możliwości stworzenia aplikacji na iPhona bądź Androida z uwagi na to, że nie wszyscy użytkownicy będą mieli możliwość ją przetestować?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Czerwiec 29, 2011, 16:48:49
Czy platformą docelową Compo jest PC i nie ma możliwości stworzenia aplikacji na iPhona bądź Androida z uwagi na to, że nie wszyscy użytkownicy będą mieli możliwość ją przetestować?
Możesz wysłać grę nawet dla AVR z LCD od starej nokii.
Po prostu nie dostaniesz punktów.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xevaquor w Czerwiec 29, 2011, 17:42:10
Zapytam zawczasu:
Dużo osób olałoby moją grę jeżeli napiszę ją w XNA (3.1)?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kos w Czerwiec 29, 2011, 17:58:47
Ja bym nie olał, imho XNA to dobry wybór do gier na Windows (nawet mimo tego że sam omijam .net z daleka ;))
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 29, 2011, 18:11:08
Xevaquor, też chętnie zagram w gierkę napisaną w XNA.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ciunkos w Czerwiec 29, 2011, 18:31:47
Ja też piszę w XNA. Niestety musisz pogodzić się z tym, że części osób nie będzie się chciało instalować wymaganych pakietów redystrybucyjnych. Ja do swoich poprzednich gier dołączałem launcher, który w przypadku nie wykrycia tych pakietów prosił o ich pobranie dając na tacy linki do pobrania. Niestety i to czasem nie działa :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Czerwiec 29, 2011, 18:50:21
Cytuj
Ja do swoich poprzednich gier dołączałem launcher, który w przypadku nie wykrycia tych pakietów prosił o ich pobranie dając na tacy linki do pobrania. Niestety i to czasem nie działa :D
Bo nie wszystkim chce się ściągać kilkuset MB bibliotek :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ciunkos w Czerwiec 29, 2011, 19:52:57
Jest to dokładnie 48.1MB dla .NET Framework 4.0 + 6.0 MB dla XNA Framework Redistributable 4.0 więc nie przesadzajmy. Ponadto .NET Framework spora liczba osób już posiada.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Czerwiec 29, 2011, 21:17:32
Może dorzućcie, że instalka sama ściąga je (tak jest w QuadSmash, taka gierka indie w XNA)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ciunkos w Czerwiec 29, 2011, 23:41:15
Cytat: Regulamin Compo
§ 26
2. Praca nie może dokonywać w systemie użytkownika instalacji i pozostawiać w nim jakichkolwiek komponentów po jej usunięciu.
Niestety regulamin Compo tego zabrania.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 29, 2011, 23:45:24
Ten zapis powinien pozwalać na ingerencję za zgodą użytkownika. W końcu chcącemu nie dzieje się krzywda.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kos w Czerwiec 30, 2011, 02:27:18
Bez sensu w ogóle ta anty-instalatorowa paranoja :) Jak ktoś jest anty-instalatorowym paranoikiem, to pewnie i tak ma na kompie Sandboxie, więc what's the deal?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 30, 2011, 10:47:50
Czyli instalatora nie robić? Ja tam lubię gdy mam wszystko ładnie pogrupowane w dodaj/usuń programy.
W sumie można walnąć dwie wersje :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 30, 2011, 10:50:33
Ja za to wolę opcję "wypakuj tutaj" - szybko i prosto. Tylko nie zapominajcie zrobić katalogu w archiwum! Nic tak nie wkurza jak w TC otwieram archiwum i zamiast jednego katalogu jest banda i wanda pliczków, przez to muszę wcisnąć Tab, F7 i jeszcze walnąć głową w klawiaturę, żeby jakiś katalog utworzyć, potem Tab, Num+ i F5, zamiast po prostu F5 :D.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xevaquor w Czerwiec 30, 2011, 10:57:17
Cytat: Karol link=topic=21880.msg259280#msg259280
Tylko nie zapominajcie zrobić katalogu w archiwum!

+1

30 czerwca nastał więc uroczyście zaczynamy? :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 30, 2011, 11:08:21
@Karol: A nie prościej prawym -> "wypakuj do..."  z poziomu explorera?
//edit - sorry, explorer nie ma tej funkcji :)

30 czerwca nastał więc uroczyście zaczynamy? :D
Ja już mam dokumentację (tak, wiem, to compo). Udało mi się chyba połączyć te 3 gry :).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: cybek w Czerwiec 30, 2011, 11:09:45
Jest to dokładnie 48.1MB dla .NET Framework 4.0 + 6.0 MB dla XNA Framework Redistributable 4.0 więc nie przesadzajmy. Ponadto .NET Framework spora liczba osób już posiada.
Jak dużo osób będzie pisało w XNA to myślę, że można będzie wrzucić do paczki instalator XNA i .NETa, o ile reszta osób się zgodzi i faktycznie będzie więcej niż jedna czy dwie osoby ;)

@Karol: A nie prościej prawym -> "wypakuj do..."  z poziomu explorera?
O ile ktoś ściąga paczki, ja zwykle jak pobieram jakąś minigre to po prostu daje otwórz w winrarze i tam wypakowuje.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 30, 2011, 11:20:48
Hehe a ja miałem farta i połamałem prawą rękę w nadgarstku hehe będzie się ciężko pisać ale dam radę jakoś. No to powodzenia :P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Czerwiec 30, 2011, 11:25:15
Tylko nie szalejcie za bardzo z tym XNA ;P niektórzy są ograniczeni do mono
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Czerwiec 30, 2011, 11:34:26
Hehe a ja miałem farta i połamałem prawą rękę w nadgarstku hehe będzie się ciężko pisać ale dam radę jakoś. No to powodzenia :P
Za to Twój kod będzie bardziej przemyślany! :)

Liosan
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xevaquor w Czerwiec 30, 2011, 11:34:56
Skoro już rozgorzała dyskusja na temat XNA to z góry ostrzegam że będę zmuszony pisać w XNA 3.1 gdyż mój pecet nie udźwignie Visuala 2010. Chyba że w ciągu dwóch miesięcy zrobię grę a w ciągu miesiąca przeportuję ją na XNA 4.0 (wrrrghhh nowy komp na przełomie sierpnia/września, zaraz po wakacjach grrr).

EDT:
Będziecie na bieżąco udostępniać postępy? Ja myślałem nawet żeby dokumentację udostępniać (na razie mam opisaną wizję ;) )
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 30, 2011, 11:45:12
Ja za to wolę opcję "wypakuj tutaj" - szybko i prosto. Tylko nie zapominajcie zrobić katalogu w archiwum! Nic tak nie wkurza jak w TC otwieram archiwum i zamiast jednego katalogu jest banda i wanda pliczków, przez to muszę wcisnąć Tab, F7 i jeszcze walnąć głową w klawiaturę, żeby jakiś katalog utworzyć, potem Tab, Num+ i F5, zamiast po prostu F5 :D.

Winrar + RMB -> Wypakuj do nazwa_archiwum :P

Co do tych redistów. /*nie znam się*/ Czy nie można po prostu wrzucić kilku .dll do folderu z grą? Tak jak w przypadku visual studio?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Czerwiec 30, 2011, 12:01:42
Ja za to wolę opcję "wypakuj tutaj" - szybko i prosto. Tylko nie zapominajcie zrobić katalogu w archiwum! Nic tak nie wkurza jak w TC otwieram archiwum i zamiast jednego katalogu jest banda i wanda pliczków, przez to muszę wcisnąć Tab, F7 i jeszcze walnąć głową w klawiaturę, żeby jakiś katalog utworzyć, potem Tab, Num+ i F5, zamiast po prostu F5 :D.

Winrar + RMB -> Wypakuj do nazwa_archiwum :P

Co do tych redistów. /*nie znam się*/ Czy nie można po prostu wrzucić kilku .dll do folderu z grą? Tak jak w przypadku visual studio?
Nie za bardzo z tego co wiem.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Czerwiec 30, 2011, 12:34:49

Za to Twój kod będzie bardziej przemyślany! :)

Liosan
Jak byś stał za mną :P Właśnie kończyłem edytor map a wcześniej przez dwa dni myślałem jak to zrobić w tym allegro ale w końcu wykminiłem i zrobiłem. :D teraz tylko normalny tileset i wgl i będę miał z głowy i potem mechanika :P tja wiem od dupy mańki strony to trochę robię.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 30, 2011, 12:39:06
ANtY, myślę, że w tej edycji redisty będą w osobnej paczce do zainstalowania.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 30, 2011, 12:41:51
@Karol: A nie prościej prawym -> "wypakuj do..."  z poziomu explorera?
//edit - sorry, explorer nie ma tej funkcji :)
Od Visty w górę ma, ale tylko dla ZIPów.

Winrar + RMB -> Wypakuj do nazwa_archiwum :P
Indeed, WinRAR'a nie mam, ale mam 7zip'a, i tam jest też taka opcja, ale wtedy jeżeli archiwum ma folder to mam jeden poziom zagłębienia zbędny. I tak źle, i tak nie dobrze :). Poza tym 20 lat na programach pokroju Cośtam Commander (i Filemastera na Amidze) uzależnia...
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Czerwiec 30, 2011, 12:52:57
@Karol: A nie prościej prawym -> "wypakuj do..."  z poziomu explorera?
//edit - sorry, explorer nie ma tej funkcji :)
Od Visty w górę ma, ale tylko dla ZIPów.
No właśnie coś mi nie pasowało, a teraz siedzę na XP.

Wszystkie assety muszą zostać utworzone przez uczestnika czy można posiłkować się posiadanymi zasobami innego typu jak packi tekstur, modeli, dźwięków czy bardziej ogólnie internetu?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 30, 2011, 12:55:42
Wszystkie assety muszą zostać utworzone przez uczestnika czy można posiłkować się posiadanymi zasobami innego typu jak packi tekstur, modeli, dźwięków czy bardziej ogólnie internetu?
Na początku wątku było podobne pytanie i odpowiedź padła:

Tutaj może być z dowolnego źródła, aczkolwiek przez 3 miesiące chyba uda się Wam stworzyć własną (grafikę)? :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Czerwiec 30, 2011, 13:41:31
Jak już robicie instalatory to zróbcie mi paczkę deb ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xevaquor w Czerwiec 30, 2011, 14:38:13
Jeszcze nie ma gier a my już o instalatorach rozprawiamy :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MadBonsai w Czerwiec 30, 2011, 14:58:51
IMHO cała impreza powinna być ustawiona tak, by dać uczestnikom jak najwięcej doświadczenia z realnym budowaniem i wydawaniem gry na PC. Gdzie masa gier wymaga redistów i jest to akurat jeden z najmniej problematycznych elementów. Na 50 gier, które nabyłem w ciągu ostatniego roku aż 1 sprawiała z tym problem i to wyłącznie dlatego, że gra próbował korzystać z 2 wersji na raz - niedopatrzenie w steamowym skrypcie instalacyjnym.

Może po prostu umówimy się, by wszystkie gry korzystające z instalatora domyślnie kopiowały się do wspólnego katalogu "WSoC 2011"?

Swoją drogą, przewidujemy Editor's Choice?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 30, 2011, 15:04:20
Compo przebiegać będzie tak jak rok, dwa czy trzy wcześniej, uczestnicy oceniają uczestników (najważniejsze głosowanie) oraz będzie otwarte głosowanie z dyskusją na forum (dla wszystkich). Twój pomysł z instalacją do katalogu jest bardzo dobry :)
Tak więc - Warsztat Summer of Code 2011 uważam za oficjalnie rozpoczęty!
Pzdr i życzę powodzenia
-A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Czerwiec 30, 2011, 15:38:46
IMHO cała impreza powinna być ustawiona tak, by dać uczestnikom jak najwięcej doświadczenia z realnym budowaniem i wydawaniem gry na PC.
Ma byś status quo i nawet nie  tykaj tego.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MadBonsai w Czerwiec 30, 2011, 16:04:11
No tak, świrus, zapomniałem przecież, że każda zmiana powiększa entropię i przybliża nas do końca wszechświata ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 30, 2011, 16:14:51
MadBonsai, kto wchodziłby w skład kapituły nagrody "Editor's Choice"?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Czerwiec 30, 2011, 16:38:34
To chyba oczywiste, że chodzi o organizatora ;)

PS Organizatorze, dopisz mnie do listy zastanawiających się.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Czerwiec 30, 2011, 16:42:52
Jeszcze nie ma gier a my już o instalatorach rozprawiamy :D
Czyżby nowa moda zaczynać robienie gry od samego końca?. Może wyprze to trend na rozpoczynanie prac od menu :D.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Czerwiec 30, 2011, 16:44:44
No tak, świrus, zapomniałem przecież, że każda zmiana powiększa entropię i przybliża nas do końca wszechświata ;)
Jakżeby inaczej :p
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 30, 2011, 17:18:35
To chyba oczywiste, że chodzi o organizatora ;)
Jasne, to wynika z nazwy nagrody, Xirdus.

Byłem pewny, że MadBonsaiowi chodziło o większą liczbę "jurorów".
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 30, 2011, 20:53:15
Indeed, WinRAR'a nie mam, ale mam 7zip'a, i tam jest też taka opcja, ale wtedy jeżeli archiwum ma folder to mam jeden poziom zagłębienia zbędny. I tak źle, i tak nie dobrze :).

Opcja "Wypakuj tutaj" xD
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Czerwiec 30, 2011, 21:25:56
Opcja "Wypakuj tutaj" xD
Wtedy gdy nie ma podfolderu to pliki rozsypią się po całym folderze. A bez otwierania nie idzie sprawdzić czy jest folder czy nie.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Limal w Czerwiec 30, 2011, 21:30:37
7-zip i WinRAR mają opcję "Wypakuj do folderu <nazwa paczki>".
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 30, 2011, 21:37:15
Fakt faktem masz rację. Ale nie oszukujmy się. Otwarcie archiwum zajmuje... sekundę? (even on my Athlon 2500+ xD)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kurak w Czerwiec 30, 2011, 22:06:14
Fakt faktem masz rację. Ale nie oszukujmy się. Otwarcie archiwum zajmuje... sekundę? (even on my Athlon 2500+ xD)
Powodzenia w otwieraniu takiego .tar.bz2 z 250k plikow w sekunde pod windowsem ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 30, 2011, 22:17:09
Ojtam ojtam. Nie wiem kto będzie pakował 250k plików w compo :O xD
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Czerwiec 30, 2011, 22:19:49
Powodzenia w otwieraniu takiego .tar.bz2 z 250k plikow w sekunde pod windowsem ;)
7-zipem, jeśli jest folder nadrzędny, powinno to wciąż zajmować sekundę.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Czerwiec 30, 2011, 22:37:45
Moglibyście wyluzować, wydaje mi się, że to nie jest odpowiedni temat na rozmyślanie czy archiwum z 250k plików będzie się otwierać w 1 sekundę czy 999 milisekund. I tak każdy na WSoC, znając życie, zapakuje jak mu będzie wygodnie.

Jakieś mini pokazy swojej twórczości WSoCowej na ZTG planujemy? ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Czerwiec 30, 2011, 23:08:55
Dobry pomysł :) Mnie niestety chyba tam nie będzie, ale jakieś spotkanie WSoC'owe można tam zorganizować!
Pzdr
-a
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 30, 2011, 23:19:15
No właśnie mnie tez może tam zabraknąć.... No ale gdyby zagadać z Fano, to można by pokazać czołówkę.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Konon w Czerwiec 30, 2011, 23:33:36
No właśnie mnie tez może tam zabraknąć.... No ale gdyby zagadać z Fano, to można by pokazać czołówkę.
Ciekawe... Pokazać czołówkę przed zakończeniem WSoCa? Ustawione wyniki! Spisek! ; P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Czerwiec 30, 2011, 23:37:34
No właśnie mnie tez może tam zabraknąć.... No ale gdyby zagadać z Fano, to można by pokazać czołówkę.
Ciekawe... Pokazać czołówkę przed zakończeniem WSoCa? Ustawione wyniki! Spisek! ; P
Może nie czołówkę, dać okazję, żeby każdy mógł pokazać co tam skrobie na WSoC.

Co do odległości: Zawsze jest Live Messenger (dawniej MSN) on chyba może wysyłać obraz z pulpitu, nie wiem jak Skype bez dodatkowych sterów. Można by się ugadać na określoną godzinę i przez neta streamować prezentację gierek. Oczywiście, to musi być jako opcja, a nie obowiązek :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Czerwiec 30, 2011, 23:40:01
Ciekawe... Pokazać czołówkę przed zakończeniem WSoCa? Ustawione wyniki! Spisek! ; P

Fakt! Dopiero teraz się skapnąłem, że WSoC do końca września :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MrKaktus w Lipiec 01, 2011, 01:08:51
Ja zachecam do prezentacji swoich nieukończnych gier na Developers Showcase podczas WGK, w koncu event ten zostal specjalnie stworzony po to zeby kazy mogl sie pochwalic nad czym pracuje :). Mysle ze to super okazja.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Lipiec 01, 2011, 09:59:59
Jeszcze nie ma gier a my już o instalatorach rozprawiamy :D

nie narzekaj, oni przez pierwszy miesiąc będą bawić się w konfigurowanie instalatorów więc będziemy mieli przewagę :P


No właśnie mnie tez może tam zabraknąć.... No ale gdyby zagadać z Fano, to można by pokazać czołówkę.
Ciekawe... Pokazać czołówkę przed zakończeniem WSoCa? Ustawione wyniki! Spisek! ; P
Może nie czołówkę, dać okazję, żeby każdy mógł pokazać co tam skrobie na WSoC.

Co do odległości: Zawsze jest Live Messenger (dawniej MSN) on chyba może wysyłać obraz z pulpitu, nie wiem jak Skype bez dodatkowych sterów. Można by się ugadać na określoną godzinę i przez neta streamować prezentację gierek. Oczywiście, to musi być jako opcja, a nie obowiązek :)
Nie każdy ma komputer który uciągnie livestream. W tym semestrze postawiliśmy sobie monitoring w akademiku (czytaj kamerka webowa przyklejona taśmą klejącą do ściany przed wejściem do składu) i jak postawiłem stronę www z obrazem z kamery to mój komp przestał być user friendly :P

Ciekawe... Pokazać czołówkę przed zakończeniem WSoCa? Ustawione wyniki! Spisek! ; P

Fakt! Dopiero teraz się skapnąłem, że WSoC do końca września :D

A ja się jeszcze z sesją użeram, a do końca lipca mam zrobić mgr ;/ ehhh... niesprawiedliwość
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Lipiec 01, 2011, 10:17:17
Jeżeli udało by się na ZTG coś pokazać to można filmik z gameplayu zrobić. Fano mógłby potem pokazywać je w przerwie i na koniec zjazdu zrobić głosowanie. Pierwsze trzy osoby mogłyby dostać kubek, czy mieć dodany punkt do głosowania na koniec.

Co do WGK to można by to zrobić analogicznie, choć samo Developers Showcase to świetny sposób by pokazać to i owo. Pytanie tylko: będą komputery czy trzeba tachać?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MrKaktus w Lipiec 01, 2011, 11:08:21
Najlepiej byloby miec swoj laptop ( ilu developerow tyle konfiguracji zeby gra sie odpalila :P ). Postaramy sie jednak zalatwic sprzet, w razie czego sa kompy w 3 pracowniach :).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Xevaquor w Lipiec 01, 2011, 17:32:12
Jeżeli udało by się na ZTG coś pokazać to można filmik z gameplayu zrobić. Fano mógłby potem pokazywać je w przerwie i na koniec zjazdu zrobić głosowanie. Pierwsze trzy osoby mogłyby dostać kubek, czy mieć dodany punkt do głosowania na koniec.

Skoro snujecie już takie plany to po pozwolę sobie zadać pytanie czy jeśli taka opcja doszłaby do skutku to czy ci których tam nie będzie (mam na myśli moją skromną osobę :D ) moglby swoje filmiki podesłać i też brać udział w głosowaniu o cenny punkt, który jak wiadomo może zmienić wszystko?

BTW: imho wartoby dodać news o rozpoczęciu WSoC-a na główną.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Lipiec 01, 2011, 18:02:54
Jeżeli udało by się na ZTG coś pokazać to można filmik z gameplayu zrobić. Fano mógłby potem pokazywać je w przerwie i na koniec zjazdu zrobić głosowanie. Pierwsze trzy osoby mogłyby dostać kubek, czy mieć dodany punkt do głosowania na koniec.

Skoro snujecie już takie plany to po pozwolę sobie zadać pytanie czy jeśli taka opcja doszłaby do skutku to czy ci których tam nie będzie (mam na myśli moją skromną osobę :D ) moglby swoje filmiki podesłać i też brać udział w głosowaniu o cenny punkt, który jak wiadomo może zmienić wszystko?

BTW: imho wartoby dodać news o rozpoczęciu WSoC-a na główną.

Nie ustalono jeszcze ewentualnej nagrody za WSoC, to zadanie organizatora, moim zdaniem punkt to średni pomysł. Lepiej jakaś nagroda typu People's Choice. Osobiście nie widzę problemu à propos podsyłania filmików i ich puszczenia tam. Z tego co wiem na ZTG nie będzie również problemu z lapkiem, tylko trzeba by ewentualną prezentację zgłosić odpowiednio wcześniej ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: cybek w Lipiec 02, 2011, 02:14:14
Tak gadacie o tych nagrodach, a compa organizowane przez Vipe miały nagrody. Pytanie czy ktoś jest chętny popisać do różnych firm i spytać czy coś zaoferują ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Lipiec 02, 2011, 22:40:49
Qrde się pchnąłem na FPP :). Nie polecam.

Co do samych nagród to może to działać dwojako i miałem już przykład tego w poprzednim compo:
- z jednej strony działa to motywująco. Super. Jest nagroda.
- z drugiej - co ja zrobię, gdy inni, lepsi będą robić wszystko dla nagrody? I z pracy nici.

Ten drugi przykład jest bardziej prawdopodobny i o tyle zły, że ci "lepsi" nie będą brać udziału w compo i ogólna ilość prac będzie równać się 1, 2.

Najlepszą metodą jest nagradzanie bez nagrody, tj. jest gloria i chwała ale bez nagród fizycznych chyba, że będzie to coś naprawdę pokroju kubka.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Lipiec 02, 2011, 22:55:26
Qrde się pchnąłem na FPP :). Nie polecam.

Co do samych nagród to może to działać dwojako i miałem już przykład tego w poprzednim compo:
- z jednej strony działa to motywująco. Super. Jest nagroda.
- z drugiej - co ja zrobię, gdy inni, lepsi będą robić wszystko dla nagrody? I z pracy nici.

Ten drugi przykład jest bardziej prawdopodobny i o tyle zły, że ci "lepsi" nie będą brać udziału w compo i ogólna ilość prac będzie równać się 1, 2.

Najlepszą metodą jest nagradzanie bez nagrody, tj. jest gloria i chwała ale bez nagród fizycznych chyba, że będzie to coś naprawdę pokroju kubka.
To może oficjalnie ogłosić, że nie ma nagród i nie będzie... a potem nieoczekiwanie dać nagrody? Albo napisać posta na publicznym forum o takim planie i przyciągniemy zarówno tych "chciwych" jak i tych "niechętnych do nagród" poprzez pozostawienie ich w niepewności :D

No dobra, skoro jednak mamy zrobić taki mini-pokaz na ZTG to czy w ogóle ktoś się pojawi z grywalną wersją (niekoniecznie skończona) ?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Lipiec 02, 2011, 22:59:47
No ja bankowo się pojawię z czymś grywalnym. Nie wiem czy na ZTG będę (daleko...) ale na WGK będę na 100%.
Tak jak pisałem wcześniej, może warto chociaż filmik nakręcić?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Lipiec 02, 2011, 23:18:12
No ja bankowo się pojawię z czymś grywalnym. Nie wiem czy na ZTG będę (daleko...) ale na WGK będę na 100%.
Tak jak pisałem wcześniej, może warto chociaż filmik nakręcić?

Ewentualnie mogę się podjąć nagrania gameplayów z dem jakie dostane na ZTG i potem to złożyć w całość oraz opublikować (2-3 dni po zjeździe). Ale większość piszących na WSoC musiała by być za tym, no i frekwencja musiała by dopisać.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Lipiec 02, 2011, 23:22:41
Cytuj
No dobra, skoro jednak mamy zrobić taki mini-pokaz na ZTG to czy w ogóle ktoś się pojawi z grywalną wersją (niekoniecznie skończona) ?
A wideo nie starczy? :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Lipiec 02, 2011, 23:25:55
Cytuj
No dobra, skoro jednak mamy zrobić taki mini-pokaz na ZTG to czy w ogóle ktoś się pojawi z grywalną wersją (niekoniecznie skończona) ?
A wideo nie starczy? :)
Oczywiście, że starczy. Ale nie ma to jak pokaz live z możliwością zadawania pytań i feedbackiem od "publiczności".
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Lipiec 02, 2011, 23:27:22
Co do nagród: może nieduży userbar na wyłączność, z napisem w stylu: "WSOC winner"?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Lipiec 02, 2011, 23:28:47
Oczywiście, że warto się pokazać z własną produkcją, ale mimo wszystko lepszy filmik z gry z WSOC niż puszczanie teledysków via ZTG rok temu.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: c0re w Lipiec 10, 2011, 17:00:50
@pawel ale takie cos wtedy bedzie mogl kazdy dac sobie :P

najlepiej zrobic rangi i range WSOC Winner pod nickiem gracza :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Meic w Lipiec 13, 2011, 15:44:05
A może "aczika" dodawanego do profilu (np. dla trzech pierwszych miejsc)? Jakiś fajny obrazek, podpis i mroczny przedmiot pożądania gotowy ;P...
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Drraven w Lipiec 25, 2011, 16:26:26
Cytuj
ale takie cos wtedy bedzie mogl kazdy dac sobie :P
To dać te userbary + gdzieś na warsztacie listę "kto może to użyć" lub userbar z nickiem osoby? + napis "WSoC winner"?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Fladimir Mielevsky w Lipiec 25, 2011, 16:49:14
Przestańcie już kombinować. Na prawdę nie starczy wam dobra zabawa? -.-
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Drraven w Lipiec 25, 2011, 18:29:15
Ja się zgłoszę za rok. Może wtedy już ogarnę w miarę 3D :D Teraz DX -> 2D. Jakbym zajął >5 miejsce to by mi wystarczyło :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: KoXXeR w Lipiec 25, 2011, 21:05:07
A ja chyba niestety nie skończę gry. Będzie na następnego WSoC'a. Jadę do końca sierpnia na wakacje.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Sierpień 11, 2011, 04:59:21
WSoC trwa jeszcze przez wrzesień.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Drraven w Sierpień 11, 2011, 12:02:02
świrus - jak twoja gra ?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Boski w Sierpień 14, 2011, 13:02:22
można się jeszcze dopisać do listy :)?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Drraven w Sierpień 14, 2011, 13:07:00
Jak zdążysz to to czemu nie ?:D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: cybek w Sierpień 14, 2011, 13:16:39
Nie ma listy, każdy kto wyśle gotową grę na czas, bierze udział we WSoCu.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: świrus w Sierpień 15, 2011, 13:29:22
Jak obiecałem tak zrobię.
Jbc. Piwo w Sieradzu lub Zduńskiej Woli.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Sierpień 15, 2011, 14:00:25
A tak btw, to jesteśmy na półmetku. Kto wytrwał do dzisiaj?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Fladimir Mielevsky w Sierpień 15, 2011, 20:48:31
Hueh, ja dopiero będę zaczynał. Dobre, co?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Sierpień 15, 2011, 21:44:48
Ja trzeci raz piszę połowę gry od nowa :).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Sierpień 15, 2011, 21:46:00
@Vipa nie jesteś sam :P Ja nagle zmieniłem koncept gry na 0 singla : 100% multi :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: SeaMonster131 w Sierpień 15, 2011, 23:14:28
A ja nie moge sie zdecydować jeszcze, którą gre wybrać :D Będzie hardcore :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Sierpień 29, 2011, 21:30:17
I jak tam wam idzie? Będzie w tym roku ostra rywalizacja czy już wszyscy ugrzęźli nad zbliżającą się kampanią wrześniową? :P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Sierpień 29, 2011, 21:35:27
Ja walczę, ale to dość nierówna walka zważywszy na kompletny brak czasu :(.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Sierpień 29, 2011, 22:39:06
Ja grzęzne w lagach;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Sierpień 29, 2011, 23:00:40
Ja walczę, ale to dość nierówna walka zważywszy na kompletny brak czasu :(.

Na to chyba niestety wszyscy cierpią, sam równocześnie pracuje, pisze magisterkę i próbuje się zacząć uczyć na sesje :/ Znalezienie czasu na zakończenie gry to jest dopiero wyzwanie
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: raver w Sierpień 31, 2011, 00:07:08
To moja gra jest prawie skończona :). ( http://czerwonykapturek.wordpress.com - nie sugerujcie się datą premiery bo jej ustalanie było dawno i nieprawda).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Wrzesień 24, 2011, 21:58:56
Witajcie! I jak tam prace? Niedługo kończy się termin konkursu, mam nadzieję, że tworzycie swoje projekty w pocie czoła, aby zdążyć! :)
pzdr
-a
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: cybek w Wrzesień 24, 2011, 23:27:27
Prezentacja prostego GUI zalicza sie? Bo to jedyne co udało mi sie sklecić przez wakacje.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Wrzesień 25, 2011, 02:10:34
Witajcie! I jak tam prace? Niedługo kończy się termin konkursu, mam nadzieję, że tworzycie swoje projekty w pocie czoła, aby zdążyć! :)
pzdr
-a

Prawie ;) Właściwie to siedzę nad elektroniką cyfrową i próbuje zamknąć sesję :D Ale gra się już uruchamia więc nie jest źle.

Btw.
Do 30 mamy wysłać prace czy trzeba wcześniej bo w ostatnich dniach będziemy to jakoś oceniać/głosować?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Wrzesień 25, 2011, 05:07:44
Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca było "aa, mam czas", a potem dostałem w spadku serwer Minecrafta do utrzymania, który skutecznie pochłonął 200% mojego wolnego czasu i pochłania aż do teraz :U. Przez co nie mam kompletnie nic do pokazania :/.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Wrzesień 25, 2011, 09:27:54
Coś tam się udało :). Leci parę szlifów teraz.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Wrzesień 25, 2011, 10:44:46
A ja wyślę demko swojego RPG'a. Szkoda tylko, że termin nie upływa trochę później, bo prawdopodobnie za kilka tygodni wyrobiłbym się z pełną wersją :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Wrzesień 25, 2011, 12:08:57
Do 30 mamy wysłać prace czy trzeba wcześniej bo w ostatnich dniach będziemy to jakoś oceniać/głosować?
Do ostatniej minuty 30 września trzeba wysłać prace, głosowanie będzie w następnych dniach :)
pzdr
-A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ponury w Wrzesień 25, 2011, 12:33:11
To ja też wezmę udział, jeszcze 5 dni hehehe ;) gdzie wysyłać projekty gier?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Frondeus w Wrzesień 25, 2011, 12:44:07
Karol: Znam ten ból ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MrKaktus w Wrzesień 25, 2011, 13:09:23
Ja sie sobie już nawet nie dziwie :P. Ugrzęzłem w moim nowym enginie po uszy :} może za rok... :P
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Wrzesień 25, 2011, 19:55:33
Typowy silnikolog :). Zamiast wygrzewać się na Hawajach, mogłeś klepać ;P.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: raver w Wrzesień 25, 2011, 21:03:29
Qrde u mnie cienko, bo gość co miał robić poziomy odszedł i zostałem praktycznie sam - wyślę prawdopodobnie jeden testowy poziom, który pokazywaliśmy na WGK i który jest porażką...
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Wrzesień 25, 2011, 21:54:11
Przypominam, mój mail to antek.nehring@interia.pl, bo widzę, że ktoś się pytał :)
Pzdr
-A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Wrzesień 25, 2011, 22:30:01
@raver: skoro wiesz, co jest złe, to jesteś w połowie drogi do sukcesu.
Btw: ty przynajmniej miałeś kogoś od poziomów :).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Wrzesień 30, 2011, 10:24:16
A co robić z projektami które na maila się nie mieszczą? Hostować i wysłać Ci linka czy jest jakiś inny system?
Bo nasza gra waży już dość sporo.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Wrzesień 30, 2011, 16:57:27
Tak jak napisałeś - zahostuj i wyślij linka.
Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Boski w Wrzesień 30, 2011, 18:29:39
niedokończone gry także można wysyłać ;)?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: cybek w Wrzesień 30, 2011, 20:21:48
Wysyłać, wysyłać. Jeżeli coś się wyświetla to zawsze warto :D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Wrzesień 30, 2011, 23:42:53
No dobra, gra poszła.

Pozdro ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Październik 01, 2011, 00:58:07
Ha! Zdążyliśmy, do ostatniej godziny dodawaliśmy feature'y.

Wszak chyba trochę przesadziliśmy bo paczka z grą waży aż 122MB ;/
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Październik 01, 2011, 01:05:31
No cóż, nadeszło do mnie 8 prac, wrzucam paczkę na jakiś serwer, przydadzą się mirrory, liczę na Waszą pomoc.
Głosowanie będzie wyglądało tak jak zawsze - każdy oddaje trzy głosy, 3 pkt, 2 pkt, 1 pkt, mile widziany krótki komentarz. Na głosy czekam do 7 października (tradycyjnie - tydzień), ślijcie je na mojego maila: antek.nehring@interia.pl.
Pozdrawiam,
A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Październik 01, 2011, 01:55:32
http://www.speedyshare.com/files/30546939/2011.09.30_Warsztat_Summer_of_Code_2011.rar (http://www.speedyshare.com/files/30546939/2011.09.30_Warsztat_Summer_of_Code_2011.rar)
Zapraszam do pobierania!
pzdr
-a
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Październik 01, 2011, 03:07:17
Wszak chyba trochę przesadziliśmy bo paczka z grą waży aż 122MB ;/
Jakby się pamiętało o wywaleniu cache SVN'a to by było prawie 2x mniej ;).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Październik 01, 2011, 03:29:55
@up
Wiedziałem że robienie na ostatnią chwile spowoduje że o czymś zapomnę, sorry ;P

Mirror na serwerze uczelnianym: http://reksio.ftj.agh.edu.pl/~gifanonim/

PS1.
Prawym na link i dawajcie "zapisz jako" (czy jakkolwiek wasza przeglądarka to nazywa) bo serwer jakoś usilnie rary traktuje jak strony.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Ivian w Październik 01, 2011, 21:07:11
A ja zawaliłem wrzesień i w ogóle dzisiaj zdałem sobie sprawę, że jest 1 października już ;D
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Reg w Październik 02, 2011, 14:51:51
Zrobiłem mirror: http://warsztat.gd/compo/pliki/2011.09.30%20Warsztat%20Summer%20of%20Code%202011.rar
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 02, 2011, 16:14:56
Zdecydowanie Adam wygrał jak dla mnie
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: MrKaktus w Październik 02, 2011, 16:42:02
5pkt - Vipa - Bo lubie fps'y a ten mnie wciagnal, ma intro i zastanawiam sie co sie stanie jak sie rozwali wszystko na mapie - czy jest jakies zakonczenie, ale Ciii nie mowcie :) PS: No i zalaczony kod przysporzyl mnie o palpitacje serca ale pokazal tez ze czasami XP jest najwazniejsze :).

3pkt - creamy - 2nd za polaczenie RPG z Arkanoidem cos co zupelnie mnie zatkalo po przejsciu pierwszej planszy :), dopracowane wykonanie, pomyslowe zmiany paletki i kulek.

1pkt - Adam27 - fajna gra ale nie moje klimaty :) Mimo to uznanie za rozbudowane opcje RPG.


syriusz - Bardzo zgrabnie wykonany i pomyslowy pacman, wyraznie widac ze gra jest ladnie wykonczona.
boski - good old DOS :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 02, 2011, 18:58:47
No to też coś ode mnie:

Boski - jak na grę w konsoli wygląda ona zaskakująco dobrze, ale jedyne co mogłem robić to poruszanie się gwiazdką i czytanie znaków, na których było napisane to samo.

Cremmy - na początku nie za bardzo przekonało mnie połączenie Arkanoida z RPG, ale później jakoś mnie to wciągnęło, przeszedłem do końca i ogólnie wrażenia z całej gry pozytywne. Świetna muzyczka ;) Jedynie nie podoba mi się trochę system odbijania piłeczki, ale być może takie było zamierzenie.

cybek - GUI nawet ładne, ale poza tym niestety nie ma co oceniać :(

Gifanonim - na wstępie chciałem powiedzieć, że miałem duże problemy z uruchomieniem gry, ponieważ po włączeniu pojawiał się błąd, że czegośtam nie może znaleźć w bibliotece msvcrt.dll. Dopiero po przeanalizowaniu Dependency Walkerem okazało się, że winę ponosi niepotrzebnie dodana biblioteka glu32.dll i wszystko ładnie zaczęło chodzić. Ogólnie plus za intro i ładne wykonanie, ale sama rozgrywka wg mnie jest za trudna (gobliny poruszają się zbyt szybko w stosunku do bohatera).

Kamma - zabawna grafika to wg mnie jedyny plus Twojej gry, brakuje mi jakiejkolwiek dynamiki, gra niestety nudzi się po dwóch minutach :(

syriusz - przyjemna gierka, przeszedłem całą, i chociaż to klasyk, wrażenia pozytywne :)

Vipa - dobry FPS, rozgrywka w porządku, ale nie podoba mi się oświetlenie - ma bugi, "przeskakuje" i ogólnie nie wygląda najlepiej (w niektórych miejscach nic nie widać, a potworki atakują). Ogólnie grafika jest ładna, jednak te "nowoczesne" efekty nie pasują do klimatu starych gier. Ale + za losowo generowane jaskinie ;)

Kolejność alfabetyczna, głosy poszły na maila do Anonima.

Pozdrawiam ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kamma w Październik 02, 2011, 20:08:58
brakuje mi jakiejkolwiek dynamiki
Jeżeli masz na myśli dynamikę rozgrywki, to Twoja opinia świadczy o tym, że grałeś zdecydowanie mniej niż 2 minuty. Jeżeli się mylę, to co powiedz o dynamice na poziomie 4?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 02, 2011, 22:30:23
Bardziej miałem na myśli to, że w grze nie ma prawie żadnego ruchu, oprócz skokowego spadania monet. Nawet gdyby tylko toczyły się ruchem ciągłym, to IMO już byłoby lepiej. Do poziomu czwartego niestety nie doszedłem, kilka razy poległem na trzecim - jest on o wiele za trudny, w przeciwieństwie do pierwszego, który jest po prostu nudny (przede wszystkim zbyt długi). Myślę, że odpowiedni balans mocno zwiększyłby grywalność ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kamma w Październik 02, 2011, 23:00:46
@up:
Ruch ciągły mógłby całkowicie zdezorientować gracza. Nie wiedziałby kiedy ma się podstawić pod monetę.

Kilka rzeczy można by zaanimować ( np.: tło ), ale nie starczyło mi na to czasu ( późno zacząłem ). Jeżeli będę kontynuował rozwój gry, to zaimplementuję wszystkie zaprojektowane, a obecnie niewprowadzone, elementy.

PS
Doszedłem do 4 poziomu i uzyskałem 134 punkty, więc da się ;) Gra kończy się wraz z uzyskaniem 150 punktów. Pierwszy poziom jest utrzymany w wolniejszym tempie, aby gracz mógł zaznajomić się z mechaniką i przyzwyczaić się do niej. Po 25 zebranych monetach przechodzi się na poziom nr 2. Nie sądzę, aby zajęło to więcej niż 2 minuty ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Karol w Październik 02, 2011, 23:23:42
Mi się gra Kammy chyba najbardziej spodobała, głównie pewnie ze względu na fakt, że w dzieciństwie sporo tłukłem w "rosyjskie jajka" (około 1,5k nabiłem rekordowo :D).
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Syriusz w Październik 02, 2011, 23:29:26
Adam27 - kawał dobrej roboty, bardzo fajny RPG. Nie grałem za długo ale gra wygląda na bardzo dopracowaną, niezłe dialogi.

Boski - nieźle, ale niestety nie lubię gier tego typu, poza tym to miganie.

cremmy - Bardzo faja gierka ale ma kilka bugów, np. piłka w pewnym momencie sama skręca. Do tego jak dla mnie to za trudna.

cybek - hmm, tak GUI ładne.

gifanonim - gra za trudna, poza tym u mnie pojawiają się tylko same cienie postaci, fajne "wprowadzenie"

Kamma - IMO najbardziej grywalna gra na Compo. Dość dopracowana, niezły pomysł no i fajna grafika. Szkoda że niespodziankę psuje folder gfx ;P.

Vipa - ciężki orzech do zgryzienia ;D. Nie wiem dlaczego ale od początku się gubię - tj. nie wiem gdzie iść (wiem to głupio brzmi). Do tego ta pixeloza wygląda sztucznie i ogólnie wrażenia wizualne są dziwne. Ale co by nie mówić, IMO jest to najbardziej zaawansowana gra na compo. Brakuje jej paru szlifów (taką porządną szlifierą kątową). A, duży plus za intro.

I jeszcze głupie pytanie (ale proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz biorę udział w compo). Gry oceniamy przyznając trzem najlepszym (naszym zdaniem) po 3, 2 i 1pkt, prawda?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Oti w Październik 02, 2011, 23:48:19
@up:
Ruch ciągły mógłby całkowicie zdezorientować gracza. Nie wiedziałby kiedy ma się podstawić pod monetę.
Gdybyś zrobił to zgodnie z prawami fizyki(tzn. moneta turla się z odpowiednią prędkością i spada dokładnie wtedy, kiedy na ekranie obserwujemy przekroczenie 'brzegu' tej zjeżdżalni), to myślę, że nie byłoby problemu.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Październik 03, 2011, 10:31:45
Gifanonim - na wstępie chciałem powiedzieć, że miałem duże problemy z uruchomieniem gry, ponieważ po włączeniu pojawiał się błąd, że czegośtam nie może znaleźć w bibliotece msvcrt.dll. Dopiero po przeanalizowaniu Dependency Walkerem okazało się, że winę ponosi niepotrzebnie dodana biblioteka glu32.dll i wszystko ładnie zaczęło chodzić. Ogólnie plus za intro i ładne wykonanie, ale sama rozgrywka wg mnie jest za trudna (gobliny poruszają się zbyt szybko w stosunku do bohatera).

gifanonim - gra za trudna, poza tym u mnie pojawiają się tylko same cienie postaci, fajne "wprowadzenie"

Tak po prawdzie to się baliśmy że gra będzie za prosta ;P Dodatki takie jak powerup'y i ograniczenie amunicji w broniach dodaliśmy pod sam koniec (praktycznie na 10 min przed wysłaniem to zaczęło działać) więc nie było dużo czasu na przetestowanie jak to działa.

Tak się jeszcze pochwale (a co mi tam), GUI jakie wykorzystaliśmy w grze jest mojego autorstwa które pisze bez użycia funkcji virtualnych w ramach pracy magisterskiej. I powiem wam że pomimo dość niecodziennego podejścia daje rade :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Boski w Październik 03, 2011, 15:39:08
Adam27 - kawał fantastycznej roboty, nic dodać nic ująć, 3pkty
Vipa - nieźle rysuje banie, 2pkty
Kamma - bardzo fajne, ale sterowanie mało intuicyjne, 1pkt
Muszę wysyłać majla czy wystarczy tutaj podać punktacje ;)?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Październik 03, 2011, 22:09:16
Kamma - bardzo fajne, ale sterowanie mało intuicyjne, 1pkt
A dla mnie wręcz przeciwnie - bardzo intuicyjne. Bez czytania readme odrazu wypróbowałem 'a' i 'z'.

Gra Gifanonima się nie uruchamia.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Gifanonim w Październik 05, 2011, 10:43:50
Gra Gifanonima się nie uruchamia.

Gifanonim - na wstępie chciałem powiedzieć, że miałem duże problemy z uruchomieniem gry, ponieważ po włączeniu pojawiał się błąd, że czegośtam nie może znaleźć w bibliotece msvcrt.dll. Dopiero po przeanalizowaniu Dependency Walkerem okazało się, że winę ponosi niepotrzebnie dodana biblioteka glu32.dll i wszystko ładnie zaczęło chodzić. Ogólnie plus za intro i ładne wykonanie, ale sama rozgrywka wg mnie jest za trudna (gobliny poruszają się zbyt szybko w stosunku do bohatera).

Może pomoże ;) ale szczerze to nie mam pojęcia czemu się nie uruchamia, u nas działało więc nie bardzo mieliśmy możliwość przetestowania i znalezienia błędu.

Jeśli chodzi o ocenę to z mojej strony:
Adam27 (5pkt.) - ładnie zrobione i widać że dużo pracy w to włożył, ale nad fabułą trochę popracuj jeszcze ;)

Vipa (3pkt.) - również ładne ale z kolei ja miałem problemy z uruchomieniem u siebie, na moim lapku działa jak pokaz slide'ów, a w pracy raz się uruchamia a raz nie ;/ nie wiem od czego to zależy. Ale jak się już w pracy uruchomi to działa płynnie.

syriusz (1pkt.) - Jedna z nielicznych w pełni ukończonych gier na WSoC, fakt że proste ale spodobała mi się.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kamma w Październik 05, 2011, 11:34:12
@Gifanonim, Boski

Głosy śle się do Anonima ( antek.nehring@interia.pl ), a nie publikuje na forum ( głosowanie jest tajne; nie powinno sugerować innym jakie oceny wystawić ).  Punkty rozdaje się zgodnie z paragrafem 15 zasad Compo:
Cytuj
W ramach głosowania uczestnik powinien wybrać 3 prace konkursowe i wypisać je w kolejności przyznając jego zdaniem najlepszej 3 punkty, kolejnej 2 punkty i trzeciej 1 punkt. Przykładowy głos może wyglądać tak:

Oto mój głos:
3 punkty - Kowalski - bardzo mi się spodobała grafika, gra jest grywalna, dokończona
2 punkty - Nowak - fajnie się gra, ciekawy pomysł
1 punkt - Wisniewski - ładna grafika, ciekawy pomysł

--
MojaKsywa

PS @Gifanonim: 3 pkt., a nie 5 pkt. i 2 pkt., a nie 3 pkt.

Więcej informacji na: http://warsztat.gd/compo/zasady.php (http://warsztat.gd/compo/zasady.php)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 05, 2011, 16:20:21
@Gifanonim: to jest dopiero wersja 0.3, gra będzie nadal rozwijana i nowa fabuła jest już w trakcie tworzenia. Jak coś to zapraszam na stronkę projektu na Warsztacie (http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2196).

Ogólnie dzięki wszystkim za głosy ;)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Oti w Październik 05, 2011, 17:13:58
Głosy śle się do Anonima ( antek.nehring@interia.pl ), a nie publikuje na forum ( głosowanie jest tajne; nie powinno sugerować innym jakie oceny wystawić ).
Głosowanie nie jest tajne. Od dawien dawna ludzie wypisywali swoje typy w postach i nie było z tym problemu.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Październik 05, 2011, 23:01:33
Ano, Oti ma rację :)
Głosy można wpisywać na forum, byle dotarły do mnie na pocztę/privem, w systemie jaki Kamma napisał w swojej wiadomości.
Pzdr
-A
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kamma w Październik 06, 2011, 12:41:06
@Oti, Anonim
Jeżeli nie jest tajne, to po co słać głos do organizatora? Można podliczyć punkty na podstawie postów.
PS1 Ta kwesta powinna być doprecyzowana w zasadach Compo.

PS2 Info: swój głos wysłałem już dawno temu mailem.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Październik 06, 2011, 22:28:35
Wygląda na to, że otrzymałem wszystkie głosy, oto wyniki!

I Adam27: 16 pkt
II Vipa: 13 pkt
III Kamma: 7 pkt
IV syriusz: 4 pkt
V Cremmy: 3 pkt
VI Gifanonim: 2 pkt

Komentarze:
syriusz:
- plus: grywalność napędzana przez klasyczny pomysł
- plus: odniesienie do konkursu poprzez napis "WSoC" na ostatniej
planszy
- plus: estetyczne wykonanie
- minus: brak dźwięków, muzyki
- bug: pacman staje w miejscu, gdyż zahacza o przeszkody
ax-pacman - Po chwili grania windows postanowił zapobiec
wykonywaniu danych i - podobno - zamknął gierkę. Co prawda, działała
ona dalej, ale to już detal. Wsio działa, ale duchy - na szczęście -
nie są tak 'inteligentne' jak te z oryginału.


Adam27
- plus: rozbudowana fabuła, wiele zadań, przedmiotów i postaci
- plus: estetyczna, schludna grafika
- plus: jedna z nielicznych gier na WSoC typu RPG
- minus: pomysł wydobywania rud żelaza, węgla z krowich placków ( tak
to wygląda )
- minus: wolno poruszające się postacie
- minus: wszystkie postacie są do siebie podobne
- minus: brak mapy krainy
- minus: usypiająca muzyka
- minus: zadania typu "przynieś, podaj, pozamiataj"
- minus: gra obciąża system po zminimalizowaniu okna
- bug: można walić bronią w NPC; pokazują się obrażenia, a życie nie
spada
- bug: gra zawiesiła się przy otwieraniu dziennika zaraz po wczytaniu
zapisanego stanu gry
- bug: gra zawiesiła się po wciśnięciu F9, gdy bohater zaliczył zgon
- bug: wczytanie gry nie powoduje odtworzenia stanu założonego oręża
- wydaje mi się że ta gra wymagała najwięcej pracy
- kawał fantastycznej roboty, nic dodać nic ująć,

cremmy
- plus: fajne, brzmiące pradawnie, muzyczki
- plus: schludne wykonanie graficzne
- minus: piłeczka dokonuje nagłej zmiany kierunku
- minus: trudne sterowanie paletką - wyłącznie klawiatura, a mycha to
pies? :)

boski
- plus: ciekawa architektura miasta
- plus: pomysłowo dobrane znaki ASCII
- plus: udanie dobrana kolorystyka
- plus: estetyczny i czytelny interfejs
- minus: niedokończona np.: wszystkie znaki z tym samy opisem, brak
interakcji z otoczeniem
- minus: brak polskich liter
- minus: opcja "Ustawienia" bez opcji ustawień
- minus: smużenie ekranu ( brak vsync'a w konsoli :D )
- bug: kontynuacja przygody rozpoczyna się w miejscu startowym
- bug: migający, zasuwający po całym ekranie, "kursor"
gra - Poza wielkim lasem i tabliczkami... nic tam nie ma. No, są
jeszcze statystyki. Pomysł zdobywania szczęścia czy charakteru wraz z
poziomem wydaje się być... ciekawy d;


cybek
- plus: całkiem niezłe gui do wykorzystania w edytorze gry
- minus: w ponga gra sobie komputer, a nie gracz
 guix - Wsio działa, ale grywalności toto dużej nie ma d;

gifanonim, Survival - Nie działa. Ani na winxp ani na win7, nawet mimo
szukania rozwiązania problemu w internetach.
- plus: klimatyczna muzyka, pełna grozy i napięcia
- plus: dość dobre modele 3d, ale czy własne?
- minus: poziom trudności: zbyt dużo potworów, zbyt szybkie ( nawet przy
włączonym shiftcie )
- minus: znajdźki szybko znikają
- minus: część pocisków trafia w ziemię, a nie w potwory (  taki sam
mankament jak w grze Shadow Clones z Warsztatu )

Vipa
- plus: grafika groźnego, jaskiniowego Vinca :)
- plus: rozbudowane intro ( ilość grafik )
- plus: spora ilość broni i przeciwników ( sądząc po nazwach
katalogów )
- bug: gra wybucha po ekranie startowym: "Fatal signal: Segmentation
Fault (SDL Parachute Deployed)" ( nie mogę jej ocenić, a szkoda :(,
bo sądząc po screenach z Warsztatu włożyłeś w tą grę sporo pracy )
- gra w 3d, szkoda że nie dokończona - nie wiadomo co
robić i gdzie iść ;P
- nieźle rysuje banie

Kamma:
- najbardziej grywalna, strasznie (bez ironii) intuicyjne
sterowanie, zabawna grafika
- bardzo fajne, ale sterowanie mało intuicyjne

Pozdrawiam, gratuluję i dziękuję za udział! Do zobaczenia za rok!
-Antek "Anonim" Nehring
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 06, 2011, 23:07:28
Wow, dziękuję i również gratuluję wszystkim biorącym udział :)

Odniosę się jeszcze do komentarzy:

Co do szybkości postaci, nie da się każdemu dogodzić. Postaci wyglądają podobnie, ponieważ grafiki byłem niestety zmuszony robić sam, a te animacje to jedyne, co udało mi się osiągnąć pod tym względem - dlatego różnią się one tylko kolorem. Podobnie ze złożami, nie miałem pomysłu na inne ich przedstawienie. Mapki nie ma, ponieważ świat jest dość mały i nie wydawało mi się, żeby była potrzebna, jednak w ostatecznej wersji nie powinno jej zabraknąć. Muzyczka - najlepsza (i zresztą jedyna) jaką udało mi się znaleźć w internecie. System zadań prawdopodobnie będzie rozwijany, żeby questy były bardziej rozbudowane. Co do ostatniego "minusa" - niestety, nie udało mi się dojść do dobrego rozwiązania, jak wykryć minimalizację aplikacji, ale skoro to przeszkadza, będę próbował to poprawić.

I bugi: pierwszy to tak naprawdę nie bug, tylko zabezpieczenie przed zabiciem ważnych NPC - po prostu są oni nieśmiertelni (dopóki nie idą z nami gdzieś walczyć), ale w przyszłej wersji postaram się dodać większą interakcję. Jednak tym bugom z wczytywaniem gry będę musiał się przyjrzeć, bo robione na szybko i chyba jednak coś się pod koniec skopało. Brak zapisywania założonej broni to już moja wina, po prostu tego nie zaimplementowałem :P

Przy okazji dzięki za uwagi, będę mógł bardziej dopracować następną wersję ;)

Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Boski w Październik 06, 2011, 23:43:51
Dzięki za komenty, pozdrawiam i gratuluję wszystkim ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Kamma w Październik 07, 2011, 16:07:23
Dziękuje za oddane na mnie głosy oraz przesłane komentarze. 3 miejsce we WSoCu uważam za duży sukces, zważywszy na fakt, że jest to pierwsze compo, w jakim wziąłem udział.

Gratuluję uczestnikom zajętych przez nich miejsc ( każdy otrzymał punkty - został doceniony )
i życzę coraz doskonalszych produkcji w przyszłości.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Vipa w Październik 07, 2011, 22:19:02
Także dziękuję za poświęcony czas :). Dziękuję także za pozytywny odzew i za ostre słowa krytyki. To wszystko przyda się na przyszłość. Pozwoli mi to tworzyć lepsze i wydajniejsze gry dające coraz więcej wam przyjemności a mnie satysfakcji.

Serdecznie gratuluję innym twórcom. Każda gra, nawet najprostsza, oddaje jakieś emocje jej twórcy, jakiś przekaz. W każdą warto zagrać dłużej i dogłębnie się z nią zapoznać. To wszystko kształtuje nas jako twórców - lepiej zagrać 2 godziny w coś indywidualnego niż rok w komercyjną kopię.
Za to także serdeczne dzięki i powodzenia w przyszłych projektach.
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Liosan w Lipiec 09, 2012, 08:10:42
Robimy coś w tym roku? ;]

Liosan
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Lipiec 09, 2012, 11:49:24
Jestem za, trzeba zakodzić coś nowego w wakacje :)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: ΨΧΞ w Lipiec 09, 2012, 12:10:42
fajnie by było
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: asmen w Lipiec 09, 2012, 16:04:25
Też jestem za ;)
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Syriusz w Kwiecień 14, 2013, 13:33:14
Sorry że odkopuje tak stary wątek. Czy ktoś nie ma paczek z grami z tego Compo (linki z wątku nie działają)?
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Raptor w Kwiecień 14, 2013, 14:10:26
Tutaj są wszystkie paczki:
http://compoarchiwum.warsztat.gd/

A ta konkretnie pod tym linkiem:
http://compoarchiwum.warsztat.gd/2011.09.30%20Warsztat%20Summer%20of%20Code%202011.rar
Tytuł: Odp: Warsztat Summer of Code 2011
Wiadomość wysłana przez: Syriusz w Kwiecień 14, 2013, 21:15:28
Dzięki.